Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2017/22(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аліксійчук О. Методичні особливості проведення уроків-спектаклів у процесі опанування учнями старшої школи дисципліни "Художня культура". - C. 9-13.
  4. Борисова Т. Театральна діяльність як засіб формування інтерактивної компетентності школярів. - C. 13-19.
  5. Буцяк В. Теоретико-методичні засади розвитку техніки на початковому етапі фортепіанної підготовки. - C. 19-24.
  6. Василенко Л. Структурні компоненти професійної культури педагога-музиканта. - C. 25-31.
  7. Воєвідко Л. Самостійна робота здобувачів вищої освіти з методики музично го виховання. - C. 31-36.
  8. Крижановська Т. Розвиток професіоналізму вчителя музично го мистецтва в процесі вивчення творчого спадку М.В. Лисенка. - C. 37-42.
  9. Лабунець В. Конструювання змісту інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики в умовах неперервно ї мистецької освіти. - C. 43-49.
  10. Лабунець В., Карташова Ж.. Особливості методичної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі вивчення інструментально-виконавських дисциплін. - C. 49-56.
  11. Чао Ло Компонентна модель вокально ї підготовки майбутнього вчителя музики в контексті технології персоніфікації. - C. 56-60.
  12. Маринін І. Духовно-патріотичний тематизм у вокально-хоровій творчості композитора Олексія Беца. - C. 61-67.
  13. Мартинюк А. Диригентська школа Миколи Колесси як феномен української музично ї культури ХХ століття. - C. 68-73.
  14. Мартинюк Т. Навчальний хор педагогічного університету у дзеркалі науково ї концепції академіка Анатолія Авдієвського. - C. 73-78.
  15. Мозгальова Н. Історія становлення хореографічного мистецтва в Україні. - C. 79-84.
  16. Палаженко О. Художня інтерпретація як елемент виконавської майстерності музиканта-духовика. - C. 84-88.
  17. Прядко О. Специфіка формування вокально-технічних умінь та навичок майбутніх педагогів-музикантів у процесі їх фахової підготовки. - C. 88-93.
  18. Ситник Т. Засади розвитку вокально-виконавських умінь студентів ВНЗ у класі сольного співу. - C. 94-100.
  19. Тарківська-Нагиналюк О. Поняття музично-ритмічного чуття: визначення дефініцій. - C. 100-105.
  20. Теплова О. Шляхи формування готовності майбутніх учителів музичного фаху до творчої самореалізації в системі мистецьких виконавських практик. - C. 106-110.
  21. Турчин Т. Деякі функції початкової загальної музичної освіти в сучасних умовах розвитку суспільства. - C. 111-116.
  22. Урсу Н. Донатори домініканських осередків на землях Правобережної України. - C. 116-124.
  23. Форостюк В. Творча активність студентів як важлива складова професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва У ВНЗ України (XX-XXI ст.). - C. 125-130.
  24. Чайка С. Педагогічне значення української народної пісенної творчості у вихованні особистості. - C. 130-134.
  25. Люсін Чен Педагогічний потенціал романсової лірики у формуванні творчих якостей майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 134-140.
  26. Ашиток Н. Проблеми наступності в комунікативній соціалізації дошкільнят. - C. 141-146.
  27. Бабюк С. Виховання свідомого ставлення дітей старшого дошкільного віку до занять фізичною культурою за експериментальною технологією взаємодії дошкільного навчально го закладу і сім’ї. - C. 146-152.
  28. Бабюк Т. Готовність майбутнього вихователя до формування екологічно мотивованої поведінки старших дошкільників. - C. 152-158.
  29. Бурсова С., Карапузова І. Реалізація системи П. Іванова в закладах освіти. - C. 159-164.
  30. Ватаманюк Г. Теоретичні основи формування лексично ї компетенції старших дошкільників у процесі сприйняття художніх картин. - C. 164-170.
  31. Горопаха Н. Формування у майбутніх вихователів дошкільних закладів готовності до роботи з обдарованими дітьми. - C. 171-177.
  32. Іщук Т., Мазуренок Н. Розвиток педагогічної спостережливості як умова забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. - C. 177-181.
  33. Кіліченко О. Професіограма вчителя, здатного забезпечити наступність дошкільного і початкового навчання в умовах модернізації освіти. - C. 182-187.
  34. Олійник О. Шляхи реалізації театрально-ігрової діяльності як джерела ефективного формування емоційної культури дітей у дошкільному закладі. - C. 188-194.
  35. Омері І., Спесивих О., Комоцька О. Особливості мотивації навчання дітей у дошкільній та початковій освіті. - C. 194-199.
  36. Падалка О. Мотиваційний компоненту структурі пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів. - C. 200-204.
  37. Федорова М. Деякі аспекти реалізації наступності між дошкільним закладом і початково ю школою у вихованні моральних цінностей дітей. - C. 204-209.
  38. Шевцова Г. Моральне виховання молодших школярів як основа формування майбутньої особистості. - C. 210-215.
  39. Шовкопляс О., Савченко І. Theoreticaiiy-methodic aspects of monitoring of the early childhood development in preschool educational institutions. - C. 216-219.
  40. Шулигіна Р. Самоосвіта як складова фахово ї майстерності майбутнього педагога дошкільної та початково ї ланок освіти. - C. 220-225.
  41. Гордійчук М. Педагогічні умови ефективно ї роботи з орфоепії на уроках української мови в початковій школі. - C. 226-233.
  42. Гудима Н. Формування національної свідомості учнів початкових класів засобами фразеологізмів. - C. 234-240.
  43. Дружененко Р. Теоретичне обґрунтування комунікативно -прагматично го аналізу простого речення як прийому навчання синтаксису студентів вищих педагогічних закладів освіти. - C. 240-245.
  44. Компаній О. Навчання молодших школярів писати лист и на завершальному етапі початкової мовної освіти в умовах принципу наступності. - C. 246-252.
  45. Майєр Н. Методична підготовка майбутнього викладача до організації самостійної позааудиторної роботи студентів з французької мови. - C. 252-258.
  46. Мартіна О. Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів у період навчання грамоти. - C. 258-262.
  47. Мацько В. Українська школа в еміграції: проблеми рідно мовно го навчання в початкових класах. - C. 262-267.
  48. Мєлєкєсцева Н. Технології розвитку зв’язного мовлення молодших школярів. - C. 267-272.
  49. Олинець Т. Інтерактивні вправи на уроках англійської мови в початковій школі. - C. 273-277.
  50. Паламар С. Формування літературної компетентності в учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 277-282.
  51. Пасічник О. Система вправ і завдань у змісті елективного курсу "Англійська мова для ділового спілкування". - C. 283-289.
  52. Пасічник О. Особливості навчання мови фаху студентів немовних спеціальностей у ВНЗ. - C. 289-293.
  53. Полонська Т. Сутність компетентнісно-орієнтованого навчання іноземних мов у початковій школі. - C. 294-300.
  54. Попович А. Дисципліна "Стилістика української мови": предмет і об’єкт вивчення. - C. 301-305.
  55. Рибак Т. Дидактичні компоненти в підручниках з української мови для початкових класів освітніх установ західної діаспори. - C. 306-310.
  56. Рудніцька К. Вплив інноваційних педагогічних технологій на формування позитивної мотивації до вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах. - C. 311-316.
  57. Садова І., Мураль Н. Виявлення порушення письма в учнів початкової школи. - C. 317-322.
  58. Третяк Н. Розвиток комунікативної компетентності молодших школярів у процесі вивчення лексики. - C. 322-327.
  59. Трофименко А. Переваги використання мобільних технологій у процесі вивчення англійської мови. - C. 327-332.
  60. Яцук О., Кравчук Т. Інтерактивні технології як засіб формування правописної грамотності учнів молодшого шкільного віку. - C. 332-338.
2017
Вип. 22(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського