Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72967/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг
: зб. наук. пр..- Харків
Ekonomichna stratehiya i perspektyvy rozvytku sfery torhivli ta posluh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горошанська О. О. Оцінювання ефективності фінансового механізму сталого розвитку підприємств торгівлі. - C. 7-14.
  4. Нестеренко О. О., Сердюков К. Г. Методологія формування обліково-звітної інформації про соціально-репутаційний капітал фінансових установ. - C. 15-25.
  5. Сіфурова А. І. Формування фінансової структури оборотного капіталу та оборотних активів підприємств торгівлі України. - C. 25-36.
  6. Крутова А. С., Янчева Л. М., Семенець А. О. Удосконалення внутрішнього аудиту з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 37-49.
  7. Чорна М. В., Петленко К. Ю. Цифрові платформи в економіці: сучасні тенденції та напрями розвитку. - C. 50-60.
  8. Смольнякова Н. М., Михайлова О. В., Волосов А. М., Шинкар С. М. Система методів оцінки впливу зовнішнього середовища на формування конкурентних переваг. - C. 60-75.
  9. Филипенко О. М., Рачкован О. Д., Петленко К. Ю. Споживча лояльність: вимірювання та управління. - C. 76-86.
  10. Краснокутська Н. С., Госн С. К. Методичний інструментарій оцінювання рівня задоволення економічних інтересів стейкхолдерів підприємств кондитерської промисловості. - C. 87-98.
  11. Лачкова Л. І., Лачкова В. М. Соціально-економічні диспропорції розвитку підприємств торгівлі України. - C. 99-109.
  12. Величко К. Ю., Носач Л. Л., Печенка О. І. Особливості митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в умовах євроінтеграційного спрямування. - C. 109-122.
  13. Айрапетян Р. А. Основні досягнення економічної дипломатії Республіки Білорусь. - C. 123-133.
  14. Андросова Т. В., Кот О. В., Козуб В. О., Чернишова Л. О. Формування метрики показників оцінки системи соціального маркетингу підприємств на міжнародному ринку. - C. 134-147.
  15. Бубенець І. Г., Артеменко В. С., Кухарьонок О. К., Коновалова Т. В. ІК-компетентність як чинник конкурентоспроможності персоналу. - C. 148-158.
  16. Малюк Л. П., Варипаєв О. М. Соціально-історичний розвиток потреб у парадигмі формування сфери послуг. - C. 159-169.
  17. Проскурніна Н. В. Тестування складних інновацій для операторів роздрібної торгівлі у процесі споживання. - C. 170-184.
  18. Власенко І. В. Спеціалізовані засоби розміщення в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку. - C. 185-195.
  19. Давидова О. Ю. Формування системи адаптивного інноваційного управління розвитком підприємств готельно-ресторанного господарства. - C. 195-207.
  20. Горбань В. Г., Анісімов Г. Г. Цільові орієнтири розвитку ресторанного господарства м. Харкова. - C. 207-219.
2019
Вип. 1 (29)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського