Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2020/2(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Березовська Л. Засоби комунікації у професійній діяльності соціального працівника. - C. 6-13.
  4. Білик Р. Особливості формування працеохоронної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти. - C. 14-22.
  5. Волков О., Волкова В., Федорова О. Напрями соціальної роботи з педагогічно занедбаними підлітками. - C. 23-29.
  6. Гедзик А. Визначення готовності майбутніх викладачів практичного навчання в галузі комп’ютерних технологій до дистанційного навчання. - C. 30-35.
  7. Герасименко О. Сучасні педагогічні технології вивчення курсу "Географія: регіони і країни". - C. 36-44.
  8. Головченко Г. Законодавче забезпечення медіаосвіти в США. - C. 45-51.
  9. Кайкова М. Розвиток творчого потенціалу майбутніх піаністів-виконавців у педагогічних закладах вищої освіти. - C. 52-57.
  10. Калужська Л., Гончарова О. Методичні особливості навчання фразеологізмів на уроках англійської мови в початковій школі. - C. 58-64.
  11. Коломієць І., Розгон В. Формування стилістичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами фразеологічної виразності української мови. - C. 65-77.
  12. Коноваленко Т., Максимов О. Модернізація методичної складової фахової підготовки вчителя в педагогічному ЗВО. - C. 78-86.
  13. Кулічова С., Акульшина Л. Формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 87-92.
  14. Мартинюк М., Декарчук С. Організація продуктивної навчально-пізнавальної діяльності учнів під час роботи з дидактичними матеріалами підручника з фізики для 9-го класу засобами функціонально підібраних електронних посібників як методична проблема. - C. 93-105.
  15. Меняйло В. Методологічні засади підготовки майбутніх докторів філософії до дослідницько-інноваційної діяльності. - C. 106-120.
  16. Мукменєва Р. Участь дитячих колективів Д. В. Андрусенка у культурно-мистецькому житті м. Суми (1948–1954 рр.). - C. 121-127.
  17. Русавська С., Савранська О. Творча діяльність майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 128-134.
  18. Скиба Г. Особливості формування міжособистісного спілкування учнів молодших класів в умовах Нової української школи. - C. 135-142.
  19. Соловей В., Глуханюк В., Шимкова І. Інноваційна підготовка майбутніх учителів трудового навчання та технологій засобами STEAM-проєктування. - C. 143-152.
  20. Хендрик О. Педагогічні прийоми композиції contemporary dance: досвід Каролін Карлсон. - C. 153-160.
  21. Черновол Н. Пізнавальний інтерес як основа формування знань і творчого мислення студентів. - C. 161-170.
  22. Шумаєва С., Іванчук А. Основні характеристики нейродикультурних, соціальних, емоційних і поведінкових проблем та шляхи їх подолання при вивченні іноземних мов. - C. 171-178.
2020
Вип. 2(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського