Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2013/28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Горлова Е. В. История преподавания латинского языка в Украине в XVII веке. - C. 11-15.
  5. Коробченко А. А. Роль В. Ф. Зуєва у формуванні змісту шкільної природничої освіти (кінець ХVIII – початок XIX ст.). - C. 16-23.
  6. Петренко Н. В. Чинники розвитку системи комерційної освіти в наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ – початку XX століття. - C. 24-29.
  7. Петрученя Г. Г. Студентська молодь другої половини ХХ – початку ХХІ ст. У фокусі історично-педагогічного дослідження: конкретизація поняття. - C. 30-34.
  8. Пісоцька Л. С. Аналіз результативності управління розвитком дошкільної освіти в Україні у 60–80-ті рр. ХХ століття. - C. 35-41.
  9. Торбунова Н. В. Реформаторський рух у європейській педагогіці та його вплив на сучасну освіту. - C. 42-45.
  10. Шаргун Т. О. Особливості підготовки фахівців залізничного транспорту в Україні у 20–30-х рр. ХХ ст.. - C. 46-52.
  11. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  12. Акімова О. М. Педагогічні умови позааудиторної самостійної роботи в ході підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 53-58.
  13. Андрєєв М. В., Маркова В. М. Успішне навчання через ненасилля. - C. 59-63.
  14. Бабакіна О. О. Підготовка студента до виховної роботи в початковій школі. - C. 64-69.
  15. Безрученков Ю. В. Критерії, показники та рівні сформованості професійної культури майбутніх фахівців сфери ресторанного господарства. - C. 70-75.
  16. Бєляєв С. Б. Теоретико-методологічні засади функціонування педагогічної системи. - C. 76-83.
  17. Білостоцька О. В., Шмідт А. А. Сутність і структура музичних здібностей. - C. 84-90.
  18. Вискребенцева М. В. Зовнішнє незалежне оцінювання з математики: переваги та недоліки. - C. 91-95.
  19. Вовк О. І. Концептуальне моделювання в навчанні іноземних мов. - C. 96-102.
  20. Гришко Ю. А., Кушнір Г. І., Панчішна О. К. Сутність, змістовні характеристики та критерії "цінності самореалізації”. - C. 103-108.
  21. Данилюк С. С. Інформаційна компетенція в межах моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій. - C. 109-114.
  22. Даньшева С. О. Обґрунтування вибору інтегрованої технології формування професійної мобільності майбутнього інженера. - C. 115-121.
  23. Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Розвиток основ сучасної педагогіки: методологічний аспект. - C. 122-128.
  24. Дорош Г. О., Ткачук Г. О. Поетичне переосмислення фразеологічних одиниць у творчій спадщині Т. Г. Шевченка – один з аспектів збагачення словникового запасу молодших школярів. - C. 129-135.
  25. Дяченко М. Д. Сутність та специфіка педагогічного процесу розвитку творчого потенціалу майбутніх журналістів. - C. 136-143.
  26. Елькін М. В. Проблема якості в управлінні закладом освіти. - C. 144-148.
  27. Зданевич Л. В. Аналіз змісту навчальних програм ВНЗ щодо підготовки майбутніх вихователів до професійної діяльності з дезадаптованими дошкільниками. - C. 149-155.
  28. Кемкіна В. І., Сокирко О. С., Кемкін В. В. Динаміка функцій організму дорослих сліпих у процесі корекції за допомогою фізичних вправ. - C. 156-160.
  29. Коваленко О. А. Особливості використання інтегрованого підходу в процесі навчання обдарованих учнів. - C. 161-168.
  30. Коваленко С. М. Роль освітньої спілки робітників у розвитку освіти дорослих в Англії. - C. 169-174.
  31. Коваленко Д. В. Зародження й розвиток освітніх правовідносин як передумова становлення права в галузі освіти. - C. 175-183.
  32. Кожушко С. П. Дидактичні ігри як засіб підготовки майбутніх фахівців комерційної діяльності до професійної взаємодії. - C. 184-191.
  33. Костенко А. А. Полімодальне сприйняття як психофізіологічна передумова застосування мультимедійних технологій у процесі навчання іноземної мови. - C. 192-197.
  34. Крамаренко А. М. Формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи: коеволюційна стратегія. - C. 198-205.
  35. Красносілецький Д. П. Вивчення емоційно-вольової сфери обдарованої дитини – запорука успіху. - C. 206-212.
  36. Кульчицька Я. М. Особливості виявлення інтелектуально обдарованих дітей у Канаді. - C. 213-216.
  37. Ларіна Н. Б. Організаційні засади професійного навчання державних службовців у системі підвищення кваліфікації. - C. 217-224.
  38. Логвінова Є. В. Професійний потенціал соціального педагога до формування готовності школярів до безпечної життєдіяльності. - C. 225-228.
  39. Лук’янова С. О. Казки греків Приазов’я як засіб виховання дітей у сім’ї. - C. 229-236.
  40. Мармаза О. І. Теоретико-прикладні аспекти експертизи проектів розвитку навчального закладу. - C. 237-244.
  41. Маслюк Л. П. Взаимосвязь грамматических единиц русского, английского и французского языков. - C. 245-249.
  42. Москаленко О. І. Визначення сутності професійної підготовки льотного складу. - C. 250-255.
  43. Нечипоренко В. В. Використання методу проектів для навчання та виховання сучасної компетентної особистості. - C. 256-260.
  44. Отрошко Т. Ф., Купіна О. В. Формування здорового способу життя школярів як педагогічна проблема. - C. 261-265.
  45. Палиенко А. М. Типология медиатекстов. - C. 266-272.
  46. Перепадя Д. О. Основні напрями державної політики щодо навчання та виховання обдарованих дітей у Китаї. - C. 273-278.
  47. Пилаєва Т. В. Організаційно-педагогічна структура Відкритого університету Великої Британії. - C. 279-284.
  48. Приходько В. М. Якість освіти як об’єкт моніторингу. - C. 285-290.
  49. Репко І. П., Одарченко В. І., Ільченко О. В. Інтеграція різних видів мистецтва як засіб креативної підготовки майбутніх педагогів. - C. 291-294.
  50. Романова Н. Ф., Кошіль В. І. Соціальні гуртожитки для випускників інтернатних закладів як важлива складова роботи недержавних організацій соціальної сфери. - C. 295-302.
  51. Рябко Е. В. Сущность воспитания в православной педагогике. - C. 303-308.
  52. Сас О. О. Соціально-рольова діяльність дітей 6–7-річного віку: визначення поняття. - C. 309-313.
  53. Синявська А. М., Березюк О. А. Вивчення термінологічної лексики в курсі викладання англійської мови професійного спрямування. - C. 314-318.
  54. Сушенцев О. Є. До проблеми пізнавальної активності учнів ПТНЗ у навчально-виробничому процесі. - C. 319-324.
  55. Сущенко А. В. Філософські витоки гуманістичних ідей у педагогічній галузі. - C. 325-331.
  56. Тарасова В. В. Роль мотиваційно-ціннісного компонента в структурі педагогічної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 332-337.
  57. Тюріна В. О., Мариківська Г. А. Використання рольових і ділових ігор на заняттях з української мови з метою формування в майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту вміння переконувати співрозмовника. - C. 338-342.
  58. Устименко-Косоріч О. А. Науково-теоретичний аналіз процесу академізації сербської баянно-акордеонної школи. - C. 343-350.
  59. Шадріна А. В. Сутність та структура креативності. - C. 351-355.
  60. Шиба А. В. Використання нових інформаційних технологій у процесі формування професійної компетентності майбутнього перекладача засобами інтерактивних технологій. - C. 356-365.
  61. Шумілова І. Ф. Підготовка майбутнього вчителя до керівництва педагогічно-краєзнавчою діяльністю учнів. - C. 366-372.
  62. Загальноосвітня школа

  63. Каракатсаніс Т. В. Креативне співробітництво в процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у Великій Британії. - C. 373-380.
  64. Касьянова О. М. Педагогічна експертиза як засіб сталого розвитку регіональної системи загальної середньої освіти. - C. 381-387.
  65. Кирпа А. В. Євроклуби в загальноосвітніх навчальних закладах як осередки пропагування міжнародних програм з питань освіти та обміну досвідом. - C. 388-398.
  66. Куринная А. Ф. Состояние работы над словом на уроках русского языка в основной школе. - C. 399-405.
  67. Маланюк Н. М. Інформаційні технології як засіб формування творчих математичних здібностей учнів ліцею. - C. 406-412.
  68. Романова І. А. Процес оцінювання в початковій школі. - C. 413-420.
  69. Семенова М. О. Удосконалювання початкової освіти в Україні згідно з декларацією організації об’єднаних націй "цілі розвитку тисячоліття. - C. 421-430.
  70. Стадник О. Г. Склад навчально-методичних комплектів зі шкільних дисциплін. - C. 431-434.
  71. Темченко О. В. Діяльність адміністрації школи щодо розвитку творчості вчителя. - C. 435-440.
  72. Вища школа

  73. Бірюков П. В. Використання інформаційних технологій у позааудиторній навчальній діяльності курсантів вищих навчальних закладів МВС України. - C. 441-447.
  74. Борова Т. А. Формування іншомовної компетентності в майбутніх економістів як чинник підвищення якості їхньої професійної підготовки. - C. 448-455.
  75. Герасименко Л. С. Організаційно-педагогічне забезпечення професійної адаптації викладачів іноземної мови в льотних навчальних закладах. - C. 456-462.
  76. Гиренко И. В. Психологические особенности педагогического общения преподаватель – студент в процессе обучения иностранному языку в высшем техническом учебном заведении. - C. 463-468.
  77. Гур’єва О. В. Виховання толерантності в українських студентів у контексті європейської інтеграції України. - C. 469-472.
  78. Драч І. І. Педагогічний супровід формування професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури. - C. 473-479.
  79. Дуганець В. І. Паспортизація навчальних практик студентів аграрно-інженерного напряму. - C. 480-486.
  80. Ігнатюк О. А., Гура Т. В. Технологічний аспект підготовки майбутніх конкурентоспроможних інженерів на прикладі психолого-педагогічних та управлінських дисциплін. - C. 487-493.
  81. Ісаєва О. С. Розвиток комунікативної культури студентів вищих медичних навчальних закладів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 494-500.
  82. Коваленко В. О. Синергетична природа професіонального розуміння в контексті теоретико-методичних засобів його формування в умовах магістратури. - C. 501-511.
  83. Ковальчук В. І. Теоретичне підґрунтя розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання ПТНЗ у системі підвищення кваліфікації. - C. 512-521.
  84. Кравченко В. М. Концептуальні підходи до модернізації професійної підготовки викладачів вищої школи. - C. 522-528.
  85. Леоненко Н. А. Обучение аудированию как средство развития коммуникативного потенциала студентов. - C. 529-534.
  86. Машкіна Л. А. Теоретичні засади особистісно орієнтованого навчання у вищій школі. - C. 535-540.
  87. Папуча В. М. Вивчення рівня адекватності професійного ставлення до себе в студентів старших курсів спеціальності "Фізичне виховання”. - C. 541-545.
  88. Петриченко Л. О. Шляхи професійного самовдосконалення викладачів вищого навчального закладу. - C. 546-551.
  89. Пилипенко Н. В. Сутність естетичного виховання студентів вищого навчального закладу. - C. 552-557.
  90. Понікаровська С. В. Позааудиторна діяльність у вищих технічних навчальних закладах Західної Європи. - C. 558-563.
  91. Порох Д. О. Технологія тренінгу в процесі адаптації іноземних студентів до навчання у виші. - C. 564-569.
  92. Семененко І. Є. Розробка індивідуально-пізнавальних маршрутів іноземних студентів у процесі набуття ними професійних компетенцій. - C. 570-575.
  93. Середа Г. В. Шляхи підвищення якості математичної освіти в пожежно-технічних вишах. - C. 576-581.
  94. Сидоренко-Николашина Е. Л. Анкетирование как механизм руководства самостоятельной работой студентов при изучении высшей математики. - C. 582-587.
  95. Сущенко Л. О. Внутрішньовузівська підготовка викладачів вищих навчальних закладів до органічного поєднання науково-дослідної роботи студентів з майбутньою педагогічною діяльністю. - C. 588-595.
2013
Вип. 28 (81)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського