Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2012/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Агейчева Г. Специфіка і можливості дистанційної освіти Швеції. - C. 8-12.
  4. Білецька С. Еволюція образу дитини у педагогічному просторі західної цивілізації. - C. 13-17.
  5. Бондар Г. Значення освітнього середовища для формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів у процесі вивчення філологічних дисциплін. - C. 18-24.
  6. Боярська-Хоменко А. Витоки вищої математичної освіти в Україні. - C. 25-29.
  7. Волосенко А. Зміст та суть поняття творчої самореалізації вчителя. - C. 30-37.
  8. Воскобойнікова Г. Навчальна програма "основи медичних знань та охорони здоров’я дітей" для студентів напряму підготовки "початкова освіта" за вимогами європейської кредитно-трансферної системи. - C. 38-47.
  9. Гаманюк В. Іноземні мови у системі освіти дорослих ФРН: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 48-57.
  10. Гончар О. Педагогічна взаємодія учасників навчального процесу в умовах дистанційної освіти. - C. 58-65.
  11. Данилевська М. Формування естетичної картини світу у студентської молоді засобами образотворчого мистецтва. - C. 66-72.
  12. Данилюк С. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті аксіологічного підходу. - C. 73-80.
  13. Денисенко А. Вивчення дитини як науково-педагогічна проблема. - C. 81-87.
  14. Денисова О. Обеспечение качества аналитической подготовки специалистов образовательного учреждения. - C. 88-95.
  15. Довбня С. Вплив психолого-педагогічних чинників на формування програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку у другій половині XX – на початку – ХХІ століття. - C. 96-102.
  16. Дронова О. Феноменологія ляльки в педагогічному просторі дошкільного дитинства. - C. 103-111.
  17. Ємець А. Своєрідність дитячої літератури ХХІ століття і сучасний молодший школяр. - C. 112-119.
  18. Єрмакова С. Векторність розгортання домінант експериментальної технології реалізації моніторингу професійної підготовки майбутіх викладачів ВТНЗ. - C. 120-130.
  19. Іванченко Є. Системний підхід як теоретико-методологічна засада системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 131-138.
  20. Калиндрузь Л., Миронюк В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у розв’язанні проблем професійної орієнтації та працевлаштування. - C. 139-146.
  21. Каменева К. Образ "я" дитини-дошкільника і формування його лідерських якостей. - C. 147-153.
  22. Коляда Н. "Похід за культуру" як прояв соціальної активності української піонерії (кінець 20-х років ХХ ст.). - C. 154-161.
  23. Комаровська О. Опанування історії мистецтва в контексті освіти художньо обдарованих дітей. - C. 162-169.
  24. Коновалова Е. Особенности изменения коммуникативно значимых лексических и фразеологических единиц во всех коммуникативных сферах. - C. 170-176.
  25. Кочубей Т. Україна і Канада: до проблеми підготовки майбутніх учителів у системі багаторівневої педагогічної освіти. - C. 177-182.
  26. Кудина Г. Творче використання М. М. Мироновим педагогічної спадщини К. Д. Ушинського. - C. 183-189.
  27. Кузьо І. Дитинство в радянському кінематографі 30–60-х рр. ХХ століття. - C. 190-196.
  28. Кушнір С. Єдність змістового і процесуального при формуванні знань з радіобіології в студентів-екологів аграрного університету. - C. 197-203.
  29. Матерова А. Совершенствование образовательного процесса на основе интеграции в него научно-исследовательской работы студентов. - C. 204-209.
  30. Мельник Н. Становлення суспільного дошкільного виховання у США: освітня діяльність провідних американських педагогів минулого. - C. 210-218.
  31. Осаульчик О. Проблема виховання творчої особистості студента в системі вищої аграрної освіти. - C. 219-226.
  32. Перфільєва М. Соціальне виховання дітей та молоді з обмеженими можливостями в Україні. - C. 227-233.
  33. Радул О. Образ дитини у давніх східних слов’ян. - C. 234-241.
  34. Ратушинська А. Самоосвітня компетентність вчителя початкових класів в системі неперервної освіти. - C. 242-250.
  35. Рогальська Н. Образ дитинства у звичаях українського народу. - C. 251-256.
  36. Совгіра С. Проектування змісту екологічних дисциплін на основі доступності та логіки науки. - C. 257-263.
  37. Стеценко Н. Питання дитячої ручної праці в концепції елементарної освіти Й. Г. Песталоцці. - C. 264-269.
  38. Ступак Д. Обґрунтування змісту професійної підготовки майбутніх інженерів електротехніків у галузі безпеки життєдіяльності. - C. 270-275.
  39. Тімець О. Прогнозувальна оцінка фахової компетентності майбутніх учителів географії як важливої складової їх професійної підготовки. - C. 276-281.
  40. Ткаченко В. Організаційно-педагогічні умови реалізацї наукового експерименту в процесі особистісно орієнтованого навчання студентів-соціологів. - C. 282-290.
  41. Требенко Д. Аналіз сучасної міжнародної практики конструювання курсу вищої алгебри. - C. 291-297.
  42. Третьякова Е. Подготовка специалистов строительного профиля с использованием новых информационных технологий в системе дополнительного профессионального образования. - C. 298-306.
  43. Турчинова Г. Зміст курсу навчання викладання біології англійською мовою. - C. 307-317.
  44. Ялліна В. Особистість підлітка у вітчизняній педагогічній думці першої третини ХХ ст.. - C. 318-323.
  45. Ярыгин А. Влияние развития информационные технологий на информационные потоки в аналитической деятельности. - C. 324-331.
  46. Huriy M. Information and communication technologies in the process of teaching citizenship education. - C. 332-340.
2012
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського