Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2012/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Педагогіка

  4. Акуленко К. Ю. Визначення рівня володіння інформаційно-комунікаційними технологіями студентами економічних спеціальностей. - C. 8-12.
  5. Башавець Н. А. Концепція дослідження щодо формування культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації студентів вищих економічних навчальних закладів. - C. 13-18.
  6. Біліченко А. М., Вощевська О. В. Роль персоналії у вітчизняній педагогіці та вищій жіночій освіті: С. С. Гогоцький (1813-1889 рр.). - C. 19-23.
  7. Воєвутко Н. Ю. Сучасні тенденції університетської освіти в умовах соціально-економічних трансформацій в Україні. - C. 24-27.
  8. Горбатюк О. В. До питання періодизації процесу становлення вищої педагогічної освіти в Україні. - C. 28-31.
  9. Горбатюк Н. М. Особистісно зорієнтоване виховання студентів у процесі викладання дисциплін хімічного циклу. - C. 31-35.
  10. Гуменюк В. В. Підготовка іноземних студентів в закладах вищої медичної освіти України. - C. 36-40.
  11. Гурман А. В. Деякі підходи до визначення критеріїв і показників готовності майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії з батьками учнів. - C. 41-45.
  12. Ельбрехт О. М. Індивідуалізація навчання як засіб удосконалення професійної підготовки фахівців. - C. 46-49.
  13. Каньоса Н. Г. Особливості формування професійної мотивації студентів вищого педагогічного закладу. - C. 50-56.
  14. Кучинська І. О. Основні напрямки розвитку ідей громадянського виховання учнівської молоді в умовах сьогодення. - C. 56-63.
  15. Орловська О. В. Форми організації навчання та технології підготовки майбутнього вчителя до виховання толерантності в учнів старшої школи США. - C. 64-68.
  16. Панченко Г. Д., Шевченко А. Ф. Інформаційно-освітнє середовище в професійній підготовці вчителя. - C. 69-81.
  17. Садовець О. В. Реалізація програм професійного розвитку вчителів у США. - C. 81-86.
  18. Самохіна Н. М. Проблема самореалізації особистості в дослідженнях українських педагогів-науковців. - C. 87-91.
  19. Сопівник Р. В. Модель формування лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів. - C. 91-96.
  20. Ступак О. Ю. Характеристика рівнів управлінської культури майбутніх учителів у діяльності органів студентського самоврядування педагогічного університету. - C. 97-101.
  21. Тимочко І. Б. Особливості організації напрямів просвітницької діяльності православних братств Волинської губернії. - C. 101-107.
  22. Цюра С. Б. Нові моделі соціального партнерства школи і сім’ї: приватна загальноосвітня школа в Україні. - C. 107-112.
  23. Чухно Л. А. Еволюція поглядів на організацію диференційованого навчання обдарованої студентської молоді Німеччини. - C. 113-117.
  24. Шаран Р. В. Розвиток дистанційної освіти у США. - C. 118-122.
  25. Шевченко В. М. Мережа спеціальних освітніх закладів для глухонімих в Таврійській губернії (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 123-128.
  26. Розділ 2. Методика викладання мови і літератури

  27. Богданець-Білоскаленко Н. І. Теоретична і практична діяльність Я. Чепіги у галузі українського підручникотворення початку ХХ ст.. - C. 129-133.
  28. Гнідець У. С. Сучасна література для дітей та юнацтва: самобутній феномен в історії розвитку літератури. - C. 134-140.
  29. Горох Г. В. Лексико-стилістичні засоби створення казкових образів. - C. 140-144.
  30. Дулепа І. Б. Ефективні прийоми формування граматичних понять при вивченні артиклів на уроках німецької мови в початкових класах. - C. 144-149.
  31. Заліток Л. М. Українські педагоги про виховну роль книжки у спадщині В. О. Сухомлинського (із фондів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського). - C. 150-155.
  32. Коваленко О. В. Літературна спадщина С. Ф. Русової: погляд крізь час. - C. 156-160.
  33. Король С. В. Вивчення іноземної мови як умова формування професійної компетентності сучасного фахівця. - C. 161-165.
  34. Ткачук Г. П. Проблема добра і зла у творах Григора Тютюнника. - C. 166-170.
  35. Хоменко О. В. Вплив загальноєвропейських тенденцій на іншомовну підготовку в Україні. - C. 171-175.
  36. Хролець О. І. Формування у молодших школярів першооснов читацької самостійності в процесі роботи з дитячою книжкою. - C. 176-180.
  37. Розділ 3. Методика викладання природничих дисциплін

  38. Гнатенко О. С. Формування професійної готовності педагога до забезпечення наступності дошкільного і початкового навчання. - C. 181-184.
  39. Горбатюк Р. М. Теоретичні основи моделювання системи професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 184-190.
  40. Грицай Н. Б. Методична задача як важливий засіб професійної підготовки майбутніх учителів біології. - C. 190-195.
  41. Думанська Т. В. Використання наочності при вивченні теми "Інтегрування раціональних, ірраціональних і тригонометричних функцій”. - C. 196-202.
  42. Ковтонюк М. М. Деякі аспекти фундаменталізації змісту професійної підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 202-210.
  43. Мороз І. О. Методика викладання питання про порівняння статистик у курсі теоретичної фізики вищих навчальних закладів. - C. 211-215.
  44. Розділ 4. Методика викладання мистецьких дисциплін

  45. Асрян Л. Л. Творчо-виконавська та педагогічна діяльність кафедри оркестрових інструментів МДПУ імені Богдана Хмельницького. - C. 216-220.
  46. Вергунова В. С. Методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення майбутнього вчителя до музичного мистецтва. - C. 221-225.
  47. Вознюк І. М. Про перспективу оволодіння гуманним творчим методом у спеціальних скрипкових класах ДМШ і ДШМ. - C. 226-230.
  48. Гук О. І. Проблема педагогічної майстерності керівника дитячого ансамблю бандуристів. - C. 231-234.
  49. Гусак В. А. Організація педагогічного керівництва руховою мнемічною активністю майбутніх учителів музики. - C. 235-246.
  50. Завалко К. В. Формування інноваційності майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 247-251.
  51. Казарцева Т. С. Сутність новизни методичної концепції дисципліни "Методико-виконавський аналіз педагогічного репертуару” в поетапному формуванні основ педагогічної майстерності. - C. 252-257.
  52. Каплієнко-Ілюк Ю. В. Риси творчості Дж. Б. Мартіні в контексті розвитку клавірної сонати XVIII століття. - C. 258-262.
  53. Маринін І. Г. Тенденції розвитку аматорського народно-інструментального виконавства в Україні в ХХ ст.. - C. 263-267.
  54. Мартинюк Л. В. Особливості музично-виконавської підготовки підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти. - C. 267-272.
  55. Нелюбов Р. М. Проблеми та перспективи колективного народно-інструментального музикування. - C. 273-277.
  56. Никон О. К. Інтерактивні методи навчання та специфіка їх застосування у підготовці музиканта. - C. 278-282.
  57. Олексюк О. М. Духовні детермінанти і цінності компетентнісно орієнтованої вищої мистецької освіти. - C. 283-286.
  58. Онищук В. І. Диригування як засіб формування професійних навичок студентів вищих мистецьких навчальних закладів. - C. 287-290.
  59. Савлук І. В., Врубель Г. Ф. Музичне виконавство як публічна діяльність педагога-музиканта. - C. 291-295.
  60. Сташевська І. О. Тенденції розвитку музично-інструментальної освіти в Німеччині ХVIІІ століття. - C. 296-299.
  61. Стотика І. Г., Власенко Е. А. Позитивна мотиваційна настанова як передумова творчої самореалізації майбутнього педагога-музиканта. - C. 299-303.
  62. Циганюк Л. І. Проблема усвідомлення національно-стильової основи поліфонічної музики в контексті навчання гри на фортепіано. - C. 304-310.
  63. Розділ 5. Методика початкового навчання і дошкільного виховання

  64. Бадіца М. В. Творчий потенціал образотворчого мистецтва. - C. 311-314.
  65. Кузава І. Б. Роль інклюзивного середовища у формуванні особистості дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку. - C. 315-318.
  66. Пасічник А. В. Розвиток етичних уявлень дітей дошкільного віку в інтерактивному театрі. - C. 319-323.
  67. Савченко М. В. Експериментальна модель виховання самостійності в дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності. - C. 323-327.
  68. Шевчук Л. А. Дидактико-методичні особливості групової роботи над текстом учнів 2 класу на уроках читання. - C. 328-332.
  69. Відомості про авторів. - C. 333-335.
2012
Вип. 11
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського