Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73716:Економ.теор.,пр./2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічна теорія та право : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
- Титаренко Л. М., Чичкало-Кондрацька І. Б., Семенчукова І. Ю. Аналіз сучасної товарної структури міжнародної торгівлі України. - C. 11-25.
- Тютюнникова С. В., Фрідман О. А. Трансформації інноваційного підприємництва в умовах становлення цифрової економіки. - C. 26-47.
- Ярмак О. В. Інвестиційний ефект як критерій якості освітніх послуг: зміст та підходи до визначення. - C. 48-68.
- Шевченко Л. С. Команда як бізнес-модель: нові виклики менеджменту та HR-консалтингу. - C. 69-90.
- Grytsenko O. A., Marchenko O. S. Guiding principles on business and human rights (The UN): economic frameworks of research. - C. 91-110.
- Хомутенко А. В., Хомутенко В. П., Мотигін Д. В. Проблематика вирішення експертних завдань із визначення упущеної вигоди. - C. 111-127.
- Wibowo T. S. Implementation of land policy in utilization and abandoned land control. - C. 128-144.
- Зінченко І. О., ШЕВЧЕНКО Є. В. Уточнення змісту завдань Кримінального кодексу України як важлива складова реформи кримінального права. - C. 145-160.
- Гриценко О. А. COVID-19: тактика та стратегія економічного виживання. Виступ на теоретичному семінарі кафедри економічної теорії Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, 24 квітня 2020 р.. - C. 161-166.
- Управління якістю освітнього процесу: сучасні пріоритети та практики забезпечення. Круглий стіл у редакції збірника наукових праць "Економічна теорія та право", 5 травня 2020 р.. - C. 167-169.
- Тютюнникова С. В. Випереджаюча освіта в умовах цифрової трансформації. - C. 169-171.
- Марченко О. С., Українська Л. О. Консультативний менеджмент у системі внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу. - C. 171-175.
- Ярмак О. В. Питання урахування інвестиційного ефекту освітніх послуг у системі забезпечення якості освітнього процесу. - C. 175-177.
- Фрідман О. А. Якісне оновлення університетської освіти в сучасних умовах. - C. 177-180.
- Шевченко Л. С. Студентоцентроване навчання як основа сучасної освітньої програми. - C. 180-184.
- Борисенко І. В. Пріоритетні напрями взаємодії викладача зі здобувачами вищої освіти: стратегія партнерства. - C. 184-189.
- Тверезовська К. C. Співпраця ключових стейкхолдерів внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу з органами студентського самоврядування в умовах діджиталізації. - C. 189-191.
- Паркулаб В. Г. Критерії якісної освітньої програми: погляд зовнішнього стейкхолдера. - C. 191-193.
- Овсієнко О. В., Набатова О. О. Технологія tutorial як індивідуальна освітня траєкторія: досвід польських економічних університетів. - C. 193-195.
- Можайкіна Н. В. Формування творчої компетентності студентів. - C. 195-197.
- Бервено О. В. Крос-культурна компонента підготовки економістів-міжнародників. - C. 197-201.
- Вимоги до оформлення статей, які подаються до збірника наукових праць "Економічна теорія та право". - C. 202-206.
| 2020 | | № 2 (41)
|
|
|
|