Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2015/40<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Клєба А. І. Генезис та становлення поняття інформаційно-комунікативної культури у філософській та психолого-педагогічній літературі. - C. 9-15.
  5. Коробченко А. А. Витоки ідеї шкільної природничої освіти в Україні. - C. 16-28.
  6. Паукова А. С. Історія політики захисту дітей від телевізійних ризиків у США. - C. 29-36.
  7. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  8. Акімова О. М. Інклюзивна освіта як освітній компонент під час підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 37-42.
  9. Бабаліч В. А. Сучасний підхід до впровадження ідей здорового способу життя майбутніми медичними працівниками. - C. 43-50.
  10. Безкоровайна Л. В. Проблема професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у педагогічній теорії. - C. 51-55.
  11. Бєляєв С. Б. Засоби оцінювання якості професійної підготовки до розробки та використання педагогічних технологій. - C. 56-63.
  12. Блудова Ю. О. Художньо-естетичне виховання як один з основних чинників гармонійного розвитку особистості. - C. 64-70.
  13. Борхович С. М. Вивчення установок батьків на виховання дитини як православного християнина в недільній школі. - C. 71-77.
  14. Бочарникова Т. Ф. Застосування контекстного підходу до формування професійної компетентності та професійної спрямованості майбутніх перекладачів. - C. 78-82.
  15. Вавіліна С. Г. Формування медіаграмотності в процесі навчання майбутніх журналістів англійської мови професійного спрямування. - C. 83-91.
  16. Василенко О. Н. Управление развитием социальной ответственности учащихся академической группы. - C. 92-97.
  17. Гладченко О. В. Використання ігрових методик (ділової гри) у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців фіскальної сфери на прикладі вивчення інформатики. - C. 98-105.
  18. Гончаренко Л. А., Лебедь Г. М. Розвиток самоосвітньої компетентності – необхідна умова якісної підготовки майбутнього фахівця технічного профілю. - C. 106-112.
  19. Дяченко І. М. Підготовка студентів-журналістів до професійного самовиявлення у процесі позааудиторної роботи. - C. 113-119.
  20. Дяченко М. Д. Теоретико-методологічні засади формування професійної самосвідомості майбутніх фахівців. - C. 120-127.
  21. Задорожна-Княгницька Л. В. Деонтологічні засади професійної підготовки керівників навчальних закладів: концепція дослідження. - C. 128-136.
  22. Кикіньова Л. М., Поліщук О. В., Тузова І. В. Роль впливу медіакультури на підвищення результативності майбутнього вчителя музики. - C. 137-142.
  23. Ковальчук В. І. Методи розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання у післядипломній освіті. - C. 143-150.
  24. Комарова М. С. Вплив педагогічних умов формування готовності майбутніх фахівців автомобільно-дорожньої галузі до партнерської взаємодії на ефективність цього процесу. - C. 151-156.
  25. Корж O. Ю. Духовно-моральне виховання молоді в контексті продовження національних традицій. - C. 157-161.
  26. Кочина В. В. Формування культури професійного спілкування майбутніх фахівців транспортної галузі. - C. 162-169.
  27. Кошелева Н. Г. Специфіка підготовки майбутніх інженерів-педагогів до інноваційної педагогічної діяльності. - C. 170-176.
  28. Крамаренко А. М. Структурно-функціональна модель формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи: уточнення й узагальнення. - C. 177-183.
  29. Криволап О. Ю. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до розвитку творчого потенціалу школярів в умовах освітнього середовища професійної підготовки. - C. 184-190.
  30. Лещенко Г. А. Модель педагогічної системи формування професійної надійності майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті. - C. 191-199.
  31. Лукащук І. М. Особливості підготовки майбутніх медичних сестер на основі міжпредметних зв’язків при вивченні хіміко-біологічних дисциплін. - C. 200-208.
  32. Мазін В. М. Володіння методиками оздоровчого тренінгу як фактор здоров’язбережувальної компетентності сучасного педагога. - C. 209-215.
  33. Максименко А. Е. Принцип преемственности в профессионально-личностной подготовке будущего дизайнера в системе непрерывного образования. - C. 216-223.
  34. Ніконенко Т. В. Проблема застосування технології контекстного навчання у процесі підготовки магістрів початкової освіти. - C. 224-229.
  35. Одайник С. Ф., Подозьорова А. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів коледжу засобами проектних технологій у процесі вивчення фізики. - C. 230-240.
  36. Панченко О. І. Педагогічні умови формування професійного мислення майбутніх інженерів-механіків. - C. 241-248.
  37. Перетятько Г. И. Личностно ориентированная подготовка будущих учителей (результаты наблюдений). - C. 249-254.
  38. Понікаровська С. В. Особливості викладання іноземних мов у країнах Західної Європи. - C. 255-259.
  39. Сергєєва І. С. Вибір матеріалу для аналізу як умова ефективної організації вивчення стилістики (на прикладі "Осінньої пісні” Шарля Бодлера). - C. 260-265.
  40. Степанюк К. І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи в педагогічному дискурсі. - C. 266-272.
  41. Сущенко Р. В. Цілі та цінності сучасної професійної підготовки інженерів залізничного транспорту. - C. 273-280.
  42. Терьохіна О. Л. Організаційно-педагогічні умови формування інженерного мислення майбутніх інженерів-машинобудівників. - C. 281-287.
  43. Толкачова А. С. Комунікативна компетентність: сутнісна характеристика поняття. - C. 288-295.
  44. Трегуб С. Є. Аналіз стану професійної підготовки майбутніх фармацевтів у масовій практиці. - C. 296-301.
  45. Ушакова Ю. В. Електронні освітні ресурси як засіб розвитку мотивації у курсантів при вивченні професійно орієнтованих дисциплін. - C. 302-308.
  46. Фунтікова О. О. Метод педагогічного словника: загальна характеристика та провідні функції. - C. 309-318.
  47. Чайка Н. М. Формирующий этап становления творческой индивидуальности будущего учителя изобразительного искусства. - C. 319-323.
  48. Чвала М. С. Характеристика модели формирования конкурентоспособности будущих специалистов в области графического дизайна в процессе изучения специальных дисциплин. - C. 324-329.
  49. Червоний П. Д. Модель формування готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України. - C. 330-336.
  50. Чернецкая Ю. И. Социально-педагогические аспекты формирования социальной толерантности к наркозависимым как средство демократизации общества. - C. 337-344.
  51. Шаповалова І. В. Фактори розвитку творчої індивідуальності майбутніх учителів фізичної культури в процесі підготовки до професійного самовдосконалення. - C. 345-351.
  52. Шачкова Э. В. Теоретико-методологические проблемы подготовки будущих специалистов изобразительного искусства в системе формирования их профессиональных компетентностей. - C. 352-359.
  53. Шевченко С. В. Дослідження стану й тенденцій автоматизації бухгалтерського обліку малих підприємству контексті цільових орієнтирів фахової підготовки майбутніх бухгалтерів. - C. 360-369.
  54. Яріз Є. М. Реалізація принципів неперервної освіти в умовах сучасного соціокультурного середовища в Україні. - C. 370-375.
  55. Yermak L. S. Philosophy of Engagement as a Philosophy of Peace: Tourism Aspect in Solving Global Problems. - C. 376-381.
  56. Загальноосвітня школа

  57. Бенедюк В. В. Технології застосування краєзнавчого принципу навчання в процесі вивчення фізичної географії України. - C. 382-389.
  58. Вайновська М. К. Особливості культури професійного спілкування керівника загальноосвітнього навчального закладу: проблеми та пошуки. - C. 390-397.
  59. Головкова М. М. Самообразование учителя народной школы как необходимое условие формирования его профессионализма. - C. 398-405.
  60. Деменко О. І. Героїко-патріотичне виховання учнівської молоді – шлях морально-духовного оновлення суспільства. - C. 406-413.
  61. Ільїна О. О. Основи культури гендерних відносин молодших школярів. - C. 414-420.
  62. Матюха Г. В., Азарова Є. С. Методика навчання старшокласників самостійного розширення словникового запасу для реалізації англомовного спілкування. - C. 421-427.
  63. Пенчук І. Л., Сущенко А. В. Авторські концепти педагогічних комунікацій у позакласній діяльності основної школи, що стимулюють підлітків до творчої самоактуалізації. - C. 428-434.
  64. Рожко О. І. Особливості методичної взаємодії школи та сім’ї в екологічному вихованні учнів. - C. 435-441.
  65. Устинова Н. В. Взаємодія школи та сім’ї у вихованні дітей і молоді в сучасних умовах реформування освіти в Україні. - C. 442-451.
  66. Вища школа

  67. Демідова Ю. Є., Ігнатюк О. А. Формування ергономічної компетентності магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи” на міждисциплінарній основі. - C. 452-458.
  68. Левчук Л. А., Орлова Л. С. Організація самостійної роботи студента як один з аспектів інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 459-464.
  69. Литвиненко О. В. Роль наочності в навчанні іншомовних термінів у ВТНЗ. - C. 465-470.
  70. Літвінова-Головань О. П. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з туризму у вищих навчальних закладах. - C. 471-475.
  71. Ломако Л. І. Формування комунікативної компетентності студентів – майбутніх педагогів. - C. 476-480.
  72. Ріпко І. В. Дослідження лідерських якостей у студентів технічних університетів: результати експерименту. - C. 481-487.
  73. Руденко Н. В. Особливості формування мовленнєвих умінь у студентів-іноземців. - C. 488-493.
  74. Саєнко Н. В. Компоненти базової культури особистості в системі підготовки фахівців технічних ВНЗ. - C. 494-499.
  75. Самохін М. К. Аналіз проблеми формування культури здорового способу життя студентів ВНЗ. - C. 500-505.
  76. Сущенко Л. О. Логіко-концептуальні аспекти проблеми розвитку дослідницької позиції майбутніх педагогів в університетах. - C. 506-512.
  77. Тонне О. Ш. Професійно важливі якості педагога вищого навчального закладу. - C. 513-519.
2015
Вип. 40 (93)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського