Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73505/2008/4-5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія : зб. наук. пр. з мистец. і культурології.- Київ MÌST. Mistectvo, ìstorìâ, sučasnìstʹ, teorìâ- Титул.
- Зміст.
- Сидоренко В. Вступ. - C. 6-8.
- Sydorenko V. Introduction. - C. 9-10.
- Авраменко О. "Син" Північної Пальміри й "батько" українського трансавангарду. - C. 11-22.
- Бариш-Тищенко І. Трансформаційні процеси розвитку народного мистецтва. - C. 23-26.
- Безручко О. Специфіка історичного розвитку мистецької кіноосвіти в контексті становлення українського суспільства (перша половина ХХ ст.). - C. 27-36.
- Велигоцкая Н. Конотоп как один из "пунктов видения искусства" юным Казимиром Малевичем (1894-1895 годы). - C. 37-45.
- Гнатишин О. До проблеми музичної форми як важливої концепції в українському музикознавстві ХХ ст.. - C. 46-58.
- Голуб Е. Поворот от барочной избыточности к беглой документации. - C. 59-63.
- Голубець О. Проблеми термінології: Рудименти минулого. - C. 64-71.
- Голубець Г. Унікальна колекція гутного скла. - C. 72-80.
- Горак Я. Виступи українських співаків у музично-критичній оцінці Володимира Домета-Садовського. - C. 81-87.
- Даниленко В. Сучасна дизайнерська активність. - C. 88-94.
- Джулай В. Рецензія на цикл творів "Земле моя" народного майстра декоративно-прикладного мистецтва, члена НСХУ Марини Семесюк на здобуття премії імені Катерини Білокур. - C. 95-96.
- Єфремова В. Художньо-мистецька спадщина Сумщини. - C. 97-106.
- Жоголь Л. О культуре. - C. 107-113.
- Зіненко Т. Кераміка Опішні другої половини ХХ ст. як складова керамічної історії України. - C. 114-120.
- Зузяк Т. Розвиток плетіння з рослинних матеріалів з найдавніших часів до ХVIII ст.. - C. 121-126.
- Иваненко Т. Современная стилизация знаковых конструкций. - C. 127-129.
- Иванов С. Архитектура Киева: Идейные аспекты городской среды. - C. 130-139.
- Калашникова Е. Украинская цветная линогравюра начала XX века в контексте развития европейской гравюры. - C. 140-143.
- Кара-Васильєва Т. Роль І. Щирського в оновленні українського гаптування. - C. 144-151.
- Клименко О. Традиції й інновації в українському гончарстві ХХ - початку ХХІ ст. і проблема кітчу. - C. 152-161.
- Ковальчук О. Київський період творчості Д. Боровського. Пошуки стилю. - C. 162-180.
- Кочубей М. Всеукраїнський конкурс графічного мистецтва ім. Георгія Якутовича. - C. 181-185.
- Криштопайтіс В. Класична типографіка друкованих видань на початку XXI ст.: Вступ до проблеми. - C. 186-191.
- Кучер Т. Роль мистецтва у молодіжних субкультурах. - C. 192-195.
- Лагутенко О. Нове слово про українську вишивку. - C. 196-199.
- Ламонова О. Феномен продовження традицій "шестидесятництва" в сучасній українській графіці (на прикладі творчості О. І. Губарєва). - C. 200-207.
- Литвиненко В. Жанровість в творчості П. П. Вірського. - C. 208-212.
- Лобановська А. Георгій Зайченко: Колористичні імпресії. - C. 213-217.
- Максименко А. До проблеми художнього часопростору в мистецтві. - C. 218-222.
- Мельничук Л. Націоналізовані приватні мистецькі колекції: Завдання та проблеми дослідників. - C. 223-231.
- Пазиніч С., Пономарьов О. Естетична самосвідомість особистості як чинник розвитку національної художньої еліти. - C. 232-237.
- Пасічна Т. Лінія як засіб виявлення форми об’єктів світлового дизайну (На прикладі прийому світлової графіки). - C. 238-242.
- Пономаревська О. Центри народного іконопису північно-східного Полісся: Історико-культурні проблеми визначення. - C. 243-247.
- Присяжна Ю. Михайло Бабій - художник сонця і вогню. - C. 248-251.
- Пучков А. Архитектурный экфрасис Марциала: К постановке проблемы практического применения в архитектуроведении идио-номографического метода. - C. 252-271.
- Пучков А., Червинский А. Время текста и пространство картины в кинематографии: О конструкции обсуждения кинематографической реальности. - C. 272-283.
- Роготченко О. Ніхто не забутий. (Анатоль Навроцький - нетипове явище соцреалістичної пори). - C. 284-289.
- Романенкова Ю. Науки про культуру в сучасній системі освіти України. - C. 290-294.
- Руденко И. Кузнечный организм Украины: Учащение кузнечного пульса. - C. 295-296.
- Семесюк М. "В жертву остальным цветам…". - C. 297-304.
- Слободян Г. Космоморфна символіка сучасного українського художнього текстилю: Художня образність, європейський контекст. - C. 305-312.
- Смолій Ю. Мальовані печі Катеринославщини початку ХХ ст.. - C. 313-321.
- Соломяний М. Чинники профорієнтації та розвитку естетичного смаку майбутніх художників-дизайнерів засобами малюнка. - C. 322-324.
- Сорокіна І. Алюмінієве крісло: Маскультура й авторський проект. - C. 325-330.
- Сотник А. Роздуми про дегуманізацію сучасної суспільної думки. - C. 331-338.
- Філоненко Л. Про композитора Ярослава Барнича та його пісню "Гуцулка Ксеня". - C. 339-344.
- Фрайт О. Музичне життя поезії Івана Франка "Ой ти, дівчино, з горіха зерня". - C. 345-351.
- Холодинська С. Інтерпретація як фактор формування нового мистецького феномену. - C. 352-360.
- Царенок А. Художній вимір проповіді у православній гомілетичній традиції. - C. 361-367.
- Шіміна А. Зведення в естетичну реальність. - C. 368-370.
- Щербак Ю. Образотворче мистецтво: Трансформація експозиційного простору. - C. 371-373.
- Щербань О. Понадстолітня історія гончарного шкільництва Опішного. - C. 374-382.
- Юр М. Українські селянські розписи і безпредметний живопис 1910-1920-х рр.: Діалог пластичних мов. - C. 383-394.
- Янко Д. Людина-таїна. - C. 395-398.
- Роготченко О. Післямова. - C. 399.
| 2008 | | Вип. 4-5
|
|
|
|