Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73946/2019/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економіка. Менеджмент. Бізнес
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Князєва О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств. - C. 4-11.
  4. Гудзь О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики. - C. 12-19.
  5. Гудзь О. Є., Ольховая І. О. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств. - C. 20-25.
  6. Виноградова О. В., Євтушенко Н. О. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг. - C. 26-32.
  7. Зеліско І. М., Сосновська О. О., Ху Cунцзе Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання. - C. 33-39.
  8. Лазоренко Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПрАТ "Київстар". - C. 40-44.
  9. Гусєва О. Ю., Хлевицька Т. Б. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності. - C. 45-50.
  10. Сьомкіна Т. В., Дименко Р. А., Лобань О. О. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом. - C. 51-56.
  11. Глушенкова А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства. - C. 57-65.
  12. Борисенко Л. М. Cистема фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні. - C. 66-75.
  13. Сьомкіна Т. В., Воскобоєва О. В., Ромащенко О. С. Підготовка економістів: інноваційний підхід. - C. 76-84.
  14. Плахотнікова Л. О., Іртлач М. О., Булах Т. М. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект. - C. 85-91.
  15. Дарчук В. Г., Крижко О. В. Неймінг в системі формування бренду. - C. 92-96.
  16. Сорока А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств. - C. 97-102.
  17. Гавриш О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств. - C. 103-109.
  18. Труш М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури. - C. 110-116.
  19. Мартиненко М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства". - C. 117-122.
  20. Шмалій Л. М. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення. - C. 123-129.
  21. Щербина В. В. Cучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств. - C. 130-135.
  22. Гудзь О. Є. Рецензія на монографію Легомінової С. В. "Теоретичні та методологічні аспекти управління конкурентними перевагами телекомунікаційних підприємств". - C. 136.
2019
№ 1 (27)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського