Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2019/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Амплєєва О. М. Аналіз дослідження емоційного інтелекту в структурі професійної діяльності психологів. - C. 11-16.
- Денискова Е. С. Анализ современных психологических исследований религиозного и духовного совладания. - C. 16-24.
- Ільїна Ю. Ю., Мельник І. О. Особистісні зміни військовослужбовців після участі в бойових діях. - C. 24-30.
- Карсканова С. В. Використання наративу як методу соціально-психологічної діагностики особистості. - C. 30-35.
- Кічук А. В. Психологічне здоров’я особистості як цінність і предмет сучасного психологічного знання. - C. 36-40.
- Кузнецов О. І. Світогляд особистості як психологічна проблема. - C. 41-48.
- Кучерява Т. О. Надійність сумісної діяльності членів танкових екіпажів Збройних Сил України. - C. 48-55.
- Лантух І. В. Психологічний супровід розвитку особистісної надійності підприємців у навчанні та професійній діяльності. - C. 56-61.
- Омельченко М. С. Роль професійної свідомості у професійному становленні корекційного педагога. - C. 62-66.
- Сапєльнікова Т. С., Білоцерківська Ю. О. Чинники конфліктної поведінки школярів 10–11 класів. - C. 67-72.
- Шеленкова Н. Л. Дослідження копінг-стратегій в процесі адаптації студентів першого року навчання. - C. 72-77.
- Аль-Мраят О. Б. Якісно-рівневий підхід до стану сформованості графо-моторних навичок у дітей з аутичними розладами. - C. 78-82.
- Аркатова О. С., Єльчанінова Т. М., Постельник М. В. Становлення самосвідомості й соціальної адаптації як чинників, які зумовлюють життєві стратегії підлітків. - C. 83-88.
- Афанасьєва Н. Є., Беспалова І. С. Мотивація і ефективність розумової діяльності підлітків за традиційної системи навчання. - C. 89-93.
- Большакова А. М., Зайцева О. О. Загальні та професійні мотиви як фактори розвитку метакогнітивної активності студентів під час навчання у закладі вищої освіти. - C. 94-101.
- Власенко І. А., Фокіна В. А. Кінотренінг як практика успішної комунікації особистості. - C. 101-106.
- Гріньова О. М., Байбекова М. М. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу особистості пізньої юності. - C. 107-112.
- Дідковська Л. І. Особливості вирішення підлітками складних життєвих ситуацій у зв’язку з їхньою здатністю до саморегуляції. - C. 112-117.
- Егорова Е. Б. К вопросу о гендерных особенностях подростковой враждебности. - C. 118-125.
- Камінська І. П. Корекція емпатії до пацієнтів у студентів-медиків на заняттях із фахової іноземної мови. - C. 125-130.
- Кетлер-Митницька Т. С. Психодіагностичний інструментарій дослідження компонентів інтернальності майбутніх психологів. - C. 131-135.
- Козак О. В. Особистість лідера в сучасному психологічному дискурсі. - C. 136-141.
- Кравчук С. Л. Життєстійкість та психологічна пружність особистості юнацького віку як запобіжники негативним наслідкам воєнного конфлікту. - C. 142-147.
- Кривенко І. С., Іванович С. М. Особистісні особливості життєстійкості школярів у різних навчальних середовищах. - C. 148-153.
- Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Булінг в освітньому середовищі: аналіз, шляхи подолання. - C. 154-158.
- Мельник І. М. Структура та особливості професійної ідентичності майбутнього учителя початкової школи. - C. 159-164.
- Михальченко Н. В. Показники рівнів розвитку патріотичної рефлексії особистості. - C. 165-170.
- Назар М. М. Формування комунікативних компетенцій на базі дистанційних навчально-психологічних курсів у мережі інтернет. - C. 170-176.
- Острянко Т. С., Щербата В. Г. Емпіричне дослідження суб’єктивних оцінок психологічної безпеки освітнього простору в умовах інклюзивного навчання. - C. 176-181.
