Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73385/2023/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретична і дидактична філологія
: зб. наук. пр..- Переяслав. Серія: Педагогіка. Філологія
Teoretična ì didaktična fìlologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогіка

  4. Борисова Н. Вивчення фразових дієслів майбутніми вчителями англійської мови. - C. 5-20.
  5. Бродюк Ю., Пангелова М. Контекстне вивчення творчості р.м. рільке на уроках зарубіжної літератури. - C. 21-31.
  6. Козубенко Л. Специфіка вивчення прозових творів на уроках зарубіжної літератури в ззсо (на матеріалі казок Оскара Вайльда). - C. 32-46.
  7. Костик Є. Формування мотивації до вивчення іноземної мови у здобувачів закладів вищої освіти на нефілогічних факультетах. - C. 47-55.
  8. Кулик О. Формування етнокультурної компетенції в здобувачів середньої освіти на уроках української мови (матеріали на допомогу вчителеві). - C. 56-69.
  9. Токмань Г. Василь Сухомлинський про літературну освіту: екзистенціально-діалогічні принципи. Стаття 2. - C. 70-81.
  10. Тютюнник О. Листи П. Куліша як джерело шкільного вивчення його життєвого, мистецького і громадянського феноменів. - C. 82-92.
  11. Хома К. Переваги і недоліки дистанційної форми навчання в кризових умовах війни. - C. 93-100.
  12. Черниш Н. Національно-патріотичне виховання у процесі вивчення української літератури. - C. 101-109.
  13. Чубань Т., Кардаш Л. Вивчення типології складних речень у педагогічних закладах вищої освіти. - C. 110-120.
  14. Юринець О., Хавура М. Робота вчителя-класовода з неблагополучними сім’ями. - C. 121-129.
  15. Філологія

  16. Величковська Ю. Художнє обрамлення української антиколоніальної прози XVIII – початку ХІХ століть. - C. 130-140.
  17. Дуброва С. Особливості функціонування мовних засобів вираження комічного у романі В. Теккерея "Vanity Fair". - C. 141-153.
  18. Заболотна Т. Роль вербальних і невербальних засобів вираження емоцій у художньому тексті. - C. 154-163.
  19. Летюча Л., Бочарова І. Художній текст як простір реалізації функціонального потенціалу часток англійської мови. - C. 164-174.
  20. Савчук В. Мовні засоби увиразнення електорального дискурсу президентів США. - C. 175-186.
  21. Семашко Т. Мовна свідомiсть, мовна картина світу та стереотипи як сценарій їх взаємодії. - C. 187-200.
  22. Шемуда М. Лексичні засоби реалізації тактики прихованого впливу в англомовному спортивному медіадискурсі. - C. 201-211.
  23. Козубенко Л. Сюжетно-композиційна парадигма романістики Т. Моррісон. - C. 212-221.
  24. Черниш Н. Образ матері у п’єсах Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти" та Карела Чапека "Мати". - C. 222-230.
  25. Шинкар Т. Відабревіатурні утворення в сучасному медійному дискурсі. - C. 231-239.
  26. Вихідні відомості. - C. 242.
2023
Вип. 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського