Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2018/24(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аліксійчук О. Організаційно-методичні особливості використання дитячих музичних інструментів на уроках мистецтва в початковій школі. - C. 10-15.
  4. Барановська І., Зелінська Т. Новаторські принципи творчості Миколи Леонтовича. - C. 15-20.
  5. Борисова Т. Методичні засади удосконалення мануальної техніки майбутнього вчителя музично го мистецтва. - C. 20-26.
  6. Бренюк А. Основи аналізу архітектурних пам’яток для студентів художніх спеціальностей. - C. 26-32.
  7. Василенко Л. Значення вокального навчання для професійно-особистісного розвитку студентів педагогічних університетів. - C. 32-38.
  8. Воєвідко Л. Фортепіанна підготовка здобувачів вищої освіти. - C. 39-46.
  9. Горбенко С. Розвиток гуманістично спрямованих ідей музичної освіти учнів у 1901-1917 рр.. - C. 47-51.
  10. Горобець Т., Шкоба В. Підготовка студентів-практикантів педагогічних коледжів відділення "Музичне виховання” до позакласної роботи у закладах загальної середньої освіти. - C. 52-57.
  11. Данилюк Л. Умови формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва у закладах вищої освіти. - C. 57-63.
  12. Йоркіна Н., Черняк Є. Особливості прояв у гендерних відмінностей інструменталістів у процесі музично-виконавської діяльності. - C. 63-69.
  13. Карташова Ж. Формування музичного смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 69-74.
  14. Кашкадамова Н. Педагогіка Ференца Ліста та українські піаністи. - C. 75-80.
  15. Крижановська Т. Наукова діяльність студентів у курсі "Історія музики” як напрям професійного становлення вчителя. - C. 81-86.
  16. Лабунець В. Педагогічні умови розвитку методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі фахово ї підготовки. - C. 87-92.
  17. Сяоцянь Лай Педагогічні умови формування культури міжособистісної творчої взаємодії у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. - C. 92-98.
  18. Лисенко Я., Коротенко Д. Специфіка розвитку громадянської компетентності студентів музичного закладу вищої освіти. - C. 98-105.
  19. Лань Лі Реалізація педагогічних умов формування художнього сприйняття підлітків у процесі фортепіанного навчання. - C. 105-110.
  20. Ює Лі Педагогічні умови і методи формування художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музики в процесі навчання гри на фортепіано. - C. 110-116.
  21. Маринін І. Творчий портрет Олексія Грека – педагога, диригента в контексті розвитку народно-інструментального мистецтва південно-західного Поділля. - C. 116-123.
  22. Нестерович Б., Тарасенко Г. Педагогічні умови практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи до музично-виховної роботи з учнями в контексті компетентнісного підходу. - C. 124-131.
  23. Поплавська Ю. Гуманітарний підхід до навчання дітей музичної грамоти в початковій школі. - C. 131-137.
  24. Прядко О. Принципи професійної вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 137-142.
  25. Ситник Т. Деякі психофізіологічні аспекти вокального виконавства. - C. 143-147.
  26. Совік Т. Етнокультурне виховання студента-музиканта засобами музично-педагогічної спадщини М. Д. Леонтовича. - C. 147-152.
  27. Cупрун-Яремко Н. "Національний голос” у творах Ференца Ліста. - C. 152-158.
  28. Турчин Т. Ефективність використання оновленої організаційно-методичної моделі музичної освіти. - C. 158-164.
  29. Урсу Н., Гуцул І. Володимир Гаґенмейстер – вільний слухач Кам’янець-Подільського державного українського університету. - C. 164-169.
  30. Ле Хань Сутність та структура поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музично го мистецтва. - C. 170-176.
  31. Худієнко Ю., Школа О. Вокальна школа Олени Муравйової в контексті музичної культури й освіти України першої половини ХХ століття. - C. 176-181.
  32. Чайка С. Формування інтересу у студентів педагогічного факультету до української народної музично ї творчості на заняттях в ансамблі бандуристів. - C. 181-187.
  33. Цзянань Чжан Методологічна спрямованість світоглядної культури майбутнього вчителя музики. - C. 187-191.
  34. Якимчук С. Педагогічно-хорові засади діяльності Миколи Леонтовича. - C. 192-197.
  35. Яропуд З. Підготовка студентів до диригування духовних творів з безрозмірним немензурованим письмом (на матеріалі творів М. Леонтовича). - C. 197-204.
  36. Бабюк Т. Підготовка вихователів закладів дошкільної освіти до формування культури здоров’я старших дошкільників. - C. 205-210.
  37. Берека В. Роль інституту післядипломної педагогічної освіти у формуванні особистісно-професійної компетентності педагога дошкільної освіти. - C. 210-215.
  38. Ватаманюк Г. Особливості сприймання дошкільниками творів художньої літератури та умови формування їх повноцінного сприйняття. - C. 215-221.
  39. Газіна І. Українська народна музика як засіб національного виховання дітей дошкільного віку. - C. 222-228.
  40. Гордійчук М. Контекстний підхід в організації передшкільної освіти дітей старшого дошкільного віку. - C. 229-235.
  41. Демчик К. Формування мистецької компетентності старших дошкільників засобами ігрових технологій. - C. 235-241.
  42. Дорож І., Ковальчук А. Морально-виховний потенціал художньо-трудової діяльності у навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 241-248.
  43. Каньоса Н. Адаптація дітей раннього віку до умов закладів дошкільної освіти. - C. 248-253.
  44. Кузьменко В. Індивідуальні особливості розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО та внутрішньо-переміщених осіб. - C. 253-259.
  45. Московчук Л. Естетичне виховання молодших школярів як чинник формування духовності особистості. - C. 260-265.
  46. Олійник О. Емоційна компетентність: шляхи реалізації якісного розвитку дитини дошкільного віку. - C. 265-270.
  47. Панченко В. Неперервність та наступність змісту дошкільної і початкової освіти: математичний аспект. - C. 271-275.
  48. Барановська О. Теоретичні передумови проектування педагогічних технологій в умовах профільного навчання за філологічним спрямуванням. - C. 276-280.
  49. Бондар Н. Використання інтерактивних методів навчання для формування іншомовної компетентності фахівців сфери туризму. - C. 281-286.
  50. Voinarovska N., Tkachuk I. Particularities of the second foreign language comprehension by the students of non-linguistic specializations. - C. 286-291.
  51. Горбаток Т. Технологія диференційованого навчання як засіб формування комунікативних компетентностей учнів початкової школи. - C. 292-297.
  52. Гудима Н. Формування комунікативних компетентностей здобувачів освіти в умовах нового державного стандарту початкової освіти. - C. 298-302.
  53. Колотило Н. Система інтерактивних вправ та завдань у процесі вивчення граматичних категорій дієслова в початкових класах. - C. 303-308.
  54. Кулик О. Сучасні загально дидактичні принципи навчання, визначальні для методики роботи з мовленнєвого розвитку школярів. - C. 309-315.
  55. Куртева О. Формирование коммуникативной компетенции младших школьников на текстовой основе. - C. 315-320.
  56. Майєр Н. Проектні технології у професійно-методичній підготовці майбутнього викладача іноземних мов і культур. - C. 321-325.
  57. Мазуренок Н., Іщук Т. Особливості мотивації вивчення іноземної мови. - C. 325-330.
  58. Мартіна О. Розвиток образного мовлення молодших школярів на уроках літературного читання. - C. 330-334.
  59. Мєлєкєсцева Н. Сучасна українська дитяча література як засіб формування культури мовлення молодших школярів. - C. 335-339.
  60. Олинець Т. Комунікативний метод як пріоритетний на сучасному етапі навчання англійської мови у закладах вищої освіти. - C. 340-344.
  61. Пасічник О. Гейміфікація процесу навчання іноземної мови студентів закладів вищої освіти. - C. 344-349.
  62. Попович А. Формування стилістичних понять у майбутніх учителів української мови і літератури в закладах вищої освіти. - C. 349-354.
  63. Райська Л., Янко Н. Компетентнісний підхід до вивчення порівняльних конструкцій у мовній освіті майбутніх учителів початкової школи. - C. 354-359.
  64. Рускуліс Л. Філософські й лінгвофілософські основи формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови. - C. 359-365.
  65. Третяк Н. Збагачення мовлення учнів початкової школи синонімами. - C. 365-371.
  66. Турко О., Кравчук Т. Мовленнєва діяльність учнів початкової школи в контексті сучасних освітніх реформ. - C. 371-377.
  67. Устименко В. Сучасні тенденції розвитку системи мовної освіти в Канаді. - C. 377-382.
  68. Чабайовська М. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до навчання письма. - C. 382-388.
  69. Яцина С. Особливості методики навчання основи слова і закінчення в початковій школі. - C. 388-392.
  70. Близнюк М. Екологічний напрям дизайн-процесу як сучасна модель художньо-проектної діяльності. - C. 393-398.
2018
Вип. 24(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського