Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2015/44<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Губіна О. Ю. Історичні етапи розвитку і становлення відкритої освіти. - C. 9-16.
  5. Кузьменко Ю. В. Нормативно-правове забезпечення роботи інститутів підвищення кваліфікації у 70–80 рр. ХХ ст.. - C. 17-24.
  6. Лесик Г. В. Інтернаціоналізація соціально-гуманітарної підготовки в класичних університетах України: початок ХХІ сторіччя. - C. 25-30.
  7. Лещенко Е. В. Вплив гуманістичних та еволюційних ідей Ч. Дарвіна на становлення педагогічних поглядів М. О. Корфа. - C. 31-38.
  8. Литвиненко С. В. Витоки розвитку ідей естетичного виховання особистості в історії зарубіжної наукової думки. - C. 39-46.
  9. Перцов О. В. Передумови розвитку військової освіти на єлисаветградщині у другій половині ХІХ ст.. - C. 47-55.
  10. Прибора Р. І. Організаційна структура Берлінського університету у першій половині ХІХ ст.. - C. 56-64.
  11. Толкачова А. С. Погляди В. Сухомлинського на роль спілкування як провідного фактора розвитку учнів початкових класів шкіл-інтернатів. - C. 65-72.
  12. Фаненштель Н. В. Психологічні аспекти добору змісту та методів навчання в інтелектуальній спадщині Степана Балея. - C. 73-79.
  13. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  14. Бабко Т. М., Собакар О. О. Особливості активізації професійного саморозвитку вчителя інформатики в умовах післядипломної освіти. - C. 80-84.
  15. Бабешко М. С. Гігієна в галузі готельного господарства як складова кваліфікації працівника сфери обслуговування. - C. 85-89.
  16. Булах С. М. Вивчення стану готовності майбутніх інструкторів з атлетичної гімнастики до професійної діяльності у різних ВНЗ України. - C. 90-96.
  17. Ванюк Д. В., Жержерунов А. А., Ремешевский А. В., Данильченко С. И., Губриенко А. А. Скоростно-силовая подготовка волейболисток в подготовительном периоде. - C. 97-102.
  18. Глушман Т. М. Феномен професійної культури фахівця в наукових дослідженнях. - C. 103-110.
  19. Голодюк Л. С. Саморозвиток учня в умовах професійно організованого керування навчально-виховним процесом з урахуванням середовищного впливу. - C. 111-119.
  20. Гузенков С. Г., Калянова Н. С. Інновації в українській освіті: результати дослідження виставкової діяльності. - C. 120-126.
  21. Драч І. І. Компетентнісно орієнтовані завдання як важливий чинник формування професійної компетентності майбутніх фахівців. - C. 127-134.
  22. Дяченко І. М. Формування професійної свідомості майбутнього журналіста в контексті його громадянської позиції: теоретичний аспект. - C. 135-140.
  23. Дяченко М. Д. Шляхи збагачення досвіду творчої самореалізації майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. - C. 141-149.
  24. Задорожкіна Я. С. Особливості підвищення кваліфікації вчителів з використанням елементів технології дистанційного навчання. - C. 150-153.
  25. Зосименко О. В. Шляхи розвитку професійно-педагогічного потенціалу вихователів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти. - C. 154-159.
  26. Іванова Л. І. Шляхи становлення професійної підготовки фахівців фізичного виховання до роботи з лікувальної фізичної культури. - C. 160-167.
  27. Камишнікова Г. В. Актуальні аспекти підготовки майбутніх фахівців готельного господарства та туризму. - C. 168-173.
  28. Кампов С. П. Педагогічні умови формування самостійності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. - C. 174-180.
  29. Котелюх М. О. Модель формування професійної моралі мабутніх працівників поліції. - C. 181-190.
  30. Крюкова Є. С. Модель підготовки майбутнього викладача вищого навчального закладу до впровадження інтерактивних педагогічних технологій. - C. 191-198.
  31. Максимчук В. С. Питання соціальної роботи та соціальної педагогіки у фахових виданнях фрн. - C. 199-206.
  32. Мартьянова М. Є. Формування комунікативної культури особистості як педагогічна проблема. - C. 207-212.
  33. Монашненко А. М. Обґрунтування системи вправ для навчання майбутніх філологів письмового двостороннього перекладу в аграрній галузі. - C. 213-219.
  34. Надтока О. О. Педагогічні умови підготовки тренера-викладача до виховної роботи в ДЮСШ. - C. 220-229.
  35. Одарченко В. І., Коробова А. Ю. Самоконтроль як компонент пізнавальної діяльності майбутніх педагогів. - C. 230-235.
  36. Олішевич В. М. Інтерактивні методи навчання: переваги та недоліки при викладанні іноземної мови. - C. 236-241.
  37. Орел-Халік Ю. В. Фактори розвитку культури професійного діалогу фахівця медичної галузі. - C. 242-249.
  38. Павленко Л. А. Особливості впровадження інноваційних підходів до розвитку творчого потенціалу вчителя в умовах нестабільності. - C. 250-254.
  39. Пісоцька М. Е. Дидактичні концепції як теоретична основа індивідуалізації навчання. - C. 255-262.
  40. Сергата Н. С., Михальченко О. С. Тренерсько-педагогічні особливості підготовки борців греко-римського стилю. - C. 263-269.
  41. Смоляк В. М. Педагогічні умови ефективного стимулювання професійного самовиявлення майбутніх учителів з початкової освіти. - C. 270-276.
  42. Сокирко О. С., Дуднік Ю. І., Напалкова Т. В., Мілкіна О. В., Мотус С. О. Педагогічні умови розвитку пізнавальной сфери глухих підлітків у процесі навчання плавання. - C. 277-283.
  43. Статьєв С. І. Сучасний стан підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до професійної діяльності на констатувально-пошуковому етапі дослідження. - C. 284-289.
  44. Степанюк К. І. Комплексна реалізація моделі формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: уточнення й узагальнення. - C. 290-296.
  45. Сущенко А. В. Підготовка майбутніх менеджерів організацій до роботи в корпоративному середовищі. - C. 297-304.
  46. Сущенко Л. О. Модель організації науково-дослідної роботи майбутніх педагогів, спрямована на розв’язання професійних завдань. - C. 305-318.
  47. Сущенко Р. В. Професійна готовність викладачів залізничних внз до формування управлінської культури студентів. - C. 319-330.
  48. Теплицька О. О. Формування професійної культури майбутніх учителів математики: виміри синергетичного підходу. - C. 331-337.
  49. Устименко Ю. С. Тренінг як засіб підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів до професійної взаємодії. - C. 338-344.
  50. Царенко К. В. Дослідження ефективності курсів підвищення кваліфікації тренерів-викладачів у контексті розвитку професійно-педагогічної компетентності. - C. 345-351.
  51. Шиман О. І. Реалізація компетентнісного підходу в інформатичній підготовці учасників навчально-виховного процесу початкової ланки освіти. - C. 352-363.
  52. Загальноосвітня школа

  53. Коваль В. В., Коваль В. А. Конфликты в управленческой деятельности директора школы и участников образовательного процесса. - C. 364-372.
  54. Курільченко В. В. Формування інтелектуальної культури школяра. - C. 373-379.
  55. Рощін І. Г. Законодавча база фізичного розвитку учнів загальноосвітніх шкіл України. - C. 380-389.
  56. Сапрунова О. Г. Адаптація інтелектуально обдарованих учнів початкової школи як інтегрована частина процесу ефективного навчання. - C. 390-395.
  57. Ткачов А. С. Дослідження проблеми навчання академічно здібних учнів основної школи з позиції системно-синергетичного підходу. - C. 396-402.
  58. Чемоніна Л. В. Дидактичні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до забезпечення безперервності освіти учнів. - C. 403-409.
  59. Вища школа

  60. Ворона В. О. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів у вищому навчальному закладі. - C. 410-417.
  61. Гура Т. В. Лідерський потенціал як важлива складова педагогічної культури викладача технічного університету. - C. 418-428.
  62. Копилова С. В. Методологічна система розробки адаптивної соціально-педагогічної системи професійної підготовки магістрів соціальної роботи. - C. 429-437.
  63. Мовчан Д. О. Підготовка магістрів права в галузі митної справи: аналіз потреб у навчанні. - C. 438-443.
  64. Муц Л. Ф. Технології "Е-learning” у системі мовної підготовки іноземних студентів: організаційні аспекти. - C. 444-449.
  65. Русіна Н. Г. Створення, впровадження й використання навчальних сайтів в інформаційно-освітньому середовищі вищих навчальних закладів України та Польщі. - C. 450-457.
  66. Сущенко Т. І. Науково-практичні проблеми професійної підготовки викладачів вищої школи. - C. 458-466.
  67. Терьохіна О. Л. Розробка структурно-функціональної моделі формування технічного мислення майбутніх бакалаврів машинобудування. - C. 467-475.
  68. Яблочнікова І. О. Здійснення підготовки магістрів-фінансистів у південноєвропейських країнах. - C. 476-483.
2015
Вип. 44 (97)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського