Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2017/53<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
: зб. наук. пр..- Запоріжжя
Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. До уваги авторів. - C. 3.
  4. Бондаренко А. С. Змістові й організаційні засади забезпечення педагогічної практики студентів харківського державного учительського інституту (40-х рр. ХХ ст.). - C. 9-15.
  5. Сєводнєва К. О. Концептуальні погляди запорізьких просвітителів кінця ХІХ – початку ХХ ст.: розвиток освіти, персоналії. - C. 16-20.
  6. Твердохліб Т. С. Зміст підготовки студентів Київської духовної академії до морально-релігійного виховання пастви у першій половині ХІХ ст.. - C. 21-28.
  7. Цебренко А. В. Роль педагогічних курсів у стимулюванні професійного зростання вчителів другої половини ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 29-35.
  8. Черкашин С. В. Реформи у системі вищої освіти Німеччини у 70-ті рр. ХХ ст.: кінець епохи гуманізму й "Гумбольдтіанства" у німецьких університетах. - C. 36-45.
  9. Шаргун Т. О. Становлення підготовки фахівців для залізничної галузі в першій половині ХІХ ст. у Західній Україні за часів Австро-Угорської доби. - C. 46-54.
  10. Аверіна К. С., Біла С. В., Севастьянова К. О. Методологічні орієнтири процесу oсвiтньoї iнтеграцiї дiтей з психoфiзичними пoрушеннями. - C. 55-62.
  11. Бабешко М. С. Універсальна модель професійної підготовки майбутніх фахівців готельно-ресторанної індустрії. - C. 63-70.
  12. Березнева І. М., Яковенко Н. В., Нігаметзянова К. Р. Використання ігрових технологій у процесі навчання іноземної мови майбутніх фахівців військової галузі. - C. 71-77.
  13. Біницька К. М. Аналіз нормативно-правової бази професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти в Україні та Чеській Республіці. - C. 78-86.
  14. Большакова И. В. Продолжительность выступлений пловцов-женщин на уровне высших достижений. - C. 87-92.
  15. Булава В. В. Ілюзії просторового положення пілота та їх вплив на працездатність авіафахівця та безпеку польоту. - C. 93-101.
  16. Волкова В. А., Алексюк І. Ю. Результати експериментального дослідження екологічного виховання дошкільників у процесі дослідницької діяльності. - C. 102-108.
  17. Гончаренко Т. Є. Аналіз професійної діяльності інженера-програміста як соціального запиту до якості його фахової підготовки. - C. 109-116.
  18. Гуліна М. С. Місце професійної етики в підготовці магістрів технічних спеціальностей. - C. 117-124.
  19. Дяченко М. Д. Наукова інтерпретація поняття "мовна особистість" у контексті педагогічних досліджень. - C. 125-131.
  20. Желанова В. В. Генеза полікультурної освіти у США. - C. 132-138.
  21. Закусилова Т. О. Динаміка сформованості основ професіоналізму майбутніх медичних сестер у процесі фахової підготовки. - C. 139-144.
  22. Захарина Е. А., Апайчев А. В. Анализ состояния здоровья лиц зрелого возраста в процессе занятий оздоровительным фитнесом. - C. 145-152.
  23. Канарова О. В. Компетентністний підхід в управлінні дошкільним навчальним закладом як чинник формування толерантних стосунків у колективі. - C. 153-159.
  24. Князян М. О. Система підготовки майбутніх учителів-філологів до науково-дослідної діяльності. - C. 160-165.
  25. Коллегаев М. Ю. Влияние процессов евроинтеграции на развитие активных видов туризма в Украине. - C. 166-173.
  26. Маврін В. В. Концептуалізація педагогіки життєтворчості особистості в українському освітологічному дискурсі. - C. 174-184.
  27. Мазін В. М., Табінська С. О. Теоретичне обгрунтування концептуальних передумов створення системи внутрішнього забезпечення якості курсового підвищення кваліфікації тренерів-викладачів ДЮСШ. - C. 185-192.
  28. Масич В. В. Дефініція "професійна компетентність" як педагогічна категорія. - C. 193-199.
  29. Мархева О. Є. Стандартизація освіти в межах болонського процесу: ретроспективний погляд. - C. 200-208.
  30. Облєс І. І. Роль педагога нового типу в успішній професійній соціалізації студентів-першокурсників. - C. 209-218.
  31. Попов Р. А. Пізнавальна самостійність особистості як передумова розвитку автономності студента в освітній діяльності. - C. 219-229.
  32. Рагріна Ж. М. Аналіз сформованості компонентів готовності до професійного спілкування у майбутніх іноземних спеціалістів-медиків. - C. 230-238.
  33. Рижкова М. В. Педагогічна майстерність як складова професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації. - C. 239-245.
  34. Сватьєв А. В. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності. - C. 246-253.
  35. Cергата Н. С., Сергієнко В. В. Відновлювальні заходи легкоатлетів 18–20 років на етапі максимальної реалізації індивідуальних можливостей. - C. 254-261.
  36. Серіков В. В. Становлення та розвиток педагогіко-психологічних теорій у сучасному освітньому процесі. - C. 262-270.
  37. Сирцова О. М. Система методичної роботи як самоорганізаційна структура неперервної освіти педагога. - C. 271-282.
  38. Скрипова О. О., Димов К. В., Димов А. В. Концептуальна модель підготовки майбутніх тренерів-викладачів з веслування академічного до професійної діяльності. - C. 283-291.
  39. Сластіна О. О., Болтєнкова О. М., Понікарьова В. Г. Оздоровчі можливості використання засобів йоги у фізичному вихованні студенток. - C. 292-297.
  40. Стецюк О. В., Димова А. М., Скрипова О. О. Деякі аспекти теоретичного підґрунтя підготовки майбутнього тренера-викладача з веслування академічного до професійної діяльності. - C. 298-305.
  41. Сущенко Л. О. Психолого-педагогічний супровід розвитку креативної особистості. - C. 306-315.
  42. Сущенко Т. І. Психологічні особливості реалізації особистісно орієнтованого педагогічного процесу. - C. 316-324.
  43. Ткач Ю. М. Модель фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 325-332.
  44. Трофімук К. В. Наукові підходи до розуміння сутності культури професійного спілкування. - C. 333-340.
  45. Фісун О. В. Явище фасилітації у методичній роботі викладачів навчальних закладів І–ІІ рівня акредитації. - C. 341-346.
  46. Чеботарьов М. К. Обґрунтування педагогічних умов формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління. - C. 347-354.
  47. Чередніченко Г. А., Шапран Л. Ю. Міжпредметна координація в системі професійної іншомовної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 355-361.
  48. Чечура Ю. А. Термінологічний базис дослідження готовності до фінансово-економічної діяльності майбутніх керівників навчальних закладів. - C. 362-371.
  49. Чорна С. С. Особливості молодіжного сленгу в німецькій мові. - C. 372-379.
  50. Шоробура І. М. Теоретико-методологічні засади освітнього менеджменту. - C. 380-386.
  51. Голева Н. П., Івахненко А. А., Мотуз С. О. Характерні особливості розвитку сприйняття часу глухих дітей молодшого шкільного віку та його корекція засобами фізичного виховання. - C. 387-394.
  52. Євстігнеєва І. В. Формування вмінь у майбутніх фахівців з фізичного виховання використання нестандартного обладнання на уроках фізичної культури. - C. 395-399.
  53. Костіна В. В. Особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до профілактики дезадаптації учнів. - C. 400-412.
  54. Небитова І. А. Ключові компетентності майбутнього вчителя початкових класів як запорука його професійного зростання. - C. 413-419.
  55. Пташенчук О. О. Навчально-польова практика із зоології хребетних як засіб формування дослідницької компетентності майбутніх учителів біології. - C. 420-430.
  56. Радченя І. В. Використання життєтвірного потенціалу гуманітарних дисциплін у процесі підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 431-436.
  57. Амеліна С. М. Розвиток комунікативних умінь майбутніх учителів іноземних мов у вищих навчальних закладах. - C. 437-443.
  58. Безкоровайна Л. В. Дослідження питань реалізації змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах. - C. 444-450.
  59. Гриценко І. С. Особистість студента як суб’єкт самостійної освітньої діяльності у вищому навчальному закладі. - C. 451-460.
  60. Дяченко І. М. Формування професійної культури діалогу майбутніх фахівців у педагогічному процесі вищих навчальних закладів. - C. 461-466.
  61. Каричковський В. Д. Аналіз відносних показників вступних кампаній у вищих аграрних навчальних закладах України. - C. 467-474.
  62. Керницький О. М. Діагностика сформованості видів взаємодії суб’єктів навчального процесу у вищому навчальному закладі інженерно-педагогічного профілю. - C. 475-481.
  63. Малихін О. В. Принципи організації самостійної освітньої діяльності студентів. - C. 482-490.
  64. Масич С. Ю. Педагогічна техніка викладача вищого навчального закладу. - C. 491-498.
  65. Стрілець Л. К., Яковенко Н. В., Березнева І. М. Компетентнісний підхід як стратегія навчання іноземної мови курсантів військових ВНЗ. - C. 499-505.
  66. Сущенко А. В., Гришко Ю. А. Проблема організації особистісно-зорієнтованого педагогічного процесу на заняттях з фізичного виховання для майбутніх фахівців гіподинамічних професій. - C. 506-512.
  67. Хавіна І. В. Вплив природничо-наукових дисциплін на фахову підготовку бакалаврів психології. - C. 513-519.
  68. Вихідні дані.
2017
Вип. 53 (106)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського