Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2014/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пантюк М. Передмова. - C. 3.
  4. Історія

  5. Галик В. Іван Франко і Ватрослав Ягич: історіографія та джерельна база проблеми. - C. 4-9.
  6. Галів М. Читальня товариства "Просвіта" в Східниці (1909 – 1939 рр.). - C. 10-16.
  7. Ільницький В. Використання підпільниками криївок у протистояннях із репресивно-каральною системою у Карпатському краї ОУН (1945 – 1954). - C. 17-25.
  8. Кашка М. Значення мови у формуванні національної самосвідомості на Закарпатті у ХІХ столітті. - C. 26-31.
  9. Лазорак Б. Два епізоди про модернізацію "Австрійського Дрогобича": старі вулиці "по-новому" і "не провінційна мрія" про трамвай (1901, 1909 – 1914 рр.). - C. 32-38.
  10. Malczewska-Pawelec D., Pawelec T. Syndrom fałszywej pamięci. Problematyka kreowania wizji historii najnowszej przez komunistyczną władzę w polsce. - C. 39-54.
  11. Стецик Ю. Василіанські монастирі міста Перемишля (XIV – XVIII ст.). - C. 55-61.
  12. Мистецтвознавство

  13. Андрейко О. Методологічні основи формування виконавської культури скрипаля. - C. 62-68.
  14. Безпаленко Ю., Горбачук Г. Шляхи розвитку методики викладання класичного танцю балетних шкіл Санкт-Петербургу та Москви першої половини двадцятого століття (Ваганова А. Я. Тарасов М. І.). - C. 69-76.
  15. Бернадська Д. Розвиток неокласичного балетного стилю в хореографії ХХ століття. - C. 77-82.
  16. Буданова Т. О функциональной поливалентности современной баянной культуры. - C. 83-90.
  17. Дика Г. Музичні пластичні та рухові форми як складова роботи з дітьми дошкілля та шкільного віку. - C. 91-95.
  18. Душний А. Наукове осмислення баянно-акордеонної педагогіки в контексті музичної освіти України ХХІ століття. - C. 96-102.
  19. Заборовська Т. Підбір музичного матеріалу для Adagio в класичному танці біля станка та на середині залу. - C. 103-106.
  20. Карась С. Порівняння інтерпретацій Прелюдії і фуги gis-moll Й.С. Баха (ІІ-й том ДТК) баяністами-акордеоністами Я. Олексівим та І. Квашевічем. - C. 107-116.
  21. Кисляк Б. Передумови виникнення творчості для баяна (кінець ХІХ – середина ХХ ст.). - C. 117-121.
  22. Кметі О. Репертуарні тенденції початкових мистецьких навчальних закладів України кінця ХХ початку ХХІ століття: баянно-акордеонний аспект. - C. 122-128.
  23. Колосовська О. Імпровізація, як розвиток творчої фантазії (через призму джазового виконавства). - C. 129-132.
  24. Лебедев А. Концерт для баяна с оркестром в творчестве композиторов России и Украины 1960-80-х годов. - C. 133-138.
  25. Марченко Є., Логін Л. Онтогенез музично-педагогічної думки Галичини доби реформаторства та просвітництва в історичному дискурсі. - C. 139-151.
  26. Настюк О. Синкретизм музики і танцю в балетній хореографії. - C. 152-157.
  27. Ніколенко О. Композиційно-стильова специфіка концерту М. Дремлюги для бандури з оркестром. - C. 158-163.
  28. Плахотнюк О. Джаз танець на академічній балетній сцені: генезис та персоналії. - C. 164-168.
  29. Полосмак А. Произведения белорусских композиторов ХХ века для домровых ансамблей: жанровые поиски. - C. 169-176.
  30. Суворов В. Науково-мистецький проект "Львівська баянна школа" та його проекція на баянно-акордеонне музикування Волині. - C. 177-184.
  31. Теуту І. Каприс 24 Н. Паганіні в транскрипції В. Луце. До питання синтезу стилів в цимбальних транскрипціях. - C. 185-191.
  32. Федоронько Л. До проблеми адаптації поезій Т. Шевченка в українському пісенному фольклорі. - C. 192-197.
  33. Шариков Д. Cтилістика бальної хореографії: історія, форми і техніки. - C. 198-203.
  34. Педагогіка

  35. Галів М. Дискусія про періодизацію історії радянської школи і педагогіки в журналі "Советская педагогика" (1958−1959). - C. 204-212.
  36. Жигайло О., Дідик Ю. Самопідготовка молодших школярів з математики на заняттях у групах продовженого дня. - C. 213-217.
  37. Жигайло О., Козак У. Формування вимірювальних умінь та навичок учнів початкових класів під час вивчення геометричного матеріалу. - C. 218-222.
  38. Жигайло О., Цімко З. Формування понятійного апарату першокласників під час вивчення підготовчого періоду з математики. - C. 223-227.
  39. Зелінська Л. Підвищення знань молодших школярів шляхом мотивації навчальної діяльності. - C. 228-232.
  40. Зимомря М. Народні промисли Закарпаття та їхня роль в естетичному вихованні молоді: особливості розвитку. - C. 233-237.
  41. Іваннікова О., Гризоглазова А. Аналіз професійного самовдосконалення вчителів трудового навчання. - C. 238-241.
  42. Іщук Т. Нейролінгвістичне програмування як ефективний метод навчання перекладу: аспект пізнавальної функції мови. - C. 242-248.
  43. Канюк О. Іншомовна компетентність майбутніх соціальних працівників як компонент змісту професійної підготовки. - C. 249-254.
  44. Kowalczuk-Walędziak M. Tutoring akademicki w realiach polskiego szkolnictwa wyższego. - C. 255-260.
  45. Krajewska A. Przedmiot i formy oceniania studentow w nowocześnie pojmowanym procesie kształcenia. - C. 261-268.
  46. Муляр Н. Методика організації пошукової навчально-пізнавальної діяльності на уроках "Я у світі" у початковій школі. - C. 269-274.
  47. Садова І., Барна О. Впровадження розвивальних технологій навчання у вищій педагогічній школі. - C. 275-280.
  48. Стасів Н., Клок Ю. Вивчення величин та одиниць їх вимірювання як засіб формування практичних навичок учнів початкових класів на уроках математики. - C. 281-285.
  49. Стецик А. Еволюція сутнісних характеристик соціальної відповідальності підприємництва. - C. 286-292.
  50. Стецик І. Методичні аспекти впровадження нових педагогічних технологій на уроках математики. - C. 293-298.
  51. Шаран О., Литвин Ю. Використання математичних задач на переливання, зважування, перекладання як засобу формування творчої особистості молодшого школяра. - C. 299-304.
  52. Шаран О., Хлопан Л. Використання олімпіадних математичних завдань у процесі роботи з обдарованими учнями початкових класів. - C. 305-210.
  53. Яким Р., Явір М. Вплив індивідуальних особливостей студентів спеціальності "Технологічна освіта" на формування у них компонентів культури безпеки. - C. 311-318.
  54. Мовознавство. Літературознавство

  55. Качмар О. Аспекти "контактоустановлюваності" Північноамериканського концепту MANAGEMENT. - C. 319-325.
  56. Паночко М. Запозичення як джерело збагачення українського юридичного лексикону ХІХ ст.. - C. 326-330.
  57. Глущак Н. Проза Дж. Роулінг: особливості функціонування та методи відтворення молодіжного сленгу в українськомовній інтерпретації В. Морозова. - C. 331-336.
  58. Голомідова Л. Наскрізні мотиви у новелістиці Роберта Музіля. - C. 337-341.
  59. Дмитрів І. Категорія християнського символу та його функціонування в художньому тексті. - C. 342-347.
  60. Жовтані Р. Жанрова структура малої прози Ернста Віхерта в контексті німецької літератури еміграції. - C. 348-353.
  61. Зимомря І. Комунікативні виміри у літературному процесі німецькомовного культурного простору. - C. 354-359.
  62. Зимомря О. Українсько-угорське помежів’я: особливості літературної взаємодії. - C. 360-364.
  63. Луцик В. Стратегії інтерпретації художніх моделей малої прози Доріс Лессінг. - C. 365-370.
  64. Кемінь О. Особливості жіночого прозописьма Анджели Картер: критерії сприйняття дійсності. - C. 371-374.
  65. Мельник О. Творча історія "Живописної України" як результат співпраці Тараса Шевченка та Миколи Маркевича. - C. 375-381.
  66. Угляй Л. Образ предка у прозі Тоні Моррісон. - C. 382-386.
  67. Харюк І. Поттеріада Дж. Ролінг як репрезентативне явище філософії new age в сучасному суспільстві. - C. 387-393.
  68. Екологія та охорона навколишнього середовища

  69. Кречківська Г. Структурно-функціональна організація гетеротрофних комплексів відвалів. - C. 393-399.
  70. Кунда-Пронь І. Мутаційні процеси у природній популяції Drosophila melanogaster м. Дрогобича. - C. 400-403.
  71. Пригара О. Екологічні проблеми туризму та шляхи їх вирішення. - C. 404-408.
  72. Сеньків В., Слободян Л. Особливості агітаційної роботи з організації роздільного збору твердих побутових відходів. - C. 409-412.
  73. Чир Н. Еколого-агрохімічний стан ґрунтів басейну р. Вижівка у сучасних умовах господарювання. - C. 413-419.
  74. Рецензії, відгуки, повідомлення

  75. Зимомря І. Текстова структура та верифікація її смислів. - C. 420-424.
  76. Тельвак В. Останні томи листування Михайла Грушевського. - C. 425-429.
  77. Відомості про авторів. - C. 430-433.
2014
Вип. 8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського