Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74524/2021/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету.- Умань Zbìrnik naukovih pracʹ Umansʹkogo deržavnogo pedagogìčnogo unìversitetu ìmenì Pavla Tičini- Титул.
- Зміст.
- Благодир Л. Профілактика помилок учнів під час вивчення дробових раціональних виразів у Новій українській школі. - C. 7-13.
- Гедзик А., Сажієнко О. Роль "м’яких навичок" у процесі формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з комп’ютерних технологій. - C. 14-20.
- Авраменко В. Формування термінологічної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 21-26.
- Дзюбенко І. Розвиток ідеї формування громадянськості у вітчизняній педагогічній думці. - C. 27-34.
- Кравченко О., Резніченко І, Кучер Г., Білошкурська С. Дитячі заклади оздоровлення та відпочинку: інклюзивний аспект. - C. 35-45.
- Горбулінська С., Боднар Л., Голуб Н. Формування діагностичної компетентності вчителя біології. - C. 46-54.
- Швець О. Використання німецького досвіду проєктування меблів у підготовці майбутніх дизайнерів. - C. 55-63.
- Червінська І., Хімчук Л., Никорак Я. Інноваційні підходи до соціокультурної модернізації освітнього простору закладу загальної середньої освіти. - C. 64-71.
- Коломієць Н. Особистісно-професійний розвиток педагога: поняття і зміст. - C. 72-79.
- Марчук І. Підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціологів засобами освітнього кіберпростору. - C. 80-86.
- Слюсаренко М. Поняття "методологія" в контексті навчальної дисципліни про організацію наукового дослідження. - C. 87-94.
- Шинкарук А. Вправи як ефективний засіб формування й розвитку професійної майстерності вокаліста. - C. 95-102.
- Темник Г. Граматичні вправи у країнознавчому підручнику для вивчення української мови як іноземної "Ключ до України: міста і люди". - C. 103-111.
- Пархета Л. Cамостійна робота студентів із методики навчання української літератури як важлива складова фахової підготовки. - C. 112-119.
- Свиридюк О. Зміст змішаного навчання у закладах вищої освіти. - C. 120-128.
- Годованюк Т., Махомета Т., Тягай І., Миколайко В. Використання технологій змішаного навчання у підготовці майбутніх учителів математики. - C. 129-135.
- Волошин П. Розвиток вокально-виконавської майстерності вокалістів мистецьких навчальних закладів. - C. 136-142.
- Бенюк О., Кириленко К., Стратюк В., Бойко Л., Кундеревич О. Залучення інформаційної платформи Mentimeter до формування комунікативного освітнього середовища. - C. 143-154.
- Максютов А. Історичний контекст становлення та розвитку позашкільної освіти в Україні. - C. 155-164.
- Медвідь Т., Терешенко Н. Формування soft skills у процесі фахової підготовки майбутніх хореографів. - C. 165-178.
- Чепка О. Аналіз зарубіжного досвіду з проблеми впровадження інноваційних технологій в інклюзивній та спеціальній освіті. - C. 179-189.
- Терещук А., Савченко В. Розвиток математичної компетентності учнів гімназії в процесі вивчення технології обробки металу на уроках трудового навчання. - C. 190-196.
- Хрик В. Зарубіжний досвід розв’язання актуальних проблем теорії та практики вищої лісівничої освіти. - C. 197-205.
- Ilchuk I. Developing critical writing skills in foreign language teaching of general secondary educational institutions. - C. 206-215.
- Хлистун І. Організація самостійної роботи у процесі вивчення дисципліни "Українська мова за професійним спрямуванням" в умовах дистанційного навчання. - C. 216-222.
- Матвеєва Н. Теоретичні засади навчання молодших школярів з дисграфією. - C. 223-230.
| 2021 | | Вип. 4
|
|
|
|