Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/39(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мистецтвознавство / Art studies

  4. Кучурівський Ю. Реквієми Ф. Деліуса і Дж. Фоулда в культурно-історичному контексті англійського музичного мистецтва ХХ століття. - C. 4-9.
  5. Кушнір Т. Синтезійні аспекти національної духовності живопису та хорового мистецтва (на прикладі картин Івана Марчука та хорового твору Ганни Гаврилець "Молитва"). - C. 10-14.
  6. Лебедь В. До питання програмності як складової художньо-образного змісту музики (на прикладі концерту для саксофона з духовим оркестром Дж. Маккея). - C. 15-21.
  7. Лебідь О., Волкова Н. Проблема підготовки майбутніх практичних психологів до застосування інформаційних технологій у психологічному консультуванні. - C. 22-28.
  8. Лебідь Ю. Специфіка сучасних композиторських технік крізь призму творчості П’єра Булеза. - C. 29-32.
  9. Лю Ф. Образ річки Ліцзян у живописних творах китайських митців XX століття. - C. 33-41.
  10. Марченко В. Акордеон та його роль у розвитку музичного мистецтва України. - C. 42-47.
  11. Мельник М., Фішер В. Художньо-естетичні аспекти інноваційних технологій у режисурі шоу. - C. 48-52.
  12. Микуланинець Л. Імплементація музичного портрета у камерній симфонії "Ремінісценції" Віктора Теличка. - C. 53-58.
  13. Михалевич В. Пропагандистська сатирична графіка в гумористичній періодиці Радянської України міжвоєнного періоду. - C. 59-64.
  14. Молчко У., Клесовець С. Концертні рецензії Миколи Фоменка на сторінках часопису "Свобода". - C. 65-71.
  15. Мовознавство. Лiтературознавство / Linguistics. Literature studies

  16. Карпусенко М., Карпусенко Н. Особливості непідготовленого мовлення Дж. Байдена (на прикладі перших президентських дебатів та передвиборчого інтерв’ю телекомпанії CBS). - C. 72-76.
  17. Козелко І. Структурні особливості лінгвістичних термінів "Початкової граматики української мови" (1918 р.) О. Курило. - C. 77-81.
  18. Колесник Г. "Та що таке ім'я?": гра з іменами у творі П. Акройда "Мільтон в Америці". - C. 82-87.
  19. Koliada O., Ievitis I. Fate as a philosophical and linguistic concept of Samuel Beckett’s Drama of the Absurd. - C. 88-93.
  20. Кушлаба М. Українське термінознавсто: проблеми становлення. - C. 94-99.
  21. Лаврусенко М. Проблема голоду в оповіданнях Бориса Грінченка "Без хліба" й Володимира Винниченка "Голод": психоаналітичний контекст. - C. 100-105.
  22. Ладоня К. Мовні ознаки спілкування у соцмережі Facebook. - C. 106-110.
  23. Липка С. Синтагматика німецьких іменників зі значенням "зухвалець, нахаба" (на матеріалі публіцистичних текстів). - C. 111-116.
  24. Личук С. Паралельне використання літературних і діалектних варіантів власних імен (на матеріалі покутських говірок, Україна). - C. 117-123.
  25. Максименко Ю., Шумейко Л., Кривоніс К. Особливості комунікації людей старшого віку (лексико-дискурсивні характеристики). - C. 124-129.
  26. Малишева М. Створення алгоритму для визначення маркерів вербальної агресії в дискурсі соціальних мереж: лінгвістичний підхід. - C. 130-134.
  27. Мартос С. Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні курсу сучасної української літературної мови. - C. 135-140.
  28. Мельник І. Кооперація як гармонійний сценарій реалізації провокаційного мовлення. - C. 141-146.
  29. Мітіна Л. Книжкове зібрання як визначальний складник детективного художнього простору. - C. 147-151.
  30. Моргунова О. Специфіка образу антагоніста в ранній творчості Карлоса Руїса Сафона (на матеріалі роману "Опівнічний палац"). - C. 152-156.
  31. Mugalova L. Spatial functional-semantic field in the English and the Azerbaijani languages. - C. 157-163.
  32. Nypadymka A. Genre features and place of psychological Internet-discourse in discourse typology. - C. 164-168.
  33. Педагогiка / Pedagogy

  34. Кобрин Н. Професійна підготовка бакалаврів із медичної інформатики в Канаді: від історії до сучасності. - C. 169-174.
  35. Ковальова В. Аналіз феномену "правова культура" в гуманітарних науках. - C. 175-180.
  36. Колечинцева Т. Проблема диференціації та диференційованого підходу до навчання у дидактиці та методиці фізики. - C. 181-185.
  37. Кропочева Н. Репозитарії закладів вищої педагогічної освіти: нові можливості для наукових бібліотек. - C. 186-195.
  38. Кудрявцева О., Шарагова О. Гра як засіб формування граматичної компетентності в учнів середньої школи. - C. 196-202.
  39. Лебідь І., Дутко О. Організація управління навчальними закладами в Правобережній Україні в ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 203-213.
  40. Литвин О., Литвин А. Інноваційні технології у риторичній підготовці майбутніх фахівців. - C. 214-220.
  41. Літовченко О. Формування діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку. - C. 221-228.
  42. Мартіросян Л. Соціокультурний підхід до виховання як методологічна основа дослідження його сутності. - C. 229-237.
  43. Миськів І. Компетентнісний підхід як умова інтеграції української освіти у світовий простір. - C. 238-241.
  44. Мицик Г., Пришляк М. Деякі питання, пов’язані із застосуванням назв професійних кваліфікацій в освітньо-професійних програмах "Логопедія” другого (магістерського) рівня вищої освіти. - C. 242-248.
  45. Мілевськa О. Формування емотивів у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення: психологічний і лінгводидактичний підходи. - C. 249-255.
  46. Несін Ю. Аналіз франкомовного підручника "Піксель 1". - C. 256-260.
  47. Овдійчук Л. Інтеграційність мистецького контексту аналізу художнього твору в літературознавчій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури. - C. 261-266.
  48. Олійник Р. Інклюзивна освіта в Польщі: теоретичний аспект. - C. 267-274.
  49. Отрошко Т., Лисенко Ю., Квітко Н. Соціальний супровід студентської молоді з особливими потребами в закладах вищої освіти. - C. 275-280.
  50. Павліщева Я. Швидкість та точність мовлення на заняттях з англійської: як знайти баланс. - C. 281-286.
  51. Пелипась Д. Стан спортивно-патріотичної діяльності здобувачів у закладах освіти: зарубіжний досвід. - C. 287-292.
  52. Приходько А. Дидактичний потенціал використання інтернет-мемів у процесі мовної підготовки здобувачів вищої освіти із числа іноземних громадян. - C. 293-298.
  53. Романенко О., Дзевицька Л., Заболотська І. Формування лексичної компетенції студентів нелінгвістичних спеціальностей (на матеріалах франкомовних ЗМІ, присвячених епідемії коронавірусу). - C. 299-306.
  54. Руднєва І., Маєвська Л. Покинь мишку – візьмись за книжку. - C. 307-312.
2021
Вип. 39(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського