Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2013/31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Білецька С. А. Історично складені особливості співпраці церкви і школи в організації позакласної роботи з морального виховання дітей. - C. 10-17.
  5. Будаговська О. І. Синергетичний напрям у російській педагогічній літературі кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 18-25.
  6. Ворожбіт В. В., Ігнатьєва А. І. Практичні пропозиції Я. П. Ряппо в галузі педагогічної освіти в Україні у 20–30-ті роки ХХ століття. - C. 26-30.
  7. Довженко Т. О. Питання педагогічної просвіти батьків у спадщині вітчизняних педагогів першої половини ХХ століття. - C. 31-38.
  8. Квас О. В. Звичаєве право і становище української дитини (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 39-50.
  9. Колесник І. О. Реформування шкільної освіти в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 51-56.
  10. Коробейнік В. А. Історичні аспекти становлення валеологічної культури особистості. - C. 57-63.
  11. Леонтьєва І. М. Шляхи формування інтересу учнів до знань у школах України у 50-х рр. ХХ століття. - C. 64-68.
  12. Лупаренко С. Є. Харитативна діяльність культурно-освітніх товариств на території західної України (перша половина ХХ ст.). - C. 69-76.
  13. Лятуринська С. Е. Порівняльний аналіз ролі Ч. В. Еліота і його попередників в управлінні освітніми процесами в Гарварді. - C. 77-84.
  14. Старостіна О. В. Педагогічна персоналія Едварда Стоунса як фундатора психопедагогіки. - C. 85-89.
  15. Ткачов С. І. Розв’язання проблеми громадянського виховання особистості у поглядах українських педагогів за часів УНР (1917–1919 рр.). - C. 90-95.
  16. Шевчишен М. Ю. Геополітичний та економічний розвиток України у наукових прогнозах професора В. Садовського. - C. 96-101.
  17. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  18. Амеліна С. М. Організація науково-дослідної роботи майбутніх перекладачів. - C. 102-106.
  19. Байбекова Н. Р. Суть поняття "креативність майбутніх психологів” у психолого-педагогічній літературі. - C. 107-111.
  20. Бахмат Л. В. Суть та характеристики професіональної педагогічної самосвідомості. - C. 112-116.
  21. Беженар І. В. Дидактичні особливості використання портфеля в навчальному процесі вищої школи. - C. 117-125.
  22. Бєльчев П. В., Меркулова Н. В. Теоретичні аспекти дослідження проблеми підготовки магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 126-131.
  23. Василенко Г. В. Інтерактивні методи підготовки майбутніх соціальних педагогів до профорієнтації учнів у школі. - C. 132-137.
  24. Вергелес К. В. Теоретичний аналіз емоційної культури майбутніх психологів. - C. 138-144.
  25. Гальченко Л. В. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури до використання рухливих і національних ігор у професійній діяльності. - C. 145-152.
  26. Горбильова О. В. Методи та порядок виявлення обдарованих дітей в Індії. - C. 153-163.
  27. Горицька О. В. Сутність понять "професійна адаптивність”, "професійна адаптивність майбутнього економіста”. - C. 164-169.
  28. Горобець Т. В., Мазурок І. В. Сучасні інноваційні технології в організації, підготовці та проведенні практики з музики студентів педагогічних коледжів – майбутніх музичних керівників. - C. 170-175.
  29. Григорович О. В. Професійне формування університетського викладача в іспанії (початковий етап). - C. 176-185.
  30. Демідова Ю. Є., Тверитникова О. Є. Європейська кредитно-трансферна система організації навчального процесу. - C. 186-192.
  31. Діденко Т. П. Педагогічна практика як засіб професійної адаптації майбутніх учителів. - C. 193-198.
  32. Дубініна О. М. Феномен математичної культури в контексті різноманітних підходів до її формування в умовах інформаційної ери. - C. 199-209.
  33. Дяченко М. Д. Розвиток творчого потенціалу майбутніх журналістів: проекція на професійну діяльність. - C. 210-219.
  34. Жидких Т. М. Спецсемінар "Головна мета – лідерство через якість освітніх послуг” як компонент експериментальної моделі підготовки колективу навчального комплексу "Коледж-академія” до впровадження організаційно-педагогічних умов управління комплексом. - C. 220-225.
  35. Коваленко В. О. Концептуальні технології у сфері вищої освіти на основі синергетичної парадигми як нової освітньої стратегії формування фахового розуму. - C. 226-240.
  36. Кожушко С. П. Соціальний інтелект як інтегральна властивість, що забезпечує ефективність професійної взаємодії майбутніх фахівців комерційної діяльності. - C. 241-247.
  37. Кохан Л. В. Теоретичні питання формування творчого потенціалу особистості. - C. 248-255.
  38. Кошелева Н. Г. Характеристика компонентів структури особистості майбутніх економістів, значущих для формування їхньої готовності до інноваційної фахової діяльності. - C. 256-262.
  39. Кравченко В. М. Соціально-філософські аспекти модернізації освіти. - C. 263-272.
  40. Кузёма Т. Б. Пути реализации принципа научности в обучении иностранным языкам будущих переводчиков и учителей. - C. 273-278.
  41. Куринная А. Ф. К вопросу о системе упражнений словоцентрической направленности. - C. 279-286.
  42. Лебедєва В. В. Рольовий аспект у формуванні професійного статусу майбутнього вчителя. - C. 287-293.
  43. Левчук Л. А. Пізнавальна активність у системі професійної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 294-299.
  44. Лучанінова О. П. Виховна система вищого навчального закладу: теоретичний аспект. - C. 300-308.
  45. Микитюк С. О. Ресурсний підхід у програмах підготовки майбутніх учителів. - C. 309-315.
  46. Москаленко О. І. Зарубіжний досвід професійної підготовки фахівців у США. - C. 316-322.
  47. Набиуллин Л. Г. Гуманитарная образованность как показатель эффективности педагогической деятельности в современных условиях. - C. 323-329.
  48. Нудьга М. О. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до застосування методу проекту в старшій школі. - C. 330-334.
  49. Орел-Халік Ю. В. Формування культури професійного діалогу майбутніх лікарів. - C. 335-340.
  50. Северинюк В. М. Сутність та особливості культури професійного спілкування майбутніх учителів у контексті сучасної педагогічної науки. - C. 341-346.
  51. Сущенко Л. О. Педагогічний супровід професійно спрямованої науково-дослідної роботи майбутніх педагогів. - C. 347-353.
  52. Сущенко Р. В. Концептуальні та методологічні парадигми професійної підготовки інженерів залізничного транспорту. - C. 354-361.
  53. Сущенко Т. І. Магістерський педагогічний процес – нова парадигма якості вищої професійної освіти. - C. 362-368.
  54. Ткаченко І. В. Засади розвитку соціальної активності підлітків у літніх дитячих оздоровчих центрах України. - C. 369-375.
  55. Ткачов А. С. Теоретичний аналіз понятійно-категоріального аппарату дослідження проблеми організації навчання академічно здібних учнів. - C. 376-380.
  56. Ульянова В. С. Сучасний підхід до організації навчального процесу в умовах загальноосвітнього комплексу. - C. 381-385.
  57. Хаустова О. В. Потенціал особистості як джерело професійно-творчого розвитку вчителів. - C. 386-393.
  58. Черевань І. І. Сутність і мета методичної діяльності: теоретичний аспект. - C. 394-398.
  59. Шмелькова Г. М. Становлення початкових форм відповідальності особистості. - C. 399-404.
  60. Шумілова І. Ф. Педагогічні основи загальнокультурної компетентності як фактора виховання майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 405-413.
  61. Шумський О. Л. Експериментальна перевірка ефективності педагогічної технології формування професійної іншомовної комунікативної компетентності курсантів – майбутніх офіцерів міліції. - C. 414-419.
  62. Щебликіна Т. А. Компетентнісний підхід як методологічний принцип дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень студентів педагогічних ВНЗ. - C. 420-425.
  63. Загальноосвітня школа

  64. Алфімов Д. В. Специфіка виховання лідерських якостей школярів у сучасній загальноосвітній школі. - C. 426-432.
  65. Байгулова Н. В. Создание модели разновозрастной сельской малокомплектной школы и ее функционирование на территории томской области в условиях нормативно-подушевого финансирования. - C. 433-448.
  66. Бельмаз Я. М. Гуманізація шкільного клімату як шлях до збереження духовно-морального здоров’я школярів (на прикладі США). - C. 449-457.
  67. Бочарова О. А. Система роботи з обдарованими учнями в Німеччині. - C. 458-464.
  68. Горшеньова А. М. Психолого-педагогічні аспекти та бар’єри професійного самовизначення учнів старших класів. - C. 465-469.
  69. Костенко Є. Ю. Розвиток професійної компетентності вчителів природничих дисциплін у процесі керівництва шкільним науковим товариством. - C. 470-475.
  70. Котова А. В. Основні моделі підвищення кваліфікації вчителів США. - C. 476-480.
  71. Крамаренко А. М. Науково-дослідна діяльність як складова системи позааудиторної роботи з формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи. - C. 481-488.
  72. Ryabova O. V. By the question about the principles of diagnosis of dysgraphia in primary school children. - C. 489-497.
  73. Склярова І. О. Моделювання професійної компетентності учителя математики. - C. 498-504.
  74. Стадник О. Г. Навчально-методичний комплект з географії та його місце в навчально-методичному забезпеченні шкільного предмета. - C. 505-509.
  75. Тищенко О. І. Педагогічні особливості корекції асоціальної поведінки учня. - C. 510-515.
  76. Цветкова П. А. Особенности неречевого компонента зрительно-пространственных функций у младших школьников с задержкой психического развития, страдающих дислексией. - C. 516-528.
  77. Вища школа

  78. Алтухова Г. Н. Развитие креативности студентов в процессе их подготовки к организации межкультурного взаимодействия школьников. - C. 529-535.
  79. Гаркуша І. В. Курс "Риторична культура фахівців з реклами” у професійній підготовці. - C. 536-543.
  80. Куркчі Є. К. Blended Learning у підготовці магістрів освітнього менеджменту в університетах Німеччини. - C. 544-551.
  81. Мироненко В. В. Иностранный язык как способ иноязычного профессионального общения студентов специальности "Туризм”. - C. 552-556.
  82. Пилипюк К. М. Розширення досвіду роботи студентів з педагогічно занедбаними підлітками (на прикладі університетів Німеччини). - C. 557-563.
  83. Решетняк С. Б. Розвиток творчого потенціалу студента в навчальному процесі ВНЗ. - C. 564-570.
  84. Руденко Н. В. Розвиток культури міжнаціональних відносин іноземних студентів у полікультурному освітньому просторі ВНЗ. - C. 571-576.
  85. Саєнко Н. В. Світові тенденції розвитку вищої освіти. - C. 577-584.
  86. Трегуб С. Є. Умови формування культури фахового мовлення майбутніх фармацевтів у вищому медичному навчальному закладі. - C. 585-590.
  87. Чепурна В. О. Роль педагогічного стажування у підготовці магістрів технічних спеціальностей до управлінської діяльності. - C. 591-596.
  88. Шпакова Н. Г. Формування комунікативної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 597-603.
2013
Вип. 31 (84)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського