Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2015/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Херсонського державного університету
.- Херсон. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бруннер Є. Ю. Щодо питання про психологію довільної уваги. - C. 7-16.
  4. Малик Я. К. Характеристика функцій зорової пам’яті боксерів із різним спортивним стажем. - C. 17-21.
  5. Мірошниченко О. А. Мотивація українських зимівників щодо життєдіяльності в умовах Антарктики. - C. 22-28.
  6. Олійник О. О. Психологічні здатності до організації дозвілля у майбутніх культурологів. - C. 29-33.
  7. Поліщук С. П. Психологiчнi передумови i особливостi формування психологiчної готовностi студентiв вищих педагогiчних навчальних закладiв до iнновацiйної дiяльностi. - C. 34-38.
  8. Потапчук Н. Д. Особливості поведінки населення в умовах надзвичайної ситуації як чинник виникнення та поширення чуток. - C. 39-43.
  9. Радько О. В. Особливості соціально-психологічної адаптації курсантів і студентів до навчальної й навчально-службової діяльності. - C. 44-49.
  10. Сурякова М. В. Інтерпретація іншого в особистісному й міжособистісному вимірі. - C. 50-54.
  11. Хаметова Л. М. Місце й роль маніпуляції в суспільстві. - C. 55-58.
  12. Шебанова В. І. Фіксація стратегії переїдання і збільшення ваги як наслідок трансформації внутрішньої картини життєдіяльності (частина 2). - C. 59-68.
  13. Боднар В. І. Психологічне попередження виникнення та подолання внутрішньоособистісних конфліктів у підлітковому віці (на прикладі тренінгової програми "Учимось конструктивно вирішувати конфліктні ситуації"). - C. 69-74.
  14. Волошина В. О., Довгалюк Т. А. До проблеми математико-статистичного виміру метапам’яті. - C. 75-80.
  15. Зарицька В. В., Борисенко В. М. Теоретичний аналіз наукових підходів до розуміння феномену "емоційна компетентність". - C. 81-85.
  16. Козуб Я. В., Кузнецов М. А. Эмоциональное отношение к учению у студентов с разными видами мотивационной регуляции деятельности. - C. 86-93.
  17. Литвиненко О. О. Корекція почуття провини у молодших підлітків засобами психологічного тренінгу. - C. 94-99.
  18. Пустовалов І. В. Модель розвитку ціннісно-смислової сфери особистості підлітка. - C. 100-106.
  19. Томаржевська І. В. Теоретико-методологічний аналіз феномена усвідомленого батьківства. - C. 107-111.
  20. Цуранова О. О., Халєєва О. В. Вплив рок-музики на формування особистості підлітків у музично-освітньому процесі. - C. 112-116.
  21. Черепєхіна О. А. Духовна й інтелектуальна співпраця як умова формування професіоналізму майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. - C. 117-121.
  22. Шевяков О. В., Чернігівська С. А., Славська Я. А. Психолого-педагогічний супровід непрофесійної фізкультурної освіти студентів з вадами здоров’я. - C. 122-128.
  23. Бевз Г. М., Трачук Д. В. Зміна уявлень про батьківство в чоловіків після народження дитини. - C. 129-134.
  24. Крайлюк А. І. Особливості впливу батьківських настанов на вибір подружнього партнера. - C. 135-139.
  25. Мельничук О. Б. Розвиток професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери засобами коучингу. - C. 140-144.
  26. Попович І. С. Конструювання особистістю моделі очікуваного майбутнього. - C. 145-154.
  27. Тріфаніна Л. С. Інформаційна культура молодших підлітків як об’єкт соціальної роботи в сучасному суспільстві. - C. 155-158.
  28. Уварова С. Г. Особливості навчальних програм для волонтерів з надання першої психологічної допомоги. - C. 159-163.
  29. Посвістак О. А. Теоретичні основи експеріенціального підходу до сімейної психотерапії та його внесок у становлення психології сім’ї як наукової галузі. - C. 164-168.
  30. Сняданко І. І. Психологічне консультування студентів технічних університетів з проблем емоційної саморегуляції у формуванні особистісної компетенції для здійснення майбутньої професійно-управлінської діяльності. - C. 169-173.
  31. Юрченко-Шеховцова Т. І. Проблема формування правосвідомості особистості в сучасних умовах. - C. 174-178.
  32. Крамченкова В. О. Тютюнова адикція з точки зору основних психологічних шкіл. - C. 179-184.
  33. Марков А. Р. Дезадаптивні стани у цивільного населення як наслідок інформаційно-психологічної війни: аналіз медико-психологічних аспектів. - C. 185-190.
  34. Шевченко Н. Ф. Психокорекція деформації суб’єктивного відображення психосоматичного здоров’я. - C. 191-195.
  35. Семенцова О. М. Теоретико-організаційні аспекти корекції комунікативної діяльності дітей із затримкою психічного розвитку в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 196-201.
2015
Вип. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського