Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2013/29<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
- Бєлякова О. С. Ідеї А.С. Макаренка щодо формування загальної культури безпритульних дітей. - C. 10-13.
- Бочарникова Т. Ф. Формування професійної спрямованості учнів у педагогічній спадщині А.С. Макаренка. - C. 14-17.
- Василенко Г. В. Використання досвіду А. Макаренка з господарсько-підприємницького виховання в середніх школах України 50–60-х рр. ХХ ст. - C. 18-22.
- Денисенко А. О., Проценко В. Б. Деякі аспекти безпосереднього впливу наставника на виховання молоді у педагогічній спадщині А.С. Макаренка. - C. 23-29.
- Єрусова Г. О. Цінності відповідальності, волі у виховній системі А. Макаренка. - C. 30-34.
- Ільїна В. М., Грубіч Д. Ю. Втілення педагогічних ідей А.С. Макаренка в діяльності виховних закладів на прикладі Люботинського навчально-виховного комплексу – дошкільного навчального закладу загальноосвітньої школи-інтернату I–III ступенів. - C. 35-41.
- Кабусь Н. Д. Система перспективних ліній як засіб управління діяльністю в педагогічній спадщині А.С. Макаренка. - C. 42-48.
- Коробченко А. А. Особливості підготовки вчителів земських шкіл до викладання природознавства (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 49-58.
- Леонтьєва І. М. Формування пізнавального інтересу у вихованців до економічних знань у педагогічній спадщині А.С. Макаренка. - C. 59-62.
- Матвієнко П. В. А.С. Макаренко та Дж. Дьюї: два вияви демократичного освітнього проекту. - C. 63-68.
- Польшина Ю. Ю. Вивчення досвіду ефективної організації трудової діяльності у комуні імені Ф.Е. Дзержинського. - C. 69-72.
- Порохня Л. А. Педагогічна спадщина А. Макаренка: метод "вибуху” як засіб розв’язання міжособистісних конфліктних ситуацій в учнівському середовищі. - C. 73-76.
- Прикотенко Т. А. Актуальність поглядів А.С. Макаренка на виховання дитини у сучасній родині. - C. 77-81.
- Стадник О. Г. Внесок Є. Зябловського у підготовку підручників після освітньої реформи 1804 р. - C. 82-86.
- Сущенко А. В. Висвітлення еволюції поглядів на олюднення вчительської діяльності у вітчизняній педагогічній спадщині. - C. 87-93.
- Трощій Н. П. Виховання безпеки життєдіяльності в організації трудової діяльності вихованців у педагогічній теорії А.С. Макаренка. - C. 94-97.
- Черевань І. І. Організація профорієнтації вихованців у спадщині А. Макаренка. - C. 98-101.
- Шаргун Т. О. Гуманізація професійної підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 102-108.
- Шеплякова І. О. Категорія "обов’язок” у педагогічній теорії виховання А.С. Макаренка. - C. 109-113.
- Шуть М. М. Загальнолюдські та християнські цінності в системі виховання А.С. Макаренка. - C. 114-118.
- Аносов І. П., Елькін М. В. Антропологічний підхід до процесу виховання як фактор гармонійного розвитку особистості. - C. 119-124.
- Бондаренко В. В., Каслін М. Д, Рак Л. М. Психолого-педагогічні особливості професійної підготовки фахівців робочих спеціальностей в умовах реального виробництва. - C. 125-128.
- Винник В. Д. Сутність життєвої стратегії естетики здоров’я майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 129-137.
- Вітренко А. В. Основні компоненти лінгвокраїнознавчої компетенції. - C. 138-143.
- Вовк О. І. Навчання мови майбутніх філологів: когнітивний підхід. - C. 144-148.
- Гапонова О. Ю. Розвиток інформаційно-комунікаційних умінь учителів початкової школи в системі післядипломної освіти. - C. 149-154.
- Глазкова І. Я. Експериментальне дослідження рівня обізнаності суб’єктів навчального процесу про педагогічні бар’єри. - C. 155-162.
- Дельцова І. О. Особистісно орієнтовані технології формування комунікативної культури майбутніх перекладачів. - C. 163-167.
- Добродуб Є. З. Порівняльний аналіз моторної щільності проведення тренувальних занять майбутніми фахівцями з фізичного виховання та спорту. - C. 168-172.
- Дударчук Г. І. Проектне навчання як засіб оптимальної підготовки фахівців лісової галузі. - C. 173-177.
- Зарицька А. А. Акмепсихологічні механізми та чинники професійної самореалізації майбутнього вчителя музики. - C. 178-183.
- Зеленська О. П. Проблеми сучасної освіти в Україні та її культурологічна складова. - C. 184-190.
- Касьянова О. М. Теоретичне узагальнення сутності експертизи як педагогічного феномену. - C. 191-196.
- Квас О. В. Сакральний образ дитини в українській мистецькій традиції. - C. 197-203.
- Коваленко В. О. Логістична парадигма у контексті сучасних освітніх стратегій. - C. 204-214.
- Коваленко Д. В. Проблема визначення й характеристики сучасних освітніх правовідносин. - C. 215-221.
- Ковальчук В. І. Організаційно-нормативні засади розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання ПТНЗ у процесі підвищення кваліфікації. - C. 222-230.
- Кожушко С. П. До питання про принципи формування культури професійної взаємодії майбутніх фахівців комерційної діяльності. - C. 231-237.
- Корж О. Ю. Самоактуалізація майбутніх медиків та її формування в процесі самостійної навчальної діяльності. - C. 238-243.
- Костіна В. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування духовно-моральних цінностей дезадаптованих дітей. - C. 244-250.
- Крамаренко А. М. Професійно-гуманний та особистісно-діяльнісний підходи до процесу формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи. - C. 251-259.
- Куринная А. Ф. Проблема работы над словом в теории и практике обучения русскому языку. - C. 260-266.
- Курінна С. М. Роль дитячого будинку при вирішенні соціальних проблем дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 267-275.
- Левицька Л. А. Розвиток полікультурної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. - C. 276-281.
- Мальцев А. Ю. Формування конфліктологічної компетенції майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 282-288.
- Мармаза О. І. Ефективне лідерство як інструмент стратегічного управління. - C. 289-297.
- Нечипоренко В. В. Життєтворчі технології в системі освіти Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру. - C. 298-303.
- Орел-Халік Ю. В. Професійний діалог засобами мовної підготовки майбутніх медичних працівників. - C. 304-308.
- Перепадя Д. О. Становлення теорії обдарованості дітей у Китаї. - C. 309-314.
- Перетяга Л. Е. Анализ развития научной мысли и методик по постановке голоса. - C. 315-321.
- Продайко М. Ю. Ділова гра як гуманістичний аспект професійної освіти. - C. 322-329.
- Проценко О. С. Коуч-технології у формуванні життєвої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 330-334.
- Разумовська Н. Р. Специфіка професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 335-340.
- Руденко І. А. Сутність неперервного процесу навчання як основи розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. - C. 341-345.
- Семененко І. Є. Педагогічний супровід як психолого-педагогічна проблема. - C. 346-351.
- Скірко Р. Л. Розвиток соціальної компетентності практичних психологів у процесі професійної підготовки. - C. 352-357.
- Сошенко С. М. Роль колективних стосунків в організації освітньої діяльності довузівської підготовки. - C. 358-364.
- Статьєв С. І. Особливості виконання танцювальних рухів глухими дітьми 6–10 років на заняттях музично-ритмічного виховання. - C. 365-370.
- Сущенко Л. О. Організація науково-дослідної роботи майбутніх педагогів з діагностики утруднень і перешкод на шляху до професіоналізму. - C. 371-383.
- Торбунова Н. В. Розвиток реформаторської педагогіки як інтернаціонального педагогічного руху. - C. 384-387.
- Трегуб С. Є. Комунікативні ознаки культури мовлення майбутніх фармацевтів. - C. 388-392.
- Хаустова О. В. Професійно-творчий розвиток вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти: цілісний підхід. - C. 393-399.
- Хорунжа Л. А. Завдання як один із компонентів активного методу навчання. - C. 400-404.
- Шадріна А. В. Сутність та види особистісного потенціалу майбутнього вчителя. - C. 405-409.
- Шумілова І. Ф. До питання вивчення історії педагогічного краєзнавства. - C. 410-416.
- Айзенбарт М. М. Формування соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників крізь призму ігрової діяльності. - C. 417-422.
- Гніда Т. Б. Творче використання ідей видатного педагога А.С. Макаренка в сучасних умовах у роботі з важковиховуваними учнями молодшого шкільного віку. - C. 423-428.
- Зданевич Л. В. Діагностика мовних здібностей комунікативно дезадаптованих учнів-шестиліток, які навчаються в умовах полілінґвізму. - C. 429-435.
- Кохан Л. В. Особливості використання структурно-логічних схем у навчально-пізнавальній діяльності старшокласників. - C. 436-440.
- Кульчицька Я. Особливості роботи з обдарованими дітьми у школах Канади. - C. 441-448.
- Логвінова Є. В. Формування готовності школярів до безпечної життєдіяльності в умовах загальноосвітнього навчального закладу. - C. 449-454.
- Маланюк Н. М. Роль і місце комп’ютера на уроках математики в сучасному ліцеї. - C. 455-458.
- Приходько В. М. Модель системи моніторингу якості освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 459-464.
- Рассказова О. І. Класний колектив як осередок соціальної взаємодії учнів в умовах інклюзивного навчання. - C. 465-471.
- Ричкова Л. В. Реалізація засад педагогічної теорії виховання А.С. Макаренка у виховній роботі сучасної школи. - C. 472-475.
- Романова І. А. Подолання жорстокого поводження з дітьми в шкільному середовищі. - C. 476-480.
- Сушенцев О. Є. Теоретичні аспекти моделювання процесу активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання. - C. 481-486.
- Темченко О. В. Розвиток професіоналізму вчителя в умовах інноваційної діяльності загальноосвітнього навчального закладу. - C. 487-492.
- Білостоцька О. В. Семінар як форма навчально-дослідної роботи студентів. - C. 493-499.
- Гура Т. В. Дидактичні засади освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх інженерів в умовах НТУ "ХПІ”. - C. 500-505.
- Данилюк С. С. Мовна та мовленнєва компетенції як складники комунікативної компетенції в межах моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій. - C. 506-512.
- Дяченко М. Д. Концептуальні засади розвитку творчого потенціалу майбутніх журналістів як передумови формування професіоналізму. - C. 513-521.
- Ігнатюк О. А., Воробйова Є. В. Особливості випереджальної професійної підготовки магістрантів спеціальності "адміністративний менеджмент”. - C. 522-526.
- Ісаєва О. С. Формування культури толерантності студентів як пріоритет вищої медичної освіти. - C. 527-533.
- Охмаль А. Кр Формування установки студентів на активне професійне самовдосконалення. - C. 534-539.
- Макар Л. М. Розвиток освітнього середовища у вищому педагогічному навчальному закладі. - C. 540-547.
- Северинюк В. М. Українські прислів’я як чинник формування професійної самосвідомості магістрантів. - C. 548-555.
- Тюріна В. О., Мариківська Г. А. Використання дидактичних ігор на заняттях з української мови в процесі підготовки майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту. - C. 556-561.
- Чжефу С. Сутність, принципи, технології педагогічної підтримки іноземних студентів до навчання в українському ВНЗ. - C. 562-567.
| 2013 | | Вип. 29 (82)
|
|
|
|