Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74197/2018/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологія
: укр.-пол. наук. журн..- Київ
Osvitolohiya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір. - C. 8-14.
  4. Кравець В., Кікінежді О., Шульга І. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи. - C. 15-21.
  5. Кобзєва І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз. - C. 22-28.
  6. Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива. - C. 29-37.
  7. Сидоренко В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань. - C. 38-43.
  8. Сліпчук В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій. - C. 44-48.
  9. Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст. - C. 49-58.
  10. Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи. - C. 59-64.
  11. Харченко Т., Зверева М. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик. - C. 65-71.
  12. Minczanowska A. Miejsce edukacji domowej w polskim systemie oswiaty. - C. 72-76.
  13. Когут С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції. - C. 77-83.
  14. Троцко А., Боярська-Хоменко А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині. - C. 84-89.
  15. Chmielewska M. Nauczyciel wobec dziecka z zespołem Aspergera. - C. 90-96.
  16. Klimas I., Pelc K., Kopytko S. Wsparcie społeczne uczniów w sytuacjach trudnych w szkole. - C. 97-100.
  17. Педорич А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти. - C. 101-107.
  18. Harasymowicz J. Godziwa samoobrona jako podstawa edukacji obronnej i optymalny model przeciwdziałania agresji. - C. 108-115.
  19. Złociak M. Uprzedzenia i stereotypy w relacjach interpersonalnych członków grup nieformalnych. - C. 116-124.
  20. Kon K. Diagnostyka pedagogiczna w działalności organizacji pozarzadowej. - C. 125-130.
  21. Цехмістер Я., Лисенко О. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів. - C. 131-137.
  22. Онищук Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти. - C. 138-144.
  23. Батечко Н., Лут М. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект. - C. 145-151.
  24. Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща. - C. 152-156.
  25. Кульбашна Я, Захарова В. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології. - C. 157-163.
2018
№ 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського