Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2018/21<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Степаненко М., Лутфуллін В. Норми й аномалії навчальної діяльності школярів. - C. 5-9.
  4. Асєєва І., Волобуєв М., Мельник Т. Використання сучасних технологій навчання у процесі підготовки бакалаврів з машинобудування. - C. 10-14.
  5. Атаманчук Н., Курило Ю. Мотивація до навчання студентів педагогічного закладу вищої освіти. - C. 14-18.
  6. Бичко М. Розвиток комунікативної компетентності майбутнього лікаря як складника його професійної готовності. - C. 19-22.
  7. Блинова О., Камінська С. Професійна маргінальність випускників закладів вищої освіти: емпіричне дослідження структурних компонентів. - C. 23-27.
  8. Брижак Л. Інноваційні підходи у роботі Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді. - C. 27-30.
  9. Булава Л., Мащенко О. Полтавський учительський інститут і Антон Семенович Макаренко у 1917 році. - C. 31-35.
  10. Галашова О. Мотивація наукової дослідницької діяльності студентів економічних факультетів у процесі навчання іноземної мови. - C. 35-39.
  11. Гомля Л. Формування екологічної компетентності студентів біологічних спеціальностей у процесі проведення польової практики. - C. 39-43.
  12. Гриньова М., Дрижд В. Вплив керівника об'єднаних територіальних громад на вибір молоддю педагогічної професії (на прикладі Білоцерківської сільської та Семенівської селищної ОТГ). - C. 43-48.
  13. Денисенко Є. Технологія формування адміністративно-управлінської культури майбутніх офіцерів оперативно-тактичного рівня Національної гвардії України. - C. 49-52.
  14. Денисовець І. Реалізація тьюторського супроводу в організації самостійної роботи студентів-іноземців у вищому технічному навчальному закладі. - C. 53-56.
  15. Денисюк І., Суліменко О., Дронь Т. Рівний доступ до якісної освіти крізь призму організації інклюзивного навчання в опорних школах. - C. 56-61.
  16. Дзекун Ю. Підготовка майбутнього менеджера до успішної творчої самореалізації в середовищі ЗВО. - C. 62-66.
  17. Дзюбенко І. Ідеї А. Макаренка щодо формування громадянськості учнів та їх упровадження у країнах Європейського союзу. - C. 66-69.
  18. Дутка Г., Луценко Г. Упровадження CDIO-підходу інженерної освіти в систему підготовки майбутніх економістів і управлінців. - C. 70-74.
  19. Жамардій В. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-першокурсників до навчально-тренувальної діяльності з використанням засобів фітнесу. - C. 75-79.
  20. Ільченко О. Сільськогосподарська колонія імені В. Г. Короленка: досвід виховання безпритульних дітей на Полтавщині. - C. 80-86.
  21. Калагурка Х. Педагогічна система Антона Макаренка у науковій рецепції Федора Науменка. - C. 86-90.
  22. Карманенко В. Педагогічні умови формування лідерських якостей у студентів економічних університетів. - C. 90-95.
  23. Кондур О. Управлінська компонента професійної компетентності фахівця в освітній системі. - C. 95-99.
  24. Коновалова Л. Фармакоекономічний аналіз як інструментарій обґрунтування раціональної фармакотерапії та доказової фармації у процесі фахової підготовки майбутніх провізорів у вищих навчальних закладах. - C. 100-103.
  25. Котломанітова Г. Соціальна компетентність як умова професійної ідентичності фахівця у галузі соціальної роботи. - C. 104-108.
  26. Кулик І. Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простір. - C. 108-112.
  27. Лещенко І. Створення інноваційного освітнього простору засобами впровадження інноваційних форм та методів навчання і виховання в умовах позашкільного навчального закладу. - C. 113-117.
  28. Логвінова Я. Технологія колективних творчих справ у формуванні екологічної компетентності майбутнього викладача. - C. 117-121.
  29. Магда П. Проблема формування ціннісних орієнтацій учителів музики на сучасному етапі розвитку освіти. - C. 121-124.
  30. Мельник С., Воскобойніков С., Ступак Д. Оптимізація фахової підготовки майбутніх фахівців з кібербезпеки на основі інноваційної педагогіки та інтегрованого підходу в системі реалізації ключових компетенцій безпеки в інформаційному суспільстві. - C. 125-129.
  31. Мороз Ю. Рухливі ігри як одна із форм рекреаційної діяльності. - C. 130-133.
  32. Нестуля С. Поняття лідерської компетентності сучасного менеджера. - C. 133-137.
  33. Носко М., Проніков О., Терентьєва Н. Технології навчання як супровід підготовки майбутніх учителів. - C. 138-142.
  34. Оніпко В., Дяченко-Богун М. Впровадження здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти. - C. 142-146.
  35. Петренко Л. Характеристика педагогічних ідей у літературній творчості Г. Ващенка. - C. 146-152.
  36. Підгурська В. Патріотичне виховання здобувачів освіти як психолого-педагогічна проблема. - C. 152-157.
  37. Пономарьова Н. Зміст навчально-методичного забезпечення підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами. - C. 157-161.
  38. Рассоха І., Блажко Л., Галайда Т. Економічні прикладні задачі як засіб підвищення мотивації при вивченні вищої математики в технічних ЗВО. - C. 161-165.
  39. Романюк О. Реалізація інноваційного підходу в професійно спрямованій підготовці викладачів економічних дисциплін в умовах магістратури. - C. 166-170.
  40. Сідоров В. Деякі методи формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму. - C. 171-178.
  41. Скріннік Є. Фамілогічний підхід у формуванні цінностей здорового способу життя майбутніх сімейних лікарів. - C. 178-182.
  42. Соловей Л. Методичні аспекти формування ключових компетентностей у студентів при вивченні хімії. - C. 182-186.
  43. Твердохліб А. Гуманістичні концепти Іова Борецького в контексті українського суспільства початку ХVІІ ст.. - C. 186-189.
  44. Ткаченко А. Вища освіта перших десятиліть ХХ століття на теренах сучасної України: специфіка історико-педагогічного дискурсу. - C. 190-194.
  45. Топольник Я. Інформаційне суспільство та державна інформаційна політика в Україні. - C. 195-200.
  46. Трубачова Д. Теорія і практика формування досвіду комунікативної діяльності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 201-205.
  47. Усова В. Інноваційні методи викладання дисциплін у вищих технічних навчальних закладах. - C. 205-208.
  48. Федюк Г. Формування педагогічної майстерності вчителя в контексті особистісно орієнтованого підходу. - C. 209-214.
  49. Фірсова І. Професійна соціалізація майбутнього викладача-педагога. - C. 214-219.
  50. Чопик Ю. Реформаторська педагогіка як один із чинників впливу на розвиток української освіти. - C. 220-223.
  51. Чумаченко Д. Роль і місце документознавства у професійній діяльності майбутніх фахівців. - C. 223-227.
  52. Чурсін М. Інформаційні проблеми вищої освіти. - C. 227-231.
  53. Шевчук М. Управління процесом формування інноваційної культури майбутнього вчителя початкової школи: теоретичний аспект. - C. 232-237.
  54. Ярмак І. Інтернаціоналізація забезпечення якості у європейському просторі вищої освіти: характеристика термінологічного апарату та концептуальних засад дослідження. - C. 238-245.
  55. Наші автори. - C. 246-249.
2018
Вип. 21
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського