Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2014/34<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Головкова М. М. Особливості організації педагогічної практики в учительських семінаріях (історико-педагогічний аспект). - C. 9-15.
  5. Коробченко А. А. Місце природознавства в навчальних планах загальноосвітньої школи (1786–1917 рр.). - C. 16-28.
  6. Старостина О. В. Педагогічні ідеї Е. Стоунса в контексті розвитку педагогічної науки. - C. 29-33.
  7. Теоретичні основи сучасної педагогіки

  8. Арабаджи Т. Д. Готовність до професійного самовизначення спортсменів після закінчення спортивної кар’єри. - C. 34-41.
  9. Бабич В. І. Характеристика теоретичної складової моделі педагогічної системи підготовки майбутніх учителів до формування соціального здоров’я підлітків. - C. 42-46.
  10. Баталкіна В. І., Андрєєва К. О. Інноваційні методи викладання предмета "Історія науки і техніки”. - C. 47-55.
  11. Бахмат Л. В. Готовність до професійної педагогічної діяльності як наукова проблема. - C. 56-60.
  12. Бєляєв С. Б. Суть і зміст технологічної підготовки вчителя. - C. 61-68.
  13. Бирка М. Ф. Розвиток концепції неперервної освіти в Україні. - C. 69-74.
  14. Борхович С. М. Педагогічні форми позааудиторної роботи бакалаврів теології з використанням Інтернет-технологій. - C. 75-79.
  15. Бочарникова Т. Ф. Квазіпрофесійна діяльність як чинник успішного формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів іноземних мов. - C. 80-84.
  16. Буданова Л. Г. Визначення понять "моніторинг” та "моніторинг освіти” в сучасній педагогіці. - C. 85-91.
  17. Вавіліна С. Г. Критерії оцінювання рівня сформованості вмінь професійно орієнтованого читання англомовних піар-текстів у майбутніх журналістів. - C. 92-99.
  18. Відоменко Д. Д. Сутність професійної компетентності майбутніх фахівців з видавничої справи та редагування. - C. 100-106.
  19. Вітер О. В. Якість освіти як пріоритетний напрям освітньої політики уряду Іспанії. - C. 107-111.
  20. Волкова Н. П. До питання про підготовку майбутніх соціальних педагогів до здійснення професійно спрямованої комунікації. - C. 112-119.
  21. Воскобойник Т. А. Професійно-педагогічна компетентність майбутніх учителів фізичної культури. - C. 120-124.
  22. Глінчук Л. М. Теоретичні засади формування управлінської компетентності керівників оздоровчих закладів. - C. 125-132.
  23. Гнатюк В. В., Гелета О. В. Психолого-педагогічні умови формування музичної культури майбутніх учителів початкових класів. - C. 133-139.
  24. Григораш В. В. Кваліметричний підхід до експертного оцінювання навчально-виховного процесу. - C. 140-146.
  25. Гришко Ю. А., Гончаренко С. Ф., Петрова Г. М. Розвиток ціннісних установок на самореалізацію в педагогічній діяльності майбутніх викладачів та вчителів. - C. 147-152.
  26. Данилюк С. С. Подкаст як засіб формування професійної компетентності сучасних фахівців. - C. 153-160.
  27. Драч І. І. Організаційно-педагогічні умови та засоби компетентнісно орієнтованого управління професійною підготовкою майбутніх фахівців. - C. 161-168.
  28. Дундюк В. О. Компетентнісний підхід як чинник становлення професійної ідентичності фахівця. - C. 169-176.
  29. Жидких Т. М. Психолого-педагогічний тренінг як форма підготовки колективу навчального комплексу "коледж – академія” до впровадження організаційно-педагогічних умов управління комплексом. - C. 177-182.
  30. Коваль В. О. Професійно значущі якості майбутніх учителів-філологів. - C. 183-191.
  31. Кожушко С. П. Питання підготовки майбутніх фахівців до професійної взаємодії у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 192-198.
  32. Корінчук Н. Ю. Формування математичних компетентностей у майбутніх учителів початкових класів. - C. 199-205.
  33. Кудінов Д. В. Підготовка керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 206-213.
  34. Кучменко О. Б. Місце біологічних дисциплін у системі підготовки фахівців-психологів. - C. 214-218.
  35. Леоненко Н. А. Вплив міжетнічних відносин на процес громадянського виховання в загальноосвітньому просторі. - C. 219-224.
  36. Лисенко С. А. Особливості риторичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 225-232.
  37. Лялина А. И. Взаимодействие государства и гражданского общества в образовательной и воспитательной сфере Украины. - C. 233-237.
  38. Маковецька Н. В. Урахування особливостей спортивно-оздоровчого туризму в процесі підготовки фахівців туристичної галузі. - C. 238-244.
  39. Мармаза О. І. Функція організовування у контексті модернізації управління навчальним закладом. - C. 245-253.
  40. Маслюк Л. П. Наиболее распространённые типы интерференции при изучении французского языка как второго иностранного. - C. 254-258.
  41. Орел-Халік Ю. В. Компонентно-структурний аналіз феномена "культура професійного діалогу майбутніх медичних працівників”. - C. 259-263.
  42. Остасюк З. А., Смокович Т. В. Умови формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів музики. - C. 264-271.
  43. Петренко В. О. Обґрунтування актуальності проблеми підготовки майбутніх менеджерів до професійної міжкультурної взаємодії. - C. 272-278.
  44. Підлубна О. М. Діяльність та функції пілотів цивільної авіації. - C. 279-285.
  45. Плачинда Т. С. Самоконтроль та самовдосконалення в процесі професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів. - C. 286-292.
  46. Понікаровська С. В. Професійна орієнтація: приклад США та Великої Британії. - C. 293-298.
  47. Радченко М. А. Інтерактивні технології навчання в професійному становленні майбутніх спеціалістів. - C. 299-306.
  48. Сергеєва Л. М. Технологія оцінювання ефективності діяльності професійно-технічного навчального закладу. - C. 307-315.
  49. Сущенко Л. О. Особливості реалізації експериментального спецкурсу "Технологія наукового пошуку” як складової практичної підготовки майбутніх педагогів. - C. 316-325.
  50. Сущенко Р. В. Парадигмальні зміни в професійній підготовці нового інженера залізничного транспорту. - C. 326-333.
  51. Тарасенко Р. О. Концептуальні засади формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі. - C. 334-340.
  52. Тарасова В. В. Риторична культура як складова професійно-комунікативної компетенції майбутніх корекційних педагогів. - C. 341-347.
  53. Трегуб С. Є. Щодо моделі формування культури фахового мовлення майбутніх фармацевтів у процесі підготовки у ВМНЗ. - C. 348-353.
  54. Трофімук К. В. Спрямування змісту професійної підготовки на усвідомлення сутності культури професійного спілкування майбутніх фахівців з готельно-ресторанної справи. - C. 354-360.
  55. Хатунцева С. М. Формування в майбутніх учителів готовності до самовдосконалення в процесі професійної підготовки. - C. 361-368.
  56. Чаговець А. І., Сирова Ю. В. Сучасний вихователь ДНЗ: вимоги суспільства до нього. - C. 369-375.
  57. Шевцова Н. П. Исследование проблемы экономического воспитания детей в условиях семьи и дошкольного учреждения. - C. 376-384.
  58. Шумельчик Л. Б. Професійна підготовка майбутнього гірничого інженера в умовах зміни парадигми інженерної освіти. - C. 385-392.
  59. Загальноосвітня школа

  60. Акімова О. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до організації професійно орієнтованої роботи учнів початкової школи. - C. 393-397.
  61. Бочарова О. А. Підтримка розвитку здібностей обдарованих учнів у болгарських школах: напрями змін. - C. 398-404.
  62. Верховська М. В. Готовність учителя фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у роботі з учнями загальноосвітних навчальних закладів як педагогічна проблема. - C. 405-411.
  63. Дорош Г. О., Ткачук Г. О. Розвиток художнього сприймання драматичного твору майбутніми вчителями в процесі вивчення української літератури. - C. 412-416.
  64. Крамаренко А. М. Динаміка рівнів сформованості екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи. - C. 417-438.
  65. Позднякова О. Л. Формування творчої особистості в умовах виховної системи санаторної школи-інтернату. - C. 439-445.
  66. Вища школа

  67. Гиренко И. В. Педагогические условия формирования готовности студентов к профессиональной идентификации в процессе обучения иностранному языку в техническом ВУЗе. - C. 446-451.
  68. Грибок Н. М. Характеристика змістовної складової "духовне здоров’я” факультативного курсу з фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи. - C. 452-457.
  69. Гура О. І. Методи активізації пізнавальної діяльності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі. - C. 458-462.
  70. Демідова Ю. Є. Проблема психологічної готовності студентів-психологів до професійної діяльності психолога. - C. 463-468.
  71. Забіяка І. М. Інформаційне навчальне середовище університету як чинник підвищення ефективності організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей. - C. 469-475.
  72. Кіщак О. С. Мотиваційно-ціннісні орієнтири, що визначають ставлення студентів до занять фізичним вихованням. - C. 476-480.
  73. Кравченко В. М. Основні напрями модернізації професійної підготовки викладачів вищої школи. - C. 481-489.
  74. Лепьохіна О. І. Стан репродуктивного здоров’я студенток класичного приватного університету. - C. 490-496.
  75. Литвиненко О. В. Чинники, що впливають на пред’явлення фахових термінів на початковому етапі роботи з іншомовною термінологією у ВТНЗ. - C. 497-503.
  76. Сазанович Л. В. Формування навичок академічного письма на заняттях з англійської мови в медичному ВНЗ. - C. 504-509.
  77. Фунтікова О. О. Практика як складова практичної підготовки майбутніх бакалаврів та магістрів. - C. 510-517.
  78. Чевичелова О. О. Особливості виховання толерантності як компонента полікультурної компетентності у студентів ВНЗ у процесі вивчення іноземної мови. - C. 518-523.
2014
Вип. 34 (87)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського