Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2014/38<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Васильєва С. О. Витоки ідеї формування професійного статусу вчителів у античності. - C. 10-16.
  5. Лещенко Е. В. Дидактичні ідеї М. Корфа в контексті моніторингу якості освіти дорослих (до 180-річчя від дня народження М. Корфа). - C. 17-27.
  6. Лупаренко С. Є. Проблема дитинства в дослідженнях Д. Ельконіна. - C. 28-34.
  7. Наливайко О. О. Нормативно-правова основа диференціації шкільного навчання у вітчизняному педагогічному просторі другої половини ХХ століття. - C. 35-39.
  8. Паньок Т. В. Теоретичний аналіз методологічних позицій у процесі розвитку вищої художньо-педагогічної освіти ХХ століття. - C. 40-47.
  9. Пісоцька М. Е. Індивідуалізація навчання студентів: історико-педагогічний аспект. - C. 48-55.
  10. Проскурня О. І. Роль і значення преси у відображенні передового педагогічного досвіду (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 56-63.
  11. Смолянюк Н. М. Внесок В. Половцова в розвиток шкільного природознавства. - C. 64-70.
  12. Стражнікова І. В. Теоретико-методологічний внесок науковців у процес підручникотворення західного регіону України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 71-78.
  13. Ткачов С. І. Ідеал громадянина в поєднанні "національного” та "інтернаціонального” у поглядах вітчизняних громадських діячів і педагогів (1895–1910 рр.). - C. 79-84.
  14. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  15. Бєльчев П. В. Педагогічні умови формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. - C. 85-92.
  16. Білостоцька О. В. Оптимальний вибір форм організації науково-дослідної роботи. - C. 93-100.
  17. Большукіна А. В. Сутнісна характеристика та основні засади моделі управління розвитком дошкільного навчального закладу на адаптивних засадах. - C. 101-109.
  18. Варецька О. В. Змістові лінії у визначенні сутності поняття "соціальна компетентність особистості”. - C. 110-118.
  19. Василенко М. М. Сучасні вимоги роботодавців до формування готовності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності. - C. 119-124.
  20. Гальченко Д. О. Особливості формування математичної компетентності майбутнього вчителя математики. - C. 125-132.
  21. Доманчук Д. С. Наукові підходи до визначення поняття "професійна компетентність майбутніх соціальних працівників”. - C. 133-139.
  22. Дяченко М. Д. Орієнтація майбутнього вчителя на творчий саморозвиток у процесі професійної підготовки як педагогічна проблема. - C. 140-148.
  23. Заставская Л. П. Основы юридической риторики: предварительная работа с предметом речи. - C. 149-154.
  24. Зданевич Л. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців із дошкільної освіти в північній і латинській Америці, африканських та арабських країнах. - C. 155-162.
  25. Ільєнко О. Л. До питання про структуру конкурентоспроможності спеціаліста. - C. 163-170.
  26. Кощавець І. М. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії засобами народно-сценічного танцю. - C. 171-178.
  27. Крамаренко А. М. До питання розвитку в майбутніх учителів початкової школи екологічно значущої рефлексії. - C. 179-185.
  28. Криволап О. Ю. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до творчої самореалізації в педагогічній діяльності. - C. 186-192.
  29. Крохмаль А. М. Розвиток діалогової форми мовлення в мовленевих ситуаціях як інструмент розвитку потреби професійного самовдосконалення на заняттях з іноземної мови. - C. 193-197.
  30. Лещенко Г. А. До питання професійної підготовки фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті. - C. 198-206.
  31. Лісіна Л. О. Технологія розвитку педагогічної свідомості майбутнього вчителя. - C. 207-215.
  32. Літовка О. П. Педагогічна спрямованість особистості як базова основа розвитку професійної позиції майбутнього вчителя. - C. 216-222.
  33. Лук’янова Ю. С. Питання індивідуалізації підготовки майбутніх педагогів. - C. 223-228.
  34. Лученко О. О. Сучасні вимоги до якості результату навчання та відповідні зміни в системі освіти Японії. - C. 229-235.
  35. Мазін В. М. Порівняльний аналіз ставлення суб’єктів ДЮСШ до цільових орієнтирів і факторів виховного процесу. - C. 236-242.
  36. Москальова Я. Ю. Педагогічні умови саморозвитку майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. - C. 243-249.
  37. Муранова Н. П. Загальні основи розробки дидактичної системи доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. - C. 250-256.
  38. Наумова І. І. Становлення професійної ідентичності майбутніх учителів як наукова проблема. - C. 257-261.
  39. Орел-Халік Ю. В. Аналіз феномена "культура професійного діалогу” в педагогічній науці. - C. 262-266.
  40. Полякова І. В. Діагностика ефективності втілення технології розвитку креативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. - C. 267-273.
  41. Радченя І. В. Стан валеологічного виховання в сучасній Україні: правовий аспект. - C. 274-278.
  42. Рацул О. А. Організація процесу системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів в аспекті інформатизації освіти. - C. 279-285.
  43. Савченко О. С. Проблема складності праці у водіїв. - C. 286-292.
  44. Сиваш С. В. Синдром "професійного вигорання” у вчителів: зміст, структура, особливості. - C. 293-301.
  45. Слухенська Р. В. Педагогічні умови формування духовно-творчого потенціалу майбутніх лікарів. - C. 302-309.
  46. Снєдкова Л. А. Модернізація професійно орієнтованої музично-інструментальної підготовки вчителя музичного мистецтва. - C. 310-316.
  47. Сущенко Л. О. Філософський аспект проблеми якісного оновлення професійної підготовки педагогів. - C. 317-323.
  48. Терьохіна О. Л. Зміст і структура понятійного конструкту "інженерне мислення інженерів-машинобудівників”. - C. 324-330.
  49. Трегуб С. Є. Формування культурного простору майбутнього медичного працівника. - C. 331-335.
  50. Трофімук К. В. Використання інноваційних методів навчання при підготовці майбутніх викладачів. - C. 336-344.
  51. Уварова Т. Ю. Обґрунтування педагогічних умов формування в підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації. - C. 345-350.
  52. Шаповалова І. В. Актуалізація самоосвіти в процесі формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійного самовдосконалення. - C. 351-357.
  53. Щебликіна Т. А. Зміст, методи й форми моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів у вищій школі. - C. 358-363.
  54. Юдін М. М. Інтеграція мистецтв в естетичному вихованні. - C. 364-370.
  55. Ющенко Н. П. Особливості організації науково-дослідної роботи учнів сільської школи. - C. 371-376.
  56. Ястребова В. Я. Сучасні підходи до управління закладами освіти сільської місцевості. - C. 377-385.
  57. Загальноосвітня школа

  58. Бабко Т. М. Організація профорієнтаційної діяльності з учнями підліткового віку під час допрофільної підготовки. - C. 386-393.
  59. Барыш Т. В. К вопросу использования форм работы социокультурной направленности на уроках русского языка. - C. 394-399.
  60. Вознюк В. В. Інтеграція соціальних та освітніх послуг у загальноосвітніх школах України та Великобританії. - C. 400-408.
  61. Демченко Я. М. Проблема мотивації навчання молодших школярів. - C. 409-414.
  62. Дубовик Ю. М. Особливості організації виховної роботи з учнями підліткового віку в сучасній школі. - C. 415-420.
  63. Зінов’єва Є. С. Сутність адаптивного управління якістю навчальних досягнень старшокласників з предметів художньо-естетичного циклу. - C. 421-427.
  64. Коновальчук І. І. Стан реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 428-436.
  65. Куринная А. Ф. К вопросу применения работы над словом при изучении словообразования и морфологии. - C. 437-444.
  66. Милостивая О. И. Формирование речевой культуры у учащихся средней школы на уроках русского языка. - C. 445-451.
  67. Скотна М. В. Початкова освіта Польщі: особливості інтегрованого навчання. - C. 452-459.
  68. Стадник О. Г. Методичні умови використання навчально-методичного забезпечення шкільного предмету (на прикладі географії). - C. 460-466.
  69. Ткачов А. С. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів до організації самоосвіти школярів у сучасному інформаційно-навчальному середовищі. - C. 467-472.
  70. Ульянова В. С., Рощенко О. О. Шляхи формування особистості майбутнього вчителя музики під час педагогічної діяльності в умовах загальноосвітньої школи. - C. 473-479.
  71. Чулак Л. І. Особливості готовності вчителів до реалізації компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів. - C. 480-488.
  72. Шаповалова О. В. Нормативно-правові засади управління якістю загальної середньої освіти у Великобританії. - C. 489-495.
  73. Вища школа

  74. Васильченко О. І. Основні принципи та напрями в розробці соціально-педагогічних умов формування гендерної культури студентів університету. - C. 496-501.
  75. Волік А. О. Здоров’яформувальна освіта в просторі вищої школи: пошуки та орієнтири (на прикладі спеціальності "Фізична реабілітація”). - C. 502-508.
  76. Дубініна О. М. Довіра та вимогливість суб’єктів педагогічної взаємодії як специфіка математичної підготовки студентів за напрямом "Програмна інженерія”. - C. 509-515.
  77. Кобец В. Н. Роль убеждений в формировании самоэффективности студентов-менеджеров. - C. 516-523.
  78. Кожевникова А. В. Модернізація змісту дисципліни "Інноваційний менеджмент в освіті” у фаховій підготовці магістрів. - C. 524-528.
  79. Молчанюк О. В., Коробова А. Ю. Вплив творчих здібностей викладача вищої школи на розвиток особистості студентів. - C. 529-537.
  80. Парфьонова О. В. Про формування етнічної культури в студентів вищих технічних закладів на заняттях з іноземної мови. - C. 538-542.
  81. Самойлова І. В. Основні напрями професійної підготовки майбутніх учителів-логопедів у вищому навчальному закладі. - C. 543-548.
  82. Ульянова В. С. Якість музичної освіти в педагогічному вищому навчальному закладі як проблема педагогічної науки і практики. - C. 549-556.
  83. Халемендик Ю. Є. Роль викладача англійської мови в процесі формування особистості студента-психолога. - C. 557-562.
  84. Штейміллер І. О. До питання забезпечення акультурації іноземних студентів на підготовчому факультеті Українського класичного університету. - C. 563-567.
2014
Вип. 38 (91)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського