Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73747/2018/25(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Педагогічна освіта: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабюк С. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчої роботи. - C. 8-12.
  4. Бахмат Н. Підготовка майбутніх вихователів до рольової діяльності дошкільників: зарубіжний досвід. - C. 12-18.
  5. Бачинський Д. Медіаосвіта в системі сучасних закладів освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 19-25.
  6. Боднар Д. Автономія закладу вищої освіти: віхи розвою. - C. 25-32.
  7. Вонсович В., Горбатюк О., Федорчук В. Становлення і розвиток однієї з найстаріших кафедр університету – кафедри педагогіки та управління навчальним закладом. - C. 32-37.
  8. Дічек Н. Українська психологія на шляху реалізації дитиноцентрованого підходу до шкільної освіти (перше десятиліття ХХІ ст.). - C. 38-45.
  9. Дорож І., Ковальчук А. Використання досвіду Василя Сухомлинського у формуванні світогляду здобувачів Вищої освіти в умовах нової української школи. - C. 46-50.
  10. Elbrekht O. Formation of readiness for dialogue in professional activity of future managers of foreign economic activity. - C. 51-59.
  11. Загородня А. Диференціації змісту навчання у старшій школі як ефективна умова реалізації особистісно зорієнтованої парадигми освіти. - C. 59-65.
  12. Загородня Л. Критерії, показники та рівні сформованості готовності магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. - C. 65-71.
  13. Карпенко О. Інтерпретаційні джерела педагогічної історіографії: проблеми опіки над дітьми у Польщі. - C. 71-76.
  14. Кобилянська Т. Напрями роботи майбутнього психолога із сім’ями підлітків. - C. 77-84.
  15. Кононова М. Компетентнісний підхід до особистісно-професійної підготовки майбутнього дефектолога за умов проектної діяльності. - C. 85-89.
  16. Кришмарел В. Методичні особливості навчання філософії в школі. - C. 90-95.
  17. Куліш Т. Процеси диференціації в початковій школі незалежної України. - C. 95-100.
  18. Кучинська І. Формування національно-культурної ідентичності особистості в педагогічних поглядах Ніли Волошиної. - C. 101-105.
  19. Лебідь І., Дутко О. Іван Огієнко за українське національно-культурне відродження в часи національно-визвольної революції (1917-1920 рр.). - C. 105-112.
  20. Мелешко В. Особливості управління опорними закладами освіти в умовах децентралізації. - C. 113-120.
  21. Онищук Л. Прогнозування соціального замовлення на загальну середню освіту. - C. 121- 125.
  22. Опалюк Т. Методичні аспекти розвитку соціальної рефлексії майбутнього вчителя в системі його професійного становлення. - C. 126-132.
  23. Орєхова Л. Система підвищення професійної підготовки вчителів у другій половині ХІХ – першій половині ХХ століття. - C. 132-137.
  24. Підлісний Є. Правова діяльність у структурі правової культури майбутніх економістів. - C. 138-143.
  25. Покрова С. Інноваційні технології оцінювання навчальних досягнень учнів нової української початкової школи. - C. 143-148.
  26. Поліщук С. Педагогічна спадщина І. Огієнка: громадянське виховання учнівської та студентської молоді. - C. 149-153.
  27. Попов Р. Імплементація інноваційних технологій в освітній процес вищої школи як засіб розвитку автономності студентів. - C. 154-160.
  28. Пузіков Д. Емпіричне дослідження стану готовності суб’єктів освітньої діяльності до прогнозування розвитку загальної середньої освіти. - C. 161-166.
  29. Ржевська Н. Професійна ефективність майбутніх фахівців у сфері комерції. - C. 167-173.
  30. Сагач О. Теоретичні засади неперервного професійного зростання вчителів. - C. 173-178.
  31. Синевич І. Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз. - C. 178-184.
  32. Чабанович Н. Організація професійної підготовки лікарів-анестезіологів в Україні. - C. 184-191.
  33. Шевченко В. Становище спеціальної освіти в Україні у другій половині ХХ століття (1945-1991 рр.). - C. 191-197.
  34. Шевченко С. Порівняльний аналіз розвитку шкіл із єврейською і російською мовами навчання в умовах незалежної України (1991-2010 рр.). - C. 197-204.
  35. Шелестова Л. Дослідження професійної готовності вчителя до творчого розвитку старшокласників в умовах профільного навчання. - C. 204-210.
  36. Яців О. Методологічні засади становлення світогляду у спадщині Миколи Шлемкевича та їх використання в сучасній системі виховання. - C. 211-216.
  37. Анісімов М. Особливості структурування підручників із технічних дисциплін для вчителів трудового навчання. - C. 217-223.
  38. Блашкова О. Формування гуманістичних орієнтирів студентської молоді природничих спеціальностей в умовах сьогодення: пріоритети й перспективи. - C. 223-228.
  39. Клімішина А. Формування мотиваційної готовності майбутніх учителів математики до розвитку інтелектуальної культури учнів. - C. 228-236.
  40. Кобильник Т. Активізація пізнавальної діяльності в процесі навчання дисципліни "Основи штучного інтелекту”. - C. 236-241.
  41. Ковальчук Г. З досвіду організації трудової підготовки у закладах соціального виховання 20-х – початку 30-х років ХХ ст. в Україні. - C. 242-248.
  42. Комарова О. Критерії та рівні сформованості методологічної компетентності старшокласників із біології. - C. 249-253.
  43. Курінная Т. Теоретико-методологічні підходи до навчання веб-дизайну. - C. 254-259.
  44. Перетятько В. Формування методичної компетентності майбутніх викладачів природничих дисциплін у процесі виконання індивідуального практичного завдання. - C. 260-265.
  45. Сидорук Л. Особливості викладання вищої математики у процесі розв’язування прикладних задач майбутніми фахівцями економічного профілю. - C. 265-271.
  46. Стрілець С., Запорожченко Т. Упровадження засобів інноваційних технологій у процес формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 271-276.
2018
Вип. 25(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського