Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73034/2012/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Філософія освіти
: наук. часоп..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сучасні контексти освітніх проблем

  4. Андрущенко В. "Філософське самовбивство" останніх радянських гуманітаріїв. - C. 7-16.
  5. Штомпка П. Ви повинні вірити, що можете здійснити неможливе – і це є чи не єдиним рецептом досягнення справжнього успіху Інтерв’ю Сергія Курбатова з Піотром Штомпкою . - C. 17-26.
  6. Дискурси філософії розуму

  7. Габермас Ю. Постметафізичне мислення ІІІ. Між метафізикою і критикою розуму. - C. 27-91.
  8. Горбунова Л. Мислення у світі плюральності: проект трансверсального розуму В. Вельша. - C. 92-110.
  9. Складні системи: методологія освітніх досліджень

  10. Предборська І. Складні системи за Е. Мореном: реферативно-аналітичний огляд матеріалів міжнародної конференції у Відні. - C. 111-130.
  11. Ласло Е. Інформація і узгодженість в природі та "ракова пухлина" неузгодженості людського світу. - C. 131-137.
  12. Князева Е. Инновационная сложность: эмерджентность, самоорганизация и управление рисками. - C. 138-146.
  13. Культурно-антропологічні виміри освіти

  14. Култаєва М. Культурологічний поворот у філософії освіти: теоретико-методологічні можливості та практичні перспективи. - C. 147-164.
  15. Гуменюк Г. Антропологічний поворот в освіті постсучасності. - C. 165-175.
  16. Освітні системи в мультикультурному просторі

  17. Ткаченко В. Реквієм по мультикультуралізму: повчальні уроки гуманітарної політики. - C. 176-199.
  18. Гриценко Т. Мультикультурні практики у вищій освіті США: досвід теоретичного та практичного осягнення. Стаття друга. Деконструкція і дестереотипізація соціальних гранднаративів та поєднання теорії і праксису як основні методологічні стратегії мультикультурної освіти. - C. 200-210.
  19. Аксіологічні проблеми освітнього дискурсу

  20. Мєлков Ю. Ідеал і мета освіти в ієрархії культурних цінностей. - C. 211-222.
  21. Жукова А. Філософія мрії у імплікації свободи. - C. 223-227.
  22. Освіта і мистецтво: філософія єдності

  23. Гомілко О. Філософія музики як нова філософська дисципліна: постметафізичні перспективи. - C. 228-237.
  24. Черепанова С. Художній потенціал філософії освіти: знаково-символічна специфіка мистецтва. - C. 238-259.
  25. Освіта і релігія: проблеми взаємин

  26. Войтюк І. Інтеграція релігійних та духовних елементів у системі української національної освіти. - C. 260-272.
  27. Панасенко О. Основні тенденції розвитку релігійної освіти в Україні (на прикладі православ’я). - C. 273-305.
  28. Університет в контексті суспільства знань

  29. Кроліца М. Особливості впровадження елементів Болонського процесу у вищу освіту Польщі. - C. 306-319.
  30. Курбатов С. Інновації як головний ресурс розвитку інформаційного суспільства. - C. 320-330.
  31. Рогова П. Інформаційний ресурс: проблеми розвитку. - C. 331-349.
  32. Презентації філософсько-освітніх видань

  33. Горбачук-Наровецька О. Освітні заломлення "Філософської думки". - C. 350-357.
  34. Панченко Л. Європейська освіта в контексті викликів глобалізованого світу (до виходу книги Віктора Андрущенка "Світанок Європи": проблема формування нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття"). - C. 358-362.
  35. Радіонова Н. Рецензія на монографію М. В. Триняк "Інтеркультурна комунікація: освітній вимір". - C. 363-388.
  36. Червона Л. Творення та трансляція культури в контексті світових освітніх тенденцій (інформаційний огляд монографії "Творення, трансляція, інтерпретація та споживання культури"). - C. 367-368.
  37. Федь А., Шалашна Н. Світоглядно-гуманітарний вимір філософії освіти (рецензія на монографію С. Черепанової). - C. 369-372.
  38. Кузнєцова І. Теоретико-методологічний потенціал некласичної естетики: роздуми над книгою Личковаха В.А. "Некласична естетика в культурному просторі ХХ – початку ХХІ століть". - C. 373-377.
  39. Новальська Т. Нове видання з історії розвитку педагогічних бібліотек України. - C. 378-380.
  40. Триняк М. "Репрезентації філософії в освітньому просторі Слобожанщини у ХІХ столітті" (рецензія на монографію Н. В. Радіонової). - C. 381-384.
  41. Наукове життя

  42. Шакун Н. Всеукраїнські філософські читання пам’яті Володимира Шевченка (17 лютого 2012 р., м. Чернігів). - C. 385-390.
  43. Мєлков Ю. Шостий Російський філософський конгрес "Філософія в сучасному світі. Діалог світоглядів". - C. 389.
  44. Калашнікова С., Луговий В., Таланова Ж. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу". - C. 391-398.
2012
№ 1-2 (11)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського