Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2014/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Артемов В. Ю. Історико-педагогічна сутність феномена деонтологичної компетенції. - C. 9-16.
  5. Бугрій В. С. Освітньо-виховна діяльність краєзнавчих музеїв Лівобережної та Слобідської України у 20-х рр. ХХ ст.. - C. 17-22.
  6. Коробченко А. А. Навчальна література з природознавства початку ХХ століття. - C. 23-32.
  7. Лещенко Е. В. Характер неперервної освіти в рецепції М. Корфа (до 180-річчя від дня народження М. Корфа). - C. 33-43.
  8. Подоляк М. В. Персонологія Степана Балея. - C. 44-50.
  9. Стадник О. Г. Докорінні зміни якості підручників географії в умовах переосмислення значення географії як науки та навчального предмету (початок XX ст.). - C. 51-57.
  10. Фунтікова О. О. Педагогічний аналіз сенсорної та перцептивної активності молодшого школяра: історичний аспект. - C. 58-67.
  11. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  12. Акімова О. М., Шемигон Н. Ю. Теоретичні аспекти організації позааудиторної самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів. - C. 68-73.
  13. Аронова Р. С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільного виховання у педагогічних коледжах. - C. 74-82.
  14. Бахмат Л. В. Взаємозв’язок самооцінки та професійної педагогічної самосвідомості. - C. 83-87.
  15. Беспарточна О. І. Вивчення андрагогіки як навчальної дисципліни: теоретико-методологічний аспект. - C. 88-92.
  16. Бєляєв С. Б. Методологічні основи створення системи професійної підготовки майбутнього вчителя до розробки та використання педагогічних технологій. - C. 93-100.
  17. Білянін Г. І. Сучасні інновації в системі освіти Чернівецької області. - C. 101-108.
  18. Большукіна А. В. Технологія реалізації моделі управління розвитком дошкільного навчального закладу на адаптивних засадах. - C. 109-116.
  19. Бочарникова Т. Ф. Комп’ютерна презентація як форма організації квазіпрофесійної іншомовної діяльності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 117-121.
  20. Варецька О. В. Підходи до визначення сутності поняття "соціальна компетентність особистості”. - C. 122-131.
  21. Василенко М. М. Обґрунтування змісту варіативної частини стандарту вищої фізкультурної освіти майбутнього фітнес-тренера. - C. 132-137.
  22. Воскобойник Т. А. Емоційна грамотність педагога як складова його професійної компетентності. - C. 138-142.
  23. Гальченко Д. О. Використання комп’ютерних математичних пакетів у вивченні диференціальних рівнянь. - C. 143-150.
  24. Гашенко І. О. Теоретико-дидактичні основи індивідуалізації на етапі розвитку сучасної системи освіти. - C. 151-156.
  25. Горобець Т. В., Шкоба В. А Імпровізація – ефективна складова занять з акомпанементу студентів вищих педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівня акредитації відділення "Музичне виховання”. - C. 157-162.
  26. Дубініна О. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання в математичній підготовці інженерів-програмістів. - C. 163-169.
  27. Дяченко М. Д. Самовдосконалення майбутніх журналістів як процес особистісного зростання: орієнтація на конкурентоспроможність. - C. 170-181.
  28. Єфімова В. М. Зміст підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 182-192.
  29. Желанова В. В. Концептуальні засади формування смислової сфери майбутнього педагога у ВНЗ. - C. 193-198.
  30. Зданевич Л. В. Аналіз системи підготовки фахівців із дошкільної освіти в країнах східної Європи і пострадянського простору. - C. 199-208.
  31. Кобец В. Н. Самоэффективность в общении студентов-менеджеров и её формирование в процессе обучения. - C. 209-217.
  32. Коршун Т. С. Аналіз світового досвіду електронної освіти. - C. 218-226.
  33. Крамаренко А. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи: екологоорієнтований аспект. - C. 227-233.
  34. Криволап О. Ю. Розвиток творчої активності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки. - C. 234-241.
  35. Кузнецова О. В. Значення педагогічної практики у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 242-246.
  36. Ландо О. А. Використання здоров’язбережних технологій у навчально-виховному процесі педагогічного коледжу. - C. 247-254.
  37. Лещенко Г. А. Особливості професійної діяльності фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті. - C. 255-262.
  38. Макаренко І. Є. Роль самоефективності педагога в забезпеченні його високих професійних досягнень. - C. 263-269.
  39. Мамон О. В. Алгоритм формування самооцінки навчальної діяльності студента з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 270-276.
  40. Молчанюк О. В., Сичова Н. М. Розкриття проблеми успішності навчання в науково-педагогічній теорії. - C. 277-282.
  41. Моргунцова С. А. Роль самостійної роботи студента в системі організації навчального процесу. - C. 283-288.
  42. Орел-Халік Ю. В. Філософські, соціологічні та педагогічні витоки фахової культури медичного працівника. - C. 289-294.
  43. Пилипенко Н. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до формування естетичної культури дитини. - C. 295-305.
  44. Понікаровська С. В. Європейський досвід професійної орієнтації: Німеччина, Франція. - C. 306-311.
  45. Рацул О. А. Зміст і структура інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. - C. 312-319.
  46. Редчук Р. О. Структура готовності майбутніх фахівців з документознавства до професійної взаємодії у сфері соціальних комунікацій. - C. 320-325.
  47. Салань Н. В. Модель формування готовності майбутнього вчителя фізико-математичних дисциплін до організації гурткової роботи у закладах освіти. - C. 326-335.
  48. Сватьєв А. В. Поняття "Спорт” як системотвірний елемент внутрішньої структури особистості майбутніх тренерів-викладачів. - C. 336-343.
  49. Сиваш С. В. Особливості процесу становлення молодого педагога в процесі професійної діяльності. - C. 344-352.
  50. Слухенська Р. В. Розвиток професійної культури діалогу майбутніх лікарів у процесі формування духовно-творчого потенціалу. - C. 353-359.
  51. Сокирко О. С., Кемкіна В. І. Корекційна методика розвитку пізнавальної сфери глухих дітей 5–6 років у процесі навчання плавання. - C. 360-365.
  52. Сокол І. М. Концептуальний зміст поняття "Квест”. - C. 366-372.
  53. Сущенко Л. О. Педагогічна практика майбутніх учителів: орієнтири сучасності. - C. 373-379.
  54. Сущенко Р. В. Аналіз генезису феномена "Управлінська культура” з метою вдосконалення професійної підготовки інженерів залізничного транспорту. - C. 380-387.
  55. Сущенко Т. І. Дидактичні цінності сучасного педагогічного процесу. - C. 388-398.
  56. Тарасенко Р. О. Фахово орієнтовані ресурси сучасного інформаційного простору як джерело інформаційної підтримки професійної діяльності перекладача. - C. 399-406.
  57. Трегуб С. Є. Формування мовленнєвої компетенції майбутнього медичного фахівця. - C. 407-411.
  58. Трофімук К. В. Удосконалення активного словника професійної лексики в контексті формування педагогічних цінностей майбутніх викладачів. - C. 412-420.
  59. Фоломєєва Н. А. Театр-студія естрадного вокалу як один з видів музично-естрадної діяльності в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва та керівника шкільного естрадного колективу. - C. 421-426.
  60. Чевичелова О. О. Особливості формування професійної мобільності майбутніх інженерів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 427-432.
  61. Шаповалова І. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійного самовдосконалення. - C. 433-441.
  62. Шацька Н. М. Реалізація умов формування в шкільних педагогів ціннісного ставлення до україномовної культури в інститутах післядипломної освіти. - C. 442-448.
  63. Школа І. В. Метод проектів як засіб підвищення ефективності навчання іноземних мов студентів немовних спеціальностей. - C. 449-455.
  64. Янісів Ю. О. Впровадження інновацій в українській освіті. - C. 456-461.
  65. Загальноосвітня школа

  66. Куринная А. Ф. Ведущие формы работы на уроках русского языка с учётом словоцентрического подхода. - C. 462-470.
  67. Тищенко О. І. Виховання громадянської позиції школярів. - C. 471-476.
  68. Толочко Р. М. Музика в системі педагогічного стимулювання художньо-естетичної діяльності молодших школярів. - C. 477-483.
  69. Вища школа

  70. Гуменюк С. В. Опитування викладачів щодо формування продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури. - C. 484-491.
  71. Куліченко А. К. Проектне навчання як вид самостійної роботи на заняттях з іноземної мови в медичному університеті. - C. 492-498.
  72. Смолярчук О. Ф. Особливості змісту підготовки філологів англійської мови в Китайському університеті Гонконгу (КНР). - C. 499-504.
  73. Щепова Д. Р. Соціально-гуманітарна підготовка фахівців аграрних ВНЗ: аналіз стану та перспективи розвитку. - C. 505-511.
2014
Вип. 37 (90)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського