Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=EJ000028/2017/59/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології і засоби навчання : електрон. наук. фах. вид..- Київ Ìnformacìjnì tehnologìï ì zasobi navčannâ- Титул.
- Зміст.
- Андросович К. А. Психолого-педагогічна підтримка обдарованих учнів в Інтернет-середовищі. - C. 1-12.
- Базурін В. М. Середовища програмування як засіб навчання учнів основ програмування. - C. 13-27.
- Ayala Doval M. M., Gómez-Zermeño M. G. Selection and quality of learning objects. Are they usable and reusable?. - C. 28-38.
- Балалаєва О. Ю. Аналіз теоретичних і методологічних підходів до проектування електронних посібників для студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 39-50.
- Вакалюк Т. А. Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. - C. 51-61.
- Деркач Л. М. Інтеграція засобів медіаосвіти в навчання української мови (за професійним спрямуванням) майбутніх педагогів. - C. 62-75.
- Дишко О. Л., Зубехіна Т. В., Павлишина Н. Б. Інформаційно-комунікаційні технології в організації електронного навчання бакалаврів (на прикладі спеціальностей "Туризм" та "Соціальна робота"). - C. 76-86.
- Klymenko A. O., Zakordonets N. I., Shymkiv I. V. The use of multimedia presentations for intensification of foreign languages teaching at tertiary level. - C. 87-95.
- Maiier N. V. Distance learning technologies in organizing self-study work of students majoring in philology. - C. 96-102.
- Помирча С. В., Пучков І. Р. Електронні словники з української мови як засіб формування лексикографічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 103-113.
- Шийка С. В. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб удосконалення традиційної методики навчання української мови за професійним спрямуванням. - C. 114-125.
- Iaremenko N. V. Enhancing English language learners’ motivation through online games. - C. 126-133.
- Спірін О. М., Яцишин А. В., Іванова С. М., Кільченко А. В., Лупаренко Л. А. Модель інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень на основі електронних систем відкритого доступу. - C. 134-154.
- Зоріна Н. Є., Коваленко С. Г. Особливості створення й використання авторитетних файлів в умовах корпоративної взаємодії освітянських бібліотек. - C. 155-167.
- Пономарьова Н. О. Готовність вчителя інформатики до профорієнтаційної роботи на IT-спеціальності як педагогічна проблема. - C. 168-178.
- Коломієць А. М., Громов Є. В. Нетнографічний аналіз тематичного спектру педагогічних досліджень у виданнях з наукометричної бази Scopus. - C. 179-188.
- Морзе Н. В., Буйницька О. П. Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу. - C. 189-200.
- Rogushina J. V., Pryima S. M. Development of methods for support of qualification frameworks transparency based on semantic technologies. - C. 201-210.
| 2017 | Т. 59 | № 3
|
|
|
|