Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73385/2014/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретична і дидактична філологія
: зб. наук. пр..- Переяслав. Серія: Педагогіка. Філологія
Teoretična ì didaktična fìlologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Агманова А. Проблемы изучения русского языка и межкультурной коммуникации репатриантов-казахов в Казахстане. - C. 3-14.
  5. Горохова Т. Навчальний текст як засіб формування граматичної компетентності студентів філологічних спеціальностей. - C. 14-29.
  6. Захарчук-Дуке О. Методичні аспекти моделювання змісту та структури електронного навчального посібника з культури усного і писемного мовлення для студентів філологічних спеціальностей. - C. 30-37.
  7. Іванишин Г. Лінгводидактична модель навчання професійно зорієнтованого діалогічного мовлення іноземних студентів медичних ВНЗ. - C. 38-49.
  8. Кардаш Л. Проблеми формування культури мовлення майбутніх педагогів. - C. 50-66.
  9. Ковальчук Н. Структура і зміст пунктуаційної компетентності. - C. 66-76.
  10. Кулик О., Рубан І. Мовна й мовленнєва особистість: проблема дефініцій. - C. 76-89.
  11. Марченко Н. Особливості відбору текстів для аудіювання в процесі формування граматичної компетенції німецької мови як другої іноземної. - C. 90-101.
  12. Нищета В. Усвідомлення й організація освітньої діяльності як риторичної у процесі навчання української мови. - C. 102-114.
  13. Овсієнко Л. Текст як об’єкт вивчення лінгвістики й лінгводидактики. - C. 114-131.
  14. Пахомова О. Концепт компетентність у сучасному англійському освітньому дискурсі. - C. 132-143.
  15. Рябовол Н. Сучасні підходи до оптимізації змісту мовної освіти майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 143-156.
  16. Сімоненко Л. Контроль сформованості методичної компетентності як наукове поняття. - C. 156-166.
  17. Тільняк Н. Урахування специфіки фахової термінології у проектуванні науково-методичної системи формування професійного мовлення майбутніх фахівців технічних спеціальностей. - C. 167-181.
  18. Федорич Х. Роль мотивації у формуванні правописної компетентності студентів. - C. 182-192.
  19. Чебан О. Модернізація магістерської підготовки вітчизняних учителів-філологів на основі американського досвіду. - C. 192-203.
  20. Черниш Н. Методична модель навчання виразного читання поезії. - C. 204-214.
  21. Юрійчук Н. Професійна підготовка майбутніх учителів-філологів у контексті компетентнісного підходу. - C. 215-225.
  22. Філологія (літературознавство, мовознавство)

  23. Антіпов О. Феномен патріотизму як один зі складників національно-мовної картини світу. - C. 226-237.
  24. Бокшань Г. Міфологічний та культурно-історичний інтертексти у повісті Галини Пагутяк "Гірчичне зерно". - C. 238-248.
  25. Бродюк Ю. Художня антропологія трилогії "Жменяки" М. Томчанія. - C. 248-258.
  26. Довбня Л., Товкайло Т. Науковий доробок О. Потебні у процесі становлення і розвитку східнослов’янського мовознавства. - C. 259-272.
  27. Дробот Н. Культура спілкування та значення етикету в англійській мові. - C. 272-281.
  28. Журавльова Є. Тенденции развития русского языка как полинационального. - C. 282-294.
  29. Заболотна Т. Словотвірний потенціал термінів екологічної тематики. - C. 294-305.
  30. Каплюк К. Міфологічна складова тексту роману "Нікуб. Кров кажана" В. Шкляра. - C. 305-315.
  31. Козубенко Л. Філософське та психоаналітичне підґрунтя світової літературної критики ХХ століття. - C. 316-327.
  32. Кувшинова Н. Синонимические отношения немецких заимствований в лексической системе русского языка. - C. 328-339.
  33. Левченко Т. Тематика жаргонної лексики в мові періодичної преси. - C. 340-350.
  34. Мазоха Г. Особливості поетики епістолярію В. Близнеця 70-х рр. ХХ ст. - C. 351-364.
  35. Пангелова М. Явище інтертекстуальності у приватних кореспонденціях Уласа Самчука. - C. 365-375.
  36. Панова Н. Деструктивні тенденції в українській літературі на межі XIX–XX ст. - C. 376-389.
  37. Пилипюк Л. Побутовий рівень моделі світу у творчості Оноре Бальзака. - C. 390-399.
  38. Прушковська І. Питання національної ідентичності турків крізь призму драматургії. - C. 399-414.
  39. Роїк О. Функціональна природа семантично знівельованих зіставно-протиставних сполучників у структурі складносурядних речень. - C. 414-425.
  40. Свириденко О. Хозарський міф та його осмислення у прозі Олекси Стороженка. - C. 425-436.
  41. Скляренко О. Дискурсивні особливості оповідань Інгеборг Бахманн (на матеріалі збірок "Das dreiЯigste Jahr" та "Simultan"). - C. 436-449.
  42. Ткачук Т. Вплив урбаністичного соціуму на вибір мови респондентом у білінгвальних умовах. - C. 450-461.
  43. Фєтісова О. Традиційне й авторське в міфотворчості Галини Пагутяк (на матеріалі роману "Королівство"). - C. 461-473.
  44. Христич Н. Зоолексика як компонент анімалістичної метафори. - C. 474-483.
  45. Швець Н., Швець О. Лексичні засоби змалювання природи в романі Д. Дефо "Robinson Crusoé". - C. 484-496.
  46. Шумейко З. Педагогічний потенціал загадок зі збірки Матвія Номиса "Українські приказки, прислів’я і таке інше". - C. 497-508.
  47. Відомості про авторів. - C. 509-514.
2014
Вип. 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського