Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74197/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологія
: укр.-пол. наук. журн..- Київ
Osvitolohiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Lewowicki T. Quo vadis univer sit as? Spostr zezenia, uwagi i pytania (nie?) pe dagogic zne. - C. 11-19.
  4. Мартиненко С. Методологічний аспект педагогічної діагностики у вимірі особистісно-розвивальної освіти. - C. 19-24.
  5. Поспєлова Т. Методологогічні основи державного регулювання у сфері людського розвитку в умовах трансформації українського суспільства. - C. 24-28.
  6. Чернуха Н. Від цілісності освіти до її якості. - C. 29-32.
  7. Диба Т. Феномен неперервної професійної освіти у досягненні професійного "акме". - C. 32-37.
  8. Mieszalski S. O wladzy nauczycie la i jej ulomnosci ach. - C. 38-44.
  9. Желанова В. Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір. - C. 44-49.
  10. Лисенко О. Роль і місце післядипломної освіти в національній системі підготовки лікарів. - C. 49-53.
  11. Огнев’юк В., Сисоєва С. Підготовка експертів у галузі освіти в Україні. - C. 54-60.
  12. Пономаренко Н. Експертиза в освіті: особливості, функції, типи. - C. 61-64.
  13. Іваницька О., Панченко А. Експертне оцінювання як інструмент управління загальноосвітнім навчальним закладом. - C. 65-70.
  14. Братко М. Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї. - C. 71-76.
  15. Kwiatkowski M. Aspir acje edukacyjne mlodzie zy polskie j i ukrainskie j – analiza porownawcza. - C. 77-80.
  16. Загородня А. Професійна підготовка фахівців економічної галузі у Республіці Польща та Україні: критерії порівняння. - C. 80-83.
  17. Мосьпан Н. Розвиток вищої освіти в Європейському Союзі та Україні: тенденції освітньої політики. - C. 84-88.
  18. Біницька К., Біницька О. Організація позабюджетного фінансування шкіл на основі фандрайзингової діяльності. - C. 89-94.
  19. Атрощенко Т. Формування комунікативної культури керівників дошкільних навчальних закладів. - C. 94-98.
  20. Рябенко В. Суспільно-історичні та гносеологічні передумови трактування освітології. - C. 99-104.
  21. Ткаченко М. Болонський університет: історія, традиції, сьогодення. - C. 104-109.
  22. Piechaczek-Ogierman G. Szkola w srodowisku wie lokulturowym i jej rola w ksztaltowaniu tozsamosci uczniow. - C. 110-115.
  23. Korczak L. Rodzina jako srodowisko wychowawcze. - C. 115-117.
  24. Bednarska N. Wikipe dia na uczelni i w szkole – pr zyszli nauczycie le o Wikipedii. - C. 118-125.
  25. Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики. - C. 126-130.
  26. Наші автори. - C. 131-134.
2015
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського