Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2011/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр..- Харків Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh- Титул.
- Зміст.
Секція 1. Бухгалтерський облік, аналіз та аудит
- Гаркуша Н. М., Цуканова О. В., Котелевська І. П. Вибір стратегії та методів управління портфелем цінних паперів. - C. 3-10.
- Сідорова Т. О., Кащена Н. Б., Цуканова О. В. Імітаційний аналіз оперативного руху товарів у роздрібній торгівлі. - C. 10-17.
- Андросова Т. В., Ляшенко О. Ю. Конкуренція як економічна категорія ринкового господарювання. - C. 17-26.
- Кирильєва Л. О., Чернікова І. Б., Кирильєва Д. Д. Організація управлінського обліку витрат у логістичній системі товароруху. - C. 26-33.
- Дергільова Г. С. Особливості фінансового та податкового обліку операцій з основними засобами. - C. 33-39.
- Єрохін К. Я. Амортизація основних засобів у Податковому кодексі: наближення до бухгалтерських принципів. - C. 39-44.
- Нестеренко І. В., Фадєєва Г. М., Федоровська Я. І. Модель управління необоротними активами в бюджетних установах. - C. 44-50.
- Филипенко О. М., Стаднік М. В. Сучасні підходи до визначення сутності та складу поняття "оборотні активи". - C. 50-56.
- Польова Т. В., Котелевська І. П. Аналіз операцій вітчизняних підприємств з акціями власної емісії. - C. 56-61.
- Топоркова О. В., Євлаш Т. О. Вилучення дебіторської заборгованості з активів підприємства згідно з міжнародними стандартами. - C. 62-66.
- Бочуля Т. В. Інтелектуальний інвестиційний проект: стадії реалізації та механізм управління. - C. 67-71.
- Руденко І. В., Филипенко О. М., Стаднік М. В. Сучасні підходи до класифікації оборотних активів. - C. 72-77.
- Безпалова О. О. Внутрішній і зовнішній аудит: порівняльний аспект. - C. 77-85.
- Акімова Н. С., Наумова Т. А. Зміст і роль аудиторських процедур в аудиті товарних операцій. - C. 85-92.
- Горошанська О. О. Оптимізація структури капіталу підприємства. - C. 93-98.
- Шевчук І. Л. Формування дохідної бази місцевих бюджетів за новим Бюджетним кодексом України. - C. 99-104.
- Баранова А. О., Макеєва З. О. Сутність внутрішнього контролю та його місце в управлінській системі підприємства. - C. 105-112.
- Герасимова Н. С. Організаційна система управління витратами готельних підприємств. - C. 112-117.
- Гаркуша Н. М., Гаркуша Нат. М. Операційний аналіз як інструмент управління витратами. - C. 117-127.
Секція 2. Економіка підприємств харчування та торгівлі
- Власова Н. О., Пічугіна Т. С., Смірнова П. В. Оцінка майбутньої ліквідності та платоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. - C. 128-135.
- Гросул В. А., Бугріменко Р. М., Кротенко Т. М. Сутність та місце економічної безпеки в системі управління торговельним підприємством. - C. 135-142.
- Носова О. В., Маковоз О. С. Моделі економічної безпеки торговельних підприємств на регіональному рівні. - C. 142-149.
- Власова Н. О., Мелушова І. Ю. Основні принципи ціноутворення на підприємствах ресторанного господарства. - C. 149-155.
- Гросул В. А., Антонова О. В. Класифікація загроз фінансовим інтересам підприємства. - C. 155-162.
- Пічугіна Т. С., Круглова О. А., Шуміло О. С. Управління обслуговуванням споживачів на підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 162-169.
- Власова Н. О., Колчкова О. В. Теоретичні аспекти розвитку мережевих форм організації торгівлі. - C. 169-176.
- Близнюк О. П., Сідорова Т. О., Лисак Г. Г. Особливості формування та функціонування фінансового механізму акціонерних товариств в Україні. - C. 176-185.
- Кривошей В. В., Горпинченко А. П. Динаміка зміни показників праці під впливом економічної кризи. - C. 185-194.
- Жарко І. В., Мазепа Т. С., Смокова Л. М. Методологія ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами. - C. 194-202.
- Краснокутська Н. С., Землянко В. В. Система функцій позикового капіталу підприємства. - C. 202-207.
- Забродська Л. Д., Чорна М. В., Забродська Г. І. Проблеми національної економіки з формування людського фактора в Україні. - C. 207-216.
- Андросова Т. В., Козуб В. О. Система моніторингу фінансового результату підприємств роздрібної торгівлі. - C. 216-223.
- Власова Н. О., Носач Л. Л. Систематизація видів і форм дебіторської та кредиторської заборгованостей підприємств. - C. 223-230.
- Кривошей В. В. Науково-методичні підходи до розрахунку заробітної платні на основі ранжування посад. - C. 230-239.
- Власова Н. О., Круглова О. А., Гайдар Н. О. Ефективність функціонування підприємств роздрібної торгівлі в сегменті реалізації товарів продовольчої групи. - C. 240-247.
- Безгінова Л. І., Филипенко О. М., Мелушова І. Ю. Обґрунтування цінової політики підприємства роздрібної торгівлі продовольчими товарами. - C. 248-255.
- Шинкар С. М., Брижата М. В. Аналіз методів оцінки конкуренто-спроможності підприємства. - C. 256-261.
- Кропівцова Н. І. Особливості формування фінансових ресурсів підприємства. - C. 261-268.
- Ткаченко О. П., Тімченко О. Д. Особливості операційної діяльності сучасних супермаркетів. - C. 269-273.
- Смольнякова Н. М. Теорія ціни як методологічна основа формування сучасної цінової політики. - C. 274-283.
- Сукачова С. М. Сучасний стан конкурентного середовища функціонування підприємств роздрібної торгівлі з продажу продовольчих товарів в Україні. - C. 283-291.
- Мартинов І. Ю. Класифікація аквапарків та їх унікальна пропозиція. - C. 291-297.
- Кушнір Т. Б., Кісляков В. Г. Цінові методи стимулювання реалізації продовольчих товарів на підприємствах роздрібної торгівлі. - C. 297-305.
- Зубков С. О., Колесник А. О., Зюбан А. М. Управління вартістю торговельної мережі на основі моделі EBITDA. - C. 305-312.
- Сушко О. В. Особливості просування об’єктів нерухомості через мережу Інтернет. - C. 312-320.
- Писарчук О. В., Лебединець Н. А. Формування системи внутрішнього контролю на підприємстві. - C. 320-324.
- Біленький О. Ю. Вплив невизначеності середовища на формування стратегії розвитку комбікормової промисловості. - C. 325-332.
- Близький Р. С. Теоретичні та практичні засади формування ринку овочів в Україні. - C. 332-340.
- Смольнякова Н. М., Волосов А. М. Тенденції формування та реалізації економічного потенціалу вітчизняного готельного господарства. - C. 340-348.
- Москаленко К. С. Вплив конкуренції на формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства. - C. 348-353.
- Абеленцева О. В. Моделювання процесу оцінки виробничої надійності персоналу підприємства. - C. 354-361.
- Ткаченко Н. М. Принципи планування в системі управління торговельним підприємством. - C. 361-368.
- Кушнір О. В. Мотивація як стимул та засіб досягнення стратегічних цілей управління конкурентоспроможністю торговельних мереж. - C. 369-375.
- Болдирєва А. С. Інформаційне забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування. - C. 376-383.
- Зінченко Ю. О. Суть, функції та принципи фінансової діяльності акціонерного товариства. - C. 384-391.
- Андрющенко І. С. Кількісний зв'язок рівня витрат операційної діяльності та чинників, що на нього впливають. - C. 392-398.
- Косарєва Я. М. Стратегії розвитку підприємств суднобудування в Україні. - C. 398-405.
- Базилєв В. В. Систематизація досліджень теорії та практики формування асортиментної політики. - C. 405-413.
- Фощан В. В. Використання методу рейтингової оцінки для визначення рівня фінансових ризиків підприємств торгівлі. - C. 413-422.
- Олініченко К. С. Товарні запаси в роздрібних торговельних підприємствах. - C. 422-430.
- Жувагіна І. О. Методологічні засади оцінки інвестиційного потенціалу торговельного підприємства. - C. 430-437.
- Шинкар С. М., Безгінова Л. І. Методи оцінки економічного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. - C. 437-445.
- Кліщ А. С. Особливості фінансового стану малих підприємств торгівлі. - C. 445-453.
Секція 3. Економічна теорія та зовнішньоекономічна діяльність
- Єсінова Н. І., Чаговець Є. М. Мотивація робітників підприємств ресторанного господарства. - C. 453-459.
- Мельнік Л. О. Стан та проблеми залучення іноземних інвестицій в економіку України. - C. 459-467.
- Козуб В. О., Дзюбанова Н. Д. Вільні економічні зони як інструмент залучення іноземних інвестицій у розвиток економіки України . - C. 467-475.
- Янчев А. В., Печенка О. І., Величко К. Ю. Аналіз інвестиційної діяльності санаторно-курортних закладів АР Крим. - C. 475-483.
- Єсінова Н. І., Лавріненко Ю. В. Аспекти міжнародної трудової міграції населення України. - C. 483-488.
- Єсінова Н. І., Безугла Т. В. Проблеми студентського працевлаштування. - C. 488-492.
- Єсінова Н. І., Горн Д. А. Удосконалення молодіжного ринку праці України. - C. 492-499.
- Козуб В. О., Бубенець А. Г. Особливості формування та розвитку світового фінансового ринку. - C. 499-505.
- Грек Д. В. Теоретичні основи сучасної концепції трудового капіталу. - C. 506-513.
- Носова Т. Ю. Основні підходи до дослідження конкуренто-спроможності в економіці. - C. 513-519.
- Войнаш Л. Г. Підготовка та розвиток персоналу як складова ефективної кадрової політики в сучасних умовах. - C. 519-525.
- Нечитайло А. И., Панкова Л. В. Принципы разработки концепций бухгалтерского учета. - C. 525-532.
Секція 4. Менеджмент і маркетинг
- Пічугіна Т. С., Васильєва Д. В. Управління персоналом: сучасні підходи до визначення сутності поняття. - C. 533-540.
- Іванілов О. С., Шушпанова Ю. С. Особливості управлінської праці на підприємствах готельного бізнесу в сучасних умовах. - C. 541-548.
- Попова Л. О., Прядко О. М., Савіна В. С. Напрями удосконалення процесу формування і розвитку споживчого ринку взуття. - C. 549-554.
- Парцирна Т. М., Жегус О. В., Бєлікова О. Ф. Дослідження ставлення покупців до нових продуктів харчування, створених молекулярно-біологічним методом. - C. 555-561.
- Ткачова С. С. Інтегрований підхід до визначення сутності поняття "конкурентоспроможність підприємства". - C. 561-569.
- Пахомська О. В., Майданевич І. С. Готельно-ресторанний бізнес у контексті підготовки до Євро-2012. - C. 570-574.
- Трішкіна Н. І. Формування маркетингової стратегії торговельного оптового підприємства. - C. 574-582.
- Янковська Г. В. Елементи інтегрованих маркетингових комунікацій операторів стільникового зв’язку. - C. 582-589.
- Заремба П. О., Будель О. Л. Сутність та розвиток ресторанного господарства Донецького регіону: соціально-економічний аспект. - C. 590-594.
- Заремба П. О., Руденко Г. В. Визначення сутності та специфіки поняття "готельна послуга". - C. 595-600.
- Борисова О. В. Використання Space-аналізу для формування ефективної інноваційної політики на підприємствах ресторанного господарства. - C. 601-608.
- Шталь Т. В. Маркетингова стратегія проникнення підприємства ресторанного господарства в суміжні сфери діяльності. - C. 608-617.
- Жегус О. В., Попова Л. О., Костенко Я. Стан та тенденції розвитку продовольчого ринку в Харківській області. - C. 617-624.
- Ольшанський О. В., Селютін В. М., Мироненко Р. І. Аналіз ефективності вибору кращих регіональних проектів і програм розвитку. - C. 625-631.
- Селютін В. М., Ольшанський О. В., Селютін C. В. Системний підхід до управління туризмом і формування гастрономічних мікрокластерів. - C. 631-639.
- Жегус О. В., Парцирна Т. М., Афанасьєва О. П. Динаміка та структура туристичних потоків як індикатор стану ринку туристичних послуг в Україні. - C. 639-645.
- Попова Л. О., Мітяєва Т. Л. Дослідження сегментів ринку вермішелі та локшини швидкого приготування в Україні. - C. 645-650.
- Бовш Л. А. Інфраструктура ринку житлово-комунального господарства. - C. 651-657.
- Кривошеєва Н. М., Соболєв В. Л. Кулхантинг – новітній інструмент маркетингових досліджень. - C. 658-663.
- Попова Л. О., Мітяєва Т. Л., Мамаєва Г. С. Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару. - C. 663-668.
- Дубініна А. А., Жук В. А., Ольховська В. С. Маркетингове дослідження попиту нових концентрованих томатопродуктів. - C. 668-674.
- Дюкарева Г. І., Кривошеєва Н. М., Білецька Я. О. Дослідження впливу споживчих переваг на формування асортименту зефіру в роздрібній мережі. - C. 674-683.
- Михайлова М. В. Регіональні особливості розвитку ресторанного господарства в Харківській області. - C. 683-688.
- Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Вплив маркетингу на ефективну діяльність підприємств у сучасних умовах. - C. 689-693.
- Жегус O. B., Афанасьєва О. П., Науменко К. С. Маркетингове дослідження поведінки покупців на ринку борошняних кондитерських виробів. - C. 693-700.
- Віннікова В. А. Шляхи формування кадрового потенціалу торговельних підприємств. - C. 701-705.
- Петренко Н. В. Розвиток екскурсійної справи в Україні як форми навчання й виховання в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 706-713.
Секція 5. Наукові основи гуманітарної підготовки студентів
- Варипаєв О. М., Соболев В. Л. Культура "суспільства споживання" у маркетингових та соціально-філософських дослідженнях. - C. 714-721.
- Смирнов В. В., Коршунова І. П. До питання визначення змісту поняття "корпоративна культура". - C. 721-726.
- Варипаєв О. М. Сучасні стратегії споживання: філософське обґрунтування та методологічний аналіз. - C. 726-735.
- Борисова А. О., Архипова В. О. Ігрове проектування як один із елементів навчання іноземної мови у немовному вищому навчальному закладі. - C. 735-741.
- Бєлікова О. Ф., Колесник А. О. Проектування індивідуальних освітніх маршрутів у процесі іншомовної підготовки в немовному ВНЗ. - C. 741-746.
- Покровська О. А., Веселова Н. В. Термінологізовані номенклатурні сполучення як складові галузевої лексики. - C. 746-753.
- Колесник А. О., Бєлікова О. Ф. Загальні труднощі перекладу префіксальних, суфіксальних та складних термінів у науковій літературі. - C. 753-760.
- Ков’ях І. І. Вплив зовнішньо не мотивованого використання сполучника "and" на стилістичну функцію англійського складного речення. - C. 760-765.
- Муравйова О. М. Нетрадиційні методики викладання іноземних мов. - C. 765-771.
- Тріщ О. М., Кондратенко М. В. Прикладна лінгвістика, комп’ютерний переклад. - C. 771-775.
- Удовенко І. В., Подворна Л. А. Міжкультурний підхід до формування англомовної лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей. - C. 775-783.
- Крупей М. І., Мануєнкова О. О. Ситуативний підхід у навчальному процесі з іноземної мови. - C. 783-790.
- Кудряшов І. О., Артюгін А. В., Максимова Н. Б. Самостійні заняття фізичними вправами як засіб оптимізації психофізичного стану студентів у заліково-екзаменаційний період. - C. 790-795.
- Алфавітний покажчик. - C. 796-798.
| 2011 | | Вип. 1 (13)
|
|
|
|