Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2019/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. пр..- Харків Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh- Титул.
- Зміст.
- Горошанська О. О. Оцінювання ефективності фінансового механізму сталого розвитку підприємств торгівлі. - C. 7-14.
- Нестеренко О. О., Сердюков К. Г. Методологія формування обліково-звітної інформації про соціально-репутаційний капітал фінансових установ. - C. 15-25.
- Сіфурова А. І. Формування фінансової структури оборотного капіталу та оборотних активів підприємств торгівлі України. - C. 25-36.
- Крутова А. С., Янчева Л. М., Семенець А. О. Удосконалення внутрішнього аудиту з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 37-49.
- Чорна М. В., Петленко К. Ю. Цифрові платформи в економіці: сучасні тенденції та напрями розвитку. - C. 50-60.
- Смольнякова Н. М., Михайлова О. В., Волосов А. М., Шинкар С. М. Система методів оцінки впливу зовнішнього середовища на формування конкурентних переваг. - C. 60-75.
- Филипенко О. М., Рачкован О. Д., Петленко К. Ю. Споживча лояльність: вимірювання та управління. - C. 76-86.
- Краснокутська Н. С., Госн С. К. Методичний інструментарій оцінювання рівня задоволення економічних інтересів стейкхолдерів підприємств кондитерської промисловості. - C. 87-98.
- Лачкова Л. І., Лачкова В. М. Соціально-економічні диспропорції розвитку підприємств торгівлі України. - C. 99-109.
- Величко К. Ю., Носач Л. Л., Печенка О. І. Особливості митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в умовах євроінтеграційного спрямування. - C. 109-122.
- Айрапетян Р. А. Основні досягнення економічної дипломатії Республіки Білорусь. - C. 123-133.
- Андросова Т. В., Кот О. В., Козуб В. О., Чернишова Л. О. Формування метрики показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку. - C. 134-147.
- Бубенець І. Г., Артеменко В. С., Кухарьонок О. К., Коновалова Т. В. ІК-компетентність як чинник конкурентоспроможності персоналу. - C. 148-158.
- Малюк Л. П., Варипаєв О. М. Соціально-історичний розвиток потреб у парадигмі формування сфери послуг. - C. 159-169.
- Проскурніна Н. В. Тестування складних інновацій для операторів роздрібної торгівлі у процесі споживання. - C. 170-184.
- Власенко І. В. Спеціалізовані засоби розміщення в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку. - C. 185-195.
- Давидова О. Ю. Формування системи адаптивного інноваційного управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства. - C. 195-207.
- Горбань В. Г., Анісімов Г. Г. Цільові орієнтири розвитку ресторанного господарства м. Харкова. - C. 207-219.
| 2019 | | Вип. 1 (29)
|
|
|
|