Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74197/2015/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітологія : укр.-пол. наук. журн..- Київ Osvitolohiya- Титул.
- Зміст.
- Lewowicki T. Quo vadis univer sit as? Spostr zezenia, uwagi i pytania (nie?) pe dagogic zne. - C. 11-19.
- Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти. - C. 19-24.
- Поспєлова Т. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства. - C. 24-28.
- Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості. - C. 29-32.
- Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме". - C. 32-37.
- Mieszalski S. O wladzy nauczycie la i jej ulomnosci ach. - C. 38-44.
- Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір. - C. 44-49.
- Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів. - C. 49-53.
- Огнев’юк В., Сисоєва С. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні. - C. 54-60.
- Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи. - C. 61-64.
- Іваницька О., Панченко А. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 65-70.
- Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї. - C. 71-76.
- Kwiatkowski M. Aspir acje edukacyjne mlodzie zy polskie j i ukrainskie j – analiza porownawcza. - C. 77-80.
- Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння. - C. 80-83.
- Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики. - C. 84-88.
- Біницька К., Біницька О. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності. - C. 89-94.
- Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів. - C. 94-98.
- Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології. - C. 99-104.
- Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення. - C. 104-109.
- Piechaczek-Ogierman G. Szkola w srodowisku wie lokulturowym i jej rola w ksztaltowaniu tozsamosci uczniow. - C. 110-115.
- Korczak L. Rodzina jako srodowisko wychowawcze. - C. 115-117.
- Bednarska N. Wikipe dia na uczelni i w szkole – pr zyszli nauczycie le o Wikipedii. - C. 118-125.
- Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики. - C. 126-130.
- Наші автори. - C. 131-134.
| 2015 | | № 4
|
|
|
|