Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2014/8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
- Пантюк М. Передмова. - C. 3.
Історія
- Галик В. Іван Франко і Ватрослав Ягич: історіографія та джерельна база проблеми. - C. 4-9.
- Галів М. Читальня товариства "Просвіта" в Східниці (1909 – 1939 рр.). - C. 10-16.
- Ільницький В. Використання підпільниками криївок у протистояннях із репресивно-каральною системою у Карпатському краї ОУН (1945 – 1954). - C. 17-25.
- Кашка М. Значення мови у формуванні національної самосвідомості на Закарпатті у ХІХ столітті. - C. 26-31.
- Лазорак Б. Два епізоди про модернізацію "Австрійського Дрогобича": старі вулиці "по-новому" і "не провінційна мрія" про трамвай (1901, 1909 – 1914 рр.). - C. 32-38.
- Malczewska-Pawelec D., Pawelec T. Syndrom fałszywej pamięci. Problematyka kreowania wizji historii najnowszej przez komunistyczną władzę w polsce. - C. 39-54.
- Стецик Ю. Василіанські монастирі міста Перемишля (XIV – XVIII ст.). - C. 55-61.
Мистецтвознавство
- Андрейко О. Методологічні основи формування виконавської культури скрипаля. - C. 62-68.
- Безпаленко Ю., Горбачук Г. Шляхи розвитку методики викладання класичного танцю балетних шкіл Санкт-Петербургу та Москви першої половини двадцятого століття (Ваганова А. Я. Тарасов М. І.). - C. 69-76.
- Бернадська Д. Розвиток неокласичного балетного стилю в хореографії ХХ століття. - C. 77-82.
- Буданова Т. О функциональной поливалентности современной баянной культуры. - C. 83-90.
- Дика Г. Музичні пластичні та рухові форми як складова роботи з дітьми дошкілля та шкільного віку. - C. 91-95.
- Душний А. Наукове осмислення баянно-акордеонної педагогіки в контексті музичної освіти України ХХІ століття. - C. 96-102.
- Заборовська Т. Підбір музичного матеріалу для Adagio в класичному танці біля станка та на середині залу. - C. 103-106.
- Карась С. Порівняння інтерпретацій Прелюдії і фуги gis-moll Й.С. Баха (ІІ-й том ДТК) баяністами-акордеоністами Я. Олексівим та І. Квашевічем. - C. 107-116.
- Кисляк Б. Передумови виникнення творчості для баяна (кінець ХІХ – середина ХХ ст.). - C. 117-121.
- Кметі О. Репертуарні тенденції початкових мистецьких навчальних закладів України кінця ХХ початку ХХІ століття: баянно-акордеонний аспект. - C. 122-128.
- Колосовська О. Імпровізація, як розвиток творчої фантазії (через призму джазового виконавства). - C. 129-132.
- Лебедев А. Концерт для баяна с оркестром в творчестве композиторов России и Украины 1960-80-х годов. - C. 133-138.
- Марченко Є., Логін Л. Онтогенез музично-педагогічної думки Галичини доби реформаторства та просвітництва в історичному дискурсі. - C. 139-151.
- Настюк О. Синкретизм музики і танцю в балетній хореографії. - C. 152-157.
- Ніколенко О. Композиційно-стильова специфіка концерту М. Дремлюги для бандури з оркестром. - C. 158-163.
- Плахотнюк О. Джаз танець на академічній балетній сцені: генезис та персоналії. - C. 164-168.
- Полосмак А. Произведения белорусских композиторов ХХ века для домровых ансамблей: жанровые поиски. - C. 169-176.
- Суворов В. Науково-мистецький проект "Львівська баянна школа" та його проекція на баянно-акордеонне музикування Волині. - C. 177-184.
- Теуту І. Каприс 24 Н. Паганіні в транскрипції В. Луце. До питання синтезу стилів в цимбальних транскрипціях. - C. 185-191.
- Федоронько Л. До проблеми адаптації поезій Т. Шевченка в українському пісенному фольклорі. - C. 192-197.
- Шариков Д. Cтилістика бальної хореографії: історія, форми і техніки. - C. 198-203.
Педагогіка
- Галів М. Дискусія про періодизацію історії радянської школи і педагогіки в журналі "Советская педагогика" (1958−1959). - C. 204-212.
- Жигайло О., Дідик Ю. Самопідготовка молодших школярів з математики на заняттях у групах продовженого дня. - C. 213-217.
- Жигайло О., Козак У. Формування вимірювальних умінь та навичок учнів початкових класів під час вивчення геометричного матеріалу. - C. 218-222.
- Жигайло О., Цімко З. Формування понятійного апарату першокласників під час вивчення підготовчого періоду з математики. - C. 223-227.
- Зелінська Л. Підвищення знань молодших школярів шляхом мотивації навчальної діяльності. - C. 228-232.
- Зимомря М. Народні промисли Закарпаття та їхня роль в естетичному вихованні молоді: особливості розвитку. - C. 233-237.
- Іваннікова О., Гризоглазова А. Аналіз професійного самовдосконалення вчителів трудового навчання. - C. 238-241.
- Іщук Т. Нейролінгвістичне програмування як ефективний метод навчання перекладу: аспект пізнавальної функції мови. - C. 242-248.
- Канюк О. Іншомовна компетентність майбутніх соціальних працівників як компонент змісту професійної підготовки. - C. 249-254.
- Kowalczuk-Walędziak M. Tutoring akademicki w realiach polskiego szkolnictwa wyższego. - C. 255-260.
- Krajewska A. Przedmiot i formy oceniania studentow w nowocześnie pojmowanym procesie kształcenia. - C. 261-268.
- Муляр Н. Методика організації пошукової навчально-пізнавальної діяльності на уроках "Я у світі" у початковій школі. - C. 269-274.
- Садова І., Барна О. Впровадження розвивальних технологій навчання у вищій педагогічній школі. - C. 275-280.
- Стасів Н., Клок Ю. Вивчення величин та одиниць їх вимірювання як засіб формування практичних навичок учнів початкових класів на уроках математики. - C. 281-285.
- Стецик А. Еволюція сутнісних характеристик соціальної відповідальності підприємництва. - C. 286-292.
- Стецик І. Методичні аспекти впровадження нових педагогічних технологій на уроках математики. - C. 293-298.
- Шаран О., Литвин Ю. Використання математичних задач на переливання, зважування, перекладання як засобу формування творчої особистості молодшого школяра. - C. 299-304.
- Шаран О., Хлопан Л. Використання олімпіадних математичних завдань у процесі роботи з обдарованими учнями початкових класів. - C. 305-210.
- Яким Р., Явір М. Вплив індивідуальних особливостей студентів спеціальності "Технологічна освіта" на формування у них компонентів культури безпеки. - C. 311-318.
Мовознавство. Літературознавство
- Качмар О. Аспекти "контактоустановлюваності" Північноамериканського концепту MANAGEMENT. - C. 319-325.
- Паночко М. Запозичення як джерело збагачення українського юридичного лексикону ХІХ ст.. - C. 326-330.
- Глущак Н. Проза Дж. Роулінг: особливості функціонування та методи відтворення молодіжного сленгу в українськомовній інтерпретації В. Морозова. - C. 331-336.
- Голомідова Л. Наскрізні мотиви у новелістиці Роберта Музіля. - C. 337-341.
- Дмитрів І. Категорія християнського символу та його функціонування в художньому тексті. - C. 342-347.
- Жовтані Р. Жанрова структура малої прози Ернста Віхерта в контексті німецької літератури еміграції. - C. 348-353.
- Зимомря І. Комунікативні виміри у літературному процесі німецькомовного культурного простору. - C. 354-359.
- Зимомря О. Українсько-угорське помежів’я: особливості літературної взаємодії. - C. 360-364.
- Луцик В. Стратегії інтерпретації художніх моделей малої прози Доріс Лессінг. - C. 365-370.
- Кемінь О. Особливості жіночого прозописьма Анджели Картер: критерії сприйняття дійсності. - C. 371-374.
- Мельник О. Творча історія "Живописної України" як результат співпраці Тараса Шевченка та Миколи Маркевича. - C. 375-381.
- Угляй Л. Образ предка у прозі Тоні Моррісон. - C. 382-386.
- Харюк І. Поттеріада Дж. Ролінг як репрезентативне явище філософії new age в сучасному суспільстві. - C. 387-393.
Екологія та охорона навколишнього середовища
- Кречківська Г. Структурно-функціональна організація гетеротрофних комплексів відвалів. - C. 393-399.
- Кунда-Пронь І. Мутаційні процеси у природній популяції Drosophila melanogaster м. Дрогобича. - C. 400-403.
- Пригара О. Екологічні проблеми туризму та шляхи їх вирішення. - C. 404-408.
- Сеньків В., Слободян Л. Особливості агітаційної роботи з організації роздільного збору твердих побутових відходів. - C. 409-412.
- Чир Н. Еколого-агрохімічний стан ґрунтів басейну р. Вижівка у сучасних умовах господарювання. - C. 413-419.
Рецензії, відгуки, повідомлення
- Зимомря І. Текстова структура та верифікація її смислів. - C. 420-424.
- Тельвак В. Останні томи листування Михайла Грушевського. - C. 425-429.
- Відомості про авторів. - C. 430-433.
| 2014 | | Вип. 8
|
|
|
|