Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2014/35<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Варецька О. В. Питання розвитку соціальної компетентності вчителя в наукових працях (від давніх часів до середини ХІХ століття). - C. 10-21.
  5. Головкова М. М. Просветительская деятельность народной школы (историко-педагогический аспект). - C. 22-28.
  6. Завальнюк А. Р. Релігійне виховання та навчання релігії у християнських конфесійних школах Німеччини на межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 29-35.
  7. Корнюш Г. В. Роль М. М. Ланге в становленні вищої жіночої освіти півдня України. - C. 36-41.
  8. Коробченко А. А. Природознавство в жіночих початкових і середніх навчальних закладах України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 42-52.
  9. Краснікова О. О. Постать О. М. Ляпунова в математичній науці ХІХ–ХХ ст.. - C. 53-59.
  10. Пивовар Ю. О. Організація навчання обдарованої молоді НДР на основі принципу диференціації (1965–1988 рр.). - C. 60-64.
  11. Рочняк О. В., Рочняк О. В. До питання генези сучасних педагогічних цінностей. - C. 65-73.
  12. Старостина О. В. Теоретичні основи педагогічних ідей Е. Стоунса в контексті розвитку педагогічної науки. - C. 74-80.
  13. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  14. Амеліна С. М. Формування іншомовної комунікативної компетенції на основі рамкової програми з німецької мови. - C. 81-85.
  15. Бабич В. І. Пошук нових підходів щодо організації і проведення лекційних занять у контексті підвищення якості знань майбутніх педагогів з питань формування соціального здоров’я сучасної молоді. - C. 86-90.
  16. Башкір О. І. Місце імпровізації у формуванні творчого потенціалу майбутнього вчителя. - C. 91-96.
  17. Без’язичний Б. І. Оптимізація рухової активності студентів факультету фізичного виховання в процесі навчально-тренувальної діяльності. - C. 97-101.
  18. Буданова Л. Г. Педагогічний моніторинг як засіб управління якістю освіти. - C. 102-108.
  19. Варава І. М. Форми організації навчального матеріалу, сприятливі для формування соціокомунікативної компетентності майбутніх менеджерів туристичної галузі в процесі навчання французької мови. - C. 109-114.
  20. Віндюк А. В., Коллегаєв М. Ю. Формування мотиваційного компонента готовності майбутніх фахівців з готельно-ресторанної справи до професійної діяльності. - C. 115-120.
  21. Волік А. О. Особливості реалізації валеологічного підходу в процесі підготовки фахівців з фізичної реабілітації. - C. 121-126.
  22. Греб М. М. Лінгводидактичні акценти реалізації словоцентричного підходу в навчанні лексикології майбутніх учителів початкової школи. - C. 127-133.
  23. Грибок Н. М. Обґрунтування змісту наскрізної лінії "психічне здоров’я” теоретичного курсу з фізичного виховання студентів спеціальної медичної групи в межах факультативу. - C. 134-139.
  24. Данилюк С. С. Електронна пошта як засіб формування професійної компетентності сучасних фахівців. - C. 140-148.
  25. Дяченко М. Д. Творчий потенціал як системоутворювальна ознака креативної особистості: теоретичний аспект. - C. 149-163.
  26. Жерновникова О. А. Застосування принципу наочності при дидактичній підготовці студентів-математиків. - C. 164-170.
  27. Зубкова Л. М. Необхідність формування життєвої компетентності майбутнього вчителя. - C. 171-175.
  28. Зубченко Л. В. Організація науково-дослідної роботи майбутніх учителів фізичного виховання в ході формування педагогічної творчості. - C. 176-181.
  29. Зябрева С. Э. Педагогические возможности детского православно-ориентированного лагеря. - C. 182-187.
  30. Івахненко А. А. Дослідження здібності глухих дітей молодшого шкільного віку до збереження статичної й динамічної рівноваги та її корекція в процесі фізичного виховання. - C. 188-196.
  31. Кирмач Г. А. Християнсько-богословське бачення цінності іншої людини. - C. 197-204.
  32. Ковальчук І. М. Показники та рівні розвитку професійно значущих якостей учителя технології в післядипломній освіті. - C. 205-212.
  33. Косюк В. Р. Чинники створення професійно-творчого освітнього середовища як основної умови розвитку творчих художніх здібностей майбутніх дизайнерів. - C. 213-219.
  34. Крамаренко А. М. Формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи: проблемні питання та результати наукових пошуків в умовах освіти для сталого розвитку. - C. 220-228.
  35. Кудінов Д. В. Формування навчальної та професійної мотивації студентів. - C. 229-236.
  36. Кучменко О. Б. Психогенетика як складова вивчення дисциплін біологічного блоку. - C. 237-241.
  37. Левченко Я. Е. Формування рефлексивного й діяльнісного компонентів професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя. - C. 242-248.
  38. Ломако Л. І. Шляхи та способи формування готовності до самоосвіти майбутніх педагогів. - C. 249-254.
  39. Мазин В. Н. Содержание конструкта "олимпийская культура воспитанника детско-юношеской спортивной школы”. - C. 255-261.
  40. Мармаза О. І. Контроль як функція управління: сутність, вимоги сучасності, тенденції оновлення. - C. 262-269.
  41. Масич С. Ю. Синергетичний підхід до підготовки викладача вищого навчального закладу. - C. 270-276.
  42. Павленко Л. А. Соціокультурне середовище як чинник розвитку творчого потенціалу особистості. - C. 277-282.
  43. Парфьонов М. П. Підготовка студентів – майбутніх учителів до самостійного пошуку знань. - C. 283-289.
  44. Плачинда Т. С. Професійна підготовка майбутніх авіафахівців у країнах близького зарубіжжя. - C. 290-295.
  45. Полякова Я. В. Взаємодія релігії і школи: європейський контекст. - C. 296-301.
  46. Редчук Р. О. Модель формування готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій. - C. 302-307.
  47. Сергеєва Л. М. Факторний аналіз конкурентоспроможності професійно-технічного навчального закладу на регіональному ринку освітніх послуг. - C. 308-314.
  48. Сущенко Р. В. Управлінська культура як складова професіоналізму майбутніх інженерів залізничного транспорту. - C. 315-322.
  49. Сущенко Т. І. Важливі тенденції суспільного розвитку та їх вплив на посилення педагогізації освітніх процесів. - C. 323-330.
  50. Тарасенко Р. О. Організаційно-педагогічні умови формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі. - C. 331-339.
  51. Трегуб С. Є. Характеристика моделі формування культури фахового мовлення майбутніх фармацевтів. - C. 340-344.
  52. Турська О. В. Формування правосвідомості підлітків у роботі молодіжних громадських організацій. - C. 345-351.
  53. Удовенко І. І. Євангельські цінності в духовно-моральній освіті. - C. 352-356.
  54. Шаповалова І. В. Основні концептуальні підходи в підготовці майбутніх учителів фізичної культури до професійного самовдосконалення. - C. 357-366.
  55. Шаповалова Н. П. Визначення професійної спрямованості як педагогічна умова фахового зростання студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. - C. 367-374.
  56. Штонда О. Г. Визначення поняття "наступність” у психолого-педагогічній літературі. - C. 375-379.
  57. Шумельчик Л. Б. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх гірничих інженерів в умовах інформаційно-освітнього середовища. - C. 380-386.
  58. Ястребова В. Я. Соціально-педагогічні засади модернізації управлінських функцій директора закладу освіти сільської місцевості. - C. 387-392.
  59. Загальноосвітня школа

  60. Бельмаз Я. М. Роль релігії в моральному вихованні учнів у загальноосвітніх школах США. - C. 393-398.
  61. Васильєва С. О. Професійний статус учителя як різновид соціального статусу. - C. 399-408.
  62. Золотарьова О. В. Діяльність департаменту обдарованих учнів як головного координатора з педагогічної підтримки обдарованих школярів в Ізраїлі. - C. 409-415.
  63. Ісаєва М. Є. Вплив освітньо-виховного середовища на організацію перерви в початкових класах. - C. 416-420.
  64. Кендзьор П. І. Компетентністне спрямування полікультурного виховання особистості в навчальному процесі загальноосвітньої школи. - C. 421-428.
  65. Куринная А. Ф. Проблема комплексного коммуникативно-словоцентрического анализа текста в контексте школьного языкового образования. - C. 429-437.
  66. Лаухіна І. С. Особливості запровадження релігієзнавчого компонента в зміст навчальних дисциплін загальноосвітньої середньої школи франції. - C. 438-443.
  67. Позднякова О. Л. Програмно-технологічне забезпечення виховної системи санаторної школи-інтернату. - C. 444-450.
  68. Проценко О. В. Соціальна компетентність молодших школярів як предмет наукових досліджень. - C. 451-457.
  69. Вища школа

  70. Бузько В. І. Проблеми різнорівневого управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах цивільного захисту. - C. 458-464.
  71. Горицька О. В. Формування наукової та творчої культури в студентів-економістів у процесі навчання у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації. - C. 465-468.
  72. Калашнікова Л. М., Петрова В. В. Розвиток пізнавальної самостійності студентів електронними засобами навчання (мультимедійна презентація). - C. 469-476.
  73. Колесник М. Ю. Наслідки реформування вищої освіти Німеччини. - C. 477-483.
  74. Кравченко В. М. Особливості модернізації магістерського педагогічного процесу у вищому навчальному закладі. - C. 484-491.
  75. Маковецька Н. В. До проблеми розвитку туристсько-краєзнавчої діяльності у вищих навчальних закладах. - C. 492-498.
  76. Облєс І. І. Вплив вікового чинника на розвиток професійних криз та шляхи їх подолання в контексті збереження науково-педагогічного потенціалу вищої школи України. - C. 499-506.
  77. Орел-Халік Ю. В. Формування культури спілкування майбутніх медичних працівників у вищих медичних закладах освіти. - C. 507-511.
  78. Пшенична О. С. Аналіз чинників впливу на якість підготовки фахівця у вищій школі. - C. 512-518.
  79. Сватьєв А. В. Особливості підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту до професійної діяльності у вищих навчальних закладах. - C. 519-525.
  80. Стьопіна О. Г. Роль християнського мистецтва у вихованні сучасної студентської молоді. - C. 526-532.
  81. Тітова О. А. Роль викладача в мотивуванні студентів-механіків аграрного університету до навчання іноземної мови. - C. 533-539.
  82. Ульянова В. С. Проблема якості сучасної музичної освіти в педагогічному вищому навчальному закладі. - C. 540-549.
  83. Шауерман О. А. Навчання студентів немовних ВНЗ спонтанного висловлювання за змістом прочитаних англомовних текстів. - C. 550-557.
  84. Ярошинська О. О. Освітній простір вищого навчального закладу як континуум для проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 558-567.
2014
Вип. 35 (88)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського