Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2017/52<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. До уваги авторів. - C. 3.
  4. Коваленко С. М. Концепт "освіта дорослих" у педагогічних поглядах Пітера Джарвіса. - C. 9-14.
  5. Ткачов А. С. Про витоки ідей виявлення та розвитку обдарованої особистості в історії наукової думки. - C. 15-21.
  6. Фрига І. О. Особливості становлення освіти дорослих в Україні. - C. 22-27.
  7. Артемов В. Ю., Серіков В. В. Європейські підходи до формування компетентного фахівця під час його підготовки у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання. - C. 28-35.
  8. Барліт О. О., Тищенко О. І. Патріотичне виховання підростаючого покоління: історіографія, проблеми, мета та реалізація в умовах полікультурного суспільства. - C. 36-42.
  9. Безкоровайна Л. В. Професійна компетентність майбутніх фахівців з туризмознавства. - C. 43-49.
  10. Бекирова А. Р. Формирование профессиональной субъектности будущих учителей начальных классов. - C. 50-61.
  11. Вовчаста Н. Я. Професійна іншомовна підготовка майбутніх фахівців цивільної безпеки як цілісна система. - C. 62-70.
  12. Волік А. О. До проблеми формування професійно-етичної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації в процесі фахової підготовки. - C. 71-77.
  13. Горобець Т. В., Шкоба В. А., Мазурок І. В. Підготовка студентів педагогічних коледжів відділення "музичне виховання" до проведення свят у дошкільних навчальних закладах під час пробної практики. - C. 78-85.
  14. Дерев’янко Н. В. Етнодизайн як культурна настанова формування професійного мислення майбутніх дизайнерів. - C. 86-92.
  15. Євстігнеєва І. В. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до практичної діяльності. - C. 93-101.
  16. Єрмак Г. В., Юнусова Е. Р. Специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми з особливими потребами в центрах реабілітації. - C. 102-106.
  17. Закаблук М. В. Роль і значення психолого-педагогічної підготовки в діяльності дільничного офіцера поліції. - C. 107-114.
  18. Ігнатюк О. А., Сизикова В. С. Проблеми гуманізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 115-123.
  19. Кемкіна В. І., Сокирко О. С. Оцінка та корекція розвитку пізнавальної сфери і фізичного стану глухих дітей. - C. 124-130.
  20. Коптєва О. М. Аналіз критеріїв, показників і рівнів розвитку соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 131-140.
  21. Корнещук В. В., Ткаченко С. В. Професійна підготовка майбутніх учителів за кордоном: європейський досвід. - C. 141-149.
  22. Кузнецова І. Ю. Дидактичні принципи в навчально-тренувальному процесі підготовки спортсменів із тхеквондо. - C. 150-158.
  23. Курінна Л. В. Соціокультурна компетентність: дефінітивний аналіз поняття. - C. 159-168.
  24. Лещенко Г. А. До питання професійної надійності майбутніх фахівців. - C. 169-177.
  25. Литовченко І. М. Особливості організації навчального центру як структурного підрозділу для навчання працівників у американських компаніях. - C. 178-184.
  26. Фен Л. Аналіз розробленості проблеми формування політичної культури у студентів китайських університетів. - C. 185-190.
  27. Ляшенко Р. О. Зміст і структура категорії "професійна самоактуалізація майбутнього викладача-філолога". - C. 191-200.
  28. Макарчук І. П., Остасюк З. А. Педагогічні умови розвитку художнього смаку в студентів класу баяна/акордеона засобами естрадного мистецтва. - C. 201-205.
  29. Масич В. В. Загальні підходи до розгляду поняття "професійна компетентність майбутнього інженера-педагога" у психолого-педагогічній літературі. - C. 206-213.
  30. Махновський С. С. Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування лідерської позиції студентів в освітньому середовищі класичного університету. - C. 214-219.
  31. Меркулова Н. В., Панасенко К. О. Соціально-педагогічні умови формування толерантності в дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 220-226.
  32. Мозолев О. М. Імплементація польського досвіду взаємодії органів управління з громадськими організаціями з розвитку освіти у сфері фізичної культури і спорту. - C. 227-232.
  33. Підмурняк О. О., Шоробура І. М. Формування здорового способу життя молоді. - C. 233-238.
  34. Проскуркіна Я. І. Переваги та недоліки використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні російської мови як іноземної. - C. 239-244.
  35. Путій Т. М. Формування читацької компетентності учнів інформаційного суспільства. - C. 245-252.
  36. Рижкова М. В. Застосування інтерактивних методів навчання у формуванні педагогічної майстерності реабілітологів. - C. 253-260.
  37. Русинка І. І. Проектування моделі конкурентоспроможного спеціаліста серед випускників вищого навчального закладу. - C. 261-271.
  38. Русіна Н. Г. Форми та методи організації навчання майбутніх землевпорядників у педагогічному процесі вищої школи Республіки Польща. - C. 272-278.
  39. Самсонова О. О. Концептуальні засади розвитку професіоналізму вихователів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти. - C. 279-287.
  40. Стрюк К. М. Компетентнісний підхід у контексті підготовки фахівців з комп’ютерної інженерії. - C. 288-295.
  41. Сущенко Л. О. Психологічні особливості мотиваційної сфери викладача вищої школи як умова розвитку його інноваційної діяльності. - C. 296-303.
  42. Сущенко Р. В. Фактори дієвого психолого-педагогічного впливу на формування управлінської культури майбутніх інженерів залізничного транспорту. - C. 304-316.
  43. Сущенко Т. І. Психолого-педагогічні механізми науково-методичного забезпечення інноваційної діяльності освітян. - C. 317-324.
  44. Тарасова Г. В. Організація підготовки майбутніх спеціалістів із фізичної реабілітації до співпраці з суб’єктами комплексного відновлення учасників бойових дій. - C. 325-331.
  45. Терьохіна О. Л., Дуднік Ю. І., Корнієнко Д. С., Бакуш В. М. Особливості атакуючої діяльності баскетболістів під час реалізації тактичної підготовки в командах високої кваліфікації. - C. 332-338.
  46. Хатунцева С. М. Проблема самоорганізації в процесі формування в майбутніх учителів готовності до самовдосконалення. - C. 339-349.
  47. Хміль Н. А. Навчальні тренінги в професійній підготовці майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі. - C. 350-358.
  48. Чередніченко Г. А., Шапран Л. Ю. Методика формування професійної іншомовної компетентності майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 359-366.
  49. Шквир О. Л. Перевірка ефективності впровадження моделі ступеневої підготовки майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. - C. 367-374.
  50. Волошина Т. А., Лапшина І. С., Лупінович С. М. Освітній моніторинг як засіб розвитку інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 375-383.
  51. Захаріна Є. А., Віндюк А. В. Особливості проведення позакласної роботи з фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 384-390.
  52. Ковінько А. В. Суть поняття "творчий потенціал школяра". - C. 391-397.
  53. Корсунова Л. Ф., Дашевська І. М. Сучасні підходи формування освітнього простору української загальноосвітньої школи. - C. 398-404.
  54. Маврін В. В. Практичний досвід упровадження ідей педагогіки життєтворчості в загальноосвітніх навчальних закладах різних типів. - C. 405-414.
  55. Shuba V. V. The improvement of general and special physical preparedness development among 7–9 year-old judokas. - C. 415-423.
  56. Бенедюк В. В. Методика підготовки студентів до педпрактики та її організація. - C. 424-430.
  57. Бойко Н. О. Рефлексологія як навчальний предмет в одеському інституті народної освіти. - C. 431-438.
  58. Боровик М. О. Методика розвитку фізичної витривалості курсантів ВНЗ МВС України. - C. 439-445.
  59. Гіренко С. П., Червоний П. Д. Формування комунікативної культури операторів поліції "102" на етапі післядипломної освіти. - C. 446-455.
  60. Каричковський В. Д. Кількісні показники вступних кампаній у вищих аграрних навчальних закладах України. - C. 456-463.
  61. Коваленко В. О. Концептуальна програма дидактологістики фахового розуму та розумових технологій у вищій школі. - C. 464-472.
  62. Малик Ю. І. Психологічні особливості комунікативної культури викладача іноземної мови у вищому навчальному закладі. - C. 473-478.
  63. Резнік С. М. Організація педагогічного експерименту з розвитку лідерського потенціалу студентів в умовах інформаційного суспільства. - C. 479-485.
  64. Cергата Н. С. Характеристика навчальних програм з біомеханіки у вищих навчальних закладах. - C. 486-494.
  65. Черкашин С. В. Роль дидактики вищої школи в забезпеченні високої якості викладання в умовах упровадження в систему вищої освіти Німеччини загальноєвропейських стандартів якості. - C. 495-503.
  66. Шоробура І. М. Інноваційний менеджмент у вищих навчальних закладах. - C. 504-511.
  67. Вихідні дані.
2017
Вип. 52 (105)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського