Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2013/33<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Антоненко Г. М. Життєвий і творчий шлях видатного українського математика О. В. Погорєлова. - C. 11-16.
  5. Вєнцева Н. О. Особливості організації вищої педагогічної школи України на початку ХХ ст.. - C. 17-23.
  6. Ворожбіт В. В., Ігнатьєва А. І. Чинники становлення педагогічного світогляду Я. П. Ряппо. - C. 24-27.
  7. Данилюк М. М. Внесок Харківської та Полтавської філій імператорського Російського музичного товариства у розвиток музичної освіти Слобожанщини (кінець ХІХ – початок ХХ століття). - C. 28-32.
  8. Ільїна В. М. Значення права інтелектуальної власності: історичний аспект. - C. 33-37.
  9. Леонтьєва І. М. Формування пізнавального інтересу учнів до економічних знань у контексті освітніх процесів в Україні (кінець ХХ ст. – початок ХХІ ст.). - C. 38-42.
  10. Лутаєва Т. В. Аналіз просвітницько-педагогічної діяльності П. І. Ковалевського в контексті проблеми виховання особистості. - C. 43-49.
  11. Стадник О. Г. Зміст перших підручників з географії. - C. 50-53.
  12. Черевань І. І. Навчально-методична робота вчителів із профорієнтації учнів шкіл України (початок ХХІ століття). - C. 54-58.
  13. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  14. Астафьева Л. С. Поликультурное воспитание иностранных студентов в России в аспекте теоретического анализа. - C. 59-64.
  15. Барсукова Н. С. Засвоєння досвіду виконавської діяльності майбутніми вчителями музики. - C. 65-70.
  16. Беземчук Л. В. Формування вміння вибору методів навчання як фактор професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 71-77.
  17. Безлюдна В. В. Автентичний текст як основа для розвитку у студентів немовних спеціальностей усного та письмового мовлення. - C. 78-83.
  18. Бєлякова О. С. Специфіка та особливості загальної культури вчителя. - C. 84-88.
  19. Бєляєва К. Ю. Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у процесі їхньої підготовки до супроводу обдарованих школярів. - C. 89-94.
  20. Бирка М. Ф. Аналіз понятійно-термінологічного апарату дослідження проблеми професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіті. - C. 95-100.
  21. Біденко Л. В. Роль мислення під час формування лінгвокогнітивних умінь засобами інформаційних технологій. - C. 101-104.
  22. Білостоцька О. В., Шмідт А. А. Використання інноваційних технологій навчання на предметах естетичного циклу. - C. 105-110.
  23. Водяна О. В. Формування професійної готовності соціального працівника до соціального супроводу сім’ї, де перебуває дитина під опікою. - C. 111-115.
  24. Гаманюк В. А. Країнознавчий курикулум у змісті іншомовної освіти в Німеччині. - C. 116-121.
  25. Гринь Л. О. Якісні характеристики вокального голосу майбутнього актора-вокаліста. - C. 122-126.
  26. Грубіч Д. Ю. Вплив інноваційних особистісно орієнтованих технологій на покращення правової підготовки майбутнього вчителя. - C. 127-131.
  27. Гуренко О. І. Філософський контекст полікультурної освіти. - C. 132-138.
  28. Дібрівна Е. І. Математична компетентність як складова професійної компетентності фахівця агропромислового комплексу. - C. 139-143.
  29. Довженко Т. О. Особливості підготовки майбутніх учителів до організації педагогічної просвіти батьків в Україні у другій половині ХХ століття. - C. 144-151.
  30. Дяченко М. Д. Діагностика творчих здібностей майбутніх журналістів у процесі професійної підготовки. - C. 152-160.
  31. Єсіна Н. О. Роль інновацій у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя. - C. 161-166.
  32. Єфімова В. М. Здоров’язбережний напрям модернізації професійної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 167-174.
  33. Зоріна М. О. Професійне здоров’я вчителя як важлива складова його діяльності. - C. 175-179.
  34. Зубченко Л. В. Особливості творчої організації педагогічної практики майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 180-185.
  35. Карелова Г. А. Підвищення педагогічного потенціалу батьків як умова виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків. - C. 186-193.
  36. Коваленко Д. В. Професійно-правова компетентність інженера-педагога як мета професійно-правової підготовки майбутнього фахівця. - C. 194-202.
  37. Коллегаєв М. Ю. Ефективність методик квазіпрофесійної діяльності у професійній підготовці фахівців для індустрії активного відпочинку. - C. 203-207.
  38. Копыл А. А. Концепция формирования профессиональной культуры будущих дизайнеров. - C. 208-212.
  39. Косиченко В. А. Термінологічний аналіз основних понять з проблеми виховання молоді на засадах етнокультурних традицій. - C. 213-220.
  40. Костіна В. В. Особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до проектування виховуючого середовища. - C. 221-227.
  41. Кохан Л. В. Реалізація творчого потенціалу особистості засобами структурно-логічних схем у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 228-232.
  42. Криворот Т. Г. Необхідність формування математичної грамотності у майбутніх педагогів-дослідників. - C. 233-239.
  43. Мазин В. Н. Основные положения концепции организации воспитательного процесса в ДЮСШ. - C. 240-248.
  44. Макар Л. М. Тенденції соціальної освіти й професійної підготовки фахівців. - C. 249-255.
  45. Максименко А. Е. Содержание профессиональной подготовки будущих дизайнеров в системе непрерывного образования. - C. 256-262.
  46. Мармаза О. І. Імідж як спосіб професійної соціалізації керівника навчального закладу. - C. 263-269.
  47. Матюха Г. В., Салло О. Ю. Організація групової роботи на уроках англійської мови. - C. 270-276.
  48. Медведєва Є. В. Застосування мультимедійних засобів навчання в підготовці майбутніх учителів музики до співробітництва з учнями. - C. 277-282.
  49. Микитюк С. О. Ресурсний підхід у становленні особистості студента. - C. 283-288.
  50. Нечепорук Я. С. Сутність і шляхи впровадження case-study як методу інтерактивного навчання в льотних навчальних закладах. - C. 289-294.
  51. Олексюк Н. С. Зміст професійної підготовки майбутнього соціального педагога до роботи в притулку для дітей. - C. 295-299.
  52. Осипов А. О. Цілісність людини як підґрунтя системності психолого-педагогічних методологій. - C. 300-304.
  53. Петришин Л. Й. Креативність як необхідна умова професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 305-313.
  54. Пилипюк К. М. Проблема педагогічної занедбаності підлітків у працях науковців Німеччини. - C. 314-321.
  55. Полторак В. А. Основні чинники орієнтації випускників шкіл на послуги, що пропонує недержавний ВНЗ, в умовах реалізації концепції освітнього маркетингу. - C. 322-326.
  56. Польшина Ю. Ю. Місце толерантності в системі особистісно-професійних якостей соціального педагога. - C. 327-330.
  57. Потуй Ю. П. Професійні цінності: сутність і роль у формуванні особистості сучасного фахівця. - C. 331-337.
  58. Прикотенко Т. А. Художня творчість і арт-педагогіка в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 338-341.
  59. Присяжнюк Ю. С. Андрагогічні підходи щодо розвитку конкурентоспроможності педагогічного працівника в умовах соціально-економічних змін. - C. 342-347.
  60. Резунова О. С. Використання ділових ігор як ефективного засобу формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв. - C. 348-352.
  61. Рижанова А. О. Засоби масової інформації та актуальні соціально-педагогічні проблеми сучасності. - C. 353-358.
  62. Русинка І. І. Самовиховання і розвиток особистості. - C. 359-362.
  63. Самсонова О. О. Педагогічний супровід інтерактивного навчання у післядипломній освіті вихователів дошкільного навчального закладу. - C. 363-368.
  64. Сокирко О. С. Особливості розвитку пізнавальної сфери в глухих дітей дошкільного віку на заняттях з плавання. - C. 369-375.
  65. Суржанська В. А. Проблеми застосування інформаційних комп’ютерних технологій у процесі професійної підготовки фахівців. - C. 376-380.
  66. Суханова А. Є. Виховання та освіта безпритульних підлітків у процесі соціально-педагогічної реабілітації. - C. 381-385.
  67. Суханова С. В. Реабілітація молоді з обмеженими можливостями в територіальній громаді засобами анімації. - C. 386-391.
  68. Ткаченко М. О. Реалізація технології формування артистичної техніки майбутнього вчителя музики (мотиваційно-цільовий компонент). - C. 392-397.
  69. Хортів Г. В. Методична підготовка вчителів початкових класів у закладах післядипломної педагогічної освіти. - C. 398-402.
  70. Хохлова О. А. Сутність економічної компетентності майбутніх фахівців хімічної промисловості. - C. 403-408.
  71. Черевко С. В. Сучасні підходи до питань здорового способу життя. - C. 409-414.
  72. Шаповалова І. В. Базові педагогічні принципи підготовки сучасного вчителя фізичного виховання. - C. 415-421.
  73. Шевченко О. А. Методичний апарат дослідження професійного розвитку молодого вчителя. - C. 422-426.
  74. Шеплякова І. О. Деонтологічна культура соціального педагога: до визначення поняття. - C. 427-432.
  75. Шпак І., Мунтян А. Прийом драматизації у рамках комунікативної методики навчання іноземних мов. - C. 433-436.
  76. Шумілова І. Ф. До питання змісту загальнокультурної компетентності як фактора формування майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 437-445.
  77. Загальноосвітня школа

  78. Алфімов Д. В. Лідерські якості особистості школяра. - C. 446-451.
  79. Бочарова О. А. Система роботи з обдарованими учнями у Великій Британії. - C. 452-459.
  80. Василенко Г. В. Техніки професійно-педагогічного спілкування соціального педагога в роботі з важковиховуваними учнями молодшого шкільного віку. - C. 460-464.
  81. Василенко О. Н. Средства духовно-нравственного воспитания учащихся. - C. 465-470.
  82. Гвозденко М. В. Вивчення інформаційних технологій як спосіб підвищення конкурентоспроможності учня на сучасному ринку праці України. - C. 471-474.
  83. Гніда Т. Б. Обґрунтування соціально-педагогічних умов корекції особистісних вад важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку. - C. 475-481.
  84. Гречаник О. Є. Управління системою превентивного виховання у школі. - C. 482-488.
  85. Кабацька О. В. Виховні аспекти формування ціннісних орієнтацій школярів, зокрема гуманістичних, етичних та екологічних, на заняттях валеологічного гуртка. - C. 489-495.
  86. Куринная А. Ф. К вопросу психологических условий работы над словом в основной школе. - C. 496-502.
  87. Пивоваров А. В. Профессиональная ориентация старших школьников и ее роль в подготовке рабочих с высшим образованием: муниципальный аспект. - C. 503-508.
  88. Порохня Л. А. Особливості формування готовності майбутнього учителя до запобігання та розв’язання конфліктних ситуацій в учнівському середовищі у системі професійної підготовки. - C. 509-513.
  89. Радієвська А. А. Методи і прийоми засвоєння мистецьких знань учнями молодших класів ліцеїв мистецтв. - C. 514-517.
  90. Розсохач С. А. Проблема активизации познавательной деятельности учащихся в контексте современной образовательной парадигмы. - C. 518-524.
  91. Тадаєва А. В. Особливості соціалізації молодших школярів у сучасному інформаційному просторі. - C. 525-530.
  92. Хромченко О. В. Засоби професійного саморозвитку вчителя як організатора навчально-дослідницької діяльності старшокласників. - C. 531-535.
  93. Вища школа

  94. Амеліна С. М., Дзюба Г. І. Формування аналітичних умінь майбутніх економістів у вищих навчальних закладах Німеччини. - C. 536-541.
  95. Гарасюта В. М. Специфіка навчання майбутніх інженерів аграрного профілю у вищих навчальних закладах Німеччини. - C. 542-549.
  96. Дубревський Ю. М. Професіоналізм викладача ВНЗ – визначальний чинник розвитку соціуму. - C. 550-555.
  97. Єрмола А. М. Організація виховної роботи зі студентами країн СНД Азійського регіону в умовах інженерно-педагогічного навчального закладу. - C. 556-561.
  98. Єрьоменко О. А. Особливості виховання студентів країн СНД Азійського регіону в Україні: особистісно орієнтований підхід. - C. 562-566.
  99. Клопов Р. В. Сучасний стан готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності. - C. 567-573.
  100. Комишан А. І. Професійна компетентність та підвищення кваліфікації педагогів вищої школи: взаємозв’язок і зумовленість. - C. 574-581.
  101. Косюк В. Р. Критерії якості підготовки майбутніх дизайнерів у вищий школі. - C. 582-588.
  102. Крамаренко Т. В., Мединська С. І. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання англійської мови. - C. 589-595.
  103. Кузёма Т. Б. Проблема организации самостоятельной работы студентов-филологов в процессе обучения в высших учебных заведениях Украины. - C. 596-600.
  104. Кулько В. А. Професійна мотивація екологів у навчальному процесі аграрного університету. - C. 601-605.
  105. Максимовська Н. О. Анімаційне соціально-виховне середовище ВНЗ як простір соціального розвитку студентської молоді. - C. 606-611.
  106. Маріна О. В. Формування комунікативних умінь студентів факультету іноземної філології педагогічного університету в процесі вивчення англійської мови. - C. 612-616.
  107. Мироненко В. В. Специфика обучения речевым грамматическим навыкам студентов нелингвистических специальностей. - C. 617-621.
  108. Стукало О. А. Особливості педагогічного спілкування у вищому аграрному навчальному закладі. - C. 622-626.
  109. Тарасенко Р. О. Особливості інформаційної підготовки майбутніх перекладачів у вітчизняних ВНЗ. - C. 627-634.
  110. Тимощук Г. В. Педагогічний супровід проектної діяльності майбутніх економістів у процесі фахової підготовки. - C. 635-639.
  111. Черкашина Ж. В. Використання мультимедійних технологій у процесі підготовки іноземних студентів. - C. 640-644.
  112. Чорна С. С. Особливості навчання другої іноземної мови студентів немовних спеціальностей. - C. 645-651.
2013
Вип. 33 (86)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського