Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73385/2013/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретична і дидактична філологія
: зб. наук. пр..- Переяслав. Серія: Педагогіка. Філологія
Teoretična ì didaktična fìlologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Бурко О. Педагогічна технологія навчання барокової і романтичної поезії на уроках української літератури в основній школі. - C. 3-12.
  5. Гойдош Н. Особливості інноваційної навчально-творчої діяльності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 12-22.
  6. Дига Н. Підготовка студентів-філологів до проведення інтегрованого уроку. - C. 23-32.
  7. Дуброва С. Роль комунікативної компетенції у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. - C. 33-41.
  8. Кулик О. Розвиток психофізіологічних механізмів аудіювання учнів основної школи (у процесі засвоєння словотвірної системи української мови). - C. 42-52.
  9. Левченко Т. Система роботи над збагаченням мовлення учнів 5–7 класів лексикою з національно-культурним компонентом. - C. 52-60.
  10. Овсієнко Л. Комунікативна компетентність як основа компетентнісного підходу до засвоєння студентами-філологами лінгвістичних дисциплін. - C. 61-71.
  11. Онищенко Н. Формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів в умовах реформування вищої освіти. - C. 72-80.
  12. Опанасенко Н. Виховний ідеал у творах українських діячів "Просвіт" кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 80-89.
  13. Перхайло Н. Текстотворча компетентність як складова цільової домінанти профільного навчання української мови. - C. 90-100.
  14. Підборський Ю. Формування культури побуту молодших школярів засобами естетичного виховання. - C. 101-110.
  15. Рудницька Л. Вивчення рис індивідуальної поетики митця (на прикладі творів Володимира Самійленка). - C. 110-118.
  16. Сембрат А., Сергійчук О. Університетські регіональні комплекси – перспективна модель побудови сучасного освітнього закладу. - C. 118-128.
  17. Усманова С. Педагогічна та літературна спадщина Б. Чобан-заде в дослідженнях ХХ – ХХІ століть. - C. 129-137.
  18. Юрійчук Н. До проблеми забезпечення ефективності тестових технологій як засобу контролю професійно-педагогічної підготовки студентів. - C. 137-145.
  19. ФІлологія (літературознавство, мовознавство)

  20. Александрович Т. Антропологічні концепції в прозі Касіяна Саковича, Кирила Транквіліона-Ставровецького, Григорія Сковороди. - C. 146-155.
  21. Бродюк Ю. Творчість М. Томчанія в контексті доби: еволюція художнього мислення. - C. 155-163.
  22. Довбня Л., Товкайло Т. Семантична трансформація праслов’янських лексем на позначення назв рослин і їх частин в українській та російській мовах. - C. 163-174 .
  23. Каплюк К. Роман "Биті є. Макар" Люко Дашвар у контексті сучасної масової літератури. - C. 174-182.
  24. Козубенко Л. Розвиток західноєвропейської позитивістської та імпресіоністської літературної критики в другій половині ХІХ століття. - C. 182-189.
  25. Мазоха Г. Поліфонізм як визначальна риса в жанровій структурі епістолярію П.-Б. Шеллі та В. Стуса (компаративний аспект). - C. 190-200.
  26. Нечаєва Н. Теоретичні засади китайської поетики у передмові Кі-но Цураюкі до "Кокін-вака-сю". - C. 200-207.
  27. Пангелова М. Проблема героя у романі Е. Хемінгуея "Райський сад" та книзі мемуарів "Свято, яке завжди з тобою". - C. 208-218.
  28. Потапенко Г. Літературна Тетіївщина. - C. 219-233.
  29. Потапенко О. Концепт "Х-фактор" через призму лінгвокультурологічного аналізу. - C. 234-245.
  30. Приліпко І. Церковно-релігійні протиріччя та діяльність духовенства у контексті запровадження унії (кінець XVI – початок XVII ст.): особливості зображення у творі Романа Іваничука "Манускрипт з вулиці Руської". - C. 245-258.
  31. Свириденко О. Світове дерево як міфоідеологема у літературі українського романтизму. - C. 259-269.
  32. Сердюк Н., Шемуда М. Модальність як лінгвістична категорія та лексичні засоби її вираження. - C. 270-278.
  33. Скляренко О. Особливості трактування поняття "оповідання" у лінгвостилістичному дослідженні жанрово-стилістичної домінанти оповідань Інгеборг Бахманн. - C. 279-288.
  34. Смірнова Н. Генологічні та художні особливості "Бай-казки" О. Лятуринської. - C. 289-300.
  35. Спис О. Особливості використання дієслів-неологізмів у текстах публіцистичного стилю української мови. - C. 301-310.
  36. Тараненко Л., Пархоменко М. Особливості перекладу дієприкметникових комплексів українською мовою (на матеріалі текстів англомовної художньої літератури). - C. 310-317.
  37. Хомишин О. Хронотоп у жанрово-композиційній системі повістевого циклу Ф. Дудка "В заграві". - C. 317-327.
  38. Чубань Т. Видова структура вербальних дієслів. - C. 327-337.
  39. Відомості про авторів. - C. 338-341.
2013
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського