Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2016/48<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Маврін В. В. Інтерпретація концептуальних ідей педагогіки життєтворчості особистості в історико-педагогічному контексті. - C. 9-17.
  5. Могілевська В. М. Розвиток позашкільної освіти: інноваційні підходи до управління галуззю на регіональному рівні. - C. 18-26.
  6. Паньок Т. В. Вплив суспільно-політичних чинників на становлення художньо-педагогічної освіти Харківщини. - C. 27-36.
  7. Чорнойван Г. П. Зарубіжний досвід розвитку кар’єри дослідника. - C. 37-44.
  8. Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти

  9. Аверіна К. С., Канівець А. В. Психологічні механізми збереження виховного потенціалу сучасної сім’ї. - C. 45-50.
  10. Анголенко В. В. Соціально-педагогічний супровід неповнолітніх, звільнених від відбування покарання з випробуванням, як процес відновлення соціального статусу особистості в умовах розбудови правового суспільства в Україні. - C. 51-57.
  11. Антоненко І. Ю. Чуйність як професійна компетентність педагога. - C. 58-63.
  12. Вайнола Р. Х. Показники готовності молоді до створення сім’ї. - C. 64-70.
  13. Волкова В. А., Буракова О. С. Формування навичок культурної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. - C. 71-76.
  14. Гладун Т. О. Розбудова інклюзивної освіти в Україні як умова розвитку соціальної компетентності дітей з інвалідністю. - C. 77-83.
  15. Довга Т. Я. Егомаркетинг і самоефективність як чинники творення професійного образу успішного вчителя. - C. 84-91.
  16. Жадленко І. О. Гуманоцентристська сутність професійно-етичної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 92-99.
  17. Жейнова С. С., Курносова К. В. Проблема розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку. - C. 100-106.
  18. Жигірь В. І. Методологічні підходи як основа науково-педагогічних досліджень у професійній освіті. - C. 107-115.
  19. Захарова О. М. Теоретичний аналіз проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 116-122.
  20. Іваницький О. І. Теоретико-методичні засади розробки стандарту професійної підготовки майбутнього вчителя фізики. - C. 123-129.
  21. Івахненко А. А., Мілкіна О. В. Особливості розвитку здібності до координованості рухів глухих дітей 7–10 років та її корекція засобами рухливих ігор. - C. 130-138.
  22. Когут C. Я. Стан дослідження проблеми професійної освіти Польщі в педагогічній теорії України. - C. 139-148.
  23. Коллегаев М. Ю. Мотивационные аспекты перспективного планирования развития туризма на местах. - C. 149-154.
  24. Корж O. Ю. Теоретичні засади професійної взаємодії працівників соціономічної сфери. - C. 155-160.
  25. Кохан Л. В. Особливості використання наочних засобів навчання в процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 161-167.
  26. Куликовський С. С. Проблема класифікації гри в сучасній науковій думці. - C. 168-175.
  27. Меркулова Н. В., Котляр А. С. Формування культури поведінки в дошкільників в умовах роботи з різновіковими групами як педагогічна проблема. - C. 176-181.
  28. Несторук Н. А. Розвиток технічної творчості як індикатор якості освіти. - C. 182-187.
  29. Радченя І. В. Життєвотворчий потенціал студентської молоді як основа розвитку суспільства. - C. 188-193.
  30. Сватьєв А. В. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту. - C. 194-203.
  31. Сиваш С. В. Структурні компоненти творчого потенціалу вчителя української мови та літератури. - C. 204-214.
  32. Смоляк В. М. Електронне персональне навчальне середовище як засіб індивідуалізації освітнього процесу в педагогічному коледжі. - C. 215-222.
  33. Сугатська Н. С. Професійне самовдосконалення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як наукова проблема. - C. 223-229.
  34. Суховірський О. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до зміни навчальної програми з інформатики. - C. 230-235.
  35. Твердохліб А. І. Smart Education – нова тенденція у сфері освіти. - C. 236-240.
  36. Ушмарова В. В. Практика реалізації коуч-технології в процесі формування готовності вчителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями. - C. 241-247.
  37. Фунтикова О. А. Логико-математическая теория множеств и возрастные возможности дошкольников её понимания. - C. 248-255.
  38. Яблочнікова І. О. Особливості підготовки магістрів-фінансистів у Данії. - C. 256-263.
  39. Загальноосвітня школа

  40. Березовський В. А. Вплив уроків фізичної культури з елементами спортивного орієнтування на показники фізичної підготовленості та соматичного здоров’я учнів старших класів. - C. 264-269.
  41. Віндюк П. А. Особливості інклюзивного навчання дітей із церебральним паралічем у загальноосвітній школі. - C. 270-276.
  42. Доценко С. О. Технологія розвитку критичного мислення як засіб формування творчих здібностей учнів початкових класів. - C. 277-286.
  43. Мариківська Г. А. Формування точності мовлення старшокласників як складової їхньої мовленнєвої культури. - C. 287-292.
  44. Чорна Т. В., Корнілова Н. Ю. Підвищення фізичної підготовленості учнів. - C. 293-298.
  45. Вища школа

  46. Барліт О. О., Барліт А. Ю. Необхідність підготовки педагога в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників до реалізації системи ефективної протидії буллінгу в освітньому середовищі. - C. 299-304.
  47. Березова Л. С. Структурно-організаційні особливості професійної підготовки перекладачів у вищих навчальних закладах Франції. - C. 305-311.
  48. Будянська В. А. Удосконалення навичок ділового спілкування за допомогою паралінгвістичних засобів у процесі підготовки менеджерів освіти. - C. 312-318.
  49. Булах С. М. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх інструкторів з атлетичної гімнастики до професійної діяльності. - C. 319-327.
  50. Дяченко І. М. Формування активної громадянської позиції студентів: ціннісні детермінанти. - C. 328-335.
  51. Дяченко М. Д. Формування творчої індивідуальності майбутнього дизайнера в процесі професійної підготовки: акмеологічний підхід. - C. 336-344.
  52. Корнещук В. В. Управління ризиками у вищих навчальних закладах. - C. 345-349.
  53. Лещенко Г. А. Окремі аспекти фізичної та психофізіологічної підготовки майбутніх фахівців з аварійного обслуговування на авіаційному транспорті. - C. 350-356.
  54. Марченко О. Г. Адаптація курсантів до умов освітнього середовища вищого військового навчального закладу. - C. 357-364.
  55. Матяшова Д. В. Наукові та дидактичні засади формування предметних компетентностей у процесі природничо-наукової підготовки майбутнього вчителя технологій. - C. 365-371.
  56. Мироненко Л. М., Кошова О. П. Шляхи вдосконалення викладання фізики на лекціях у майбутніх товарознавців. - C. 372-377.
  57. Моргунова С. О. Теоретична модель формування PR-компетенції майбутніх менеджерів організацій. - C. 378-385.
  58. Новак О. М. Професійна підготовка майбутніх вихователів в умовах вищого навчального закладу. - C. 386-392.
  59. Пшенична О. С. Якість підготовки майбутнього менеджера: сутність поняття та особливості оцінювання. - C. 393-402.
  60. Романовський О. Г., Гончаренко Т. Є. Формування та досвід використання педагогічних умов забезпечення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у національному технічному університеті "ХПІ”. - C. 403-410.
  61. Росквас І. А. Соціальні та природні фактори розвитку творчої індивідуальності майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 411-417.
  62. Салогуб В. С. Чинники формування правової культури педагогічної діяльності в майбутніх учителів технологій. - C. 418-423.
  63. Слухенська Р. В. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців на заняттях із фізичної культури у вищій школі: теоретичний аспект. - C. 424-429.
  64. Фомкіна О. Г., Ванжа Н. В. Розвиток творчого потенціалу особистості студента в системі евристичного навчання математики. - C. 430-435.
  65. Халемендик Ю. Є. Зарубіжний досвід розвитку міжкультурної професійної компетентності майбутніх магістрів педагогики вищої школи в зарубіжних дослідженнях. - C. 436-442.
  66. Чечура Ю. А. Висвітлення фінансово-економічної діяльності керівників у змісті професійної освіти магістрів з управління навчальним закладом. - C. 443-449.
  67. Чорна С. С. Особливості іншомовної підготовки студентів ВНЗ нефілологічних спеціальностей. - C. 450-455.
  68. Шаполова В. В. Інтегрований зміст формування корпоративної культури майбутніх менеджерів як чинник підвищення якості професійної підготовки у ВТНЗ. - C. 456-463.
  69. Вихідні дані.
2016
Вип. 48 (101)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського