Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2015/41<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
Історія педагогіки
- Балацинова А. Д. Етапи й основні форми наукового співробітництва лабораторії "Макаренко-реферат” з українськими макаренкознавцями. - C. 10-18.
- Васильєва С. О. Фактор впливу на розвиток професійного статусу вчителів (початок ХІХ ст.). - C. 19-25.
- Гуріна В. О. Педагоги та діячі мистецтва про мистецьку підготовку жінок. - C. 26-32.
- Корнюш Г. В. Одеський період життя та громадсько-педагогічної діяльності М. М. Ланге (1888–1921 рр.). - C. 33-39.
- Куліченко А. К. Організаційні новації в медичній школі Гарвардського університету за часів Ч. В. Еліота. - C. 40-45.
- Сущенко Т. И. Педагогические наставления К. Д. Ушинского и современный личностно-ориентированный педагогический процесс. - C. 46-53.
Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти
- Андреєва М. О., Василенко О. М. Соціальна компетентність студентської молоді: здоров’язбережувальний підхід. - C. 54-60.
- Андрєєва К. О. Музика в музеї. Запорізький музей-галерея прикладної кераміки та живописної творчості Іллі та Олексія Бурлай. - C. 61-67.
- Бабаліч В. А. Організаційно-методичні аспекти підготовки студентів-медиків до пропаганди здорового способу життя. - C. 68-75.
- Богомол С. А. Громадська організація як суб’єкт соціального виховання молоді з особливими потребами. - C. 76-82.
- Вороновська Л. П. Професійна мобільність фахівця комунального господарства. - C. 83-88.
- Глущенко Н. В., Степаненко А. О. Тренерсько-педагогічні особливості підготовки боксерів. - C. 89-95.
- Горобець Т. В., Шкоба В. А. Практична підготовка з музичного інструмента (фортепіано) студентів відділення "дошкільне виховання” вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. - C. 96-102.
- Дяченко І. М. Розвиток індивідуальності студента під час позааудиторної роботи. - C. 103-108.
- Єрмак Л. С. Оцінювання якості освіти в Новій Зеландії. - C. 109-114.
- Єрьоменко О. А. Психолого-педагогічний супровід корекції вад особистісного розвитку учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 115-123.
- Єфремова Г. Л. Андрагогічні засади професійного розвитку соціальних педагогів у системі післядипломної освіти. - C. 124-131.
- Жигірь В. І. Інтеграція змісту педагогічної й управлінської підготовки майбутнього педагога як менеджера освіти. - C. 132-139.
- Захаріна А. Г. Підготовка майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності: теоретичний аспект. - C. 140-146.
- Ільєнко О. Л. Особливості особистісно-діяльнісного підходу в дослідженні проблеми конкурентоспроможності фахівця. - C. 147-154.
- Керницький О. М. Формування готовності курсантів льотних навчальних закладів до професійної діяльності. - C. 155-162.
- Кошелева Н. Г. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів до проектування особистісно-розвивальних технологій професійного навчання. - C. 163-168.
- Левченко Л. C. Розвиток креативної освіти в професійній самореалізації особистості. - C. 169-178.
- Лежавська А. А. Підходи до визначення сутності та структури економічної культури фахівця. - C. 179-186.
- Лещенко Г. А. До питання професійної надійності авіаційних фахівців. - C. 187-195.
- Лісіна Л. О. Психолого-педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя. - C. 196-203.
- Цайчжи Л., Циин Х. Этнический туризм как средство формирования этноэстетической культуры молодежи в Китае. - C. 204-209.
- Маляренко А. М. Педагогічні умови формування професійно-етичної культури студентів у медичному коледжі. - C. 210-214.
- Мурзіна О. А. Класифікація понять "цінність” і "ціннісні орієнтації” у психології, педагогіці та юридичній літературі. - C. 215-223.
- Надтока О. О. Постановка проблеми підготовки майбутніх тренерів-викладачів до виховної роботи в дитячо-юнацьких спортивних школах. - C. 224-230.
- Нікулочкіна О. В. Х’ютагогіка як учіння про самоосвіту: сучасні інформаційно-комунікаційні технології супроводу. - C. 231-236.
- Павленко М. А. Структура та зміст громадянської позиції майбутніх учителів. - C. 237-242.
- Пангєлова Н. Є., Кириченко В. М. Комплексний підхід до розвитку координаційних здібностей школярів. - C. 243-247.
- Панченко О. І. Психолого-педагогічний досвід сучасної науки у формуванні професійного мислення сучасних конкурентоспроможних фахівців. - C. 248-255.
- Пісоцька М. Е. Питання індивідуалізації в психологічних дослідженнях. - C. 256-264.
- Прокопченко О. Є. Методика організації та проведення занять з медичної фізики та біофізики, що заснована на когнітивних технологіях навчання (на прикладі впровадження інтернет-базованих демонстраційних технологій та використання засобів комп’ютерної математики і моделювання). - C. 265-271.
- Проценко О. С. Обґунтування технології формування життєвої компетентності в учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 272-278.
- Руколянська Н. В. Формування професійної культури та правничої етики майбутніх юристів. - C. 279-286.
- Саєнко Н. В. Підготовка інженера-інтелігента як завдання вищої технічної освіти. - C. 287-292.
- Сапожников С. В. Організаційна модель вищої педагогічної освіти в країнах Чорноморського регіону. - C. 293-299.
- Сінопальнікова Н. М. Оволодіння майбутніми вчителями-логопедами досвідом професійної діяльності. - C. 300-306.
- Скринник Т. В. Дослідження змісту та структури поняття активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжу технічного профілю. - C. 307-317.
- Сущенко Р. В. Формування управлінської культури майбутнього інженера залізничного транспорту як педагогічний процес. - C. 318-327.
- Тарасенко Р. О. Оцінка результатів формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: особистісний компонент. - C. 328-336.
- Терьохіна О. Л. Орієнтація процесу професійної підготовки майбутніх інженерів-машинобудівників на комплексне формування інженерного мислення. - C. 337-345.
- Трофімук К. В. Організація мовленнєвої практики в процесі навчальної взаємодії при підготовці майбутніх фахівців. - C. 346-351.
- Царенко К. В. Розвиток професійно-педагогічної компетентності тренерів-викладачів ДЮСШ у процесі підвищення кваліфікації як педагогічна проблема. - C. 352-358.
- Червоний П. Д. Компоненти та рівні готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України. - C. 359-365.
- Чередніченко Г. А., Шапран Л. Ю. Особливості іншомовної професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 366-374.
- Чернєга О. А. Підготовка майбутнього інженера-педагога до самопросування у професійної діяльності. - C. 375-381.
- Шаповалова І. В. Компоненти процесу підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійного самовдосконалення. - C. 382-389.
- Шевченко С. В. Параметри готовності майбутніх бухгалтерів до автоматизації бухгалтерського обліку на малих підприємствах. - C. 390-401.
- Щебликіна Т. А. Моніторинг професійних знань майбутніх учителів гуманітарних предметів. - C. 402-406.
Загальноосвітня школа
- Бенедюк В. В. Технології застосування краєзнавчого принципу при вивченні географії у 6 класі. - C. 407-414.
- Корольова Л. М. Аналіз стану готовності вчителів початкових класів до формування креативних здібностей у молодших школярів. - C. 415-421.
- Куринная А. Ф. Анализ текстов собственной речевой деятельности учащихся в контексте словоцентрического подхода. - C. 422-435.
- Мазін В. М., Сущенко А. В. Визначення сутності та цільових орієнтирів позакласної виховної роботи вчителя загальноосвітнього навчального закладу. - C. 436-444.
- Плачинда Т. С. До питання фахової підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 445-450.
- Скірко Г. З. Психолого-педагогічне діагностування готовності старших дошкільнят до навчальної діяльності. - C. 451-458.
- Тугай В. М. Моральне виховання молодших школярів як психолого-педагогічна проблема. - C. 459-464.
- Ульянова В. С. Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів художньої культури та майбутніх учителів музичного мистецтва, етики й естетики в теорії педагогічної думки. - C. 465-474.
- Ушмарова В. В. Комунікативна культура як складова особистісної готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями. - C. 475-483.
Вища школа
- Бельмаз Я. М. Роль інституту наставництва в професійному розвитку викладачів вищої школи в США та Великій Британії. - C. 484-492.
- Борхович С. М. Досвід практичної підготовки бакалаврів теології в умовах ознайомчої практики. - C. 493-501.
- Голік О. Б. Контроль за навчальною діяльністю магістрантів. - C. 502-506.
- Грінченко М. С. Розвиток соціальності студентської молоді в умовах віртуального простору. - C. 507-516.
- Захаріна Є. А. Особливості організації педагогічної практики бакалаврів з фізичного виховання. - C. 517-523.
- Ігнатюк О. А., Демідова Ю. Є. Необхідність удосконалення методик формування знань щодо психології безпеки професійної діяльності у фаховій підготовці майбутніх інженерів, психологів та викладачів вищої школи. - C. 524-529.
- Кривильова О. А. Стан психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів птнз в умовах вищого навчального закладу. - C. 530-537.
- Руденко Н. В. Педагогічні умови формування професійно-ціннісного ставлення іноземних студентів до освітньої діяльності у ВНЗ. - C. 538-543.
- Семененко І. Є. Проблеми фахової підготовки іноземних студентів в умовах вищого навчального закладу освіти. - C. 544-551.
- Сущенко Л. О. Зміст і форми підготовки педагога-дослідника в умовах університету. - C. 552-563.
- Хотченко І. А. Динаміка реформування вступного іспиту до вищих навчальних закладів КНР. - C. 564-568.
- Шумельчик Л. Б. Формування інноваційного мислення в студентів інженерно-технологічного профілю в умовах інформаційно-освітього середовища. - C. 569-575.
| 2015 | | Вип. 41 (94)
|
|
|
|