Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2018/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Херсонського державного університету
.- Херсон. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Амплєєва О. М. Особливості навчання майбутніх психологів з використанням принципів емоційного інтелекту. - C. 9-13.
  4. Андрійчук І. П. Психологічні особливості розвитку професійної мотивації в майбутніх психологів. - C. 14-19.
  5. Артюхіна Н. В. Історико-психологічний аналіз феномена межі як межового прояву існування людини: до постановки проблеми. - C. 20-26.
  6. Бабаева Л. Р. Особенности формирования профессиональной мотивации у студентов гуманитарных специальностей. - C. 27-32.
  7. Базика Є. Л. Психічне здоров`я особистості як детермінанта її професійного потенціалу в пізньому зрілому віці. - C. 32-39.
  8. Васюк К. М. Феномен розширення ідентичності в процесі здійснення подвигу. - C. 39-44.
  9. Вертель А. В., Важинський С. Е., Щербак Т. І. Емоційне вигорання як фактор порушення професійної ідентичності в контексті структурного психоаналізу Ж. Лакана. - C. 44-50.
  10. Волинець Н. В. Теоретична модель психологічного благополуччя особистості: параметри, критерії, показники та функції. - C. 50-62.
  11. Галян І. М. Життєві репрезентації як регулятори аксіогенезу особистості. - C. 62-67.
  12. Іщенко Л. В. Акмеологічні особливості формування готовності майбутніх вихователів до розвитку творчої особистості дітей старшого дошкільного віку. - C. 67-72.
  13. Камінська О. В. Особливості копінг-стратегій у студентів із різним рівнем успішності навчальної діяльності. - C. 72-77.
  14. Карачинський О. А. Трансформація смислових структур особистості колишніх комбатантів у процесі психологічної реабілітації за методикою смисложиттєвих орієнтацій. - C. 78-83.
  15. Каргіна Н. В. Віра як основа психологічного благополуччя особистості. - C. 83-88.
  16. Киричук О. О. Ціннісні регулятори психологічного благополуччя особистості. - C. 89-94.
  17. Корінна Г. О. Значення та роль спілкування у формуванні особистості дитини в дошкільному дитинстві. - C. 94-99.
  18. Кравчук С. Л. Особливості життєстійкості як фактора психологічної пружності особистості юнацького віку в умовах воєнного конфлікту. - C. 99-105.
  19. Кубриченко Т. В., Куц В. Є. Особливості суб`єктивного переживання щастя молодими чоловіками різних типів нормативності ґендерної поведінки. - C. 106-111.
  20. Лісойван О. В. Застосування теоретичних моделей реконструкції символів у роботі із жінками в стані дезадаптації. - C. 111-117.
  21. Майструк В. М. Методологічні засади дослідження самоприйняття сучасної жінки. - C. 117-121.
  22. Махукова В. М. Теоретична модель дослідження системної рефлексії як чинника самоставлення особистості. - C. 121-127.
  23. Мельничук І. Я. Надія як рушійна сила розв`язання проблеми клієнта у процесі психологічної допомоги. - C. 128-132.
  24. Мельничук С. К. Розвиток кар`єри управлінця засобами формування асертивності у процесі професійного становлення у ВНЗ. - C. 133-137.
  25. Назимко О. В. Когнітивні особливості формування розумових дій студентів при сприйнятті та породженні іншомовного висловлювання. - C. 138-142.
  26. Омельченко М. С. Психологічні аспекти становлення професійної свідомості корекційного педагога. - C. 143-147.
  27. Півень М. А. Формування структурних компонентів емоційної зрілості особистості. - C. 148-153.
  28. Плошинська А. А. Психологічні аспекти використання ходьби як ресурсу поліпшення соматичного та психічного здоров`я. - C. 154-158.
  29. Сапєльнікова Т. С., Білоцерківська Ю. О. Дослідження негативних психічних станів студентів під час учбової діяльності як фактора порушення стресостійкості. - C. 159-163.
  30. Сидоренко Ж. В., Недбалюк О. О. Проблемні аспекти самоставлення особистості в юнацькому віці. - C. 163-168.
  31. Сіпко Л. О., Півторацька І. Ю. Соціально-психологічні чинники виникнення професійного стресу у працівників державної служби з надзвичайних ситуацій. - C. 169-173.
  32. Спринська З. В. Психологічні властивості осіб із різною мірою готовності до жебракування. - C. 174-179.
  33. Стець В. І., Баб`як К. Б. Особливості психолого-педагогічної роботи із сім`ями, що виховують дітей із інвалідністю. - C. 179-184.
  34. Сторож В. В., Шкарнега О. С. Аналіз психологічних аспектів залежності від соціальної мережі instagram. - C. 184-189.
  35. Терлецька Ю. М. Психічна депривація людини як деструктивний процес функціонування її психіки. - C. 190-196.
  36. Титаренко О. І. Психологічні особливості роботи з образом я засобами арт-терапії. - C. 197-202.
  37. Тичина І. М., Марчук А. П. Особливості сімейних цінностей гетеросексуальних людей і людей із ЛГБТ-спільноти. - C. 203-208.
  38. Turkmen Abdullah. The psychological effects of social networking sites in middle school students. - C. 208-212.
  39. Халилова Айбениз Имран кызы. Проблема психического бессознательного в творчестве Г. Джавида. - C. 213-217.
  40. Харченко С. В. Функції соціального інтелекту особистості. - C. 217-222.
  41. Шиліна А. А., Хрепливець М. А. Взаємозв`язки суб`єктивного відчуження та психологічного благополуччя осіб різного віку. - C. 222-227.
  42. Шрагіна Л. І. Проблеми соціально-психологічних наук у контексті теорії розвитку штучних систем. - C. 227-233.
  43. Штепа О. С. Психологічна ресурсність як індикатор "особистісного вкладу". - C. 233-240 .
2018
Вип. 1(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського