Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2012/13<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічний дискурс : зб. наук. пр..- Хмельницький Pedahohichnyi Dyskurs- Титул.
- Зміст.
- Абрамович Г. М., Софіян Л. Г. Моральне виховання дітей дошкільного віку в світлі надбань української етнопедагогіки. - C. 7-10.
- Алешко В. Ф., Бродовська А. М. Використання етнокультурного виховного потенціалу в ознайомленні дошкільників з природним довкіллям. - C. 11-15.
- Andrzejewska A. Zagrożenia cyberprzestrzeni wśród dzieci i młodzieży nowym wyzwaniem dla współczesnego pedagoga i rodzica. - C. 15-19.
- Антипець О. О. Теорія і практика етнізації дітей засобами наукової спадщини М. А. Маркевича. - C. 19-25.
- Барташук О. Ю. Професійна спрямованість викладання етнології в системі підготовки українських філологів. - C. 26-29.
- Bednarek J. Nowe kompetencje społeczno-medialne XXI w.. - C. 29-32.
- Бойко О. В. Навчання англійської мови як фактор активізації мовленнєвої діяльності дітей старшого дошкільного віку. - C. 32-35.
- Борбич Н. В. Аналіз рівня сформованості соціальної компетентності студентів педагогічного коледжу. - C. 36-42.
- Борин Г. В. Формування моральної культури особистості у процесі професійної підготовки. - C. 43-47.
- Будник О. Б. Іван Франко про етновиховання української молоді. - C. 47-51.
- Васянович Г. П. Моральна культура особистості у творчій спадщині Івана Огієнка. - C. 52-55.
- Вовк М. В. Народознавчі тенденції Івана Франка в розвитку музичної етнопедагогіки. - C. 55-58.
- Грижак М. В. Діагностика батьківсько-дитячих відносин як умова надання просвітницької консультативної допомоги неповній сім’ї. - C. 58-64.
- Гуренко О. І. Полікультурний ресурс професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 64-68.
- Данильчук Л. О. Ризики та небезпеки мережі Інтернет: до проблеми інформаційної захищеності дітей. - C. 68-71.
- Двіжона О. В. Використання засобів позитивної психотерапії як інтерактивних технологій навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти. - C. 72-76.
- Демидова Ю. О. Визначення рівня сформованості пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності. - C. 76-79.
- Дмитрів Р. В. Професійна підготовка майбутніх педагогів до використання народних рухливих ігор в етновиховному просторі початкової школи. - C. 80-83.
- Добош О. М. Підготовка майбутніх вихователів дошкілля до формування етичних основ особистості вихованців. - C. 84-86.
- Долинський Є. В. Аналіз наукових поглядів на структуру інформатичної компетентності студентів університетів. - C. 87-91.
- Доманова О. О. Освітня діяльність дошкільних навчальних закладів нового типу: самореалізація дитини. - C. 92-95.
- Єфімчук О. М. Специфіка професійної підготовки вчителя хореографії у педагогічному ВНЗ. - C. 95-100.
- Жорняк Н. Специфіка туристської підготовки канадського корінного населення у провінції Британська Колумбія. - C. 100-109.
- Журат Ю. В. Педагогічні умови формування професійної суб’єктності майбутніх вчителів початкових класів: експериментальне обґрунтування. - C. 109-115.
- Зарединова Э. Р., Бакшиш Э. Н. Социокультурный подход в моделировании учебно-воспитательного процесса в условиях многонационального общества. - C. 116-118.
- Заредінова Е. Р., Зіядінова Р. І. Формування крос-культурних цiнностей учнів у школах АР Крим як наукова проблема. - C. 119-123.
- Зброєва Н. Б. Виховний потенціал культурних традицій у рамках сучасного японського сімейного виховання. - C. 123-127.
- Ібраімова Л. Р. Формування міжкультурної комунікації школярів у системі крос-культурних цінностей. - C. 127-130.
- Казакова Н. В., Пісоцька Л. С. Реалізація принципів педагогічної моралі у професійній діяльності педагога. - C. 130-134.
- Кєжковска І. Етнокультурні цінності у громадянському вихованні учнівської молоді в Польщі. - C. 134-137.
- Кирста Н. Р. Формування лексичної компетенції старших дошкільників засобами поетичних творів українських письменників. - C. 137-142.
- Кіт Г. І., Гриндій І. В. Підготовка педагогів до використання елементів народної математики в роботі з дітьми старшого дошкільного віку. - C. 142-145.
- Клепар М. В. Формування ціннісних орієнтацій у процесі професійного зростання педагога-музиканта. - C. 145-148.
- Ковальчук З. Я. Психолого-технологічні особливості процесу оптимізації навчання. - C. 148-152.
- Kokiel A. Przestrzeń edukacji aksjologicznej studentów pedagogiki. - C. 153-157.
- Корицька Г. Р. Соціокультурна компетенція школярів: до проблеми використання засобів її реалізації на уроках української мови. - C. 157-160.
- Костів В. І. Відновлення родинної культури поколінь – основа подолання сучасної кризи сімейних відносин. - C. 161-166.
- Кравець Н. С. Організаційні аспекти реалізації екологічного виховання у навчально-виховному процесі дошкільних закладів України 90-ті рр. ХХ ст.. - C. 166-169.
- Красна В. В. Освітнє середовище як чинник професійної підготовки вчителя музики. - C. 170-173.
- Лазарович Н. Б. Творчо-обдарований дошкільник у полікультурному середовищі. - C. 174-176.
- Lewicka-Zelent A., Korona K. Empathy among the members of isolated culture. - C. 177-181.
- Лизун І. Ф. Особливості соціальної адаптації підлітків із сімей трудових мігрантів. - C. 182-185.
- Лисенко Н. В. Актуальні напрями удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх педагогів ДНЗ: соціальне замовлення сьогодення. - C. 186-192.
- Лисенко О. М. Формування професійно-ціннісних орієнтирів у підготовці майбутніх фахівців ДНЗ. - C. 193-196.
- Лисенко-Гелемб’юк К. М. Саморегуляція особистості в умовах підготовки педагогів до професійної діяльності. - C. 197-201.
- Макаренко О. П. Малі фольклорні жанри у гуманістичному ставленні до особистості. - C. 202-205.
- Максимович О. М., Поясик О. І. Писанка як засіб духовного виховання. - C. 206-210.
- Марусинець М. М. Етнопсихологічні аспекти освіти Закарпатського краю. - C. 210-215.
- Марчій-Дмитраш Т. М. Ігрове моделювання у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 216-219.
- Мафтин Л. В. Виховні ідеали українського народу у змісті початкової освіти України і європейський контекст. - C. 220-222.
- Мацук Л. О. Формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до природи рідного краю. - C. 222-226.
- Maciąg J. Organisational factors of the career in the evaluation of female teachers of the early school education. - C. 226-237.
- Машкіна Л. А. Теоретичні засади педагогічної технології "Школа діалогу культур". - C. 238-241.
- Микитишин В. О. Роль жінок-просвітян м. Хмельницького у культурно-освітньому розвитку краю. - C. 241-244.
- Михаськова М. А. Модель професійної діяльності викладача: категоріальний аналіз проблеми. - C. 244-247.
- Новосьолов О. В. Сутнісна характеристика змісту поняття "соціокультурні чинники етновиховного простору загальноосвітнього навчального закладу". - C. 247-251.
- Олинець Т. В. Особливості формування крос-культурних цінностей студентів вищих навчальних закладів. - C. 251-256.
- Олійник В. В. Виховання підростаючого покоління на національних, гуманістичних, демократичних засадах у практиці авторських шкіл В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка (50 – 80-ті роки ХХ ст.). - C. 257-261.
- Олійник М. І. Досвід професійної підготовки педагогів дитячих садків в освітніх закладах Румунії. - C. 262-265.
- Паламарчук Л. Б. Етноідентифікаційний ресурс курсу "Етнопедагогіка". - C. 266-269.
- Пашков В. В. Українська етнопедагогіка і питання національного виховання. - C. 269-272.
- Перепелюк І. Р. Полікультурне виховання дошкільників як складова професійної підготовки педагогів-вихователів: етнорегіональний досвід. - C. 272-276.
- Повалій Л. В. Етнопедагогічні джерела педагогіки гуманізму. - C. 277-281.
- Попик О. П. Виховання творчої особистості молодшого школяра засобами хореографічного мистецтва в позашкільних навчальних закладах. - C. 281-284.
- Постовий В. Г. Етногенез і етнопедагогіка української сім’ї в контексті глобальних перипетій сьогодення. - C. 285-291.
- Прашко О. В. Застосування форм комунікативного впливу на розвиток соціально-комунікативної активності учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу. - C. 291-297.
- Примакова В. В. Виховний потенціал народознавства в професійній діяльності вчителів початкових класів. - C. 297-301.
- Прокопчук О. Формування професіоналізму в дошкільній освіті Великої Британії в руслі впровадження нових фахових кваліфікацій. - C. 302-305.
- Птащук І. В. Виховання дітей засобами слова в українській народній педагогіці. - C. 305-311.
- Рего Г. І. Зміст навчально-виховної діяльності в угорськомовних та неугорськомовних дошкільних закладах Закарпаття кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 311-317.
- Рідкодубська А. А. Теоретичні аспекти соціальної адаптації дітей в процесі творчої діяльності у позашкільному закладі. - C. 317-320.
- Розгон В. В. Тенденції та перспективи розвитку суспільного дошкільного виховання в Україні в першій половині ХХ століття. - C. 321-325.
- Романюк К. О. Формування міжетнічної толерантності дошкільників: особистісно зорієнтовані технології. - C. 325-328.
- Романюк С. З. Етнокультурні засади рідномовної освіти зарубіжних українців у полікультурному соціумі англомовних країн. - C. 329-331.
- Рудницька-Юрійчук І. Р. Розвиток особистості дитини дошкільного віку в освітньому просторі української діаспори США і Канади. - C. 331-336.
- Рускуліс Л. В. Ознайомлення із національно-культурною специфікою мовленнєвого етикету українців у процесі вивчення фахових дисциплін майбутніми вчителями української мови (практичний аспект). - C. 336-341.
- Руснак І. С. Методологічні засади формування етнічної свідомості майбутнього педагога в умовах європейського освітнього простору. - C. 341-344.
- Семенов О. С., Семенова Н. І. Взаємодія дошкільного закладу і сім’ї у формування здорової особистості дитини 6-го року життя. - C. 344-347.
- Ситник Н. І. Українсько-канадські зв’язки як чинник розвитку полікультурної освіти в Україні. - C. 347-350.
- Сірант Н. П. Виховання дітей у молодій сім’ї. - C. 350-353.
- Слюзко В. І. Роль вербальних засобів у формуванні основ морально-свідомої особистості на засадах народної педагогіки. - C. 354-357.
- Смолінська О. Є. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя в культурно-освітньому просторі педагогічного університету. - C. 357-361.
- Stelmasiak I. The educational potential of Józef Maria Hoene-Wroński’s philosophy in the context of post-modernity – contribution to research. - C. 361-364.
- Струннікова Д. І., Квасецька Я. А. Формування етнічної самосвідомості студентів у процесі фахової підготовки. - C. 364-368.
- Труш Н. В. Народні рухливі ігри в системі засобів фізичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 369-372.
- Філінюк В. А. Наповнення народознавчим матеріалом змісту лінгводидактичних дисциплін у підготовці вчителя початкової школи. - C. 372-375.
- Фуштей Л. І. Деінституалізація форм соціальної опіки дітей в умовах сьогодення. - C. 376-382.
- Харахады С. И. Состояние развития устной речи первоклассников в процессе обучения грамоте крымскотатарского языка в учебниках и учебных пособиях. - C. 382-387.
- Харук Т. Я. Мережа закладів соціального виховання в Україні (20-30 роки ХХ століття). - C. 388-391.
- Чашечнікова Н. В. Народний танець як фактор формування особистості молодшого школяра. - C. 391-394.
- Червінська І. Б. Педагогічна взаємодія вчителя та учня в освітньо-виховному середовищі гірської школи. - C. 394-398.
- Чернишова А. М. Український народний танець як засіб відродження національної культури. - C. 399-402.
- Чумак Л. В. Спорідненість наукової педагогічної деонтології та української народної педагогічної деонтології. - C. 402-405.
- Чупахіна С. В. Діяльність педагога в умовах інклюзивної освіти в сучасних ДНЗ. - C. 406-410.
- Шоробура І. М., Шоробура О. О. Проблеми полікультурного виховання на сучасному етапі. - C. 411-414.
- Щербакова К. Й., Макаренко Л. В. Формування навичок безпеки життя в контексті самореалізації особистості дошкільника. - C. 414-418.
- Щербакова Н. М. Формування пізнавальної самостійності школяра в контексті розвитку його особистості. - C. 418-422.
- Juszczak K. Edukacja międzykulturowa w działaniu nauczyciela. - C. 422-426.
- Яблонська Т. М. Психологічний супровід процесу реалізації рольової перспективи в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів. - C. 426-431.
- Якубова Л. А. Особливості соціально-педагогічної роботи з бездоглядними та безпритульними дітьми та молоддю. - C. 432-436.
| 2012 | | Вип. 13
|
|
|
|