Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж25295/2013/2(37)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Світ медицини та біології
: наук., мед., екол. журн..- Полтава
Svìt medicini ta bìologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ждан В. М., Скрипніков А. М., Іщейкін К. Є., Потяженко М. М., Новіков В. М., Богиня Л. В. Інтернаціоналізація вищої медичної освіти – пріоритетний напрямок освітньої діяльності. - C. 9-12.
  4. Питання медичної освіти

  5. Аветіков Д. С., Яценко І. В. , Ставицький С. О. Суб' єктивні і об'єктивні чинники адаптації студентів-іноземців на стоматологічних факультетах вищих медичних навчальних закладів України. - C. 13-14.
  6. Баринов Э. Ф., Сулаева О. Н., Степура А. В., Гатина Е. И., Прилуцкая И. А. Технология модульного обучения как инструмент повышения эффективности преподавания гистологии. - C. 15-17.
  7. Бєляєва О. М. Про деякі соціальні, психологічні та педагогічні аспекти навчання іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах України. - C. 17-20.
  8. Бобирьов В. М., Петрова Т. А., Островська Г. Ю., Муляр Л. А., Капустянська А. А. Особливості підготовки іноземних студентів на курсі клінічної фармакології з імунологією та алергологією. - C. 21-23.
  9. Богиня Л. В., Савицкая Т. В., Трусова Л. В. Самостоятельная работа как один из важнейших факторов подготовки иностранных студентов подготовительного отделенияк обучению в ВУЗе. - C. 23-25.
  10. Бондаренко Н. Н., Баринов Э. Ф., Чайковский Ю. Б., Терещук Б. П., Баринова М. Э. Оптимизация преподавания гистологии эпителиальных тканей. - C. 26-29.
  11. Бондарчук Г. О., Легін Г. О., Фоміна Л., Гаврилюк А., Верлан О. О. Перспективи та проблеми викладання предмету "судова медицина" для англомовних студентів. - C. 29-31.
  12. Безкоровайна І. М., Максимук О., Воскресенська Л., Ряднова В. Удосконалення навчання студентів-іноземців шляхом активізації самостійної роботи та покращення їх мовної підготовки на офтальмології. - C. 31-33.
  13. Важничая Е. М., Девяткина Т. А., Девяткин А. Е., Луценко Р. В. , Луговая Л. А. Интернационализация высшего образования: общие концепции и некоторые заблуждения с ними связанные. - C. 33-35.
  14. Весніна Л. Е. Значення мультимедійних лекцій у викладанні фізіології іноземним студентам. - C. 35-37.
  15. Владимирова В. И., Богиня Л. В. Некоторые подходы к формированию навыков письменной речи у иностранных студентов-нефилологов. - C. 38-40.
  16. Волошина Л. І. Освітня парадигма підготовки іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах. - C. 40-42.
  17. Ганчо О. В. Організація навчального процесу з англомовними студентами за умов впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології. - C. 42-44.
  18. Гасюк А. П., Ройко Н. В., Новосельцева Т. В., Филенко Б. М., Проскурня С. А. Методичні засади викладання патоморфології в умовах інтернаціоналізації вищої медичної освіти. - C. 44-46.
  19. Гришко Ю. М. Використання інноваційних технологій при викладанні патофізіології іноземним студентам. - C. 46-49.
  20. Громова А. М., Мартыненко В. Б., Нестеренко Л. А., Тарасенко К. В., Крутикова Э. И. Отработка практических навыков по акушерству и гинекологии при подготовке иностранных студентов. - C. 49-51.
  21. Громова А. М., Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Талаш В. В. Проблеми втілення в навчальний процес іноземних студентів інноваційних технологій в проведенні пологів. - C. 51-52.
  22. Дзяк Г., Науменко Л., Больбот Ю., Ковтуненко О. В., Нефьодов О. Сучасні проблеми підготовки іноземних громадян у дз "дніпропетровська медична академія міністерства охорони здоров’я України". - C. 52-54.
  23. Добровольский А. В. Анализ методики преподавания стоматологической имплантологии в системе додипломного образования. - C. 55-56.
  24. Дубінін С. І., Пілюгін В. О., Ваценко А. В., Улановська-Циба Н. А., Рябушко О. Б., Передерій Н. О., Овчаренко О. В. Деякі сучасні проблеми навчання студентів-іноземців у мультикультурному просторі. - C. 56-58.
  25. Дубинська Г. М., Коваль Т. І., Ізюмська О. М., Полторапавлов В. А., Лимаренко Н. П., Баштан Н. З., Боднар В. А., Котелевська Т. М., Прийменко Н. О., Сизова Л. М. Розвиток комунікативних компетенцій у студентів-іноземців шляхом їх залучення до волонтерського руху. - C. 58-60.
  26. Дудченко М. А., Потяженко М. М., Дудченко М. А., Третяк Н. Г., Малик Л. В. Возможности успешного обучения иностранных студентов на клинических кафедрах академии. - C. 60-63.
  27. Думанский Ю. В., Удод А. А., Косарева Л. И. Система программно-целевого управления качеством подготовки специалиста-стоматолога. - C. 63-65.
  28. Ждан В. М., Скрипніков А. М., Бобирьов В. М., Денеко М. О., Кидонь П. В. Особливості викладання наркології (аддиктології) іноземним студентам в Україні. - C. 65-68.
  29. Ждан В. М., Скрипніков А. М., Денеко В. В., Шиндер М. О., Небесний Г. Л. Особливості соціально-біологічної та психологічної дезадаптації іноземних студентів до умов навчання в Полтавському регіоні. - C. 68-70.
  30. Закордонець О. О., Лехніцька С. І., Савичук О. В. Організація навчання іноземних громадян у ВНМЗ України. - C. 70-73.
  31. Запорожець Т. М., Міщенко І. В., Павленко Г. П., Ткаченко О. В., Федотенкова Н. М. Особливості навчання іноземних студентів англійською мовою на кафедрі фізіології Української медичної стоматологічної академії. - C. 73-75.
  32. Іщейкін К. Є., Салій А. В. Етнопсихологічні особливості роботи з іноземним студентами та проблема їх адаптації в українському культурному просторі. - C. 75-77.
  33. Іщейкіна Ю. О., Іщейкін К. Е., Тронь Н. В. Роль новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, як удосконалення навчально-виховного процесу студентів та лікарів-інтернів ВДНЗ "Українська медична стоматологічна академія". - C. 78-80.
  34. Кайдашев І. П., Борзих О. А., Расин М. С., Савченко Л. Г., Дігтяр Н. І., Селіхова Л. Г., Герасименко Н. Д. Досвід та особливості викладання основ геронтології для студентів стомато-логічного факультету в умовах впровадження кредитно-модульної системи. - C. 81-82.
  35. Казаков Ю. М., Трибрат Т. А., Шуть С. В., Чекаліна Н. І. Шляхи оптимізації підготовки іноземних студентів в клініці загальної практики-сімейної медицини. - C. 83-84.
  36. Каськова Л. Ф., Амосова Л. І., Карпенко О. О., Новікова С. Ч., Андріянова О. Ю., Чуприна Л. Ф. Особливості підготовки іноземних студентів до державної атестації з дитячої терапевтичної стоматології. - C. 84-86.
  37. Каськова Л. Ф., Новікова С. Ч., Карпенко О. О., Амосова Л. І., Андріянова О. Ю., Ващенко І. Ю. Позааудиторна самостійна робота студентів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології. - C. 86-88.
  38. Капустянський Д. В., Малик С. В., Челішвілі А. Л., Лавренко Д. О. Досвід впровадження інноваційних інформаційних технологій в навчанні іноземних студентів на базі кафедри хірургії №3 ВДНЗУ "УМСА". - C. 88-90.
  39. Ковальов Є. В., Марченко І., Ляшенко Л., Лобач Л., Браїлко Н. М. Інноваційні методи викладання пропедевтики терапевтичної стоматології англомовним студентам. - C. 90-93.
  40. Ковальов Є. В., Марченко І. Я., Шундрик М. А., Назаренко З. Ю., Ляшенко Л. І. Особливості клінічного одонтопатології. - C. 93-95.
  41. Ковтуненко О. В., Філат Т. В., Слюсар Н. О., Запорожець О. С., Сидора М. Ю. Досвід навчально-методичної роботи кафедри мовної підготовки на підготовчому відділенні для іноземних студентів Дніпропетровської медичної академії. - C. 95-97.
  42. Колечкина И. В., Криворучко Т. Д., Кушпиль Н. А. Комплексный подход к преподаванию предметов общеобразовательного цикла на начальном этапе обучения иностранных студентов в медицинских вузах. - C. 97-100.
  43. Колот Е. Г., Чечотіна С. Ю., Власова О. В., Хміль О. В. Сучасні методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам. - C. 100-102.
  44. Коробко О. А. Суб’єктивні та об’єктивні аспекти оцінювання знань іноземних студентів на кафедрі внутрішньої медицини. - C. 102-104.
  45. Кулішов С. К., Кудря І. П., Третяк Н. Г. Застосування англійської мови як передумова підвищення якості навчання внутрішній медицині. - C. 104-106.
  46. Кульбашна Я. А. Формування компетентного фахівця – пріорітет розвитку медичної освіти іноземних студентів – стоматологів. - C. 106-108.
  47. Куроєдова В. Д., Галич Б., Головко Н. В., Сірик В. А., Куроєдова К. Досвід роботи з клінічними ординаторами іноземних країн на кафедрі післядипломної освіти лікарів-ортодонтів. - C. 108-110.
  48. Кушнерева Т. В. Світові стандарти освіти та професійна діяльність педіатра з позицій підготовки студента-іноземця в Україні. - C. 110-112.
  49. Лещенко Т. О., Самойленко І. В. Самостійна робота студентів - іноземців як складова системи вивчення предмета "українська мова". - C. 112-114.
  50. Литвиненко Н. В., Таряник К. А., Пінчук В. А., Силенко Г. Я., Гладка В. М. Оволодіння практичними навичками студентами при вивченні дисципліни "нервові хвороби" на кафедрі нервових хвороб із нейрохірургією та медичною генетикою в умовах впровадження кредитно-модульної системи. - C. 114-116.
  51. Ліхачов В. К., Добровольська Л. М., Ляховська Т. Ю., Тарановська О. О., Макаров О. Г. Інтернаціоналізація вищої освіти в умовах сьогоденної України. - C. 116-117.
  52. Ліхачов В. К., Добровольська Л. М., Ляховська Т. Ю., Тарановська О. О., Макаров О. Г. Проблемні аспекти англомовного навчання в медичних вузах України. - C. 118-119.
  53. Лузин В. И., Волошин В. Н., Стклянина Л. В., Кожемяка И. Я., Калмыкова Э. Р. Решение проблемы восприятия преподаваемого материала: демонстрация анатомических препаратов иностранным студентам. - C. 120-121.
  54. Мельник Н. О., Никоненко І. О. Вивчення особливостей емоційної регуляції іноземних студентів національ-ного медичного університету у контексті приналежності до етнічних меншин. - C. 122-123.
  55. Мовчан А. А. Воспитательный потенциал предметов языковой подготовки для студентов высших медицинских учебных заведений. - C. 123-125.
  56. М'якінькова Л. О. Викладання внутрішніх хвороб іноземним громадянам, що навчаються на випускному курсі медичного факультету. - C. 126-128.
  57. Непорада К. С., Тарасенко Л. М., Нетюхайло Л. Г., Білець М. В., Омельченко О. Є., Манько А. М., Гордієнко Л. П. Особливості викладання біоорганічної та біологічної хімії іноземним студентам. - C. 128-129.
  58. Панькевич А. І., Колісник І. А., Гоголь А. М. Проблеми та перспективи навчання іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах України. - C. 130-132.
  59. Пац Н. В. Организация учебного процесса в медицинском университете по предмету "общая гигиена" на факультете иностранных учащихся с использованием адаптированной формы учебных мастерских. - C. 132-134.
  60. Петрушанко Т. А., Бублий Т. Д., Попович И. Ю., Ступак Е. П. Особенности чтения лекций англоязычным студентам на кафедре терапевтической стоматологии. - C. 135-137.
  61. Петрушанко Т. А., Дубовая Л. И., Литовченко И. Ю., Бублий Т. А., Попович И. Ю. Личностно ориентированный подход как условие развития компетентности студентов-иностранцев при обучении на кафедре терапевтической стоматологи. - C. 137-139.
  62. Петрушанко Т., Іленко Н., Литовченко І., Ніколішина Е., Марченко А. Особливості проведення клінічних розглядів хворих студентами-іноземцями на кафедрі терапевтичної стоматології. - C. 139-140.
  63. Пономарьова Л. М., Гулевич А. М. Англомовне навчання етиці та етичним дисциплінам як один із перспективних напрямків навчання іноземних студентів у ВНМУ ім. М.І. Пирогова. - C. 141-143.
  64. Потяженко М. М., Соколюк Н. Л., Люлька Н. О., Кітура О. Є., Хайменова Г. С. Формування знань, умінь і практичних навичок з пульмонології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "внутрішні хвороби”. - C. 143-145.
  65. Похилько В. І. Ковальова О. М., Цвіренко С. М., Калюжка О. О., Фастовець М. М. Застосування новітніх інформаційних та інтерактивних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи. - C. 146-148.
  66. Проніна О. М., Білич А. М., Данильченко С. І., Половик О., Коптев М. М. Науково-педагогічний підхід до викладання топографічної анатомії та оперативної хірургії серед студентів-іноземців медичного факультету Української медичної стоматологічної академії. - C. 148-149.
  67. Саричев Л. П., Сухомлин С. А., Саричев Я. В. Актуальні питання викладання урології студентам-іноземцям. - C. 149-151.
  68. Скикевич М. Г., Аветиков Д. С. Формирование профессиональной у иностранных студентов при изучении стоматологических дисциплин на английском языке. - C. 151-153.
  69. Скрипник І. М., Новак О. В., Гопко О. Ф., Маслова Г. С., Шапошник О. А., Приходько Н. П. Особливості підготовки студентів-іноземців на кафедрі внутрішньої медицини. - C. 153-155.
  70. Скрипник І. М., Ліхачов В. К., Добровольська Л. М., Маслова Г. С., Макаров О. Г. Безперервний професійний розвиток у сучасній післядипломній освіті лікарів. - C. 155-157.
  71. Салій А. В., Кустарьова Л. П., Ющенко Ю. П., Зінченко Н. О., Джадан О. І. Оптимізація навчально-виховної роботи із іноземними студентами на кафедрі філософії і суспільних наук. - C. 157-159.
  72. Скрипніков А. М., Герасименко Л. О., Ісаков Р. І., Небесний Г. Л. Особливості психологічної адаптації іноземних студентів медичних закладів України. - C. 159-161.
  73. Скрипніков А. М., Іщейкін К. Є., Рудь В. О., Телюков О., Дузенко В. Н. Проблеми навчання англомовних студентів на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології та шляхи їх подолання. - C. 161-63.
  74. Скрябина Т. А., Луговскова И. А., Мозговая Е. Я., Шубладзе О. Э. Раскрытие коммуникативного своеобразия междометных высказываний при обучении иностранных студентов русскому языку как иностранному. - C. 164-166.
  75. Смирнов С. Н., Победенная Г. П., Лавринчук И. А., Шупер В. А., Матюхин П. В. Проблемы медицинского образования иностранных граждан в медицинском университете. - C. 166-168.
  76. Соколенко В. М., Жукова М. Ю., Весніна Л. Е., Коковська О. В., Федотенкова Н. М. Деякі питання щодо викладання фізіології іноземним студентам. - C. 168-170.
  77. Сологор І. М., Костенко В. Г., Знаменська І. В. Комунікативні стратегії в навчально-педагогічному спілкуванні іноземною мовою: типи та функції. - C. 170-173.
  78. Старченко И. И. Пути оптимизации преподавания морфологических дисциплин иностранным студентам. - C. 173-175.
  79. Сулима В. П. Хірургія для іноземних студентів та підготовка іноземних хірургів-інтернів з використанням медичних тренажерів. - C. 175-177.
  80. Ткаченко П. І., Лохматова Н. М., Гуржій О. В., Білоконь С. О., Доленко О. Б. Особливості формування професійної компетентності студентів-іноземців на під час вивчання дитячої хірургічної стоматології. - C. 177-180.
  81. Треумова С. І., Боряк В. П. Особливості організації навчального процесу іноземних громадян на клінічних кафедрах. - C. 180-182.
  82. Тронь Н. В., Лобач Н. В., Ткаченко Ю. П., Сілкова О. В. Дидактичні умови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в процес навчання медичної та біологічної фізики іноземних студентів. - C. 182-183.
  83. Улановська-Циба Н. А. Актуальність методів контролю знань студентів в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі медичної біології. - C. 183-186.
  84. Циганенко І. В. Міжнародна діяльність вузів як тенденція до розвитку системи вищої освіти. - C. 186-188.
  85. Черняк В. В., Дев’яткін О. Є., Нікіфоров А. Г., Лукачіна Є. І. Особливості викладання судової медицини іноземним студентам. - C. 188-189.
  86. Шамало С. М., Рудюк Т. Я., Чайковський Ю. Б., Демидчук А. С., Рудюк В. Л. Застосування інтерактивного методу "мозкового штурму" при викладанні гістології, цитології та ембріології. - C. 189-193.
  87. Шевченко В. В. Можливості удосконалення англомовного навчання іноземних студентів з дисциплін "медицина надзвичайних ситуацій" та "цивільний захист" в умовах інтеграції вищої освіти до Європейського освітнього середовища. - C. 193-195.
  88. Шейко В. Д., Панасенко С. І., Крижановський О. А. Динамічні зміни в психологічному статусі особистості студента медичного ВУЗу. - C. 195-197.
  89. Шепітько В. І., Єрошенко Г. А., Лисаченко О. Д., Пелипенко Л. Б. Головні напрямки виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі гістології, цитології та ембріології. - C. 197-199.
  90. Швед М. І., Сміян С. І., Мартинюк Л. П., Мартинюк Л. П. Основні напрямки підготовки іноземних студентів як фахівців із вищою освітою на кафедрах внутрішньої медицини. - C. 199-201.
  91. Шумейко О. Г., Могильник А. І. Можливості об’єктивізації оцінки знань іноземних студентів в аспекті Болонської конвенції. - C. 201-202.
  92. Юфименко В. Г. Багатоаспектна модель та концепція навчального посібника з російської мови для іноземних студентів стоматологічних факультетів вищих медичних навчальних закладів України. - C. 202-205.
  93. Ярмола Т. І., Кострікова Ю. А., Ткаченко Л. А., Борисенко Н. В. Англомовне навчання як показник конкурентоспроможності ВУЗу в системі інтернаціоналізації вищої освіти. - C. 205-207.
2013
№ 2(37)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського