Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2011/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Педагогіка

  4. Атаманчук Ю. М. Управління навчальним закладом освіти. - C. 8-11.
  5. Берека В. Є. Деякі аспекти становлення та розвитку методичної роботи серед учителів початкової школи. - C. 12-19.
  6. Гладуш В. А. Заочне й очно-заочне навчання як форми післядипломної освіти дефектологів в Україні в повоєнні роки. - C. 19-26.
  7. Дмитрієв С. М. Плугатар просвітницької ниви. - C. 26-30.
  8. Доброскок І. І. Організація педагогічного контролю за якістю вищої педагогічної освіти майбутніх соціальних педагогів. - C. 31-37.
  9. Жуков С. М. Гуманізм як феномен, як світоглядний принцип нової парадигми освіти; гуманістичне виховання, становлення підростаючої особистості. - C. 37-46.
  10. Захарчук-Дуке О. О. Роль підручника в період адаптації студента-першокурсника. - C. 47-51.
  11. Ковальчук Г. П. Г. Кершенштейнер про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра. - C. 52-57.
  12. Лебідь І. Ю. Історичні умови розвитку системи освіти в Україні (1917 – 1918 рр.). - C. 58-62.
  13. Пономаревський С. Б. Українізація освіти та шкільництва в 20–30-х рр. XX ст. на Низовому Поволжі в Росії. - C. 63-67.
  14. Прокопова О. П. Формування технологічної культури майбутніх педагогів. - C. 68-72.
  15. Шамрай І. Ю. Самоаналіз як педагогічна проблема. - C. 73-77.
  16. Розділ 2. Методика викладання мови і літератури

  17. Боднар І. Є. Формирование лингво-речевых компетентностей учащихся 5 класса при ознакомлении их с частями речи и способами их распознавания. - C. 78-83.
  18. Братко В. О. Розвиток читацької культури старшокласників під час вивчення жанру сонета. - C. 84-90.
  19. Весельська О. Л., Трохименко Я. В. Інтерактивні методи як ефективний засіб навчання іноземним мовам студентів немовних факультетів вищих навчальних закладів в умовах особистісно зорієнтованої освіти. - C. 91-94.
  20. Гавриловська М. В. Значення змісту понять "мовна компетенція" і "комунікативна компетенція" в освіті майбутнього вчителя. - C. 95-100.
  21. Губа С. А. Особистісна інтеріоризація духовно моральних цінностей як педагогічна умова формування культурної самоіденифікації майбутніх учителів іноземної мови. - C. 101-106.
  22. Гур'єва О. В. Використання відеофрагментів як автентичного матеріалу в межах комунікативного підходу. - C. 107-110.
  23. Заєць В. Г. Взаємопов’язане навчання української мови засобами текстового матеріалу у 8-9 класах допрофільної підготовки. - C. 111-114.
  24. Каденко В. О. Формування навичок самостійної роботи у студентів з іноземної мови. - C. 115-119.
  25. Каньоса П. С. Увиразнення мовлення молодших школярів у процесі вивчення граматичних одиниць української мови. - C. 120-124.
  26. Литвиненко О. В. Педагогічні можливості використання електронної пошти в навчанні іноземних мов у вищих технічних навчальних закладах. - C. 125-128.
  27. Мішеніна Т. М. Засоби ефективного формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів у навчанні гуманітарних дисциплін. - C. 129-134.
  28. Орєхова Л. І. Функціональне призначення фольклору в лінгводидактичній спадщині українських педагогів на зламі століть. - C. 135-141.
  29. Полонська Т. К. Теоретичні основи проектної методики навчання іноземної мови учнів профільної школи. - C. 141-147.
  30. Терещенко Я. А., Cушко З. М., Біла А. В. Космологічні уявлення та їх значення у вивченні фразеологічних одиниць німецької мови. - C. 147-151.
  31. Ткачук Г. П., Собчинська С. А. Літературознавча компетентність – основа розвитку і виховання особистості молодшого школяра. - C. 151-157.
  32. Розділ 3. Методика викладання природничих дисциплін

  33. Гапоненко Г. М. Роль компетентності викладача при підготовці водолазів-підривників. - C. 158-164.
  34. Криштор С. Д. Інтернет-підтримка навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у курсі реалізації ідей гуманізації освіти. - C. 164-170.
  35. Мельник Ю. С. Способи розв'язування прикладних фізичних задач. - C. 170-175.
  36. Олійник Н. Ю. Активізація навчання на уроках економіки як чинник конкурентноспроможності освіти. - C. 175-181.
  37. Піддячний М. І. Орієнтири шкільної освіти. - C. 181-186.
  38. Топузова А. В. Роль українського географічного товариства в становленні і розвитку шкільної географічної освіти в Україні. - C. 187-190.
  39. Чекменьов В. В. Методи дослідження достовірності проведених інженерних досліджень. - C. 190-195.
  40. Розділ 4. Методика викладання мистецьких дисциплін

  41. Барановська С. А. Роль музичних знань у розвитку творчої особистості вчителя. - C. 196-200.
  42. Бец О. Д. Микола Дмитрович Леонтович у спогадах сучасників. - C. 201-205.
  43. Воєвідко Л. М. Універсалізм творчої постаті володимира пухальського та сучасний мистецький контекст. - C. 205-209.
  44. Комаровська О. А. Художній образ як вектор створення художньо-освітнього простору мистецького навчального закладу. - C. 210-215.
  45. Прядко О. М. Добір вокально-дидактичного матеріалу в процесі вокальної підготовки майбутніх педагогів-музикантів. - C. 216-221.
  46. Слонецька С. П. Методи розвитку пізнавальної активності учнівна уроках музики. - C. 221-226.
  47. Соловей Л. А. Психолого-педагогічні умови формування інтонаційного самоконтролю у процесі вокально-хорової підготовки. - C. 226-230.
  48. Урсу Н. О. Флористичні мотиви в образотворчому мистецтві Китаю та Японії (цикл бесід для учнів 5-7 класів, бесіда 5). - C. 231-235.
  49. Чайка М. М., Чайка С. В. Оздоровчий вплив музичного фольклору. - C. 235-240.
  50. Розділ 5. Методика початкового навчання і дошкільного виховання

  51. Гаращенко Л. В. Підготовка студентів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності в дошкільному навчальному закладі. - C. 241-245.
  52. Довбня С. О. Гра як історико-педагогічний феномен. - C. 245-249.
  53. Онищенко А. С. Вплив дидактичних ігор з англійської мови на розвиток інтелекту дошкільників. - C. 250-255.
  54. Сущева І. В. Еколого-оздоровча робота у дошкільних закладах. - C. 255-260.
  55. Чопік О. В. До проблеми наступності у роботі дитячого садка і школи в умовах інклюзії. - C. 260-264.
  56. Відомості про авторів. - C. 265-267.
2011
Вип. 9
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського