Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2020/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Верітов О. Форми і методи організації навчання студентів у процесі формування підприємницької культури. - C. 6-16.
  4. Гуркова Т. Змістова складова створення сучасного освітнього середовища в НУШ. - C. 17-25.
  5. Коваленко А. Організація концертних заходів гітаристів в умовах дистанційного навчання. - C. 26-31.
  6. Маслова А., Гончарова О., Калужська Л. Інноваційні підходи до засвоєння наукової лексики в рамках вивчення дисципліни "англійська мова для академічного спілкування". - C. 32-41.
  7. Совгіра С., Миронюк Т. Діагностика здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя біології. - C. 42-51.
  8. Твердохліб С. Інтеграція різних видів мистецтв у процесі формування інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів хореографії. - C. 52-60.
  9. Ткачук Л., Ткачук М. Педагогічне стимулювання у структурі професійної компетентності сучасного вчителя. - C. 61-66.
  10. Шуляк А. Модель формування готовності майбутніх учителів інформатики до використання освітніх WEB-ресурсів. - C. 67-77.
  11. Костенко Л. Бізнес-симуляції в шкільній та позашкільній освіті як шлях формування інтелекту учня. - C. 78-83.
  12. Кудла М. Формування дослідницької компетентності майбутніх учителів у контексті вимог сучасності. - C. 84-90.
  13. Лобода О. Компонентні складові структури самостійної роботи як ефективної педагогічної умови розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх педагогів-музикантів. - C. 91-97.
  14. Максимук Л., Левонюк Л. Использование игровых технологий в процессе развития иноязычной профессиональной коммуникативной компетентности будущих специалистов. - C. 98-105.
  15. Мартинюк В. Критерії, показники та рівні сформованості національно-ідентичних якостей студентської молоді. - C. 106-112.
  16. Ситченко А., Баденкова В., Корнієнко І. Структуризація навчальної діяльності як фактор якості шкільної мовно-літературної освіти. - C. 113-119.
  17. Григоренко Т. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів в умовах освітньо-комунікативного середовища закладів вищої освіти. - C. 120-127.
  18. Терешко І., Пшемінська Л. Фольклористичний доробок М. Леонтовича у контексті Нової української школи. - C. 128-135.
  19. Литовченко С. Перспективи розвитку спеціального закладу освіти (за матеріалами обговорення із педагогами). - C. 136-143.
2020
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського