Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2016/48<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
Історія педагогіки
- Маврін В. В. Інтерпретація концептуальних ідей педагогіки життєтворчості особистості в історико-педагогічному контексті. - C. 9-17.
- Могілевська В. М. Розвиток позашкільної освіти: інноваційні підходи до управління галуззю на регіональному рівні. - C. 18-26.
- Паньок Т. В. Вплив суспільно-політичних чинників на становлення художньо-педагогічної освіти Харківщини. - C. 27-36.
- Чорнойван Г. П. Зарубіжний досвід розвитку кар’єри дослідника. - C. 37-44.
Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти
- Аверіна К. С., Канівець А. В. Психологічні механізми збереження виховного потенціалу сучасної сім’ї. - C. 45-50.
- Анголенко В. В. Соціально-педагогічний супровід неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням, як процес відновлення соціального статусу особистості в умовах розбудови правового суспільства в Україні. - C. 51-57.
- Антоненко І. Ю. Чуйність як професійна компетентність педагога. - C. 58-63.
- Вайнола Р. Х. Показники готовності молоді до створення сім’ї. - C. 64-70.
- Волкова В. А., Буракова О. С. Формування навичок культурної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. - C. 71-76.
- Гладун Т. О. Розбудова інклюзивної освіти в Україні як умова розвитку соціальної компетентності дітей з інвалідністю. - C. 77-83.
- Довга Т. Я. Егомаркетинг і самоефективність як чинники творення професійного образу успішного вчителя. - C. 84-91.
- Жадленко І. О. Гуманоцентристська сутність професійно-етичної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 92-99.
- Жейнова С. С., Курносова К. В. Проблема розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку. - C. 100-106.
- Жигірь В. І. Методологічні підходи як основа науково-педагогічних досліджень у професійній освіті. - C. 107-115.
- Захарова О. М. Теоретичний аналіз проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 116-122.
- Іваницький О. І. Теоретико-методичні засади розробки стандарту професійної підготовки майбутнього вчителя фізики. - C. 123-129.
- Івахненко А. А., Мілкіна О. В. Особливості розвитку здібності до координованості рухів глухих дітей 7–10 років та її корекція засобами рухливих ігор. - C. 130-138.
- Когут C. Я. Стан дослідження проблеми професійної освіти Польщі в педагогічній теорії України. - C. 139-148.
- Коллегаев М. Ю. Мотивационные аспекты перспективного планирования развития туризма на местах. - C. 149-154.
- Корж O. Ю. Теоретичні засади професійної взаємодії працівників соціономічної сфери. - C. 155-160.
- Кохан Л. В. Особливості використання наочних засобів навчання в процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 161-167.
- Куликовський С. С. Проблема класифікації гри в сучасній науковій думці. - C. 168-175.
- Меркулова Н. В., Котляр А. С. Формування культури поведінки в дошкільників в умовах роботи з різновіковими групами як педагогічна проблема. - C. 176-181.
- Несторук Н. А. Розвиток технічної творчості як індикатор якості освіти. - C. 182-187.
- Радченя І. В. Життєвотворчий потенціал студентської молоді як основа розвитку суспільства. - C. 188-193.
- Сватьєв А. В. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту. - C. 194-203.
- Сиваш С. В. Структурні компоненти творчого потенціалу вчителя української мови та літератури. - C. 204-214.
- Смоляк В. М. Електронне персональне навчальне середовище як засіб індивідуалізації освітнього процесу в педагогічному коледжі. - C. 215-222.
- Сугатська Н. С. Професійне самовдосконалення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як наукова проблема. - C. 223-229.
- Суховірський О. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до зміни навчальної програми з інформатики. - C. 230-235.
- Твердохліб А. І. Smart Education – нова тенденція у сфері освіти. - C. 236-240.
- Ушмарова В. В. Практика реалізації коуч-технології в процесі формування готовності вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями. - C. 241-247.
- Фунтикова О. А. Логико-математическая теория множеств и возрастные возможности дошкольников её понимания. - C. 248-255.
- Яблочнікова І. О. Особливості підготовки магістрів-фінансистів у Данії. - C. 256-263.
Загальноосвітня школа
- Березовський В. А. Вплив уроків фізичної культури з елементами спортивного орієнтування на показники фізичної підготовленості та соматичного здоров’я учнів старших класів. - C. 264-269.
- Віндюк П. А. Особливості інклюзивного навчання дітей із церебральним паралічем у загальноосвітній школі. - C. 270-276.
- Доценко С. О. Технологія розвитку критичного мислення як засіб формування творчих здібностей учнів початкових класів. - C. 277-286.
- Мариківська Г. А. Формування точності мовлення старшокласників як складової їхньої мовленнєвої культури. - C. 287-292.
- Чорна Т. В., Корнілова Н. Ю. Підвищення фізичної підготовленості учнів. - C. 293-298.
Вища школа
- Барліт О. О., Барліт А. Ю. Необхідність підготовки педагога в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників до реалізації системи ефективної протидії буллінгу в освітньому середовищі. - C. 299-304.
- Березова Л. С. Структурно-організаційні особливості професійної підготовки перекладачів у вищих навчальних закладах Франції. - C. 305-311.
- Будянська В. А. Удосконалення навичок ділового спілкування за допомогою паралінгвістичних засобів у процесі підготовки менеджерів освіти. - C. 312-318.
- Булах С. М. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх інструкторів з атлетичної гімнастики до професійної діяльності. - C. 319-327.
- Дяченко І. М. Формування активної громадянської позиції студентів: ціннісні детермінанти. - C. 328-335.
- Дяченко М. Д. Формування творчої індивідуальності майбутнього дизайнера в процесі професійної підготовки: акмеологічний підхід. - C. 336-344.
- Корнещук В. В. Управління ризиками у вищих навчальних закладах. - C. 345-349.
- Лещенко Г. А. Окремі аспекти фізичної та психофізіологічної підготовки майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті. - C. 350-356.
- Марченко О. Г. Адаптація курсантів до умов освітнього середовища вищого військового навчального закладу. - C. 357-364.
- Матяшова Д. В. Наукові та дидактичні засади формування предметних компетентностей у процесі природничо-наукової підготовки майбутнього вчителя технологій. - C. 365-371.
- Мироненко Л. М., Кошова О. П. Шляхи вдосконалення викладання фізики на лекціях у майбутніх товарознавців. - C. 372-377.
- Моргунова С. О. Теоретична модель формування PR-компетенції майбутніх менеджерів організацій. - C. 378-385.
- Новак О. М. Професійна підготовка майбутніх вихователів в умовах вищого навчального закладу. - C. 386-392.
- Пшенична О. С. Якість підготовки майбутнього менеджера: сутність поняття та особливості оцінювання. - C. 393-402.
- Романовський О. Г., Гончаренко Т. Є. Формування та досвід використання педагогічних умов забезпечення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у національному технічному університеті "ХПІ”. - C. 403-410.
- Росквас І. А. Соціальні та природні фактори розвитку творчої індивідуальності майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 411-417.
- Салогуб В. С. Чинники формування правової культури педагогічної діяльності в майбутніх учителів технологій. - C. 418-423.
- Слухенська Р. В. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців на заняттях із фізичної культури у вищій школі: теоретичний аспект. - C. 424-429.
- Фомкіна О. Г., Ванжа Н. В. Розвиток творчого потенціалу особистості студента в системі евристичного навчання математики. - C. 430-435.
- Халемендик Ю. Є. Зарубіжний досвід розвитку міжкультурної професійної компетентності майбутніх магістрів педагогики вищої школи в зарубіжних дослідженнях. - C. 436-442.
- Чечура Ю. А. Висвітлення фінансово-економічної діяльності керівників у змісті професійної освіти магістрів з управління навчальним закладом. - C. 443-449.
- Чорна С. С. Особливості іншомовної підготовки студентів ВНЗ нефілологічних спеціальностей. - C. 450-455.
- Шаполова В. В. Інтегрований зміст формування корпоративної культури майбутніх менеджерів як чинник підвищення якості професійної підготовки у ВТНЗ. - C. 456-463.
- Вихідні дані.
| 2016 | | Вип. 48 (101)
|
|
|
|