Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Казак Ю. Гра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на уроках з іноземної мови. - C. 6-15.
  4. Криловець М., Браславська О. Соціально-виховна робота на уроках географії. - C. 16-24.
  5. Gembaruk A. Pre-service students’ training to teach listening in the english language classroom. - C. 25-34.
  6. Семчук С. Використання інформаційних технологій у духовному становленні молодого покоління. - C. 35-41.
  7. Муковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. - C. 42-50.
  8. Агейкіна-Старченко Т., Чорна Н. Реалізація педагогічних умов формування готовності до професійного саморозвитку майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 51-58.
  9. Zahrebniuk Y., Yalovenko O. Methods and technologies for professional self-determination of students in the USA. - C. 59-65.
  10. Коваленко О., Єрьоменко А. Особливості формування ділової культури в процесі фахової підготовки майбутніх гідів-екскурсоводів. - C. 66-71.
  11. Задорожна О. Інтегративні заняття, як засіб формування мотивів школярів до вивчення хімії. - C. 72-85.
  12. Коломієць Н., Резніченко І. Моніторинг ефективності освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. - C. 86-98.
  13. Кондрацька Г., Чепелюк А. Сучасні траєкторії підготовки фахівців з фізичної культури і спорту. - C. 99-107.
  14. Олійник Т., Умрихіна О. Інструментально-виконавська підготовка студентів музично-педагогічного профілю та її культурно-освітній потенціал: теоретико-практичний аспект. - C. 108-115.
  15. Сажієнко О. Діагностика сформованості фахової компетентності бакалаврів сфери комп’ютерних технологій. - C. 116-125.
  16. Семчук Б. Соціалізуючий чинник медіаінформації у становленні молодого покоління. - C. 126-131.
  17. Чжан С. Особливості педагогічної технології професійного самовизначення особистості хореографа під час фахової підготовки. - C. 132-138.
  18. Холод І. Діагностика якості отримання післядипломної освіти педагогічними працівниками. - C. 139-147.
  19. Шаповал Л. Зв’язок теорії і практики в курсі біології 6-го класу як умова реалізації компетентнісного підходу до навчання. - C. 148-155.
  20. Кучер Г. Рецензія на навчально-методичний довідник "Доступність об’єктів соціокультурної інфраструктури для дітей та молоді з особливими освітніми потребами" (2020). - C. 156-157.
  21. Коляда Н. Рецензія на довідник "Історико-культурні, природно-заповідні та лікувально-оздоровчі об’єкти черкащини крізь призму інклюзивного туризму" (2020). - C. 158-159.
2021
Вип. 1 (23)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського