Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Херсонського державного університету
.- Херсон. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Амплєєва О. М. Аналіз дослідження емоційного інтелекту в структурі професійної діяльності психологів. - C. 11-16.
  4. Денискова Е. С. Анализ современных психологических исследований религиозного и духовного совладания. - C. 16-24.
  5. Ільїна Ю. Ю., Мельник І. О. Особистісні зміни військовослужбовців після участі в бойових діях. - C. 24-30.
  6. Карсканова С. В. Використання наративу як методу соціально-психологічної діагностики особистості. - C. 30-35.
  7. Кічук А. В. Психологічне здоров’я особистості як цінність і предмет сучасного психологічного знання. - C. 36-40.
  8. Кузнецов О. І. Світогляд особистості як психологічна проблема. - C. 41-48.
  9. Кучерява Т. О. Надійність сумісної діяльності членів танкових екіпажів Збройних Сил України. - C. 48-55.
  10. Лантух І. В. Психологічний супровід розвитку особистісної надійності підприємців у навчанні та професійній діяльності. - C. 56-61.
  11. Омельченко М. С. Роль професійної свідомості у професійному становленні корекційного педагога. - C. 62-66.
  12. Сапєльнікова Т. С., Білоцерківська Ю. О. Чинники конфліктної поведінки школярів 10–11 класів. - C. 67-72.
  13. Шеленкова Н. Л. Дослідження копінг-стратегій в процесі адаптації студентів першого року навчання. - C. 72-77.
  14. Аль-Мраят О. Б. Якісно-рівневий підхід до стану сформованості графо-моторних навичок у дітей з аутичними розладами. - C. 78-82.
  15. Аркатова О. С., Єльчанінова Т. М., Постельник М. В. Становлення самосвідомості й соціальної адаптації як чинників, які зумовлюють життєві стратегії підлітків. - C. 83-88.
  16. Афанасьєва Н. Є., Беспалова І. С. Мотивація і ефективність розумової діяльності підлітків за традиційної системи навчання. - C. 89-93.
  17. Большакова А. М., Зайцева О. О. Загальні та професійні мотиви як фактори розвитку метакогнітивної активності студентів під час навчання у закладі вищої освіти. - C. 94-101.
  18. Власенко І. А., Фокіна В. А. Кінотренінг як практика успішної комунікації особистості. - C. 101-106.
  19. Гріньова О. М., Байбекова М. М. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу особистості пізньої юності. - C. 107-112.
  20. Дідковська Л. І. Особливості вирішення підлітками складних життєвих ситуацій у зв’язку з їхньою здатністю до саморегуляції. - C. 112-117.
  21. Егорова Е. Б. К вопросу о гендерных особенностях подростковой враждебности. - C. 118-125.
  22. Камінська І. П. Корекція емпатії до пацієнтів у студентів-медиків на заняттях із фахової іноземної мови. - C. 125-130.
  23. Кетлер-Митницька Т. С. Психодіагностичний інструментарій дослідження компонентів інтернальності майбутніх психологів. - C. 131-135.
  24. Козак О. В. Особистість лідера в сучасному психологічному дискурсі. - C. 136-141.
  25. Кравчук С. Л. Життєстійкість та психологічна пружність особистості юнацького віку як запобіжники негативним наслідкам воєнного конфлікту. - C. 142-147.
  26. Кривенко І. С., Іванович С. М. Особистісні особливості життєстійкості школярів у різних навчальних середовищах. - C. 148-153.
  27. Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Булінг в освітньому середовищі: аналіз, шляхи подолання. - C. 154-158.
  28. Мельник І. М. Структура та особливості професійної ідентичності майбутнього учителя початкової школи. - C. 159-164.
  29. Михальченко Н. В. Показники рівнів розвитку патріотичної рефлексії особистості. - C. 165-170.
  30. Назар М. М. Формування комунікативних компетенцій на базі дистанційних навчально-психологічних курсів у мережі інтернет. - C. 170-176.
  31. Острянко Т. С., Щербата В. Г. Емпіричне дослідження суб’єктивних оцінок психологічної безпеки освітнього простору в умовах інклюзивного навчання. - C. 176-181.
  32. Слободянюк О. Л. Проблема співвідношення соціального та емоційного інтелекту у психології. - C. 181-186.
  33. Софіян Д. В. Концептуальні та методичні засади розвитку у офіцерів-кінологів психологічної готовності до професійної діяльності. - C. 187-192.
  34. Татьянчиков А. О. Емпіричне дослідження адаптації підлітків до навчальної діяльності. - C. 193-198.
  35. Borovynska I. Ye. Life successfulness as a phenomenon influenced by social desirability effect. - C. 199-205.
  36. Бурлакова І. А., Наконечна Н. В. Соціально-психологічні умови самоменеджменту здоров’я фахівців економічної сфери. - C. 206-210.
  37. Дроздова М. А. Регіональні особливості соціальних уявлень студентської молоді про безпеку й небезпеку. - C. 211-216.
  38. Кердивар В. В. Поглиблений психологічний аналіз вразливих категорій внутрішньо переміщених осіб. - C. 217-222.
  39. Котлова Л. О., Саух І. Д. Психологічні чинники задоволеності шлюбом на різних етапах подружнього життя. - C. 223-228.
  40. Краснякова А. О. Модерація полілогу як алгоритм трансформації комунікативних інтернет-практик. - C. 228-233.
  41. Крупник Г. А. Наукові підходи до аналізу проблеми сиблінгової взаємодії. - C. 234-238.
  42. Лимар Л. В. Соціальна компетентність лікаря як фактор продуктивної взаємодії з пацієнтами. - C. 239-245.
  43. Лісневська А. О. Психологічна безпека студентської молоді в контексті сприймання новин із засобів масової інформації. - C. 245-251.
  44. Ніколаєнко С. О., Василенко О. О. Динаміка міжособистісних стосунків вій­ськовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань у зоні проведення Операції Об’єднаних Сил. - C. 251-259.
  45. Подофєй С. О. Емоційний інтелект особистості й особливості його становлення. - C. 260-265.
  46. Вертель А. В., Мотрук Т. О., Пасько К. М. Філософсько-психологічні конотації генезису й розвитку психоаналітичної традиції (до 80-річчя від дня смерті Зігмунда Фрейда). - C. 266-273.
  47. Радько О. В. Психологічна готовність до виконання професійних обов’язків з високою психофізиологічною "ціною" діяльності фахівців психологів: теоретична модель. - C. 274-279.
  48. Сняданко І. І., Калин Р. Ю. Дослідження ролі толерантності до невизначеності у керівників банківських організацій. - C. 279-284.
  49. Чолій С. М. Зв’язок мотивації досягнення успіху та організаційної лояльності у вчителів середніх шкіл. - C. 284-289.
  50. Колесніченко О. С. Типи психологічної травматизації за різних рівнів психотравматичності бойового досвіду військовослужбовців Національної гвардії України. - C. 290-295.
  51. Маравська К. І. Емпіричне дослідження особливостей уявлень курсантів закладів вищої освіти Міністерства внутрішніх справ України про типову поведінку поліцейських у конфліктних ситуаціях. - C. 296-302.
  52. Мітрошкіна О. В. Специфіка психологічної готовності до змін та психологічної ресурсності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 303-308.
  53. Сергієнко О. О. Професійна ідентичність як детермінанта професійного відчуження працівників ДСНС України. - C. 309-315.
  54. Твердохлєбова Н. Є. Мотиватори організаційної поведінки правоохоронців на етапі професійної підготовки. - C. 316-321.
  55. Шевченко Л. О., Шломін О. Ю. Специфіка професійного самоставлення працівників підрозділів превентивної діяльності національної поліції. - C. 321-326.
  56. Штанько Н. А. Тренінг як метод підготовки керівників-лідерів органів національної поліції. - C. 327-332.
  57. Денісієвська А. Є. Особливості суб’єктивної якості сну. - C. 333-337.
  58. Карпюк Ю. Я. Фрустрація як детермінанта асоціальної поведінки сучасних підлітків. - C. 338-343.
  59. Турецька Х. І., Сазонова О. В. Нейрофізіологічне підґрунтя символдрами як психодинамічного напряму психотерапії. - C. 344-349.
2019
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського