Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2016/47<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Богдан З. П., Ябковська С. П. Кобзарство як національний феномен українського народу. - C. 11-18.
  5. Окольнича Т. В. Трудова соціалізація дітей східних слов’ян у етнографічних дослідженнях ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 19-25.
  6. Паньок Т. В. До питання про структуру вищої художньо-педагогічної освіти на початку ХХ ст.. - C. 26-35.
  7. Філоненко О. В. Педагогічна думка на Єлисаветградщині в першій третині ХХ ст.: історіографія проблеми. - C. 36-43.
  8. Хотченко І. А. Вплив конфуціанства на сучасну систему освіти Китайської Народної Республіки. - C. 44-48.
  9. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  10. Аверіна К. С., Стаднік Ю. С., Лифар С. В. Формування моральної свідомості та поведінки дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 49-55.
  11. Аріщенко А. С. Стан розробленості проблеми інклюзивного навчання в Україні та Сша. - C. 56-62.
  12. Волкова В. А., Васильєва Б. О. Зміст поняття "навченість” дітей дошкільного віку. - C. 63-69.
  13. Гуцол Л. М. Інтеграція навчальної та дозвіллєвої діяльності як продуктивний шлях самореалізації особистості. - C. 70-77.
  14. Демідова Ю. Є. Питання нестандартних ситуацій на виробництві в системі підготовки майбутніх фахівців. - C. 78-83.
  15. Жейнова С. С., Печеньчик Е. В. Розвиток фізичної підготовленості дітей дошкільного віку. - C. 84-90.
  16. Зиско В. В., Поліщук О. В. Музично-естетичне виховання особистості в контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 91-98.
  17. Коваленко О. П. Компетентнісний характер сучасної освіти. - C. 99-109.
  18. Короткова Л. І. Кластерна модель соціального партнерства запорізького регіону: аналіз і перспективи. - C. 110-117.
  19. Лопатюк О. В. Фізична та психофізіологічна підготовка як елемент педагогічної системи формування професійної надійності фахівців з аварійного обслуговування та безпеки на авіатранспорті. - C. 118-124.
  20. Меркулова Н. В., Варакута І. І. Формування цінностей добродіяння у дітей, позбавлених батьківського піклування, як педагогічна проблема. - C. 125-130.
  21. Мозолев О. М. Місце, роль, функції, мета і завдання системи управління розвитком освіти у сфері фізичної культури та спорту в Польщі. - C. 131-138.
  22. Пальчик О. А., Зуб Е. В., Бачинская Я. А., Алфимова Л. Д. Общекультурное развитие личности средствами музейной педагогики. - C. 139-144.
  23. Радченя І. В. Теоретичний аналіз підходів до розкриття сутності особистісного потенціалу. - C. 145-151.
  24. Романовська Л. І. Напрями соціально-педагогічної роботи з наркозалежними в реабілітаційних центрах. - C. 152-158.
  25. Тищенко О. І. Самоосвітня діяльність вчителя як педагогічна проблема. - C. 159-163.
  26. Фунтікова О. О. Огляд педагогічних дисциплін: історичні та сучасні аспекти. - C. 164-175.
  27. Фурсикова Т. В. Феномен медіакультури особистості: аналіз наукових підходів. - C. 176-184.
  28. Чекан О. І. Роль вихователя в розвитку ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку. - C. 185-190.
  29. Загальноосвітня школа

  30. Доценко С. О. Особливості мотивації творчої діяльності учнів початкових класів. - C. 191-200.
  31. Кохан Л. В. Особливості подання навчального матеріалу укрупненими дидактичними одиницями під час вивчення предметів гуманітарного циклу. - C. 201-206.
  32. Куринная А. Ф. Современный урок русского языка: лингвосинергетический аспект. - C. 207-213.
  33. Мариківська Г. А. Формування мовленнєвої культури старшокласників у процесі використання дидактичних ігор. - C. 214-219.
  34. Школа Е. Н., Бойченко А. В. Новая оздоровительная программа для уроков физической культуры с элементами футбола для учеников 8–9 классов. - C. 220-224.
  35. Вища школа

  36. Буданoва Л. Г. Мοнітοринг якοсті навчальних дοсягнень майбутніх фармацевтів як наукοва прοблема. - C. 225-232.
  37. Волік А. О. Професійне самовдосконалення майбутнього фахівця з фізичної реабілітації як вектор розвитку його професіоналізму. - C. 233-239.
  38. Дяченко І. М. Педагогічні засади соціалізації майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. - C. 240-245.
  39. Дяченко М. Д. Розвиток творчого мислення майбутніх дизайнерів у процесі професійної підготовки: теоретичний аспект. - C. 246-254.
  40. Жадленко І. О. Науково-теоретичні аспекти проблеми формування професійно-етичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі фахової підготовки. - C. 255-262.
  41. Іванькова Н. А. Хмаро-орієнтоване середовище як віртуальний простір навчання студентів вищого медичного навчального закладу. - C. 263-268.
  42. Ігнатюк О. А. Професійно-кар’єрний розвиток та самовдосконалення майбутнього інженера засобами інтелектуально-ігрової практики. - C. 269-275.
  43. Кошелева Н. Г. Проектування інженерами-педагогами педагогічних технологій підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності. - C. 276-282.
  44. Кравченко В. М. Стратегія змін і розвитку вищої освіти в підготовці науково-педагогічних працівників. - C. 283-293.
  45. Лещенко Г. А. Фізична підготовка як важливий елемент системи професійної підготовки майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті. - C. 294-300.
  46. Марченко О. Г. Моніторинг процесу формування освітнього середовища у вищому військовому навчальному закладі. - C. 301-308.
  47. Патик Ю. В. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування підготовленості майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями. - C. 309-316.
  48. Проценко А. А. Виробнича практика як складова підготовки майбутніх учителів. - C. 317-321.
  49. Пятницька Д. В. Аналіз форм організації навчального процесу майбутніх фітнес-тренерів. - C. 322-328.
  50. Романюк К. О. Формування соціальної адаптивності майбутніх менеджерів освіти: психолого-педагогічний аспект. - C. 329-336.
  51. Руденко Ю. Ю. Особливості формування ціннісних орієнтацій у проблемі готовності майбутнього соціального педагога до особистісного самовизначення. - C. 337-346.
  52. Сущенко Л. О. Стратегічні напрями модернізації системи вищої освіти в контексті європейського досвіду. - C. 347-353.
  53. Сущенко Т. І. Модернізація професійної підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури. - C. 354-362.
  54. Таможанська Г. В. Психологічні складові засобів міні-футболу в стимулюванні рухової активності студенток університетів. - C. 363-367.
  55. Устименко Ю. С. Мотиваційно-цільовий складник технології підготовки майбутніх стоматологів до професійної взаємодії засобами інтерактивних методів навчання. - C. 368-375.
  56. Чернікова Н. В. Дослідження структурно-функціональних аспектів конструктивних умінь студентів. - C. 376-382.
  57. Шевченко С. В. Результати експериментальної роботи з формування готовності майбутніх бухгалтерів до автоматизації обліку малих підприємств. - C. 383-393.
  58. Шуба В. В. Педагогічні аспекти використання тренажерів і тренажерних пристроїв для вдосконалення системи фізичного виховання студентської молоді. - C. 394-400.
  59. Яблочнікова І. О. Особливості підготовки фінансистів – державних службовців у Європі. - C. 401-407.
  60. Вихідні дані.
2016
Вип. 47 (100)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського