Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Безлюдна В., Безлюдний Р. Іншомовна підготовка здобувачів вищої освіти в інформаційно-освітньому середовищі університету. - C. 7-13.
- Бень В. Нормативно-правове забезпечення формування національної ідентичності студентської молоді в закладах вищої освіти. - C. 14-19.
- Бойко Я. Мобільний телефон як складник цифрової технології навчання іноземної мови. - C. 20-29.
- Браславська О. Особливості відкритого навчання в сучасній освіті. - C. 30-37.
- Вітюк В. Засоби професійно орієнтованого навчання українського правопису в закладах вищої освіти. - C. 38-45.
- Власенко С., Ящук С. Особливості побудови програм тренувань на передзмагальному етапі підготовки лижників-гонщиків. - C. 46-52.
- Галацин К., Ярошенко О. Технології опрацювання дискусійних питань у процесі вивчення студентами технічних спеціальностей англійської мови. - C. 53-62.
- Гуменюк І. Принципи реалізації контекстного навчання в процесі викладання української мови за професійним спрямуванням. - C. 63-69.
- Дутчак Ю., Квасниця І. Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів середньої освіти з фізичної культури: досвід Республіки Молдова. - C. 70-79.
- Ільніцька К. Робототехніка як об’єкт вивчення майбутніми учителями фізики в межах дисципліни "Основи сучасної електроніки". - C. 80-86.
- Коваль Г., Логвиненко В. Етнічна толерантність соціального працівника: особливості та прикладні аспекти. - C. 87-94.
- Кравченко О. Гендерні аспекти лідерства майбутніх соціальних працівників в умовах ЗВО. - C. 95-104.
- Кравчук Н. Методологічні підходи щодо проблеми формування соціальної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 105-112.
- Куценко О. Педагогічні умови формування толерантної взаємодії майбутніх магістрів медичної освіти з пацієнтами. - C. 113-120.
- Лон Сяо Я Еволюція пластичної мови класичного танцю у Західній Європі та США у ХХ – на початку ХХІ ст. та її вплив на професійні якості артистів балету. - C. 121-128.
- Медвідь М. Методика підготовки вищого військового навчального закладу до акредитації за критеріями оцінювання якості освітньої програми №№ 1 та 2. - C. 129-137.
- Мельник О., Гвоздецька Ю., Задорожна О. Формування професійної самосвідомості студентів в освітньому процесі технічного коледжу. - C. 138-144.
- Олійник Т., Умрихіна О. Особливості формування виконавської культури студентів-музикантів у ЗВО. - C. 145-151.
- Сидорук І. Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 152-158.
- Сліпенко В., Коберник О. Модель формування підприємницької компетентності учнів у середніх школах США. - C. 159-167.
- Танасійчук Ю. Ієрархія понять "здоровий спосіб життя", "здоровий стиль життя". - C. 168-175.
- Тимощук Н., Бойко Ю. Лінгводидактичний аспект формування професійної лексичної компетентності студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 176-184.
- Ткаченко І., Підгорний О. Використання елементів мобільного навчання (на прикладі мобільного додатку "Solar Walk") у процесі реалізації змісту астрономічного компоненту освітньої галузі "Природознавство". - C. 185-192.
- Тюльпа Т. Структура соціальної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. - C. 193-204.
- Харченко І. Основні принципи формування культури професійної комунікації фахівців з економіки. - C. 205-212.
- Хоменко Л. Аналіз організації конструкторської діяльності учнів на уроках технологій. - C. 213-221.
- Черніченко Л. Модель підготовки мaйбутніх логопедів до інновaційної діяльності в умовaх інклюзивної дошкільної освіти. - C. 222-229.
- Черновол Н. Інтерактивне навчання: закордонний досвід у вітчизняну практику. - C. 230-237.
- Шихненко К. Формування навичок участі у дебатах як підхід до викладання англійської мови за професійним спрямуванням для магістрів з публічного управління та адміністрування (в сфері цивільного захисту). - C. 238-245.
- Rzhevska N. Art-pedagogical technologies in vocational education. - C. 246-254.
| 2020 | | Вип. 1
|
|
|
|