Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2015/41<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Балацинова А. Д. Етапи й основні форми наукового співробітництва лабораторії "Макаренко-реферат” з українськими макаренкознавцями. - C. 10-18.
  5. Васильєва С. О. Фактор впливу на розвиток професійного статусу вчителів (початок ХІХ ст.). - C. 19-25.
  6. Гуріна В. О. Педагоги та діячі мистецтва про мистецьку підготовку жінок. - C. 26-32.
  7. Корнюш Г. В. Одеський період життя та громадсько-педагогічної діяльності М. М. Ланге (1888–1921 рр.). - C. 33-39.
  8. Куліченко А. К. Організаційні новації в медичній школі Гарвардського університету за часів Ч. В. Еліота. - C. 40-45.
  9. Сущенко Т. И. Педагогические наставления К. Д. Ушинского и современный личностно-ориентированный педагогический процесс. - C. 46-53.
  10. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  11. Андреєва М. О., Василенко О. М. Соціальна компетентність студентської молоді: здоров’язбережувальний підхід. - C. 54-60.
  12. Андрєєва К. О. Музика в музеї. Запорізький музей-галерея прикладної кераміки та живописної творчості Іллі та Олексія Бурлай. - C. 61-67.
  13. Бабаліч В. А. Організаційно-методичні аспекти підготовки студентів-медиків до пропаганди здорового способу життя. - C. 68-75.
  14. Богомол С. А. Громадська організація як суб’єкт соціального виховання молоді з особливими потребами. - C. 76-82.
  15. Вороновська Л. П. Професійна мобільність фахівця комунального господарства. - C. 83-88.
  16. Глущенко Н. В., Степаненко А. О. Тренерсько-педагогічні особливості підготовки боксерів. - C. 89-95.
  17. Горобець Т. В., Шкоба В. А. Практична підготовка з музичного інструмента (фортепіано) студентів відділення "дошкільне виховання” вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. - C. 96-102.
  18. Дяченко І. М.  Розвиток індивідуальності студента під час позааудиторної роботи. - C. 103-108.
  19. Єрмак Л. С. Оцінювання якості освіти в Новій Зеландії. - C. 109-114.
  20. Єрьоменко О. А. Психолого-педагогічний супровід корекції вад особистісного розвитку учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 115-123.
  21. Єфремова Г. Л. Андрагогічні засади професійного розвитку соціальних педагогів у системі післядипломної освіти. - C. 124-131.
  22. Жигірь В. І. Інтеграція змісту педагогічної й управлінської підготовки майбутнього педагога як менеджера освіти. - C. 132-139.
  23. Захаріна А. Г. Підготовка майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності: теоретичний аспект. - C. 140-146.
  24. Ільєнко О. Л. Особливості особистісно-діяльнісного підходу в дослідженні проблеми конкурентоспроможності фахівця. - C. 147-154.
  25. Керницький О. М. Формування готовності курсантів льотних навчальних закладів до професійної діяльності. - C. 155-162.
  26. Кошелева Н. Г. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до проектування особистісно-розвивальних технологій професійного навчання. - C. 163-168.
  27. Левченко Л. C. Розвиток креативної освіти в професійній самореалізації особистості. - C. 169-178.
  28. Лежавська А. А. Підходи до визначення сутності та структури економічної культури фахівця. - C. 179-186.
  29. Лещенко Г. А. До питання професійної надійності авіаційних фахівців. - C. 187-195.
  30. Лісіна Л. О. Психолого-педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя. - C. 196-203.
  31. Цайчжи Л., Циин Х. Этнический туризм как средство формирования этноэстетической культуры молодежи в Китае. - C. 204-209.
  32. Маляренко А. М. Педагогічні умови формування професійно-етичної культури студентів у медичному коледжі. - C. 210-214.
  33. Мурзіна О. А. Класифікація понять "цінність” і "ціннісні орієнтації” у психології, педагогіці та юридичній літературі. - C. 215-223.
  34. Надтока О. О. Постановка проблеми підготовки майбутніх тренерів-викладачів до виховної роботи в дитячо-юнацьких спортивних школах. - C. 224-230.
  35. Нікулочкіна О. В. Х’ютагогіка як учіння про самоосвіту: сучасні інформаційно-комунікаційні технології супроводу. - C. 231-236.
  36. Павленко М. А. Структура та зміст громадянської позиції майбутніх учителів. - C. 237-242.
  37. Пангєлова Н. Є., Кириченко В. М. Комплексний підхід до розвитку координаційних здібностей школярів. - C. 243-247.
  38. Панченко О. І. Психолого-педагогічний досвід сучасної науки у формуванні професійного мислення сучасних конкурентоспроможних фахівців. - C. 248-255.
  39. Пісоцька М. Е. Питання індивідуалізації в психологічних дослідженнях. - C. 256-264.
  40. Прокопченко О. Є. Методика організації та проведення занять з медичної фізики та біофізики, що заснована на когнітивних технологіях навчання (на прикладі впровадження інтернет-базованих демонстраційних технологій та використання засобів комп’ютерної математики і моделювання). - C. 265-271.
  41. Проценко О. С. Обґунтування технології формування життєвої компетентності в учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 272-278.
  42. Руколянська Н. В. Формування професійної культури та правничої етики майбутніх юристів. - C. 279-286.
  43. Саєнко Н. В. Підготовка інженера-інтелігента як завдання вищої технічної освіти. - C. 287-292.
  44. Сапожников С. В. Організаційна модель вищої педагогічної освіти в країнах Чорноморського регіону. - C. 293-299.
  45. Сінопальнікова Н. М. Оволодіння майбутніми вчителями-логопедами досвідом професійної діяльності. - C. 300-306.
  46. Скринник Т. В. Дослідження змісту та структури поняття активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжу технічного профілю. - C. 307-317.
  47. Сущенко Р. В. Формування управлінської культури майбутнього інженера залізничного транспорту як педагогічний процес. - C. 318-327.
  48. Тарасенко Р. О. Оцінка результатів формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: особистісний компонент. - C. 328-336.
  49. Терьохіна О. Л. Орієнтація процесу професійної підготовки майбутніх інженерів-машинобудівників на комплексне формування інженерного мислення. - C. 337-345.
  50. Трофімук К. В. Організація мовленнєвої практики в процесі навчальної взаємодії при підготовці майбутніх фахівців. - C. 346-351.
  51. Царенко К. В. Розвиток професійно-педагогічної компетентності тренерів-викладачів ДЮСШ у процесі підвищення кваліфікації як педагогічна проблема. - C. 352-358.
  52. Червоний П. Д. Компоненти та рівні готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України. - C. 359-365.
  53. Чередніченко Г. А., Шапран Л. Ю. Особливості іншомовної професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 366-374.
  54. Чернєга О. А. Підготовка майбутнього інженера-педагога до самопросування у професійної діяльності. - C. 375-381.
  55. Шаповалова І. В. Компоненти процесу підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійного самовдосконалення. - C. 382-389.
  56. Шевченко С. В. Параметри готовності майбутніх бухгалтерів до автоматизації бухгалтерського обліку на малих підприємствах. - C. 390-401.
  57. Щебликіна Т. А. Моніторинг професійних знань майбутніх учителів гуманітарних предметів. - C. 402-406.
  58. Загальноосвітня школа

  59. Бенедюк В. В. Технології застосування краєзнавчого принципу при вивченні географії у 6 класі. - C. 407-414.
  60. Корольова Л. М. Аналіз стану готовності вчителів початкових класів до формування креативних здібностей у молодших школярів. - C. 415-421.
  61. Куринная А. Ф. Анализ текстов собственной речевой деятельности учащихся в контексте словоцентрического подхода. - C. 422-435.
  62. Мазін В. М., Сущенко А. В. Визначення сутності та цільових орієнтирів позакласної виховної роботи вчителя загальноосвітнього навчального закладу. - C. 436-444.
  63. Плачинда Т. С. До питання фахової підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 445-450.
  64. Скірко Г. З. Психолого-педагогічне діагностування готовності старших дошкільнят до навчальної діяльності. - C. 451-458.
  65. Тугай В. М. Моральне виховання молодших школярів як психолого-педагогічна проблема. - C. 459-464.
  66. Ульянова В. С. Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів художньої культури та майбутніх учителів музичного мистецтва, етики й естетики в теорії педагогічної думки. - C. 465-474.
  67. Ушмарова В. В. Комунікативна культура як складова особистісної готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями. - C. 475-483.
  68. Вища школа

  69. Бельмаз Я. М. Роль інституту наставництва в професійному розвитку викладачів вищої школи в США та Великій Британії. - C. 484-492.
  70. Борхович С. М. Досвід практичної підготовки бакалаврів теології в умовах ознайомчої практики. - C. 493-501.
  71. Голік О. Б. Контроль за навчальною діяльністю магістрантів. - C. 502-506.
  72. Грінченко М. С. Розвиток соціальності студентської молоді в умовах віртуального простору. - C. 507-516.
  73. Захаріна Є. А. Особливості організації педагогічної практики бакалаврів з фізичного виховання. - C. 517-523.
  74. Ігнатюк О. А., Демідова Ю. Є. Необхідність удосконалення методик формування знань щодо психології безпеки професійної діяльності у фаховій підготовці майбутніх інженерів, психологів та викладачів вищої школи. - C. 524-529.
  75. Кривильова О. А. Стан психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів птнз в умовах вищого навчального закладу. - C. 530-537.
  76. Руденко Н. В. Педагогічні умови формування професійно-ціннісного ставлення іноземних студентів до освітньої діяльності у ВНЗ. - C. 538-543.
  77. Семененко І. Є. Проблеми фахової підготовки іноземних студентів в умовах вищого навчального закладу освіти. - C. 544-551.
  78. Сущенко Л. О. Зміст і форми підготовки педагога-дослідника в умовах університету. - C. 552-563.
  79. Хотченко І. А. Динаміка реформування вступного іспиту до вищих навчальних закладів КНР. - C. 564-568.
  80. Шумельчик Л. Б. Формування інноваційного мислення в студентів інженерно-технологічного профілю в умовах інформаційно-освітього середовища. - C. 569-575.
2015
Вип. 41 (94)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського