Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2013/28<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
Історія педагогіки
- Горлова Е. В. История преподавания латинского языка в Украине в XVII веке. - C. 11-15.
- Коробченко А. А. Роль В. Ф. Зуєва у формуванні змісту шкільної природничої освіти (кінець ХVIII – початок XIX ст.). - C. 16-23.
- Петренко Н. В. Чинники розвитку системи комерційної освіти в наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ – початку XX століття. - C. 24-29.
- Петрученя Г. Г. Студентська молодь другої половини ХХ – початку ХХІ ст. У фокусі історично-педагогічного дослідження: конкретизація поняття. - C. 30-34.
- Пісоцька Л. С. Аналіз результативності управління розвитком дошкільної освіти в Україні у 60–80-ті рр. ХХ століття. - C. 35-41.
- Торбунова Н. В. Реформаторський рух у європейській педагогіці та його вплив на сучасну освіту. - C. 42-45.
- Шаргун Т. О. Особливості підготовки фахівців залізничного транспорту в Україні у 20–30-х рр. ХХ ст.. - C. 46-52.
Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти
- Акімова О. М. Педагогічні умови позааудиторної самостійної роботи в ході підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 53-58.
- Андрєєв М. В., Маркова В. М. Успішне навчання через ненасилля. - C. 59-63.
- Бабакіна О. О. Підготовка студента до виховної роботи в початковій школі. - C. 64-69.
- Безрученков Ю. В. Критерії, показники та рівні сформованості професійної культури майбутніх фахівців сфери ресторанного господарства. - C. 70-75.
- Бєляєв С. Б. Теоретико-методологічні засади функціонування педагогічної системи. - C. 76-83.
- Білостоцька О. В., Шмідт А. А. Сутність і структура музичних здібностей. - C. 84-90.
- Вискребенцева М. В. Зовнішнє незалежне оцінювання з математики: переваги та недоліки. - C. 91-95.
- Вовк О. І. Концептуальне моделювання в навчанні іноземних мов. - C. 96-102.
- Гришко Ю. А., Кушнір Г. І., Панчішна О. К. Сутність, змістовні характеристики та критерії "цінності самореалізації”. - C. 103-108.
- Данилюк С. С. Інформаційна компетенція в межах моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій. - C. 109-114.
- Даньшева С. О. Обґрунтування вибору інтегрованої технології формування професійної мобільності майбутнього інженера. - C. 115-121.
- Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Розвиток основ сучасної педагогіки: методологічний аспект. - C. 122-128.
- Дорош Г. О., Ткачук Г. О. Поетичне переосмислення фразеологічних одиниць у творчій спадщині Т. Г. Шевченка – один з аспектів збагачення словникового запасу молодших школярів. - C. 129-135.
- Дяченко М. Д. Сутність та специфіка педагогічного процесу розвитку творчого потенціалу майбутніх журналістів. - C. 136-143.
- Елькін М. В. Проблема якості в управлінні закладом освіти. - C. 144-148.
- Зданевич Л. В. Аналіз змісту навчальних програм ВНЗ щодо підготовки майбутніх вихователів до професійної діяльності з дезадаптованими дошкільниками. - C. 149-155.
- Кемкіна В. І., Сокирко О. С., Кемкін В. В. Динаміка функцій організму дорослих сліпих у процесі корекції за допомогою фізичних вправ. - C. 156-160.
- Коваленко О. А. Особливості використання інтегрованого підходу в процесі навчання обдарованих учнів. - C. 161-168.
- Коваленко С. М. Роль освітньої спілки робітників у розвитку освіти дорослих в Англії. - C. 169-174.
- Коваленко Д. В. Зародження й розвиток освітніх правовідносин як передумова становлення права в галузі освіти. - C. 175-183.
- Кожушко С. П. Дидактичні ігри як засіб підготовки майбутніх фахівців комерційної діяльності до професійної взаємодії. - C. 184-191.
- Костенко А. А. Полімодальне сприйняття як психофізіологічна передумова застосування мультимедійних технологій у процесі навчання іноземної мови. - C. 192-197.
- Крамаренко А. М. Формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи: коеволюційна стратегія. - C. 198-205.
- Красносілецький Д. П. Вивчення емоційно-вольової сфери обдарованої дитини – запорука успіху. - C. 206-212.
- Кульчицька Я. М. Особливості виявлення інтелектуально обдарованих дітей у Канаді. - C. 213-216.
- Ларіна Н. Б. Організаційні засади професійного навчання державних службовців у системі підвищення кваліфікації. - C. 217-224.
- Логвінова Є. В. Професійний потенціал соціального педагога до формування готовності школярів до безпечної життєдіяльності. - C. 225-228.
- Лук’янова С. О. Казки греків Приазов’я як засіб виховання дітей у сім’ї. - C. 229-236.
- Мармаза О. І. Теоретико-прикладні аспекти експертизи проектів розвитку навчального закладу. - C. 237-244.
- Маслюк Л. П. Взаимосвязь грамматических единиц русского, английского и французского языков. - C. 245-249.
- Москаленко О. І. Визначення сутності професійної підготовки льотного складу. - C. 250-255.
- Нечипоренко В. В. Використання методу проектів для навчання та виховання сучасної компетентної особистості. - C. 256-260.
- Отрошко Т. Ф., Купіна О. В. Формування здорового способу життя школярів як педагогічна проблема. - C. 261-265.
- Палиенко А. М. Типология медиатекстов. - C. 266-272.
- Перепадя Д. О. Основні напрями державної політики щодо навчання та виховання обдарованих дітей у Китаї. - C. 273-278.
- Пилаєва Т. В. Організаційно-педагогічна структура Відкритого університету Великої Британії. - C. 279-284.
- Приходько В. М. Якість освіти як об’єкт моніторингу. - C. 285-290.
- Репко І. П., Одарченко В. І., Ільченко О. В. Інтеграція різних видів мистецтва як засіб креативної підготовки майбутніх педагогів. - C. 291-294.
- Романова Н. Ф., Кошіль В. І. Соціальні гуртожитки для випускників інтернатних закладів як важлива складова роботи недержавних організацій соціальної сфери. - C. 295-302.
- Рябко Е. В. Сущность воспитания в православной педагогике. - C. 303-308.
- Сас О. О. Соціально-рольова діяльність дітей 6–7-річного віку: визначення поняття. - C. 309-313.
- Синявська А. М., Березюк О. А. Вивчення термінологічної лексики в курсі викладання англійської мови професійного спрямування. - C. 314-318.
- Сушенцев О. Є. До проблеми пізнавальної активності учнів ПТНЗ у навчально-виробничому процесі. - C. 319-324.
- Сущенко А. В. Філософські витоки гуманістичних ідей у педагогічній галузі. - C. 325-331.
- Тарасова В. В. Роль мотиваційно-ціннісного компонента в структурі педагогічної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 332-337.
- Тюріна В. О., Мариківська Г. А. Використання рольових і ділових ігор на заняттях з української мови з метою формування в майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту вміння переконувати співрозмовника. - C. 338-342.
- Устименко-Косоріч О. А. Науково-теоретичний аналіз процесу академізації сербської баянно-акордеонної школи. - C. 343-350.
- Шадріна А. В. Сутність та структура креативності. - C. 351-355.
- Шиба А. В. Використання нових інформаційних технологій у процесі формування професійної компетентності майбутнього перекладача засобами інтерактивних технологій. - C. 356-365.
- Шумілова І. Ф. Підготовка майбутнього вчителя до керівництва педагогічно-краєзнавчою діяльністю учнів. - C. 366-372.
Загальноосвітня школа
- Каракатсаніс Т. В. Креативне співробітництво в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у Великій Британії. - C. 373-380.
- Касьянова О. М. Педагогічна експертиза як засіб сталого розвитку регіональної системи загальної середньої освіти. - C. 381-387.
- Кирпа А. В. Євроклуби в загальноосвітніх навчальних закладах як осередки пропагування міжнародних програм з питань освіти та обміну досвідом. - C. 388-398.
- Куринная А. Ф. Состояние работы над словом на уроках русского языка в основной школе. - C. 399-405.
- Маланюк Н. М. Інформаційні технології як засіб формування творчих математичних здібностей учнів ліцею. - C. 406-412.
- Романова І. А. Процес оцінювання в початковій школі. - C. 413-420.
- Семенова М. О. Удосконалювання початкової освіти в Україні згідно з декларацією організації об’єднаних націй "цілі розвитку тисячоліття. - C. 421-430.
- Стадник О. Г. Склад навчально-методичних комплектів зі шкільних дисциплін. - C. 431-434.
- Темченко О. В. Діяльність адміністрації школи щодо розвитку творчості вчителя. - C. 435-440.
Вища школа
- Бірюков П. В. Використання інформаційних технологій у позааудиторній навчальній діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України. - C. 441-447.
- Борова Т. А. Формування іншомовної компетентності в майбутніх економістів як чинник підвищення якості їхньої професійної підготовки. - C. 448-455.
- Герасименко Л. С. Організаційно-педагогічне забезпечення професійної адаптації викладачів іноземної мови в льотних навчальних закладах. - C. 456-462.
- Гиренко И. В. Психологические особенности педагогического общения преподаватель – студент в процессе обучения иностранному языку в высшем техническом учебном заведении. - C. 463-468.
- Гур’єва О. В. Виховання толерантності в українських студентів у контексті європейської інтеграції України. - C. 469-472.
- Драч І. І. Педагогічний супровід формування професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури. - C. 473-479.
- Дуганець В. І. Паспортизація навчальних практик студентів аграрно-інженерного напряму. - C. 480-486.
- Ігнатюк О. А., Гура Т. В. Технологічний аспект підготовки майбутніх конкурентоспроможних інженерів на прикладі психолого-педагогічних та управлінських дисциплін. - C. 487-493.
- Ісаєва О. С. Розвиток комунікативної культури студентів вищих медичних навчальних закладів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 494-500.
- Коваленко В. О. Синергетична природа професіонального розуміння в контексті теоретико-методичних засобів його формування в умовах магістратури. - C. 501-511.
- Ковальчук В. І. Теоретичне підґрунтя розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання ПТНЗ у системі підвищення кваліфікації. - C. 512-521.
- Кравченко В. М. Концептуальні підходи до модернізації професійної підготовки викладачів вищої школи. - C. 522-528.
- Леоненко Н. А. Обучение аудированию как средство развития коммуникативного потенциала студентов. - C. 529-534.
- Машкіна Л. А. Теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання у вищій школі. - C. 535-540.
- Папуча В. М. Вивчення рівня адекватності професійного ставлення до себе в студентів старших курсів спеціальності "Фізичне виховання”. - C. 541-545.
- Петриченко Л. О. Шляхи професійного самовдосконалення викладачів вищого навчального закладу. - C. 546-551.
- Пилипенко Н. В. Сутність естетичного виховання студентів вищого навчального закладу. - C. 552-557.
- Понікаровська С. В. Позааудиторна діяльність у вищих технічних навчальних закладах Західної Європи. - C. 558-563.
- Порох Д. О. Технологія тренінгу в процесі адаптації іноземних студентів до навчання у виші. - C. 564-569.
- Семененко І. Є. Розробка індивідуально-пізнавальних маршрутів іноземних студентів у процесі набуття ними професійних компетенцій. - C. 570-575.
- Середа Г. В. Шляхи підвищення якості математичної освіти в пожежно-технічних вишах. - C. 576-581.
- Сидоренко-Николашина Е. Л. Анкетирование как механизм руководства самостоятельной работой студентов при изучении высшей математики. - C. 582-587.
- Сущенко Л. О. Внутрішньовузівська підготовка викладачів вищих навчальних закладів до органічного поєднання науково-дослідної роботи студентів з майбутньою педагогічною діяльністю. - C. 588-595.
| 2013 | | Вип. 28 (81)
|
|
|
|