Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74197/2018/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітологія : укр.-пол. наук. журн..- Київ Osvitolohiya- Титул.
- Зміст.
- Гальченко М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір. - C. 8-14.
- Кравець В., Кікінежді О., Шульга І. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи. - C. 15-21.
- Кобзєва І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз. - C. 22-28.
- Ракітянська Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива. - C. 29-37.
- Сидоренко В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань. - C. 38-43.
- Сліпчук В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій. - C. 44-48.
- Сисоєва С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст. - C. 49-58.
- Самохвал О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи. - C. 59-64.
- Харченко Т., Зверева М. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик. - C. 65-71.
- Minczanowska A. Miejsce edukacji domowej w polskim systemie oswiaty. - C. 72-76.
- Когут С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції. - C. 77-83.
- Троцко А., Боярська-Хоменко А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині. - C. 84-89.
- Chmielewska M. Nauczyciel wobec dziecka z zespołem Aspergera. - C. 90-96.
- Klimas I., Pelc K., Kopytko S. Wsparcie społeczne uczniów w sytuacjach trudnych w szkole. - C. 97-100.
- Педорич А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти. - C. 101-107.
- Harasymowicz J. Godziwa samoobrona jako podstawa edukacji obronnej i optymalny model przeciwdziałania agresji. - C. 108-115.
- Złociak M. Uprzedzenia i stereotypy w relacjach interpersonalnych członków grup nieformalnych. - C. 116-124.
- Kon K. Diagnostyka pedagogiczna w działalności organizacji pozarzadowej. - C. 125-130.
- Цехмістер Я., Лисенко О. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів. - C. 131-137.
- Онищук Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти. - C. 138-144.
- Батечко Н., Лут М. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект. - C. 145-151.
- Грищук Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща. - C. 152-156.
- Кульбашна Я, Захарова В. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології. - C. 157-163.
| 2018 | | № 7
|
|
|
|