Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101384/2018/8(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти
: наук. електрон. вид..- Слов'янськ
Profesìonalìzm pedagoga: teoretičnì j metodičnì aspekti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гаврілова Л., Топольник Я., Зарецька Є. Комп’ютерне тестування в системі моніторингу інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх магістрів і докторів філософії в галузі освіти. - C. 5-18.
  4. Дриль С., Кухар Л. Аналіз міжнародних моніторингових досліджень і реформ у галузі освіти: світовий досвід та український контекст. - C. 19-32.
  5. Beskorsa O. Implementing Digital Competence Framework for Future Teachers’ Professional Development. - C. 33-41.
  6. Lobachova I. Methodical Tips for Improving Students’ Foreign Language Speaking Skills in English Lessons. - C. 42-50.
  7. Хващевська О., Заміуська О. Сучасні педагогічні технології підготовки майбутнього вчителя початкової школи в контексті НУШ. - C. 51-61.
  8. Другов М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів англійської мови початкових класів до застосування інтерактивних технологій у професійній діяльності. - C. 62-71.
  9. Ябуров М. Участь у TED-конференціях як чинник формування професійної компетентності майбутніх економістів. - C. 72-81.
  10. Соколова Ю. Дистанційне навчання як педагогічна технологія в підготовці вчителів початкових класів. - C. 82-92.
  11. Кузнецова О. Основні підходи до здійснення музично-просвітницької діяльності майбутніми вчителями музичного мистецтва. - C. 93-101.
  12. Голубицька Н. Педагогічні умови формування етнопедагогічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової діяльності. - C. 102-110.
  13. Дермельова Н., Пшеничних М. Досвід організації колективного народно-інструментального виконавства в підготовці майбутніх учителів музики. - C. 111-117.
  14. Пухальський Т. Формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами диригентсько-хорових дисциплін: хід і результати експерименту. - C. 118-129.
  15. Чугай С. Формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів музики початкових класів. - C. 130-139.
  16. Котов В., Пшеничних М. Народно-сценічний танець як засіб естетичного виховання майбутніх учителів початкової школи. - C. 140-150.
  17. У Цзяньцінь Творчо-особистісний підхід до організації самостійної роботи підлітків у процесі фортепіанного навчання. - C. 151-157.
  18. Лі Ян Діагностика сформованості музично-сценічних умінь студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. - C. 158-165.
2018
Вип. 8(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського