Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2021/39(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич- Титул.
- Зміст.
Мистецтвознавство / Art studies
- Кучурівський Ю. Реквієми Ф. Деліуса і Дж. Фоулда в культурно-історичному контексті англійського музичного мистецтва ХХ століття. - C. 4-9.
- Кушнір Т. Синтезійні аспекти національної духовності живопису та хорового мистецтва (на прикладі картин Івана Марчука та хорового твору Ганни Гаврилець "Молитва"). - C. 10-14.
- Лебедь В. До питання програмності як складової художньо-образного змісту музики (на прикладі концерту для саксофона з духовим оркестром Дж. Маккея). - C. 15-21.
- Лебідь О., Волкова Н. Проблема підготовки майбутніх практичних психологів до застосування інформаційних технологій у психологічному консультуванні. - C. 22-28.
- Лебідь Ю. Специфіка сучасних композиторських технік крізь призму творчості П’єра Булеза. - C. 29-32.
- Лю Ф. Образ річки Ліцзян у живописних творах китайських митців XX століття. - C. 33-41.
- Марченко В. Акордеон та його роль у розвитку музичного мистецтва України. - C. 42-47.
- Мельник М., Фішер В. Художньо-естетичні аспекти інноваційних технологій у режисурі шоу. - C. 48-52.
- Микуланинець Л. Імплементація музичного портрета у камерній симфонії "Ремінісценції" Віктора Теличка. - C. 53-58.
- Михалевич В. Пропагандистська сатирична графіка в гумористичній періодиці Радянської України міжвоєнного періоду. - C. 59-64.
- Молчко У., Клесовець С. Концертні рецензії Миколи Фоменка на сторінках часопису "Свобода". - C. 65-71.
Мовознавство. Лiтературознавство / Linguistics. Literature studies
- Карпусенко М., Карпусенко Н. Особливості непідготовленого мовлення Дж. Байдена (на прикладі перших президентських дебатів та передвиборчого інтерв’ю телекомпанії CBS). - C. 72-76.
- Козелко І. Структурні особливості лінгвістичних термінів "Початкової граматики української мови" (1918 р.) О. Курило. - C. 77-81.
- Колесник Г. "Та що таке ім'я?": гра з іменами у творі П. Акройда "Мільтон в Америці". - C. 82-87.
- Koliada O., Ievitis I. Fate as a philosophical and linguistic concept of Samuel Beckett’s Drama of the Absurd. - C. 88-93.
- Кушлаба М. Українське термінознавсто: проблеми становлення. - C. 94-99.
- Лаврусенко М. Проблема голоду в оповіданнях Бориса Грінченка "Без хліба" й Володимира Винниченка "Голод": психоаналітичний контекст. - C. 100-105.
- Ладоня К. Мовні ознаки спілкування у соцмережі Facebook. - C. 106-110.
- Липка С. Синтагматика німецьких іменників зі значенням "зухвалець, нахаба" (на матеріалі публіцистичних текстів). - C. 111-116.
- Личук С. Паралельне використання літературних і діалектних варіантів власних імен (на матеріалі покутських говірок, Україна). - C. 117-123.
- Максименко Ю., Шумейко Л., Кривоніс К. Особливості комунікації людей старшого віку (лексико-дискурсивні характеристики). - C. 124-129.
- Малишева М. Створення алгоритму для визначення маркерів вербальної агресії в дискурсі соціальних мереж: лінгвістичний підхід. - C. 130-134.
- Мартос С. Інформаційно-комунікаційні технології у викладанні курсу сучасної української літературної мови. - C. 135-140.
- Мельник І. Кооперація як гармонійний сценарій реалізації провокаційного мовлення. - C. 141-146.
- Мітіна Л. Книжкове зібрання як визначальний складник детективного художнього простору. - C. 147-151.
- Моргунова О. Специфіка образу антагоніста в ранній творчості Карлоса Руїса Сафона (на матеріалі роману "Опівнічний палац"). - C. 152-156.
- Mugalova L. Spatial functional-semantic field in the English and the Azerbaijani languages. - C. 157-163.
- Nypadymka A. Genre features and place of psychological Internet-discourse in discourse typology. - C. 164-168.
Педагогiка / Pedagogy
- Кобрин Н. Професійна підготовка бакалаврів із медичної інформатики в Канаді: від історії до сучасності. - C. 169-174.
- Ковальова В. Аналіз феномену "правова культура" в гуманітарних науках. - C. 175-180.
- Колечинцева Т. Проблема диференціації та диференційованого підходу до навчання у дидактиці та методиці фізики. - C. 181-185.
- Кропочева Н. Репозитарії закладів вищої педагогічної освіти: нові можливості для наукових бібліотек. - C. 186-195.
- Кудрявцева О., Шарагова О. Гра як засіб формування граматичної компетентності в учнів середньої школи. - C. 196-202.
- Лебідь І., Дутко О. Організація управління навчальними закладами в Правобережній Україні в ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 203-213.
- Литвин О., Литвин А. Інноваційні технології у риторичній підготовці майбутніх фахівців. - C. 214-220.
- Літовченко О. Формування діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку. - C. 221-228.
- Мартіросян Л. Соціокультурний підхід до виховання як методологічна основа дослідження його сутності. - C. 229-237.
- Миськів І. Компетентнісний підхід як умова інтеграції української освіти у світовий простір. - C. 238-241.
- Мицик Г., Пришляк М. Деякі питання, пов’язані із застосуванням назв професійних кваліфікацій в освітньо-професійних програмах "Логопедія” другого (магістерського) рівня вищої освіти. - C. 242-248.
- Мілевськa О. Формування емотивів у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення: психологічний і лінгводидактичний підходи. - C. 249-255.
- Несін Ю. Аналіз франкомовного підручника "Піксель 1". - C. 256-260.
- Овдійчук Л. Інтеграційність мистецького контексту аналізу художнього твору в літературознавчій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури. - C. 261-266.
- Олійник Р. Інклюзивна освіта в Польщі: теоретичний аспект. - C. 267-274.
- Отрошко Т., Лисенко Ю., Квітко Н. Соціальний супровід студентської молоді з особливими потребами в закладах вищої освіти. - C. 275-280.
- Павліщева Я. Швидкість та точність мовлення на заняттях з англійської: як знайти баланс. - C. 281-286.
- Пелипась Д. Стан спортивно-патріотичної діяльності здобувачів у закладах освіти: зарубіжний досвід. - C. 287-292.
- Приходько А. Дидактичний потенціал використання інтернет-мемів у процесі мовної підготовки здобувачів вищої освіти із числа іноземних громадян. - C. 293-298.
- Романенко О., Дзевицька Л., Заболотська І. Формування лексичної компетенції студентів нелінгвістичних спеціальностей (на матеріалах франкомовних ЗМІ, присвячених епідемії коронавірусу). - C. 299-306.
- Руднєва І., Маєвська Л. Покинь мишку – візьмись за книжку. - C. 307-312.
| 2021 | | Вип. 39(2)
|
|
|
|