Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/50(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Мережко Ю. В., Гмиріна С. В., Киченко Т. О. Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутніх викладачів вокалу у вищих закладах освіти. - C. 9-13.
- Олендр Т. М., Цар І. О. Особливості навчання англомовного сленгу майбутніх журналістів на заняттях іноземної мови. - C. 14-18.
- Пенцак П. В., Рій В. Б. Науково-методичне забезпечення виховання громадянсько-патріотичної позиції майбутніх офіцерів. - C. 19-23.
- Перебийніс Ю. В. Моніторинг сформованості готовності майбутніх бакалаврів права до професійно орієнтованого іншомовного спілкування. - C. 24-29.
- Рій В. Б., Пенцак П. В. Моделювання навчально-тренувальних занять з водіння бойових машин. - C. 30-34.
- Румянцева С. В., Леонтієва С. Л., Точкова С. С. Зміст фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у вищих закладах освіти. - C. 35-38.
- Савка І. В., Нанівська Л. Л. Інтеграційний підхід до іншомовної професійної підготовки майбутніх офіцерів інженерних військ. - C. 39-42.
- Сидоренко Н. І., Гриценко І. В., Денисенко В. В., Борисенко Н. М. Державна мова як визначальний фактор професійної діяльності майбутніх освітян півдня України. - C. 43-49.
- Сухойваненко Л. Ф. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів під час вивчення навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності". - C. 50-52.
- Усачова К. С., Косьмій О. М. Наукова освіта та мовний аспект проблеми формування професійної компетентності здобувачів освіти в Україні. - C. 53-58.
- Хуан Юйсі, Го Яньжань Пісенний фольклор в репертуарі китайських студентів як форма міжкультурного діалогу Сходу і Заходу. - C. 59-62.
- Чен Пен Індивідуальний підхід в оцінюванні навчальних досягнень студентів в умовах спортивної секції баскетболу. - C. 63-66.
- Черчата Л. М. Формування мовнокомунікативної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей на заняттях з іноземної мови (за професійним спрямуванням). - C. 67-71.
- Шутак О. С., Конопленко Н. А., Бурковська З. Є. Сучасні тенденції методики навчання української мови як іноземної. - C. 72-76.
Розділ 2. Теорія і методика професійної освіти
- Пайкуш М. А., Гаврилюк М. В., Джулай Л. І. Особливості взаємозв’язків провідних методологічних підходів у природничо-науковій підготовці майбутніх медиків. - C. 77-81.
- Пайкуш М. А., Кушпіт У. В., Чорнописька О. І. Професійна іншомовна підготовка майбутнього лікаря у позааудиторній діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 82-86.
- Савіцька В. В., Білоус І. І., Кричківська О. В. Специфічні особливості вимірювання та оцінки загальних (універсальних) компетентностей майбутніх магістрів з управління закладами освіти. - C. 87-91.
- Сокол Т. Г., Фастовець О. О. Педагогічні технології навчання у вищій школі в умовах сучасних викликів. - C. 92-95.
- Сущенко Л. О., Андрющенко О. О., Жолудь С. В. Оцінювальна діяльність учителя початкових класів нової української школи. - C. 96-100.
- Теличко Н. В., Теличко Т. В. Роль педагогічної етики у формуванні особистості майбутнього педагога. - C. 101-103.
- Тріфаніна Л. С., Мірошніченко В. І. Міждисциплінарний підхід у формуванні професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до проектного управління. - C. 104-107.
- Tuliakova K. R., Volkova S. G. Ukrainian education and its secret of success. - C. 108-110.
- Цегельник Т. М. Особливості професійної діяльності майбутніх вихователів в умовах інклюзивних груп закладів дошкільної освіти. - C. 111-116.
- Шевчук П. С. Художня інтеграція як складова в роботі з фольклорним вокальним ансамблем. - C. 117-121.
- Щекотиліна Н. Ф., Пільова С. Г. Фізична культура і спорт – засіб виховання всебічно гармонійно розвиненої особистості. - C. 122-128.
- Щур В. А. Обґрунтування педагогічних умов формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 129-136.
Розділ 3. Соціальна педагогіка
- Бриндіков Ю. Л. Патріотизм як форма суспільної свідомості. - C. 137-141.
Розділ 4. Теорія і методика виховання
- Коблик В. О. Оcновні шляхи виховaння цінніcного cтaвлення до прaці. - C. 142-146.
- Цимбрило С. М. Особливості формування полікультурної вихованості студентів в умовах освітньо-виховного середовища вищого технічного навчального закладу. - C. 147-151.
Розділ 5. Теорія навчання
- Davydova Zh. V. Structure and content of information competence of foreign students of medical specialties. - C. 152-157.
- Нефедченко О. І., Плохута Т. М., Нефедченко В. Ф. Впровадження технологій евристичної освіти в закладах вищої освіти України. - C. 158-161.
- Парфілова С. Л., Шаповалова О. В., Забара Л. О. Послідовність та етапи процесу формування прийомів розумової діяльності молодших школярів. - C. 162-165.
Розділ 6. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Акімова О. В., Сапогов М. В., Гапчук Я. А. Цифрова трансформація освітнього середовища закладів вищої освіти у німецькомовних країнах. - C. 166-172.
- Алєксєєв В. В., Холявчук Д. І. Застосування онлайн-ресурсів для інтегрованого вивчення розвитку природи землі у природничих шкільних курсах. - C. 173-178.
- Візнюк В. В. Академічна доброчесність у контексті саморозвитку майбутнього педагога із використанням цифрових технологій. - C. 179-182.
- Довженко Т. О. Особливості використання мультимедійних технологій в освітньому процесі початкової школи. - C. 183-187.
- Колеснікова І. В., Орлова О. А. Цифровізація освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. - C. 188-191.
- Корнят В. С., Чередник Л. М., Діра Н. О. Змішане навчання в кризових умовах: особливості, ризики. - C. 192-196.
- Осадча К. П., Осадчий В. В., Спірін О. М., Круглик В. С., Крашеніннік І. В. Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти. - C. 197-204.
- Семеняко Ю. Б., Фонарюк О. В., Чорниш Ю. І. Хмарні технології в змішаному навчанні: перспективи та проблеми. - C. 205-209.
- Шелевер О. В., Лисак Г. О., Харлай Л. О. Технології інтернет речей в сучасній освіті: перспективи, особливості. - C. 210-213.
| 2022 | | Вип. 50(2)
|
|
|
|