- Слободянюк О. Л. Проблема співвідношення соціального та емоційного інтелекту у психології. - C. 181-186.
- Софіян Д. В. Концептуальні та методичні засади розвитку у офіцерів-кінологів психологічної готовності до професійної діяльності. - C. 187-192.
- Татьянчиков А. О. Емпіричне дослідження адаптації підлітків до навчальної діяльності. - C. 193-198.
- Borovynska I. Ye. Life successfulness as a phenomenon influenced by social desirability effect. - C. 199-205.
- Бурлакова І. А., Наконечна Н. В. Соціально-психологічні умови самоменеджменту здоров’я фахівців економічної сфери. - C. 206-210.
- Дроздова М. А. Регіональні особливості соціальних уявлень студентської молоді про безпеку й небезпеку. - C. 211-216.
- Кердивар В. В. Поглиблений психологічний аналіз вразливих категорій внутрішньо переміщених осіб. - C. 217-222.
- Котлова Л. О., Саух І. Д. Психологічні чинники задоволеності шлюбом на різних етапах подружнього життя. - C. 223-228.
- Краснякова А. О. Модерація полілогу як алгоритм трансформації комунікативних інтернет-практик. - C. 228-233.
- Крупник Г. А. Наукові підходи до аналізу проблеми сиблінгової взаємодії. - C. 234-238.
- Лимар Л. В. Соціальна компетентність лікаря як фактор продуктивної взаємодії з пацієнтами. - C. 239-245.
- Лісневська А. О. Психологічна безпека студентської молоді в контексті сприймання новин із засобів масової інформації. - C. 245-251.
- Ніколаєнко С. О., Василенко О. О. Динаміка міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань у зоні проведення Операції Об’єднаних Сил. - C. 251-259.
- Подофєй С. О. Емоційний інтелект особистості й особливості його становлення. - C. 260-265.
- Вертель А. В., Мотрук Т. О., Пасько К. М. Філософсько-психологічні конотації генезису й розвитку психоаналітичної традиції (до 80-річчя від дня смерті Зігмунда Фрейда). - C. 266-273.
- Радько О. В. Психологічна готовність до виконання професійних обов’язків з високою психофізиологічною "ціною" діяльності фахівців психологів: теоретична модель. - C. 274-279.
- Сняданко І. І., Калин Р. Ю. Дослідження ролі толерантності до невизначеності у керівників банківських організацій. - C. 279-284.
- Чолій С. М. Зв’язок мотивації досягнення успіху та організаційної лояльності у вчителів середніх шкіл. - C. 284-289.
- Колесніченко О. С. Типи психологічної травматизації за різних рівнів психотравматичності бойового досвіду військовослужбовців Національної гвардії України. - C. 290-295.
- Маравська К. І. Емпіричне дослідження особливостей уявлень курсантів закладів вищої освіти Міністерства внутрішніх справ України про типову поведінку поліцейських у конфліктних ситуаціях. - C. 296-302.
- Мітрошкіна О. В. Специфіка психологічної готовності до змін та психологічної ресурсності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 303-308.
- Сергієнко О. О. Професійна ідентичність як детермінанта професійного відчуження працівників ДСНС України. - C. 309-315.
- Твердохлєбова Н. Є. Мотиватори організаційної поведінки правоохоронців на етапі професійної підготовки. - C. 316-321.
- Шевченко Л. О., Шломін О. Ю. Специфіка професійного самоставлення працівників підрозділів превентивної діяльності національної поліції. - C. 321-326.
- Штанько Н. А. Тренінг як метод підготовки керівників-лідерів органів національної поліції. - C. 327-332.
- Денісієвська А. Є. Особливості суб’єктивної якості сну. - C. 333-337.
- Карпюк Ю. Я. Фрустрація як детермінанта асоціальної поведінки сучасних підлітків. - C. 338-343.
- Турецька Х. І., Сазонова О. В. Нейрофізіологічне підґрунтя символдрами як психодинамічного напряму психотерапії. - C. 344-349.
| 2019 | | Вип. 1
|
|
|
|