Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2021/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету
.- Умань
Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Благодир Л. Профілактика помилок учнів під час вивчення дробових раціональних виразів у Новій українській школі. - C. 7-13.
  4. Гедзик А., Сажієнко О. Роль "м’яких навичок" у процесі формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з комп’ютерних технологій. - C. 14-20.
  5. Авраменко В. Формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 21-26.
  6. Дзюбенко І. Розвиток ідеї формування громадянськості у вітчизняній педагогічній думці. - C. 27-34.
  7. Кравченко О., Резніченко І, Кучер Г., Білошкурська С. Дитячі заклади оздоровлення та відпочинку: інклюзивний аспект. - C. 35-45.
  8. Горбулінська С., Боднар Л., Голуб Н. Формування діагностичної компетентності вчителя біології. - C. 46-54.
  9. Швець О. Використання німецького досвіду проєктування меблів у підготовці майбутніх дизайнерів. - C. 55-63.
  10. Червінська І., Хімчук Л., Никорак Я. Інноваційні підходи до соціокультурної модернізації освітнього простору закладу загальної середньої освіти. - C. 64-71.
  11. Коломієць Н. Особистісно-професійний розвиток педагога: поняття і зміст. - C. 72-79.
  12. Марчук І. Підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціологів засобами освітнього кіберпростору. - C. 80-86.
  13. Слюсаренко М. Поняття "методологія" в контексті навчальної дисципліни про організацію наукового дослідження. - C. 87-94.
  14. Шинкарук А. Вправи як ефективний засіб формування й розвитку професійної майстерності вокаліста. - C. 95-102.
  15. Темник Г. Граматичні вправи у країнознавчому підручнику для вивчення української мови як іноземної "Ключ до України: міста і люди". - C. 103-111.
  16. Пархета Л. Cамостійна робота студентів із методики навчання української літератури як важлива складова фахової підготовки. - C. 112-119.
  17. Свиридюк О. Зміст змішаного навчання у закладах вищої освіти. - C. 120-128.
  18. Годованюк Т., Махомета Т., Тягай І., Миколайко В. Використання технологій змішаного навчання у підготовці майбутніх учителів математики. - C. 129-135.
  19. Волошин П. Розвиток вокально-виконавської майстерності вокалістів мистецьких навчальних закладів. - C. 136-142.
  20. Бенюк О., Кириленко К., Стратюк В., Бойко Л., Кундеревич О. Залучення інформаційної платформи Mentimeter до формування комунікативного освітнього середовища. - C. 143-154.
  21. Максютов А. Історичний контекст становлення та розвитку позашкільної освіти в Україні. - C. 155-164.
  22. Медвідь Т., Терешенко Н. Формування soft skills у процесі фахової підготовки майбутніх хореографів. - C. 165-178.
  23. Чепка О. Аналіз зарубіжного досвіду з проблеми впровадження інноваційних технологій в інклюзивній та спеціальній освіті. - C. 179-189.
  24. Терещук А., Савченко В. Розвиток математичної компетентності учнів гімназії в процесі вивчення технології обробки металу на уроках трудового навчання. - C. 190-196.
  25. Хрик В. Зарубіжний досвід розв’язання актуальних проблем теорії та практики вищої лісівничої освіти. - C. 197-205.
  26. Ilchuk I. Developing critical writing skills in foreign language teaching of general secondary educational institutions. - C. 206-215.
  27. Хлистун І. Організація самостійної роботи у процесі вивчення дисципліни "Українська мова за професійним спрямуванням" в умовах дистанційного навчання. - C. 216-222.
  28. Матвеєва Н. Теоретичні засади навчання молодших школярів з дисграфією. - C. 223-230.
2021
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського