Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2013/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І Теоретико-методологічні проблеми розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів

  4. Зязюн І. А. Аксіологічні критерії вікової психології. - C. 6-24.
  5. Баніт О.В. Методи стимулювання та заохочення персоналу в організаціях, які саморозвиваються: соціально-економічний аспект. - C. 24-35.
  6. Василенко О. В. Неформальна освіта дорослих: нове соціально-освітнє явище. - C. 35-44.
  7. Даутова О. Б. Технология сопровождения обучающихся взрослых на основе образовательной коммуникации. - C. 44-52.
  8. Дернова М. Г. Моделі самокерованого навчання в освіті дорослих. - C. 52-65.
  9. Дорошенко Ю. О. Акмеологічна спрямованість архітектурної освіти. - C. 65-89.
  10. Дубасенюк О.А. Андрагогічні принципи навчання дорослих крізь призму соціально-особистісного досвіду та компетентності. - C. 89-100.
  11. Зінченко С. В. Соціально-психологічні аспекти технологій освіти дорослих. - C. 100-109.
  12. Краснов В. В. Кооперативне навчання як технологія формування соціально-особистісних компетенцій у підготовці лікарів. - C. 109-115.
  13. Лічман Л. Ю. Розвиток мовної особистості у післядипломній освіті: компетентнісний підхід. - C. 116-123.
  14. Luber D. Edukacja i wychowanie doroslych w kontekscie refleksji o osobie andragoga. - C. 123-134.
  15. Мартинова Н. с. Концептуальні засади розробки і впровадження ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму. - C. 134-142.
  16. Прскуркіна Я. І. Модель допрофесійної підготовки іноземних абітурієнтів медичного профілю. - C. 143-149.
  17. Протасова Н. Г. Актуальні проблеми теорії і практики управління освітою дорослих в Україні. - C. 149-159.
  18. Семеног О.М. Роль і місце словника у розвитку комунікативної культури особистості дослідника. - C. 159-167.
  19. Султанова Л. Ю. Технологія полікультурної освіти: теоретичний аспект. - C. 167-175.
  20. Такушевич И. А. Педагогический дизайн как оптимизация процесса учения взрослых. - C. 176-184.
  21. Ткаченко О. В. Сучасні проблеми підготовки агрономів-дослідників: педагогічний аспект. - C. 184-190.
  22. Розділ ІІ Андрагогічні засади професійної Підготовки педагогів

  23. Гомеля Н. С. Експериментальна перевірка системи формування особистісної готовності майбутніх педагогів професійного навчання в процесі психолого-педагогічної підготовки. - C. 191-196.
  24. Жмурко М. Д. Інтелектуальний компонент духовної культури педагогічного персоналу. - C. 196-204.
  25. Каньковський І. Є. Філософські аспекти професійної підготовки інженера-педагога. - C. 204-215.
  26. Косигіна О. В. Педагогічна взаємодія суб'єктів системи післядипломної освіти: зміст і специфіка. - C. 215-224.
  27. Мозговий В. Л. Закони логіки у вирішенні проблеми підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії. - C. 224-231.
  28. Сидорчук Н. Г., Орлова О. А. Післядипломна педагогічна освіта як структурний компонент освіти дорослих. - C. 231-242.
  29. Терещенко А. О. Організаційна культура майбутнього вчителя початкових класів і проблема автономності особистості. - C. 242-249.
  30. Цись О. О. Професійна мобільність майбутнього фахівця як науково-педагогічна категорія. - C. 249-256.
  31. Розділ IІІ Освіта дорослих у контексті Порівняльно-педагогічних досліджень

  32. Лук'янова Л. Б. Зміст інтегрально-рольової позиції педагога-андрагога у зарубіжній науковій думці. - C. 257-266.
  33. Анищенко Е. В. Академик С. Я. Батышев о наставничестве в профессионально-техническом образовании. - C. 266-274.
  34. Бабушко С. Р. Аналіз відповідності вітчизняної та англомовної термінології (на прикладі концепту "професійний розвиток фіхівців сфери туризму"). - C. 274-282.
  35. Балахадзе Л. А. Педагогічні технології професійної підготовки фахівців для сфери туризму в Мексиці. - C. 282-287.
  36. Жижко О. А. Інституціалізація освіти дорослих у Латинській Америці. - C. 287-296.
  37. Пазюра Н. В. Організаційно-педагогічні умови реалізації професійного навчання виробничого персоналу Японії і Південної Кореї зовнішніми провайдерами підготовки. - C. 296-308.
  38. Ситник О. І. Сучасні тенденції розвитку освіти дорослих в Ірландії. - C. 308-314.
  39. Цебрій І. В., Ващенко Н. М. Взаємодія італійської та національної традицій у педагогічних системах Валерія Висоцького та Олександра Мишуги. - C. 314-322.
  40. Розділ ІV Інформаційно-комунікаційні технології В освіті дорослих

  41. Майборода Т. О. Проблема формування у вчителів інформаційно-комунікаційної компетентності. - C. 323-330.
  42. Станіславська К. І. Про стан та перспективи розвитку освіти у сучасному медіапросторі в умовах екранної культури. - C. 330-338.
  43. Тихонова Т. В. Удосконалення інформатичної компетентності вчиьтелів у галузі створення та використання інформатичних освітніх продуктів on-line. - C. 339--349.
  44. Інформація

  45. Ничкало Н. Г. Ринок праці і виробничий персонал: проблеми сьогодення і погляд у майбутнє (рецензія на монографію: Герлях Ришард. Позашкільна професійна освіта в умовах цивілізаційних змін. Нові тенденції і виклики=Geriach Ryszard. Pozaszkolna edukacij zavodova wobec zmian cywilizacyjnych. Nowe trendy i wyzwsnia. - Bydgoszcz, 2012/ - 389 s.). - C. 350-354.
2013
Вип. 7

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського