Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2018/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Плахотнік О. В., Кондратюк А. Л. Гендерний підхід у педагогічній теорії і практиці. - C. 10-16.
  4. Варивода Н. А. Проблема виховання духовно-моральних цінностей молодших школярів у поглядах сучасних вчених. - C. 16-22.
  5. Васильківський І. П. Психолого-педагогічні особливості виховання емоційного інтелекту учнів середнього шкільного віку. - C. 22-28.
  6. Горобець І. А. Формування культури здоров’я молодших школярів в освітньому просторі. - C. 28-34.
  7. Петько Л. В. Гурток "Мандрівники" та формування соціальної активності молодших школярів. - C. 34-39.
  8. Кузьменко В. В., Кузьменко Ю. В. Упровадження ІКТ як чинник нарощення якості освітнього процесу. - C. 41-46.
  9. Лопушинський І. П. "Цифровізація" освіти в контексті розвитку інформаційного суспільства в Україні. - C. 46-55.
  10. Бугaкoвa O. В. Фoрмувaння ocвiтньoгo прocтoру нoвoї укрaїнcькoї шкoли шляхoм oргaнiзaцiї взaємoдiї педaгoгiчнoгo кoлективу тa бaтькiв. - C. 55-60.
  11. Гора Т. В. Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках англійської мови засобами технології CLIL. - C. 60-66.
  12. Kovnir O. I. Ensuring implementation of common european framework on languageeducation in the process of teaching foreign languages under the European integration conditions of Ukraine. - C. 67-74.
  13. Кузнецова Н. В. Лінгвостилістичний аспект у навчанні англійського діалогічного мовлення обдарованих старшокласників. - C. 74-79.
  14. Мартинишин Н. М. Роль апробації в процесі створення навчально-методичного забезпечення для українознавчих шкіл за кордоном. - C. 79-85.
  15. Трофименко М. Ю. Педагогічна сутність та основні ознаки анімаційних технологій у навчанні іноземних мов. - C. 85-91.
  16. Жерноклєєв І. В. Шляхи використання досягнень фахової підготовки учителів технологій Фінляндії в освітній практиці вищої школи України. - C. 93-98.
  17. Іванченко Є. А., Горліченко М. Г. До проблеми підготовки викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. - C. 99-105.
  18. Козловський Ю. М., Дольнікова Л. В. Інтеграція елементів педагогічної та акторської майстерності у процесі підготовки майбутніх докторів філософії. - C. 105-113.
  19. Кузьменко Ю. В. Поняття "педагогічна майстерність" у науково-педагогічному дискурсі. - C. 113-118.
  20. Макаров Р. М., Урсол О. В. Принципи гуманізації освіти у процесі професійної підготовки авіаційних фахівців у вищому навчальному закладі. - C. 118-124.
  21. Баб’юк О. В. Стан дослідження проблеми формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні майбутніх фахівців сфери туризму. - C. 124-130.
  22. Балакірєва В. А. Системний підхід підготовки майбутніх учителів до трудової діяльності молодших школярів. - C. 131-136.
  23. Басараб Н. Я. Підвищення кваліфікації як фактор розвитку педагогічної майстерності вчителів початкових класів. - C. 137-141.
  24. Бортнікова О. В. Педагогічні умови виховання адаптивного стилю лідерства у студентів училищ культури і мистецтв. - C. 141-147.
  25. Гузій І. С. Концептуальні засади інтегративного підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи. - C. 147-152.
  26. Золотовська В. С. Вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти морського профілю як науково-педагогічна проблема. - C. 152-157.
  27. Коваленко С. М., Чикалова М. М. Роль коледжів у реалізації концепції освіти дорослих (британський досвід). - C. 157-163.
  28. Кучер С. Л. Структуктура дизайн-підготовки майбутніх учителів технологій в умовах неперервної вищої освіти. - C. 163-168.
  29. Ліпшиць Л. В. Динаміка результатів діагностики рівнів сформованості соціокультурної компетентності майбутніх судноводіїв міжнародних рейсів. - C. 169-174.
  30. Лопатюк О. В. Професійна рефлексія як чинник ефективності професійної діяльності диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 175-180.
  31. Перегняк І. В. Євроінтеграційний вектор оптимізації професійної підготовки військовослужбовців Державної прикордонної служби України. - C. 180-185.
  32. Пукало М. І. Графічна компетентність як складова професійної підготовки молодших бакалаврів автотранспортного профілю. - C. 185-192.
  33. Радул С. Г. Професійна самореалізація в онтогенезі розвитку особистості. - C. 192-198.
  34. Смутченко О. С. Специфіка підготовки майбутніх учителів іноземних мов у полілінгвальному середовищі. - C. 199-204.
  35. Стойчик Т. І. Система оцінювання якості професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. - C. 205-209.
  36. Хренова В. В. Сучасні теоретико-методологічні підходи до фахової підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 210-216.
  37. Шаповалова Л. В. Чинники, що впливають на реформування змісту університетської освіти сучасної Франції. - C. 217-222.
  38. Ящук О. М. Сутність і критерії підготовки майбутніх учителів до формування логічних умінь молодших школярів. - C. 222-227.
  39. Одайник С. Ф. Оцінювання якості роботи викладача закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти. - C. 229-234.
  40. Гевко І. В. Значення інноваційних технологій при здійсненні інклюзивної освіти. - C. 236-240.
  41. Лесіна Т. М. Деякі методологічні орієнтири дослідження підготовки майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок дошкільників. - C. 240-246.
  42. Трутень А. В. Студенти університетів наук про життя та навколишнє середовище як особлива соціальна група молоді. - C. 246-252.
  43. Примакова В. В., Добровольська Л. В. Розвиток дошкільної освіти Півдня України (50-ті роки ХХ століття). - C. 254-259.
  44. Богомолова М. Ю. Стан шкільництва в україні періоду формування нової освітньої політики держави 20-30-х років ХХ століття. - C. 260-265.
  45. Кохановська О. В. Висвітлення проблеми природничо-математичної освіти дівчат в контексті світових наукових досліджень. - C. 266-271.
  46. Kutsenko I. V. Historical aspects of monitoring students’ learning outcomes in Ukranian maritime establishments (end of 20th century). - C. 271-275.
  47. Ляшкевич А. І. Херсон – колиска морської освіти торгового флоту (кінець XVIII – початок XIX століття). - C. 276-282.
  48. Надєждіна І. М. Інтелігенція Півдня України у розбудові жіночої освіти II половини XIX – початку XX століть. - C. 282-287.
  49. Рябуха І. М. Особливості навчання та підготовки лоцманів (історико-ретроспективний аналіз). - C. 288-294.
  50. Султанова Н. В. Класифікація джерельної бази дослідження теорії і практики соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти України. - C. 295-301.
  51. Ткаченко В. І. Стан вивчення мов на початку 60-х років ХХ століття в УРСР. - C. 302-308.
  52. Чух Г. П. Історико-педагогічний дискурс становлення системи підвищення кваліфікації вчителів філологічних дисциплін Півдня України. - C. 308-313.
  53. Відомості про авторів. - C. 314-317.
2018
Вип. 37
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського